hoeveel gewichtsverlies met reductil?

20 novemberke

RE: hoeveel gewichtsverlies met reductil?

Berichtdoor 20 novemberke » 03 dec 2007, 13:03

over 2 daagjes op de weegschaal, en alles zit losser! joepie!!

myrke

Berichtdoor myrke » 03 dec 2007, 15:35

Hoi,

Bij mij stond vanmorgen de weegschaal nog op 84,1.
Ik wil tegen woensdag graag 83,1, dan ben ik op 2 weken 3 kg af en haal ik misschien mijn doel om tegen eindejaar 80 of liefst minder te wegen.
Ik ben al blij dat er niets bij is na het weekend want dat is altijd moeilijker bij mij...
Ben zondag ook gaan spinnen maar heb dan erna wel een lekkere biefstuk met frietjes gegeten...Dus ja...

Succes nog allemaal en hou ons op de hoogte hé!

hanno1978

Berichtdoor hanno1978 » 04 dec 2007, 20:00

Hallo meiden,

Wat zijn we allemaal goed bezig. (Hopelijk brengt Sinterklaas voor ons GEEN chocola, maar mandarijntjes.)
Nee, wat ik even wilde melden: het is me gelukt... het achtje is een zeven geworden! 79,8 maar 't is toch onder de 80 hé :)
Nu maar hopen dat het met de feestdagen niet te moeilijk wordt...

Groetjes en succes nog hoor ;)

20 novemberke

Berichtdoor 20 novemberke » 05 dec 2007, 12:45

straks op de weegschaal, om 17u, ik hou jullie op de hoogte, ben zo benieuwd.
....

20novemberke

Berichtdoor 20novemberke » 05 dec 2007, 19:06

bleek dat ik gisteren een afspraak had, misverstandje dus, vrijdagvoormiddag is dus het grote moment!Hoop dat ik onder de 70 zit!
spannend

Myrke

Berichtdoor Myrke » 05 dec 2007, 20:51

Hoi,

inderdaad allemaal goed bezig dus, volhouden nu tot de feestdagen en dan zorgen dat we tijdens die dagen niet te veel (of liefst niets) terug bijkomen.
Bij mij stond het vanmorgen op 83,1, yes 3 kg eraf op 2 weken.

Ik hoop zo dat het de volgende 2 weken ook zo blijft gaan en dat ik aan mijn streefdoek geraak (8O of liefst ook die 8 weg ...)

Doeikes

kiekeboe

Berichtdoor kiekeboe » 06 dec 2007, 21:03

intss zo'n drie weekjes bezig, wat gaat de tijd snel. en nog steeds geen batterijen voor weegschaal - missch doe ik het wel expres ben geen weegschaal type.
vanmorgen stond ik voor men kleerkast en zag een broek hangen die echt spande rond mijn 'kont' en 'billen' ;) awel ik ze aangetrokken en die zat gewoon terug als gegoten. vandaag op t werk stond ik in refter aan kassa aan te schuiven en ineens twee vrienden-collega's: jij bent een paar kilootjes kwijt hé meisje. ikfier als een gieter, heb dus geen weegschaal nodig :)
moet zeggen dat mijn hongergevoel er toch sneller is als in het begin met reductil. spijtig maar ik weer me er nu tegen en eet drie x daags.
heb toch ook al wat gezondigd - zondag pizza - dinsdag frietjes - ... maar verder toch vrij gezond.
alé ik hoop dat ze hun werk nog wat blijven doen. ben toch al vrij tevreden tot nog toe.

good luck !!

20novemberke

Berichtdoor 20novemberke » 07 dec 2007, 08:57

Hallo allemaal;
vandaag bij de dokter geweest en ja er zijn al 5kilokes minder mee te dragen!Ik kan het zelf niet geloven, ben zo blij,en ik ben nog maar bezig van de 20ste november!
Ik hoop dat het zo blijft gaan, joepieeeeeee
aan al de rest veel succes en blijven volhouden héé

20novemberke

Berichtdoor 20novemberke » 11 dec 2007, 15:45

hallo dametjes, en nog nieuws?Hier gaat het nog steeds heel goed, hoop bij jullie ook!

anja

Berichtdoor anja » 12 dec 2007, 08:36

Hallo,

Bij mij werkt het momenteel echt niet.
Een 2-tal maand geleden gestopt met reductil, was 7 kg kwijt op 2 maand.
En onlangs weer begonnen met 10 mg, nu 3 weken bezig en krijg er praktisch geen gram af....
Ik blijf staan op 72 kg....veel eet ik niet hoor, s' morgens een boterham of pudding, tijdens de middagpauze gewoon een picolo met préparé en dan s'avond thuis gewoon warm eten, een beetje vlees, aardappelen, geen saus en een klein beetje mayonaise....
pfff, hopelijk schiet het hier weer op gang, want zo is het wel een dure methode hé, als het niet werkt.

succes aan iedereen!
Anja

@anja

Berichtdoor @anja » 12 dec 2007, 11:54

is vrij normaal dat er niets meer afgaat met de voeding die je eet.
Het is niet een kwestie van je uit te hongeren en weinig te eten maar WAT je eet
pudding zit vol met suikers en vetten, een picollo is zowiso al veel ongezonder dan gewoon volkoren brood, alle gemalen vlees zoals prépare , gehakt, worst moet je zoveel mogelijk vermijden

avondeten, weinig vlees is goed maar enkel wit vlees, groentjes staan er al niet bij (gewoon gekookt, niet in zout water , geen vet toevoegen, max 2 aardappelen en zeker GEEN mayo!!! dit is puur vet , als je toch graag saus hebt neem dan een beetje ketchup , daar zitten zogoed als geen vetten of kalorien in.

Het is niet omdat je reductil neemt dat je afvalt, pas ook je eetgewoonte aan, al die kleine beetjes ongezonde dingen vormen samen een hoop vet en suikers.

Nele

Berichtdoor Nele » 12 dec 2007, 19:42

Hallo allemaal

Ik ben er ook terug :) Inmiddels ben ik gestopt met de Reductil, omdat ik nog steeds het hongergevoel heb en ook de "lekkere trek" gaat niet weg. Ik vond het een beetje weggegooid geld om het te blijven nemen als ik dezelfde discipline moet opbrengen dan wanneer ik geen pilletjes neem.

Ik ben nu zo'n 13 weken bezig en er is 13 kg af. Aan dit tempo zal ik mijn streefgewicht dus over een 7-tal weken bereiken, maar de feestdagen zullen wel wat roet in het eten strooi ik. Ik heb mezelf dus voorgenomen om tijdens die dagen gewoon te genieten van wat ik eet en geen gewichtsverlies voorop te stellen. Gewoon op gewicht blijven zal al veel moeite vergen, vrees ik. Na de feestdagen wil ik er dan nog volop voor gaan om de laatste 7 kilo's eraf te krijgen...

Aan allen nog veel succes en tot de volgende "weegsessie" :)

Groetjes

Nele

Julie

Berichtdoor Julie » 14 dec 2007, 14:53

Hallo is er nog iemand op zoek naar reductil 15 mg?
Ik heb er nog 18 van een verpakking van 28.
Voor 20 euro wil ik ze verkopen, bij interesse plaats u e-mailadres.
Dan kunnen we verder afspreken.

Gast

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 02:31

dag Julie, kan jij je e-mail plaatsen, dan contacteer ik je, thx

@ hierboven

Berichtdoor @ hierboven » 16 dec 2007, 12:26

Kan ik je mailen?

Gast

Berichtdoor Gast » 16 dec 2007, 19:00

k.ik.ki28@hotmail.com

leentje

Berichtdoor leentje » 17 dec 2007, 15:32

update, ben op 10 juli begonnen met gewoon gezonder te eten en van 71.8kg naar 68.1kg op 19 nov
daarna begonnen met reductil en zit nu aan 63.5 kg
ben 1.64cm groot dus nog enkele kilo's te gaan maar ben toch al tevreden

Nele

Berichtdoor Nele » 19 dec 2007, 23:09

Hier ook mijn "update" :) : vandaag 14 weken bezig en ook exact 14 kg kwijt. Ik ben sinds een week of 3 gestopt met de Reductil omdat ik het effect (minder honger/minder "lekkere trek") niet ervaren heb. En blijkbaar lukt het dus ook zonder de pilletjes...

Succes aan allen om zonder kleerscheuren (lees: extra kilo's) de feestdagen door te komen!

mamtjoe

Berichtdoor mamtjoe » 26 dec 2007, 14:43

= -20 kg !!

Myrke

Berichtdoor Myrke » 27 dec 2007, 11:49

Mamtjoe, schitterend resultaat! Doe zo verder. Mag ik eens vragen, hoelang ben jij al bezig en blijf je dan reductil innemen?

Ikzelf zat vanmorgen aan 81,4. Ben begonnen op 21/11 aan 86,1.
Is dus ook al een 4,7 kg eraf. Wou graag tegen oudejaar 6 kg af zijn, maar dat zal al moeilijk worden want dit weekend ook enkele feestjes op het programma...
Hoop misschien wel nog aan de ronde 5 kg te geraken...
Na nieuwjaar dan terug goed opletten en sporten en hopelijk ben ik dan snel die 8 kwijt...
Volgend doel is dan 75 kg.

Ben begonnen met 1 doosje van 10 mg en nu neem ik de 15mg. Hebben jullie daar veel verschil mee ondervonden? Of blijft dit wat hetzelfde?

Allemaal veel succes nog en tot later, in 2008 wellicht.

Myrke

Mamtjoe

Berichtdoor Mamtjoe » 27 dec 2007, 19:31

Hé Myrke , ik neem nu ong.6mnd 10 mg , het gaat nu ietsje trager maar voel me opperbest!! Mss dat ik toch nog overstap naar 15 mg , ik wil er nog 7 kg af.
Dan ga ik wel mee afbouwen hoor...

Ikke

Berichtdoor Ikke » 29 dec 2007, 18:56

Hoi Reductillerkes ;)
Zijn hier ook mensen met een traagwerkende schildklier die het nemen?
Mijn endocrinoloog wil het me voorschrijven...
bedankt en proficiat met de goede resultaten
Ikke

kiekeboe

Berichtdoor kiekeboe » 30 dec 2007, 11:39

heeey de reductilletjes ;)
Mijn twee maanden Reductil 10 mg zitten er bijna op (9 januari laatste pilletje).
Ik ben zo'n 5 kg vermagerd (begingewicht 64 bij lengte 1m67) dus ik vind dit zalig resultaat want om eerlijk te zijn heb ik het begin echt wel op mijn eten gelet maar de laatste twee weken heb ik niet anders gedaan dan eten. soms ook tegen mijn zin maar als je uitgenodigd wordt en er is zoveel lekkers ;)
nu nog oudjaar vieren en dan heb ik nog een dikke week om wat mijn best te doen. ik zou zooooo graag op dit gewicht blijven, ben zelfs beetje bang om met Reductil te stoppen want ik voel me er veel sterker door. Ik moest ze van dokter innemen omdat ik altijd hongergevoel had en me daardoor ook heel slap voelde. Bloedonderzoek was dik in orde over heel de lijn dus wat was de oorzaak ?
Voor iedereen een fijn eindejaar en een heel mooi 2008 !!

annabelle

Berichtdoor annabelle » 30 dec 2007, 12:45

Bij mij helpt Reductil niet. Normaal moet je toch veel naar het toilet gaan? Wel ik heb dat niet. Ben er mee gestopt. Vraag me ook af of het wel gezond is. Maar ja als het helpt is het mooi meegenomen. Succes!

@ annabelle

Berichtdoor @ annabelle » 30 dec 2007, 12:52

Hallo, je bent niet de enige, heb het geprobeerd met 10 en 15 mg, bij het nemen van 15 mg (na bijna 1,5 maand) was er bij mij juist 900 gr eraf, ondanks dat ik (in vergelijk met ervoor) bijna niets at. Ik had met reductil wel geen honger meer hoor, totaal niet, had er wel bijna alle nadelen van denk ik, zweten, hartkloppingen, slecht slapen ...

Terug naar “Gewicht en afvallen”