hoeveel gewichtsverlies met reductil?

clara

RE: hoeveel gewichtsverlies met reductil?

Berichtdoor clara » 16 okt 2007, 17:54

martine proficiat he meisje echt top!!!maar hier vanmorgen ook goed hoor er was 600gram van af en nu in totaal juist op de kop 2kg op juist 1 week tijd dus ook super super tevreden ik zou zeggen op naar de volgende en succes aan iedereen he

clara@martine

Berichtdoor clara@martine » 16 okt 2007, 19:38

martine wat eet jij nu zoal op een dag want ik eet echt nogwel heel weinig hoor!!gisteren morgen 1glasfruitsap om12.00h 1boterham met philadelphia en 1/2potje danio light 18.00h 1kom verse tomatengroentensoep met 1 pistolet met boter dat is het.vandaag 1boterham met kalkoenham +een half potje danio light deze avond 1aardappel 3spl wortelen en erwten en 1 frikadel(3cm doorsnee) en jij??????

martine

Berichtdoor martine » 16 okt 2007, 21:28

Clara,ik eet denk ik toch wel meer dan jij hoor!S'morgens een goed vol bord cornflakes ( van special K),met halfvolle melk,s'middags 2 kleine boterhammetjes met Effi confituur,en s'avonds ook.Dan eet ik zeker nog 2 appelen op,en 1 potje yoghurt,mager.bij mij was er deze morgen wel 300 gram bij nu,wel wat ontgoocheld,maar ja!

clara@martine

Berichtdoor clara@martine » 17 okt 2007, 14:07

hier blijven staan van morgen je moet maar denken het kan niet elke dag prijs zijn he!! eet jij nu geen middag meer dan??ik heb vandaag in totaal 2 pistolets op met mager hesp en 1glas fruitsap deze avond wel weer patatjes met sla tomaat en een kippeburger alle waarschijnlijk maar een halve maja ik heb het gevoel dat ik precies meer kan eten als de eerste dagen maar ik heb mijn regels misschien vandaar??
zet hem op he meisje zodat we tegen de feestdagen er nog wat kilootjes af hebben he!!!

Nele

Berichtdoor Nele » 17 okt 2007, 18:18

Ik ben er ook nog eens :) Jullie behalen knappe resultaten!

Ik ben vandaag 3 weken bezig met Reductil 10 mg en ik ben 4,5 kg kwijt. Een goed resultaat, maar ik denk toch echt dat ik de Reductil niet ga blijven nemen. Ik heb echt véél honger en veel zin in allerlei lekkers dat niet mag. De voorbije weken kon ik de discipline nog opbrengen, maar ik wijt het niet aan de Reductil. Ik dacht toch dat mijn hongergevoel en drang naar zoet sterk zou verminderen, maar dat effect voel ik niet echt :(

Hopelijk kan ik het volhouden, want ik heb natuurlijk nog meer dan 15 kg te gaan...

Succes allemaal!

clara

Berichtdoor clara » 17 okt 2007, 20:17

hallo nele,
neemt gij die van 10 of15mg ik die van 15mg en voor het moment gaat het goed hoor misschien is dat de oorzaak ik weet het niet he ikzeg het maar he toch is je resultaat goed he!!!!!!!!

Nele

Berichtdoor Nele » 17 okt 2007, 21:03

Hallo Clara

Bedankt voor je reactie. Ik neem voorlopig nog de 10 mg, maar ik moet bijna voor een nieuw voorschrift naar de huisarts en denk dat ik toch om de 15 mg ga vragen.

Ik voel aan alles dat er een grote "snoepaanval" zit aan te komen en dat zou ik echt willen vermijden omdat bij mij dan meestal alles verloren is :)

Lin

Berichtdoor Lin » 17 okt 2007, 23:02

Hallo, eerst en vooral iedereen proficiat met jullie resultaten, hoe doen jullie dat toch? Ik heb nu meer dan een maand reductil 15 genomen, resultaat - 1,5 kg, ondanks dat ik bijna niet eet, in vergelijking met voordien een enorm verschil hoor. 's morgens 1 boterham met kaas, 's middags ook een boterhammetje, 's avonds aardappelen en groentjes en een heel klein beetje vlees, soms al is in de namiddag een potje yogurht of een banaan en dat is het, en toch heb ik dit povere resultaat.

martine

Berichtdoor martine » 18 okt 2007, 10:45

Pfff,bij mij deze morgen 500 gram bij,wel mijn eigen fout,heb gisteren gesnoept,en wat chips meegegeten van de kinderen,is toch zo moeilijk als zij daar zitten snoepen,en ik mag niks eten,soms laat ik me dus eens gaan.Vandaag ga ik er terug voor,die 500 moeten er morgen terug af!

R

Berichtdoor R » 18 okt 2007, 12:32

Ik heb nog voorschriftjes van reductil 10 mg
ik heb er nog 2

regazza1402@hotmail.com

clara

Berichtdoor clara » 18 okt 2007, 21:45

ach martine hier vanmorgen ook 100gram erbij ik heb mn regels he en dan heb ik zin in 100en1dingen weet je ik hoop dat het er morgen weer af is en voor jou ook natuurlijk
groetjes

martine

Berichtdoor martine » 18 okt 2007, 21:55

We gaan er voor he Clara!

Ik heb vandaag nog niet veel gegeten,deze morgen wat cornflakes,s'middags 1 klein boterhammetje met salami van weight watchers,en deze avond 1 klein boterhammejte met effi confituur,en 1 appel.

clara

Berichtdoor clara » 19 okt 2007, 17:53

amai martine ge begint mij achter na te doen hahaha zeg hier vanmorgen mn 100gram van gisteren +100gram extra eraf dus intotaal ben ik 2.100kg kwijt op 1week en 3dagen martine doet dat goed in het weekend he en ik zal mijn best ook doen
groetjes

martine

Berichtdoor martine » 21 okt 2007, 12:36

Clara,mag ik weten hoe groot gij zijt,en hoeveel ge weegt?Ik ben 1.76 cm en weeg nu nog 79,3 kg.

MARTINE

Berichtdoor MARTINE » 21 okt 2007, 18:24

Efkens een heel moeilijk moment...ben net achter fritjes geweest voor mijn kids...is echt niet simpel om er af te blijven,ben dus maar weggegaan uit de keuken...en mijn 11 jarige zoon met mij lachten..ha ha,en jij mag er niet van eten!Dat manneke beseft niet hoe moeilijk dat dat is.

clara

Berichtdoor clara » 21 okt 2007, 22:24

hallo,vanmorgen -400gram eraf ik weer tevreden natuurlijk martine ik ben 1.67groot en woog 97kg en nu nog 94.5kg ik ben dus op 12dagen 2.5kg kwijt waar ik wel tevreden mee ben zekers omdat ik verleden week mn regels gehad heb en dan eet ik altijd al meer ik heb gisteren wel fritjes gegeten ik den k 15stuks ofzo en een curryworst maar dat is ook het enige wat ik mispeutert heb deze week he !! groetjes en succes hemartinneke

N.

Berichtdoor N. » 22 okt 2007, 12:09

Hallo Clara en Martine,

Nemen jullie de 10 of 15 mg, ik de 10 mg. Ik ben dus aan mijn 4 de week begonnen vandaag en slechts 3 kg kwijt :=, en ik heb nog maar 2 keer gezondigd (1 pannekoekje en 1 klein zakje light chips) voor de rest let ik echt heel goed op mijn eten. Ik eet 's ochtends 2 boterhammen met light confituur, 's middags 2 boterhammen met mager beleg en een stuk fruit, in de namiddag stuk fruit en 1 joghurt 0% en 's avonds een bord warm eten (maar ook mager) en ik sta al ruim 1 week op hetzelfde gewicht. Ik weeg nu 71.5 kg en ben 1m 68, ik zou graag nog minstens 5 kg afvallen ...

Nog veel succes!

Grt

SOFIE

Berichtdoor SOFIE » 22 okt 2007, 12:52

Iemand last van heel opvliegend te reageren (bijna agressief met momenten)?

Op mijn werk en onder vrienden gt het nog.

Maar echtgenoot, kinderen, hond, kat (iedereen in mijn heel dichte omgeving) moeten serieus op hun tellen passen of ik 'ontplof'.
Neem me elke dag voor om rustiger te reageren maar voel zelf dat er een bep opwinding in mij zit die ik zelf niet onder controle hou.

Graag raad want het vermageren lukt wel goed en wil er dus nog niet mee stoppen!

Dank u

clara

Berichtdoor clara » 22 okt 2007, 13:11

hallo, ik heb geen last van opvliegende momenten ik voel me zelfs vrij rustig alleen soms krijg ik het echt koud en na een half uurtje gaat het dan weer over meestal krijg ik dat savonds heeft iemand hier ervaring mee?

clara@n

Berichtdoor clara@n » 22 okt 2007, 13:18

hoi n ik sta ook wel soms een dag of 3 op hetzelfde gewicht maar niet zo lang als u maar jij bent ook al langer bezig he dus misschien veranderd dat bij mij ook nog zo wie weet hoeveel was je weer af 3kg op 4weken anders moet je de 15mg is proberen he ik ben 2.5kg kwijt en ben morgen juist 2 weken bezig maar ik eet wel 1x de week fritjes of spaghetti of ke bab al krijg ik maar 1/3 op ik heb toch de smaak gehad he alle veel succes nog iedereen!!!

martine

Berichtdoor martine » 22 okt 2007, 17:20

Hey iedereen,ik deze morgen zeer blij,500 gram af,sta nu op 5,6 kg,op iets minder dan 1 maand,ben dus echt zeer tevreden,het is lang geleden dat ik nog onder de 80 geraakt ben,zelfs niet met WW,en proteinen dieet.
Ik heb ook geen last van opvliegendheid,en ook geen kou,maar ja,dat is voor iedereen zeker wat verschillend?

Nele

Berichtdoor Nele » 23 okt 2007, 17:15

Proficiat aan allen met de behaalde resultaten. 't Is niet altijd makkelijk en eens "zondigen" moet kunnen, zolang je je nadien maar herpakt. Ik herken me daar alleszins helemaal in.

Ik ben morgen 4 weken bezig met Reductil 10 mg en ben nu zo'n 5 kg kwijt. Zeker niet slecht, maar ik heb héél erg op mijn tanden moeten bijten en denk dat ik dit resultaat ook had kunnen behalen zonder de Reductil. Ik heb nu een voorschrift voor de 15 mg - ik ga dit ook een maand proberen en als die ijzeren discipline die ik de voorbije maand aan de dag moest leggen om de kilo's eraf te krijgen met de 15 mg niet soepeler wordt, ga ik gewoon verder doen zonder de medicatie.

Langzaam maar zeker zullen de kilo's er dan ook wel afgaan. Ik ben gestart bij een gewicht van 85,5 kg voor 165,5 cm - véél te veel dus. Er zou zeker 20 kg af moeten - bij voorkeur zelfs 25. Het begin is alleszins gemaakt: vanmorgen woog ik 80,5. Nog 15/20 kg te gaan...

Succes allemaal!

martine

Berichtdoor martine » 23 okt 2007, 17:33

Hey Nele,ik vind het toch heel goed hoor,5 kilo op een maand,ik ben morgen ook 4 weken bezig,en er is bij mij 5,100 kg af,normaal zou het meer geweest zijn,maar er was vanmorgen 500 gram bij,wat mijn eigen fout,maar ja.Ik ben toch tevreden dat ik al 5 kilo kwijt ben op 1 maand,ik doe alvast verder,maar het is idd heel erg moeilijk.Nog veel succes aan iedereen!

clara

Berichtdoor clara » 23 okt 2007, 23:26

amai julie doen het goed allebei!proficiat
ik ben ook tevreden op 2 weken tijd 2.7kg eraf vind ik zelf ook niet slecht al voel ik nu wel wat gewenning opkomen ik bedoel dat ik nu al is wat meer moeite moet doen in het begin leek het net vanzelf te gaan!!nu op naar de volgende he meisjes

clara

Berichtdoor clara » 24 okt 2007, 16:37

joepie!!!!! vandaag weer 200gram eraf en ik ben er ferm content mee.

Terug naar “Gewicht en afvallen”