Iemand bodystyling?

izzy

Iemand bodystyling?

Berichtdoor izzy » 13 aug 2007, 09:27

hallo,

Zijn er nog mensen die bodystyling doen? En zijn jullie er content van?

Hier ben ik ermee begonnen (heb vandaag mijn 4de afspraak) na de geboorte van mijn twin. Ik ben het moe om dik te zijn. Wat mij aanspreekt in bodystyling is de persoonlijk aanpak.

Ik was vorige keer al een kilo kwijt en ben daar best tevreden mee hoor, dat is op amper 5 dagen tijd. Als dat zo kan verder gaan. Ik ben ook benieuwd naar resultaten ermee.
Zijn jullie veel cm kwijt? Moeten jullie erveel kwijt? Afin, gewoon ervaringen delen, lijkt me wel leuk.

Groetjes
izzy

Gast

RE: Iemand bodystyling?

Berichtdoor Gast » 13 aug 2007, 10:31

Twee jaar geleden ging dat heel goed. Dan was ik op 4 maand tijd 70 cm af. Nu gaat het al moeilijk, ik denk eraan te stoppen. Het is wel mijn eigen fout. Vorige keer lette ik streng op mijn eeschema en nu iets minder streng.

Mu

Berichtdoor Mu » 13 aug 2007, 15:08

Ik ben ook net begonnen. Ik ga vanavond voor de achtste keer. Er is 2,5 kg af, vanavond dus hopelijk iets meer :) en bij meting verleden week 14 cm.
Naar mijn zin niet genog, maar zij verzekeren met dat di niet slecht is.
Ben ook tevreden van de persoonlijke aanpak, en ik doe de oefeningen ook echt graag.
Ik probeer anders ook te 'sporten' elke dag dat ik niet naar de BS ga; ik ga lopen, tenisssen, zwemmen, ...

izzy

Berichtdoor izzy » 16 aug 2007, 07:37

hoi dames,

vandaag moet ik terug naar de bodystyling. En vandaag word ik terug gemeten. BEn eens benieuwd. Vorige keer (maandag) was ik terug een halve kilo kwijt. Dus in totaal 1kg600 gram op 4 beurten. Ik voel er mij wel goed bij hoor.
Nu vrees ik een beetje voor het gewicht. Ik heb namelijk mijn regels en ik weet dat ik dan altijd wat zwaarder ben doordat ik wat water op houd. Afin, ik weet dan wel waaraan het ligt.
Eerlijk : ik vind het dieet wat zwaar hoor. Zeker omdat ik normaal wel veel eet blijkbaar. Ik krijg het er maar niet in om 6 keer te eten. En water dat lukt ook niet zo goed. Iemand tips?

Groetjes
izzy

Kim

Berichtdoor Kim » 16 aug 2007, 10:12

Hoi,

Ik denk er ook aan om te beginnen met bodystyling of infraligne.

De prijzen van infraligne heb ik gevonden maar van bodystyling niet. Kan hier iemand de prijzen geven?

Is er eigenlijk veel verschil tussen de 2?

Groetjes

viva

Berichtdoor viva » 16 aug 2007, 13:08

Hey,

Ik heb zowel infraligne als bodystyling gedaan. De methodes zijn hetzelfde, enkel bij bodystyling kan je (moet niet) in de ISO gaan zitten . Bij infraligne zit dat in de cabines ingebouwd. Voor mij is infraligne beter en goedkoper omdat ik steeds in de ISO flauw viel. (reden???)
En bij infraligne heb ik dat niet.
Volgens mij is infraligne ook ietsje goedkoper dan bodystyling, maar wel dezelfde methode.

Zelf ben ik nu ook opnieuw begonnen met infraligne, had nog enkele beurten die ik nu mag opgebruiken.

Veel succes

Mu

Berichtdoor Mu » 17 aug 2007, 11:25

Ben gisteren voor laatse keer geweest voor m'n verlof. Juist geen 4 kg afgevallen in 9 keer, en bij de laatste meting 14 cm kwijt 'ze meten na 5 beurten). Hoop in m'n verlof niet bij te komen. We zullen zien. Ben in elk geval tevreden, vind de oefeningen leuk, en het relaxen met de ozon zalig. Weet niet of het duurder is dan infraligne, maar ik heb kunnen genieten van een korting van 101 euro die ze deze zomer gaven.

Gast

Berichtdoor Gast » 19 aug 2007, 19:36

Ik ben blij dat er eens positieve reacties komen op bodystyling.

izzy

Berichtdoor izzy » 20 aug 2007, 09:34

Hey

Mu, prettig verlof en hopelijk kom je niet teveel bij terug he.

donderdag was ik nog eens een halve kilo kwijt. Het was mijn vijfde beurt en ik was al 2kg100 gram kwijt en 15 cm. Ik ben daar echt al wel blij mee hoor.

Ik heb ook geprofiteerd van de zomerkorting. Dat heeft bij mij de knoop doorgehakt : bodystyling of infraligne.
Ik doe ook de oefeningen wel graag maar merk wel dat ik duidelijk niet in goede conditie ben. Ik moest donderdag alles 2 x 18 doen en ik had wel wat spierpijn zenne.
En de ozon : heerlijk relaxen, weg van de realiteit gedurende een kwartier. HEERLIJK. Donderdag lag ik bijna in slaap.

Straks om 12.30 uur de volgende afspraak. Ik heb wel wat geschranst dit weekend. Er is hier vanalles gebeurt en blijkbaar ben ik een emotionele eter. Ik had trek en zin in alles wat ongezond is. Ik had zin in een dikke vette friet maar heb het niet gedaan. (gelukkig maar anders zou ik me nu heel heel slecht voelen) Wel heb ik een kleine halve pizza op, 4 scampi's in de look, en savonds nog eens van die zoute koekjes (veel te veel) doordat ik mij heel slecht voelde.
Ik hoop dat ik niet te fel word afgestraft daarvoor op de weegschaal.

Kim

Berichtdoor Kim » 20 aug 2007, 12:05

Hoi,

Ik ga morgen langs bij infraligne voor een figuuranalyse.
Ik ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen!

Ik weet het, het is geen bodystyling, maar het lijkt er toch op eh. Als jullie liever hebben dat ik een apart topic open, zeg je het maar hoor...

Groetjes

izzy

Berichtdoor izzy » 20 aug 2007, 14:32

nee hoor kim, kom hier maar lekker mee kletsen. Het trekt er toch hard op denk ik. Kan je ons meteen de verschillen uitleggen!

Hier was het niet zo goed. Ik ben bijgekomen terug. Das niet goed he. De dames daar maken er niet veel uit, dat gebeurt, maar je moet nu niet opgeven hoor. Maar toch ik was danig teleurgesteld. Afin ja, donderdag beter!!

viva

Berichtdoor viva » 21 aug 2007, 16:52

Hallo,

Vandaag mijn derde sessie van infraligne achter de rug. Ben in totaal nu al 1kg 900 gram lichter. Het gaat wel heel goed, dat is motiverend.
Volhouden, en via deze manier kunnen we elkaar een beetje steunen

Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 22 aug 2007, 11:11

up

Kim

Berichtdoor Kim » 22 aug 2007, 11:31

Hoi,

Zoals gezegd ben ik dus gisteren langs geweest bij infraligne.

Ik zou 20 of 30 beurten nodig hebben om 30 cm kwijt te raken (15 cm gegarandeerd). Die 20 beurten is een twijfelgeval zei ze omdat ik heel plaatselijk die cm's wil/moet kwijt raken.

Ik denk dat ik volgende week effectief ga starten.

Groetjes

E.

Berichtdoor E. » 23 aug 2007, 10:34

Iedereen heeft het over die cm's. Is dan dan over het hele lichaam, dus armen, benen, buik, etc? En over hoeveel kilo gaat het dan? Moeten jullie maar enkele kilo's kwijt of juist heel veel. Want ik wil zo'n 20-25 kg kwijt... En hoeveel gaat het je kosten als je zoveel wil kwijtraken.

Groetjes

I

Berichtdoor I » 23 aug 2007, 12:08

Ik doe Infraligne sinds april 2006 en ben ondertussen 17 kg lichter en 100 cm ( 1 meter) smaller. Ik ben wel iemand die enerzijds al haar hele leven gezond eet en weinig snoept, en anderzijds er een aanzienlijk sociaal leven op na houdt en dus ook regelmatig eens "zondigt". Ik deed voordien weinig of geen sport.
Voor mij zijn de kilo's niet zo belangrijk, maar wel het aantal cm dat je kwijtraakt. Bovendien voel je je veel beter in je vel, ik heb heel wat maatjes kleiner (pas terug in de 'normale' kleding en niet meer in de 'grote maten' kleding). Ik kleed mij ook heel anders. Vroeger droeg ik alles los om vetrolletjes te verdoezelen, momenteel heb ik ook nog een XL maar draag ik toch aansluitende kleding en krijg ik heel regelmatig complimentjes over mijn figuur. Je moet niet graatmager zijn om "mooi" te kunnen zijn. Het is vooral belangrijk dat je je "mooi" voelt, dan straal je dat ook uit.

izzy

Berichtdoor izzy » 23 aug 2007, 15:33

hoi,

ik was terug af. gelukkig maar. wel maar 300 gram, maar kom eraf is er af. Vandaag moest ik mijn oefeningen 3 keer 15 doen. Dat ging wel, dat ging me beter af dan vorige keer 2 x 20 keer. Raar he. Als ik nu nog eens echt op mijn voeding kon letten he, dan ging er waarschijnlijk wel meer af. Ik zondig toch regelmatig hoor. Alle, gisteren, zijn we frieten gaan halen. Elke dag is er wel iets dat ik zeg : dat had ik niet mogen eten. Maar ja, het vlees is zwak.

Die cm's dat is over het ganse lichaam. Ik was na 5 beurten reeds 15 cm kwijt, maar dus over heel mijn lichaam he. 2 cm aan de armen, 2 cm hier, 1 cm daar. Afin, mooi verdeeld.
Ik moet ook wel heel wat kilo's kwijt hoor maar dit is een goed begin. Bij bodystyling zijn het ook allemaal dietisten van opleiding dus die kunnen je begeleiden bij de voeding ook. Wat je juist nodig hebt, dat kan alleen diegene zeggen die je figuurananlyse doet. Je kan dat altijd gratis gaan laten doen. Zij stellen je dan ook iets voor. Bij mij was het 40 beurten om zo een 15 kilo te verliezen. Ik heb 20 beurten genomen om te beginnen en heb 299 euro betaalt (wel een zomeractie). Anders was het 399 geloof ik.

L

Berichtdoor L » 23 aug 2007, 16:16

Ik viel 20 kg af met Figurel (Infraligne-achtig!) (ben 3 jaar geleden gestart!) Het eerste jaar 14, dan nog 3 in tweede jaar, nu dit jaar weer 3. Ben van 72 naar 52 gegaan. Ik blijf het doen omdat ik het leuk vind. Maar neem een abonnement, dit is voordeliger.

Tip! Het gewicht schommelt ALTIJD, staar dus niet teveel op die 200 grammetjes die er dan weer bij en dan weer af gaan. Dit is volkomen normaal, zeker ivm je cyclus! Merk dit bij mij toch!

Gast

Berichtdoor Gast » 28 aug 2007, 21:20

hallo

ben ook nr zowel bodystyling en infraligne geweest.
momenteel doe ik nog infraligne, zit nu aan mn 30ste beurt en ben zo een 12 kilo kwijt en 72 cm.
vind infraligne ook aangenamer omwille van de iso.

groetjes

Mu

Berichtdoor Mu » 05 sep 2007, 10:05

Hoi dames,

ben dus terug uit vakantie en gisteravond naar BS geweest: er is 1 kg af :):)
Ben ongelooflijk opgelucht ... ik heb echt wel opgelet op vakantie en 5 keer gaan lopen. Dus nu in totaal 5 kg eraf. Donderdag moet ik terug, en ik denk dat ik dan terug gemeten word. Laat wel iets weten.
Hou de moed erin dames !!
Groetjes
Mu

heleen

Berichtdoor heleen » 05 sep 2007, 14:07

hallo

sinds gisteren ben ik ook ingeschreven bij infraligne. een collega van mij is dat ook gaan doen en daar gaat het afvallen ook wel vlot. Zelf moet ik maar een 10 tot 12 tal kilo afvallen. (-94 cm). maar als ik zie dat het bij sommigen zo vlot gaat, ben ik echt wel heel gemotiveerd.
voor het eten volg ik nu zo'n beetje de weight watchers (beetje punten tellen)

morgen eerste keer oefenen... ik ben benieuwd :-)

ik laat jullie iets weten!

izzy

Berichtdoor izzy » 05 sep 2007, 15:47

hoi,

Mu ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wat goed van je zeg dat je toch nog een kilo af bent. Bij mij gaat het van kwaad naar erger. Mijn gewicht gaat terug omhoog in plaats van naar beneden. Ik ben bijna alles terug bij (op 1100 gram) na. Ik snap er echt niks van.
De dames ginder zeggen er niks van, mijn eetdagboekje is goed vinden ze. Echt ik snap er niks van. Weeral gedoemd om te mislukken precies. Ik zal maar leren leven met dik zijn zeker.
Ben er gewoon niet goed van zenne.

Zou het aan mijn anticonceptie kunnen liggen waar ik onlangs terug ben mee gestart? Of ben ik gewoon fout bezig? Ik word echt depressief ervan!

Mu

Berichtdoor Mu » 06 sep 2007, 10:30

Hoi Izzy,

laat de moed niet zakken hè. Er kunnen veel redenen zijn waarom je niet meer afvalt. Maar dit is waarschijnlijk toch tijdelijk. Ik zou ook denken dat het hormonaal is. Kan je niet gewoon aan dokter/gyn vragen of dit een verband kan hebben?
Ik heb dat ook al gehad, en t'is erg frustrerend :(
Maar zeker volhouden, hoor. Sterkte,

Mu

L

Berichtdoor L » 06 sep 2007, 16:13

@izzy

Probeer eens een paar dagen per week meer water te drinken... (liefst nog contrex);

Als ik weer eens wat bijkom ligt het meestal aan mijn water dat ik dan niet genoeg drink.
Probeer eens 2 liter... en je zal zien... ze gaan er weer vanaf!!

Natuurlijk zijn de hormoontjes ook een factor, ..als ik mijn MS moet krijgen dan weeg ik steevast 800 gram meer!

k

Berichtdoor k » 07 sep 2007, 14:16

Hoi,

Ik heb net 20 beurten bij bodystyling achter de rug en ben 12 kg en 80 cm kwijt. Ik ben er trots op.
Ik doe het in combinatie met WW. Ik ga er niet naartoe maar let op mijn eten volgens hun principes. Het gaat vlotjes en ik ben nu aan mijn volgende 20 beurten begonnen. Ik hoop in totaal zo'n 25 kg te vermageren.
Aan mijn taille en heupen ben ik nu al 8 cm kwijt, aan mijn bovenbenen zo'n 4 cm (elk) Iedereen ziet het en zegt dat ik er fantastisch uitzie ondanks het feit dat ik nog vele kilo's moet afvallen. Dus supermotiverend
Veel succes aan iedereen

Terug naar “Gewicht en afvallen”