Iemand bodystyling?

naatje

RE: Iemand bodystyling?

Berichtdoor naatje » 10 dec 2007, 11:36

Ok ,ben ondertussen teruggeweest, 500gr eraf en weer eens 16 cm kwijt! dus in totaal 36 cm kwijt na 10 beurten!! Ben enorm blij! :)

Ja mijn vraag heeft zich ondertss ook zelf beantwoord, ik denk dus niet dat er een PN2 bestaat, ik ben nu gewoon begonnen met BD2, amaaaaaai das wel beetje zwaarder dan het postnatale programma moet ik zeggen :)
Bij mn postnatale oefeningen moest ik maar bij 3 vd 12 oef gewichtjes aandoen, en nu bij bijna alle oefeningen! Maarja, zolang we resultaat zien blijven we doordoen ;)

L.

Berichtdoor L. » 13 dec 2007, 20:33

hoi,
ik heb ook BS gedaan. Al 4 jaar op rij, telkens 20 beurten. Ik moet zeggen dat ik de eerste keer een heel goed resultaat behaald heb. Ik wou wel enkel de cm kwijt, mijn gewicht was niet zo'n probleem. Ik was toen begonnen omdat alles niet meer zo strak zat na mijn twee zwangerschappen. Zoals ik al zei had ik het eerste jaar een schitterend resultaat : 36 cm kwijt, echt terug een strak lichaam, dus meer dan content. Het jaar nadien bleken al deze cm er echter opnieuw bij te zijn, dus ben ik opnieuw begonnen en behaalde toen 28 cm :-( Het derde jaar was dat nog maar 22 cm en dit jaar ben ik gestopt op amper 18cm. Helemaal niet goed dus. Ik heb het gevoel dat het enkel in het begin heel goed helpt, daarna steeds minder. MIjn schoonzus ondervindt dit ook, zij doet het al veel jaren na elkaar en heeft steeds minder resultaat.

Ik ben nu sinds kort begonnen met fitnessen. Ik hoop op deze manier toch terug wat strakker te worden, maar het gaat héél langzaam. Bij BS had ik veel sneller resultaat, alleen, zo gauw je stopt met de oef, komen de cm er weer heel vlug aan ... En BS hou je ook financieel geen heel jaar vol (allee, ik toch niet). Fitness is ook duur, maar wat ik nu betaal voor een jaar, betaal ik aan BS voor een paar maanden. En bij de fitness werk ik naast de spieren, ook aan de uithouding, dus voor mij is dit op alle vlakken de betere oplossing.

Tity

Berichtdoor Tity » 21 dec 2007, 20:51

Hallo,

ben dinsdag ook voor de eerste keer begonnen met bodystyling, op 2 dagen tijd was ik 200 gram af, is toch al iets hé..
Ben toch wat aangekomen door mijn zw, mijn dochtertje is nu 3 maand oud en vond het tijd om iets te doen aan mijn gewicht.
Weet er soms iemand hoeveel Kcal je op 1 dag mag eten?
Moet pas volgende woensdag terug en was het vergeten te vragen.

Groetjes

naatje

Berichtdoor naatje » 24 dec 2007, 08:49

@ tity: helaas kan ik geen antwoord geven op je vraag, ik weet dit namelijk zelf niet, maarja, als je toch woensdag teruggaat zou mijn antwoord ook niemeer van veel nut geweest zijn :)

@ de rest: Het is hier zo stil tegenwoordig. Hoe ist allemaal? Bij mij goed, ik heb even een dipje gehad waarin mijn gewicht een beetje heeft geschommeld, maar sinds een paar dagen ben ik terug goed op weg en al meteen weer een heel deel grammetjes kwijt :) ondertussen 6 kilo kwijt sinds half november, wist niet dat het zo snel zou gaan, ben er enorm tevreden van!

Maar nu..die feestdagen...dat moeten we nog zien te overleven, ik hoop dat ik mij een beetje in toom kan houden qua hartige desserts en heerlijke sauzen etc. maarja, we doen ons best!!! Veel succes nog dames!

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 03 jan 2008, 19:32

hoe gaat het met iedereen????????????????????????
Hier nog steeds goed. Ben gelukkig op gewicht gebleven tijdens de feestdagen enhoop voor jullie hetzelfde.

Allerbeste wensen voor een gezond en gelukkig 2008!!

naatje

Berichtdoor naatje » 06 jan 2008, 18:03

Ah, eindelijk nog es reactie ;)
Mama van 2 kapoenen, hier gaat het ook nog redelijk goed, ondertussen 7 kilootjes eraf, maar ik blijf doorgaan, kwil er nog zeker 5 kwijt!
Heb de feestdagen goed overleefd, mij zelfs dessertjes ontzegd(was superzwaar :D), maaarrrr daarna ben ik onnoemelijk beginnen eten, eten en nog eens eten (en dan nog fastfood =>pizza enzo)...heel bizar...Ondertussen ben ik terug een beetje aant letten, maar het lijkt heel moeilijk te zijn plots om dat dieet nog verder vol te houden..maarja, we zien wel hoe het afloopt, ik hoop dat ik die 5 er nog afkrijg!

Succes nog aan de dames die nog bezig zijn en aan de dames die proberen op hun streefgewicht te blijven! :)

nancy

Berichtdoor nancy » 07 jan 2008, 12:43

Hallo,

Heb meerdere keren WW en fitness geprobeerd maar hield het nooit vol.
De WW viel mee maar die fitness wat een opoffering.
Ga me inschrijving bij bodystyling nu een korting van 75 euro.
Wat moet je eigenlijk aandoen van kledij voor de oefeningen en de ozon?
Ben 1m66 en weeg 74 kg zou graag 10 kg vermageren dat zal wel lukken met jullie motivatie hier. BEDANKT

naatje

Berichtdoor naatje » 09 jan 2008, 05:16

Welkom Nancy!

Ik doe voor mijn oefeningen gewoon een trainingsbroek aan (je mag kiezen lang of kort), een niet té los tshirt (soms open bloesje, tkan daar soms nogal warm worden;)) en korte sokjes tot aan de enkels (je mag daar niet met je schoenen in die cabine trainen, toch bij Infraligne niet).

Voor de ozon heb ik niet echt een idee, daar er bij Infraligne geen mogelijkheid is tot ozon.

Veel succes alvast!

Groetjes naatje

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 09:53

up

Terug naar “Gewicht en afvallen”