hoeveel gewichtsverlies met reductil?

Nele

RE: hoeveel gewichtsverlies met reductil?

Berichtdoor Nele » 24 okt 2007, 20:49

Doe zo voort, Clara! Beter een beetje trager kilo's verliezen die er effectief àf blijven dan snel kilo's verliezen die er binnen de kortste keren weer aan zijn (dat is mij nl. al een aantal keren overkomen)

N.

Berichtdoor N. » 24 okt 2007, 20:55

Amaai, proficiat met jullie resultaten!!! Doe zo verder! Ik ben sinds 1 oktober bezig en ben nu 4 kg kwijt, heb ook af en toe op de tanden moeten bijten hoor! Heb ook een voorschrift liggen voor 15 mg, en ik ga er volgende week om, ik zou graag nog 5 kg afvallen ... en dan proberen op gewicht te blijven dat vind ik nog het moeilijkste van allemaal, ik spreek ook uit ervaring hoor Nele! Voor de rest heb ik ook wel last van opvliegers sinds ik Reductil neem, de ene moment heb ik het koud en de andere moment zweet ik.

martine

Berichtdoor martine » 27 okt 2007, 09:39

Ik was deze morgen ZO blij,er was vandaag 1,2 kg af,heb gisteren wel weinig gegeten,ik was s'middags mijn eten vergeten,heb dus niet gegeten,er is nu in totaal 6,7 kg af,op 1 maand en 3 dagen!

bollie

Berichtdoor bollie » 27 okt 2007, 10:55

Hey,
mag ik er ook bij?
Ik ben 1m65 en weeg veel te veel, nl. 84,7 kg.
Ben al 3 weken bezig met dieet van een diëtiste en er is nog geen gram af; blijkbaar ligt mijn verbranding volledig stil.
Zopas heb ik van de huisarts een voorschrift gekregen voor de 10 mg.
Morgen begin ik er dus aan en hou ik jullie op de hoogte.
Het enige wat me afschrikt zijn de bijwerkingen; maar als ik er echt te veel last zou van hebben dan stop ik er onmiddellijk mee.

martine

Berichtdoor martine » 27 okt 2007, 13:12

Hey Bollie,je moet nog niet denken aan bijwerkingen hoor,want dan heb je er toch,ik neem het nu een goeie maand,en ik heb nergens last van.

Bollie

Berichtdoor Bollie » 29 okt 2007, 06:10

Hey, vanmorgen op de weegschaal -400 gr! Zal nog niet te vroeg victorie kraaien, maar 't is een begin hé.
Ik blijf me wel houden aan het schema van de diëtiste en in vergelijking met wat jullie eten, moet ik massa's verorberen.
Ik moet wel zeggen dat ik voor ik aan mijn dieet begon heel onregelmatig at en vaak maaltijden oversloeg. Naar het schijnt ligt daardoor heel mijn metabolisme overhoop en hoop ik het nu weer aan de praat te krijgen en mijn overtollige kilo's (en dat zijn er heel wat :() kwijt te raken.

N.

Berichtdoor N. » 30 okt 2007, 08:37

Ik was deze ochtend ook superblij, er is nu in totaal 5kg af, deze ochtend 69,5 kg, dus eindelijk terug onder de 70 kg, op naar de 65 kg! Ik neem nu 15 mg en voel me er heel goed bij, ben enkel een beetje kortaf soms ... En hoe zit het bij jullie?

Nele

Berichtdoor Nele » 31 okt 2007, 08:03

We zijn allemaal op de goede weg - houden zo, zou ik zeggen! Ik ben vandaag 5 weken bezig en er is nu 6,5 kg af. Nog 14 (of liever nog 19) te gaan...

@ Nele

Berichtdoor @ Nele » 31 okt 2007, 14:23

Hallo, iedereen op goede weg, behalve ik :( na een maand is er bij mij slechts 1,5 kg af, ondanks ik heel weinig, bijna niets eet, dagelijks toch beweging heb. Ik neem de 15 mg, heb er bijna elke nevenwerking van gekregen denk ik, maar toch dit povere resultaat, deprimerend hoor, wat niet wegneemt dat ik het voor jullie allemaal super vind hé!

Nele aan @ Nele

Berichtdoor Nele aan @ Nele » 31 okt 2007, 15:19

Jammer dat de resultaten niet zo snel zichtbaar zijn als je had verwacht/gehoopt. Ik begrijp dat dit niet motiverend is, maar zou je moed willen geven met het volgende: bedenk dat de kilo's die er langzaam maar zeker af gaan, er vaak ook definitief af blijven, terwijl de kilo's die je verliest met een "crashdieet" er vaak even snel terug aan zijn, of zelfs nog meer...

Omdat je zegt dat je zo weinig eet: misschien eet je wel té weinig? Volgens mijn diëtiste is het belangrijk om 5x per dag te eten (weliswaar kleine porties en 2 daarvan een tussendoortje als een stuk fruit of yoghurt), zodat je metabolisme nooit stilvalt. Dit zou een van de peilers van het afslanken en op gewicht blijven zijn.

Goede moed!

martine

Berichtdoor martine » 31 okt 2007, 16:59

ik vandaag ook juist 5 weken bezig,en bij mij is er 7,3 kg af,ben super content

@ Nele

Berichtdoor @ Nele » 31 okt 2007, 19:59

Hallo, ik weet wel dat hoe langzamer de kilo's eraf gaan, hij beter maar op een maand maar 1,5 kg is toch echt wel heel weinig hé. Ik ben nu gestopt met reductil, ik ga het eventjes zonder proberen, ik denk dat ik die povere 1,5 kg ook kan halen zonder pillen, en dan mag ik zelfs nog meer eten dan nu ook ;)
Bedankt voor de aanmoediging en doe zo verder hé dames, ik duim voor jullie mee.

martine

Berichtdoor martine » 01 nov 2007, 11:02

Nele,ik wens je veel succes,1,5 kilo is idd niet veel,maar eigenlijk wel normaal denk ik,ik weet wel,het is ontgoochelend,maar je moet denken,beter dat dan niets!Bij mij deze morgen terug 500 gram af,nu op 5 weken en 1 dag 7,8 kg af,wat echt wel heel veel is,vind ik.Ik eet nu wel wat minder,ben volop aan het verhuizen,heb veel werk,veel stres.

bollie

Berichtdoor bollie » 02 nov 2007, 06:25

Hallo allemaal,
het gaat hier de goede richting uit!
Ik ben zondag gestart met Reducti met een gewicht van 84,7 kg.
Ik zou wachten tot volgende zondag om mij te wegen, maar kon mij deze morgen niet meer houden; resultaat : 83,6 kg. Dat is -1,1 kg op nog geen week tijd; ik superblij natuurlijk.
Dit geeft me de moed om door te gaan, want ik hou me strikt aan mijn dieet. Soms is het heel lastig om van de zoetigheden af te blijven, maar ik ben supergemotiveerd nu.
Succes aan allen!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 nov 2007, 08:16

Kan je vermageren met Reductil zonder een specifiek dieet te volgen?

lientje

Berichtdoor lientje » 02 nov 2007, 12:12

iemand een dokter in de omgeving va kontich mortsel waar ze mij niet scheef gaan bezien als ik enkel kom voor een voorschrift van reducil.
ik weeg 67.8kg en ben 162cm groot en zou graag 10kg verliezen.

martine

Berichtdoor martine » 07 nov 2007, 07:00

Hoi,hoe zit het met jullie allemaal,het is hier een beetje stil geworden.Bij mij vandaag 8 kilo er af,op 6 weken.

nathalie

Berichtdoor nathalie » 07 nov 2007, 14:23

heykes,

even laten weten dat ik juist 1 maand bezig ben met reductiil 15mg
en ben reeds 8.5 kg vermagerd
van 81.6 naar 73.1kg

voor mij echt een wonder middel

Succes aan jullie allen!!

Gast

Berichtdoor Gast » 07 nov 2007, 16:10

Hallo

Mag ik erbij?
Sinds 1 week bezig met reductil 10mg en "maar" 1.400kg af. Nogthans geen honger, dus eet ik echt niet veel... Ik was wel ongesteld...zou dit de reden kunnen zijn?
Nu weeg ik 70.2kg en, kom van 71,6 (ben 4 maand bevallen, zou dit ook kunnen meespelen)?

Ik geef maar beter niet op zeker?

groetjes

Nele

Berichtdoor Nele » 07 nov 2007, 17:33

Hallo allemaal

Mooie resultaten, al gaat het bij de een dan al wat sneller dan bij de ander. De moed niet verliezen hoor!

Ik ben vandaag 6 weken bezig en ik ben nu 7,5 kg kwijt. Ik nam de eerste maand Reductil 10 mg en ben nu een tweetal weken de 15 mg aan het nemen. Ik twijfel er wel aan of ik de kuur nog ga verlengen: ik ben weliswaar heel wat kilo's verloren, maar ik denk dat het ook gelukt zou zijn zonder Reductil. Tenslotte gaat het maar om een gewichtsverlies van ca. 1,2 kg per week, wat ik vroeger ook "haalde" als ik gewoon calorieën telde.

Maar soit, het is alleszins een "stok achter de deur" om van alle verleidingen af te blijven. De "goesting" is er wel, maar ik zou het jammer vinden van de centjes (toch zo'n 45 euro per doosje) als ik zwaar zou zondigen.

Goede moed aan allen en tot "lezens"!

Nele

Anneke

Berichtdoor Anneke » 07 nov 2007, 20:39

Ik ben sinds april Reductil aan het nemen, en ben ondertussen 10 kg kwijt, traag maar zeker! (ondertussen zal het al meer zijn, maar ik weeg me enkel op controle!!! tussendoor niet, want gewicht schommelt steeds door vocht, ander tijdstip op de dag/maand en dat werkt demotiverend). Voor mij is dit een goede manier, andere diëten kon ik echt niet volhouden. Ik heb ook nog honger, maar de 'goestingskes' zijn weg. Ik vind het goed dat je nog honger voelt, dan weet je tenminste wanneer je moet eten. Soms heb ik wel nog eens extreem zin in chocola enzo, maar meestal moet ik moeite doen om te eten. Ik let er wel op dat ik 's morgens kaas of vlees tussen m'n brood eet en geen of weinig suiker (al helemaal geen cornflakes: boordevol suiker en geen eiwitten, en je hebt eiwitten nodig om je dag goed door te komen zonder 'flauwtes'). Als ik geen goed ontbijt heb gehad, krijg ik om tien uur ongeveer echt een flauwte, dan begin ik te zweten, hartkloppingen, braken etc van flauwte.
Mijn huisdokter zei wel eens dat het niet bij iedereen hetzelfde gewenste effect heeft, of blijft hebben. Ik ben eerst gestart met 10 mg, en dan als die eerste verpakking leeg was, gestart met 15 mg (omdat ik toch nog wat veel goestingskes had...)
Ik ben tevreden van Reductil en 'k vind het eigenlijk goed dat het traag gaat. Ik heb niet echt het gevoel dat ik mij iets moet ontzeggen en toch verlies ik gewicht. Graag zou ik tegen volgende zomer terug 70 of 65 kilo wegen. Nu weeg ik 82 kilo ongeveer en kom van 96 (was gestart met dieet en afgevallen tot 92, maar kon dit dan weer niet volhouden en ben dan gestart met Reductil). Op het einde van mijn zwangerschap woog ik 112 kg.
Vroeger woog ik 65 kilo en toen vond ik mij dik!!!!! Amai, wat zou ik maar al te blij zijn om nu terug zo weinig te wegen!!! :hihi
Aan iedereen goede moed!!! En weeg je niet te veel, enkel wanneer je op controle gaat is genoeg, dan heb je een correct beeld of het echt helpt. Want tussendoor moet je al eens ergens naartoe (receptie ofzo) of kan je pas laat op de avond eten, en dat geeft allemaal een vertekend beeld als je je dan weegt.
Groetjes x

Anneke @ SOFIE

Berichtdoor Anneke @ SOFIE » 07 nov 2007, 20:47

Hier is da ook wel eens hoor!!! Deuren moeten er dan aan geloven, en ook man en kindjes en kat (denk dat hun oren soms fluiten). Erg hé! En met andere momenten ben ik dan weer super goe gezind. Verwarrend allemaal.

clara

Berichtdoor clara » 10 nov 2007, 10:58

ja ik heb ff niet meer gereageerd maar hier was dan ook zoveel aan de hand he maar ik laat jullie nu ff weten dat ik 4kg kwijt was op een maand en dat ik nu naar de volgende ga he
succes allemaal he

hanno 1978

Berichtdoor hanno 1978 » 11 nov 2007, 14:40

Hallo iedereen!

Ik ben sinds 1 november begonnen met Reductil op aanraden van de dokter.
Mijn overgewicht is wel extreem (92kg-1m65). 7 maand geleden bevallen, niet dat dat een excuus mag zijn :o
Ik ben ondertussen iets meer dan 5 kilo kwijt, moet wel toegeven dat de eetgewoonten DRASTISCH veranderd zijn. Honger heb ik niet echt en al het lekkers laat me (voorlopig mss?) koud. Mijn huisarts zou me graag 20 kilo lichter zien. Da's veel, maar ik hoop dat (of nog iets meer) tegen deze zomer te klaren.

Groetjes en veel succes voor jullie allemaal!

ellie

Berichtdoor ellie » 11 nov 2007, 19:18

Proficiat!

Ikzelf ben sinds 3 september bezig. Ik woog 86.7 kg en er hielp geen enkel dieet. Nu weeg ik 76,8. Nog te veel naar mijn goesting, maar toch al 10 kg! Lang geleden dat ik mij nog zo goed gevoeld heb! De pillen blijken nu niet veel effect meer te hebben! Zou het helpen om de 15 mg te nemen?

Terug naar “Gewicht en afvallen”