hoeveel gewichtsverlies met reductil?

Gast

RE: hoeveel gewichtsverlies met reductil?

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 13:23

@hierboven
niet eten is juist fout!!Ook al heb je geen honger met reductil , je moet minstens 3 x per dag eten om te kunnen verbranden anders doet het natuurlijk niets af!!vergelijk je lichaam met een kachel,en minstens 2liter water per dag drinken.En sporten.
het helpt echt wel als je het doet zoals het moet hoor!
en ik was van 20november tot 5dec al 5kilo kwijt, dus....
binnenkort moet ik terug op controle maar met de feesten denk ik dat ik ong hetzelfde ben geleven
probeer het eens hoe het moet...
veel succes

@ hierboven

Berichtdoor @ hierboven » 30 dec 2007, 14:00

hallo, het is niet dat ik niets meer at, wel in vergelijk met wat ik vroeger allemaal binnenspeelde :o was het heel weinig (omdat ik geen honger had) ik at wel 3 keer per dag en in de namiddag nog eens een (mager) yoghurtje, aan die 2 liter water kwam ik wel niet. Ik deed wel 3 keer per week fitness. Allemaal dingen die ik ervoor niet deed, en ik vond dat ik toch echt wel goed bezig was, het weinige (gezonde) eten, 3 keer sport (waar ik vroeger op een maand nog niet toe kwam :o) en dan het zo povere resultaat. Dat heeft me de moed wel in de schoenen doen zakken. jammer eigenlijk, zeker wanneer je hier al die heel goede resultaten ziet (en die zijn jullie allemaal gegund hoor!)

@hierboven

Berichtdoor @hierboven » 30 dec 2007, 16:03

dat is wel jammer voor je ja.
ligt het dan niet ergens anders aan?Schildklier ofzo?
bespreek het eens met je huisarts.
veel geluk

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 19:05

Hallo, wel aan de schildklier had ik ook gedacht, huisarts ook trouwens, en die heb ik laten onderzoeken, zonder enig resultaat. Omdat het toch maar niet wou lukken, of toch niet zoals het zou moeten zijn, met afvallen, heb ik op eigen houtje een afspraak gemaakt in een ander ziekenhuis en ook hier waren de resultaten zoals ze moesten zijn. Ik heb er mij ondertussen al zo wat bij neergelegd dat er waarschijnlijk niet echt veel aan te doen is.
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 20:32

Ik wil niet negatief doen hoor hierboven : ik ben blij voor jou , maar ik weet niet of 5 kilo minder op 15 dagen wel gezond kan zijn. Ik denk dat je eerder water verliest ip van vet. Toch goed op controle gaan want met pillen heb ik nooit een goed gevoel!

Mama met overgewicht

Berichtdoor Mama met overgewicht » 31 dec 2007, 15:06

Aangezien mijn dokter me geen Reductil wil voorschrijven (is hier geen voorstander van), maar ik ditzelf dolgraag wil uitproberen, wil ik eventueel overschotjes overkopen van niet-tevreden gebruikers. Online is Reductil blijkbaar ook te koop zonder voorschrift, kan iemand hiervan een adres opgeven?

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2007, 15:15

waarom nemen jullie allemaal pillen om te vermageren????

Ik ben begin september begonnen met gewoon gezonder te eten ( veel groenten,fruit enz 1 keer per week gun ik mezelf nog eens een zakje chips(klein zakje wel he) en ik eet nog elke ochtend mijn boke met nutella. Ik ben nu 16 kilo kwijt en ik ben echt trots op mezelf dat ik dit bereikt heb. Ik zou graag nog 4 kilo verliezen en het gaat misschien wel wat trager dan met pillen maar volgens mij toch ook wel gezonder.

hanno1978

Berichtdoor hanno1978 » 02 jan 2008, 09:51

Hallo slankerds,

Allereerst gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik wou jullie even op de hoogte houden. Ik heb de feestdagen overleefd zonder bij te komen (hoewel ik meer 'gesnoept' heb, want ik heb geen dessertje aan me voorbij laten gaan :))
Ondertussen zegt de weegschaal 75,7 kg een resultaat waar ik uiteraard zeer tevreden mee ben. Nog 3 kg te gaan en dan ben ik 20 kg kwijt!

Op kerstavond heeft mijn vriend (we hebben wel al 2 kindjes) me ten huwelijk gevraagd :D. Wie weet kan ik tegen 'de grote dag' wel een van die mooie kleedjes aan... Ik hou jullie op de hoogte!

Vele groetjes en tot schrijfs

Gast

Berichtdoor Gast » 02 jan 2008, 10:43

amai super zeg!! ik ben ondertussen al 9 kg kwijt (van 71.8 naar 62.9 en ben 164 groot) in februari moet ik mijn maten laten opnemen voor mijn trouwkleed want we trouwen in september dit jaar dus wil er dan ook opperbest uitzien.

het leuke en motiverende is dat er de laatste weken vershcillende mensen me zeggen dat ik er goed uit zie en zien dat ik vermagerd ben, is echt heel leuk

Myrke

Berichtdoor Myrke » 02 jan 2008, 12:32

Hoi, een opperbest , slank 2008 gewenst!
Ik ben de feestdagen ook redelijk doorgekomen, nog steeds op 81,1 , 5 kg eraf dus van 21/11 begonnen.
Op naar de volgende 5 kg. Ik zou graag 15kg vermageren, zeker 10 liefst 15.
Nemen jullie de 15 mg of de 10 mg?
Vanavond gaan sporten, morgen soldenshopping , vrijdag dagje thuis met de kids en mijn weekje vakantie vliegt zo ook voorbij.
Succes verder allemaal!

Myrke

20 novemberke

Berichtdoor 20 novemberke » 02 jan 2008, 20:42

Hallo allemaal
blijkbaar hebben we de feestdagen allemaal overleefd hé, ja natuurlijk , het zou zonde zijn als we dan eens niet mogen zondigen.Vanaf vandaag terug goed begonnen, maar ben niet verdikt, maar ook niet afgevallen denk ik, vrijdag is het weegdag dus we zullen zien hé!
beste wensen nog voor 2008, en wat kilokes lichter voor iedereen die dit wil.

20novemberke

Berichtdoor 20novemberke » 04 jan 2008, 09:25

toch een halve kilo lichter, snap het niet,ik heb goed gegeten, december was eigenlijk ook geen goede maand om op je eten te letten, maar ben toch blij dat er niets bij is, wel 500 gr af!
Nu begint het weer hé,tja voor mij moet het eigenlijk ook niet zo supersnel gaan.
houvollen dames!

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 19:59

Reductillers
Kunnen jullie me even zeggen welk resultaat jullie hebben op hoeveel weken/maanden en of jullie al dan niet veel sporten (hoeveel) ?
tx!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 20:31

hier van 20 november bezig, ik was van 20 november tot 5 dec 5kg kwijt, nog steeds.Maar met de feesten nu in december ,tel ik deze maand niet bij, maar 500gr af, vanaf vandaag weer terug goed bezig.Veel water drinken, zeker 2 l per dag, 3x per dag eten, en om de dag sporten!
dan is het een fluitje van een cent.Ik ga ook om de 2-3 weken naar de huisdokter.
Ik zou zeggen waarom niet?Dik zijn is ook niet gezond en als het je zo niet lukt...het is moeilijk, dit pilletje helpt je gewoon, ttz als je echt veel moet afvallen!

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 12:19

amai da's echt super resultaat, wat doe je van sport ?Ik moet veel afvallen, zeker 15kg

HV

Berichtdoor HV » 05 jan 2008, 12:27

Vandaag ben ik begonnen met Reductil. Na overleg met de dokter. Het idee kwam wel van mezelf maar hij vond het toch ook het proberen waard. Eerst een maandje zien met 10mg hoe ik er op reageer. Ik zou dat wel nooit nemen zonder dokter begeleiding, vind ik toch belangrijk.
Ik ben 40 jaar en weeg (SLIK) 106,8 kg. VRESELIJK. Ik ben 1m67 groot
Heb al van kinds af aan gewichts problemen. Al van 14 jaar let ik op mijn eten en dan bleef ik in het beste geval op 76 staan. Dat is tot aan mijn 26 zo gebleven (af en toe wel eens jo jo en meer kg)
Ik vind het vreselijk dat er 3 cijfers staan.
Ik heb last van mijn rug, en de dokter zei toch ook dat anders de gezondheidsproblemen groter zouden worden.
Ik zie Reductil eerder als een stimulans, een motivatie om het langer vol te houden. Want op je voeding letten is toch dat wat telt. Ik ben geen groter eter. Nooit geweest, maar wel een snoeper. Dat laatste is volgens mij ok de reden van het vele bijkomen de voorbije 8 jaar. Ik mag echt niets snoepen als ik niet wil bijkomen. En sinds ik getrouwd ben en kids heb ik de slechte gewoonte gekregen om 's avonds te snoepen. Dat is dus niet van de honger hé! En daar zal ik het nu het meest moeilijk mee krijgen.

HV

Myrke

Berichtdoor Myrke » 05 jan 2008, 13:07

Hoi,

ik ben begonnen 21-11. Ook net als 20novemberke er nu 5 af. Eigenlijk reken ik ook de laatste 2 weken niet echt mee want het was toch wel moeilijk met de feesten.
Reductil heeft je echt wel een minder-hongergevoel. Anders had ik na mijn ontbijt gegarandeerd tegen 10u30 al honger en veroberde ik een koek ofzo. Nu blijft het bij mij 3 maaltijden en veel water drinken. Ook probeer ik 3 stukken fruit per dag te eten (tijdens verlof wel wat minder gelukt). Ben al blij dat er nu na de feesten en het pakje friet van de frituur van eergisteren toch niets bij is. Ik ben 1m75 en woog 86,1 en nu 81. Volgend doel is zo snel mogelijk onder de 80 te geraken en tegen 1 februari graag 78 wegen.
Ik doe ook 1 x week aan sport voor 2 uurtjes en af en toe ga ik de zondagmorgen ook spinnen.

Veel succes allemaal en 20 novemberke, we houden vol hé.
Ik ook maandelijks bij huisarts op controle en dat vind ik ook wel belangrijk.

Doei

Myrke

Berichtdoor Myrke » 10 jan 2008, 11:34

Hoi,

hoe gaat het met de anderen?
Vanmorgen 79,5 op de weegschaal, ben zo blij dat die 8 weg is...

Volgend doel is tegen 01/02/08 78 kg , moet wel lukken zeker, nog 1,5 kilootje te gaan.

Doei en succes

Nele

Berichtdoor Nele » 12 jan 2008, 07:29

Hallo lijners

Ik heb een tijdje niet meer gereageerd wegens te druk, maar het vermageren gaat nog steeds de goede kant op. De feestdagen waren niet makkelijk - ik heb me niet laten gaan, maar wel lekker van alles meegegeten. Zoals gehoopt was mijn gewicht stabiel gebleven en na de kerstvakantie ben ik dan terug serieus begonnen.

Ik ben al wel meer dan een maand gestopt met de Reductil en ik voel eigenlijk geen verschil. Voor mij heeft de medicatie niet meer betekend dan dat extra zetje om te beginnen, want ik had nog steeds een hongergevoel en ook de lekkere trek was niet weg.

Ik zou dus niet opnieuw een kuur met Reductil starten - het afvallen gaat nu nog steeds aan hetzelfde tempo dan wanneer ik de pilletjes (aanvankelijk 10, vervolgens 15 mg) nam. De centjes die ik nu uitspaar kan ik alvast gebruiken voor mij nieuwe garderobe, want ik ben inmiddels zo'n 16 kg kwijt (nu 69,5 kg - ik kwam van 85,5.

Nog 4,5 te gaan: mijn streefgewicht was 65 kg - als het dan nog steeds goed lukt, probeer ik naar de 60 af te zakken, maar dat hoeft niet ècht...

Succes aan allen en nog de beste wensen voor 2008: dat het een gezond en slank jaar mag worden :)

20novemberke

Berichtdoor 20novemberke » 12 jan 2008, 13:06

Hallo
hier gaat het ook nog steeds goed, na de feesten terug goed herpakt, gelukkig was ik niets bij, toch 500 gr lichter , haha
sporten, h2o drinken en gezond eten, en dan lukt het wel met reductil!
ondertussen 5.5kg kwijt van 20 november tot nu, moet er zeker nog 10 af.1/02 is mijn volgende weegdag, hoop dat ik tegen dan er weer 3 minder heb!!
veel succes dames en hou ons op de hoogte! groetjes

Terug naar “Gewicht en afvallen”