Iemand bodystyling?

mama van 2 kapoenen

RE: Iemand bodystyling?

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 09 sep 2007, 20:22

Hey,
Ik zou heel graag starten met bodystyling of infraligne. Ik maakte reeds een afspraak bij bodystyling voor een figuuranalyse, maar ik heb de indruk dat deze laatste veel duurder is, dan infraligne. iemand ervaringen met één van beide?
Ik voel mij heel erg dik (1m70, 85kg) en erg ongelukkig omdat ik er maar niet in slaag er ook maar iets af te krijgen. Ik probeerde al vanalles, maar owv gezondheidsperikelen, lukt sporten niet zo goed. Ik vind deze methodes duur, maar ze zijn een laatste redmiddel. IK hoop dat het de moeite waard is.
Groetjes

heleen

Berichtdoor heleen » 10 sep 2007, 18:22

@k

morgen is mijn tweede keer. ik doe het ook in combinatie met de WW (ga er ook niet naar toe :-)) Ik vind het wel super motiverend om te lezen dat jij in 20 beurten 12 kg bent afgevallen! dat is ook mijn doel. met 10 zou ik al ferm tevreden zijn. dan zit ik al aan mijn doelgewicht na de eerste sessie. daarna zou ik nog een sessie van 20 beurten nemen om nog een 5 tot 7 tal kg af te vallen. dan zit ik op mijn gewenste gewicht!

ik kijk er dus naar uit na de 20 beurten!

morgen tweede keer wegen... ben benieuwd, want bij die weegschaal bij hen weeg ik 1.5kg meer... lolz

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 18 sep 2007, 13:06

Hey, Ik ben vandaag gestart bij Infraligne.
Gewicht nu 85,3 en ze garanderen dat ik 104 cm kan afvallen, waarvan 52 met garantie.
Ik ben benieuwd en houd jullie zeker op de hoogte.
Vandaag vielen de oefeningen nog mee.
Groetjes en als er nog mensen met ervaringen zijn, vuur maar af hè!!

heleen

Berichtdoor heleen » 18 sep 2007, 18:03

vandaag de vierde keer bij infraligne geweest :-)
ik ben sinds de start precies 1 kg afgevallen en daar ben ik wel blij mee...
ik moet niet echt megaveel kwijt dus het gaat blijkbaar wat trager dan, maar dat is niet zo erg, als er maar blijft afgaan ben ik tevreden!
donderdag gaan ze meten, dus dan kan ik wel iets meer vertellen :-)

groeten, heleen

izzy

Berichtdoor izzy » 19 sep 2007, 08:49

hoi dames,

hoe staat het met de oefeningen? Hier weer een beetje afgevallen de laatste keer en bij opmeting 7 cm minder. Geen spectaculair verlies in totaal zenne.
Op 10 beurten ben ik dus 22 cm kwijt en om en bij de twee kilo. Nu kan ik weer niet gaan omdat ik geen oppas heb voor mijn kindjes. aiai, dat is ook niet goed he. Ik moet dringend een oplossing zoeken dat ik toch twee keer in de week kan gaan.

Liza

Berichtdoor Liza » 20 sep 2007, 12:31

Hallo dames

Mag ik erbij?
Ik ben in mei bevallen van een zoontje en 10 augustus begonnen met bodystyling. Ik ben na 10 beurten 5 kilo kwijt. Nog 9 kilo te gaan. Hopelijk kan ik het volhouden.

In de week kan ik me zeer goed aan mijn dieet houden, maar de weekends zijn moeilijk voor mij (feestjes, op restaurant, ...).

Groetjes Liza

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 20 sep 2007, 19:36

Hoi,
ik ben net terug van de tweede keer Infraligne. De oefeningen vallen tot nu toe goed mee. Ipv 12 x werd het vandaag 15 x per oefening. Af en toe moest ik wel eens op mijn tanden bijten, maar ja ... voor wat hoort wat hè!
Was een halve kilo afgevallen!!! Kei leuk! Ik ben er dan ook echt wel goed ingevlogen hoor en probeer me aan hun opgelegde regels te houden.
Ben benieuwd voor volgende week!
Succes aan iedereen!

heleen

Berichtdoor heleen » 20 sep 2007, 19:55

hoi iedereen,

deze avond ben ik terug bij infraligne geweest. het was vandaag de 5e keer en werd gemeten. het was een redelijk succes.
omdat ik door de week op dinsdag en donderdag ga is het qua gewicht in die 2 dagen niet echt veel maar toch af. vandaag weer 100gr, dat maakt 1,100kg en al -14 cm op 5 beurten (ben daar best wel tevreden mee) als die trent zich aanhoud -> aan 10 beurten 2.200 en 28 cm, aan 15 beurten 3.300 en 42 cm en aan 20 beurten 4.400 en 56 cm en daar zou ik na 20 beurten wel tevreden mee zijn!

gtz heleen

Mu

Berichtdoor Mu » 21 sep 2007, 09:24

Dag dames !
Ben gisteren terug geweest (ga altijd op donderdag en vrijdag) en er is nu na 14 beurten 8,5 kg af. Vandaag word ik gemeten, maar bij de vorige meting was ik in totaal 28 cm kwijt. Het gaat goed, ben super gemotiveerd ...
Ik let echt wel op m'n voeding en ga nog sporten tussendoor. En natuurlijk zondig ik af en toe. Anders hou ik het nooit vol ! En na 1 avond goed eten en wijn drinken, moet ik serieus naar de w.c. Raar, maar ik denk dat het komt door alcohol en vetter eten plotseling.
Enfin, hou de moed eerin dames.
Mu

A

Berichtdoor A » 22 sep 2007, 14:32

Ik zou ook graag beginnen met BS maar vind het nogal duur. Na mijn tweede zwangerschap blijven de extra kilo's er aan plakken!!!
Ik zit nog wel met een paar vraagjes voor ik er naar toe stap.
Het dieet dat je moet volgen, is dat heel zwaar? Wat als je er niet goed aan kan houden?
En is 20 beurten genoeg om 10 kilo af te vallen?
Wat met de kilo's als je stopt met BS? Vliegen die er dan ook weer aan?

Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 23 sep 2007, 17:00

Allemaal goed en wel. Met beide methodes behaal je mooie resultaten. Maar eens je stopt met de oefeningen zie je de kilo's en cm er weer aanvliegen. En geef toe, om dit je hele leven te blijven doen, kost het toch wel veel geld hoor !

Gast

Berichtdoor Gast » 24 sep 2007, 13:21

Ken jij dan een dieet, of sport die je NIET moet BLIJVEN doen????

Laat het me gerust weten!!!

Ik ging voor infraligne, enkel naar een diëtiste, ik heb jaaaaaren opgeschreven wat ik at; IK VIEL GEEN GRAM AF!!! Kwam soms nog bij...

Nu ben ik 20 kg kwijt door infraligne, en kan dit al 3 jaar houden. Ik blijf wel eens per week gaan.

Er zijn mensen die NIKS voor hun lijntje moeten doen ja, maar degenen die dit wel moeten zullen er hun hele leven mee moeten bezig zijn diëten, sporten enzovoort!

Mu

Berichtdoor Mu » 24 sep 2007, 15:12

Inderdaad,voor niets gaat de zon op bij mij :):) Hier hou ik goed in de gaten dat ik gezond en mager eet, ik sport en vind het leuk. En ik word opgevolgd (in 't oog gehouden:)). Ik zal inderdaad heel m'n leven moeten kijken naar wat en hoeveel ik eet, en veel moeten bewegen. Ik hoop dat het eens ik mijn streefdoel heb bereikt, een levenswijze geworden is, een gewoonte.
Nu, ik ben vrijdag naar BS geweest, ze hebben mij gemeten, en na 14 sessies ben ik in totaal 56 cm kwijt ! En 8,5 kg. Ben echt trots op mezelf, want ik werk er genoeg voor! Van in de zetel te liggen denken hoe duur het wel is, en hoe moeilijk, en dat het erna toch maar terug bij komt, daar zal ik niet van afvallen hè ?

Mu

lorie

Berichtdoor lorie » 24 sep 2007, 19:41

hallo iedereen
ik ga nu een jaar naar bodyline en in totaal was ik 111cm kwijt maar na enkele maanden er eigenlijk veel te weinig op te letten (teveel gesnoept)ben ik terug 4kg kwijt en enkele cm's ook, teveel cm's eigenlijk. dus vanaf vandaag terug er druk achter zetten. vrijdag moet ik terug naar den bodyline, hopelijk is er dan terug wat af. mijn begeleidster gaat nieuwe oef.maken voor mij die vooral op mijne buik gericht zijn en ze garandeerd me in 10beurten terug veel kwijt te zijn.khoop terug op mijn gewicht te zijn tegen de feestdagen om perfect voor de dag te komen, tenzij ik zwanger wordt ondertussen. ;-)

veel succes iedereen

heleen

Berichtdoor heleen » 24 sep 2007, 21:21

vandaag weer bij infraligne geweest... en weer 500 gr afgevallen... hoera!
op 6 beurten al 1.6 kg afgevallen en heb de indruk dat het nu pas echt begint te lukken. eigenlijk ben ik er wel tevreden mee... ik had niets spectaculairs verwacht. na de 20 beurten hoop ik toch 5 kg afgevallen te zijn maar ik lijk toch op goede weg.

(af en toe voel ik me toch wel slecht - want de weegschaal thuis is blijkbaar nogal wispelturig)

heleen

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 24 sep 2007, 21:33

herkenbaar Heleen, die weegschaal thuis springt ook van hot naar her.
Ik moet woensdag ps terug, ben reuzebenieuwd.
Jij bent echt wel goed vertrokken en jij ook Mu,. AMai wat een centimeters!!! Ik hoop op dezelfde tijd even ver te staan.

lorie

Berichtdoor lorie » 25 sep 2007, 08:19

je moet er echt blijven in geloven dames, in 20 beurten was ik 100cm kwijt een jaar geleden.
ik mag vrijdag terug gaan, kben benieuwd of ik terug wat gr ga kwijt zijn,khoop het want dat stimuleert toch om verder te doen.

heleen

Berichtdoor heleen » 25 sep 2007, 18:36

hallo mama van 2 kapoenen...

ik moet donderdag terug! elke keer ik ook maar iets ben afgevallen kan mijn geluk niet op. ik kan het tot nu toe ook heel erg goed volhouden! (wat ik nooit gedacht had) Daarnet ('s avonds - ik weet het) ben ik op de weegschaal gaan staan en ik was echt super happy met het resultaat!!! wat ik deze week wilde bereiken heb ik bereikt en we zijn nog maar dinsdagavond. ik hoop dat er misschien nog een beetje extra bij is tegen de donderdag!
(alleen jammer dat mijn weegschaal thuis bijna een kilo minder aangeeft dan in infraligne... hihi)

Mu

Berichtdoor Mu » 26 sep 2007, 10:22

Hi dames !
Tof 'mama van 2 kapoenen' dat het goed gaat. Dat is motiverend hè :).
Bij mij gaat het ook erg goed, zelfs 's avonds als mijn man aan de koeken of de chips zit voor tv, drink ik gewoon 1 liter kruidenthee. Ik kom echt niet in de verleiding, omdat ik zo gemotiveerd ben. Het is natuurlijk een vicieuse cirkel (of hoe schrijft men dat ?!). Als men gemotiveerd is gaat het goed en valt men af. En omgekeerd. Ik moet ook donderdag terug. Zou graag vanavond nog gaan lopen, maar dat hangt af van mijn man. Als hij weg is lukt het me niet, kan de kinderen nog niet een half uurtje alleen laten. Maar ook dat gaat goed, zeker nu ik al 8,5 kg minder moet meesleuren :):)
Mu

Liza

Berichtdoor Liza » 26 sep 2007, 12:34

@ A

Ik ben bezig met bodystyling. Ben nu na 13 beurten 7 kilo kwijt. Het is dus inderdaad mogelijk om 10 kilo af te vallen op 20 beurten, maar dan moet je wel goed je best doen. Ik ben zeer gemotiveerd en mij lukt het goed.
Het kost inderdaad veel geld, maar ik vind het dat zeker waard. Als je jaren vanalles gaat proberen (shakes, WW, ...) ben je ook veel geld kwijt hoor.

Groetjes Lieve

heleen

Berichtdoor heleen » 26 sep 2007, 17:22

morgen moet ik terug. mijn weegschaal thuis geeft nog altijd hetzelfde mooie getalletje als daarvoor :-) zelfs weer iets minder, ben benieuwd voor morgen!
Maar ik zie het wel zitten!
In de infraligne toch eens gevraagd hoe snel of hoe traag het eigenlijk zou moeten gaan, daar vertelden ze me dat het toch iets sneller gaat als je meer kilo's kwijt moet... en als je minder kwijt moet dat het dan ook iets minder snel gaat. Maar minder snel is daarom niet slechter... hihi

tot morgen!
k ben benieuwd

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 26 sep 2007, 20:27

Hey hey,
een heel content madam hier, ik loop al een ganse dag op wolkjes.
Vandaag derde keer infraligne en ... 2,3 kg eraf (in totaal wel te verstaan). Super hè! Ik ben echt kei content en supergemotiveerd. De zin in zoet is meteen de kop ingedrukt.
De oefeningen werde verhoogd naar 18x, maar ik heb natuurlijk ook wel echt heel goed op mijn eten gelet. Het feit dat je alles moet opschrijven helpt wel bij mij.
Dit weekend gaan we een paar dagen naar zee ... ben benieuwd hoe dat gaat gaan met mijn nieuwe, maar nog niet ingebakken, eetgewoontes!!

aan iedereen veel succes en volhouden hè!!

heleen

Berichtdoor heleen » 27 sep 2007, 17:08

hallo!

net terug van Infraligne! ik geloofde mijn oren niet toen ik te horen kreeg hoeveel eraf was! -800gr sinds maandag! amai ik ben super content! dit was de 7e keer dat ik ging en ben nu 2.5kg kwijt! ben tevreden!! als het zo door gaat.
een paar maanden geleden zou ik het nooit geloofd hebben dat ik dit zou kunnen volhouden! ik eet zelfs "meer" dan daarvoor. maar gewoon veel regelmatiger en gezonder! en zie... het helpt! HOERA! HOERA!

en idd volhouden is the spirit...
dames, the only way is DOWN (hihi)

Chris

Berichtdoor Chris » 27 sep 2007, 21:36

hallo,
Wat kost zo'n bodystyling en hoeveel beurten krijg je hiervoor?
Heeft iemand al bodystyling in Kapellen gedaan?
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 30 sep 2007, 16:05

Ik ben net gaan informeren. Je kiest met of zonder ozon-therapie. Bij die ozon, zit je in een cabine die gevuld wordt met ozon, wat aangeraden wordt wanneer je veel cellulitis hebt. Meer info heb ik niet gevraagd, omdat ik er vorige keer weinig effect van voelde of zag. 20 beurten kosten 225 euro (met ozon is dat 360 euro). 10 beurten kosten 125 euro (met ozon 200 euro). Goedkoop is het niet, maar bij Passage betaal je bijvoorbeeld ook al iets van een 50 euro (als het al niet meer is) per maand. En ik was vorige keer erg tevreden van Bodystyling. Ieder zijn ding he. Succes iedereen!

Terug naar “Gewicht en afvallen”