10 kilo in 2weken??

anneke

10 kilo in 2weken??

Berichtdoor anneke » 20 feb 2007, 14:44

hoi,

Ik wil dringend 10kilo kwijtspelen maar heb maar 10dagen de tijd????

Wie kent er de beste manier om dit te doen?? Wat kan ik doen om deze te verliezen, ik ben bereid tot alles???

Tis echt hééél dringend en aub enkel serieuze reacties pleaseeeeeeeeee

Gast

RE: 10 kilo in 2weken??

Berichtdoor Gast » 20 feb 2007, 14:59

10 kilo zul je er niet meer afkrijgen maar met het proteinedieet zul je op een week al zeker een kleine 4 kg afvallen of meer maar t zal wat laat zijn om dat nog te bestellen

om snel wat af te vallen kun je bij het kruidvat een doos 5 dagen dieet kopen : een doos met maaltijdvervangers voor 5 dagen als je die van 580 kcal koopt dus de strengste dan zul je op 5 dagen wel een kilo of 3 af vallen, dus als je dat 2 keer achter elkaar doet zal er wel 5 kilo af zijn of meer

je meot wel realistisch zijn: 10 kilo is onmogelijk al leef je enkel op fruit of groente die 10 dagen dan zul je nog geen 10 kilo kwijt zijn maar voor bv een onverwacht feestje of reisje ofzo is zon kruidvat 5 dagen dieet ideaal om snel nog wat kilootjes kwijt te spelen

en ook heel veel drinken en joggen die 10 dagen!

succes

Gast

Berichtdoor Gast » 20 feb 2007, 15:01

ik wil gerust enkel op water leven, heb gewoon bang dat ik zal flauwvallen

Gast

Berichtdoor Gast » 20 feb 2007, 15:08

enkel op water leven zal je zeker geen 10 kilo doen afvallen geloof me mss integendeel hoe raar het ook klinkt

Gast

Berichtdoor Gast » 20 feb 2007, 17:49

iemand nog tips?

Gast

Berichtdoor Gast » 20 feb 2007, 18:37

Wel, dat kruidvat-dieet zou ik doen.
En veel sporten, elke avond gaan lopen of op de step ofzo, enfin, jezelf in 't zweet werken en veel bewegen.
Zo kan je 4 kg per week verliezen hoor.

Weight-Watcher-leidster

Berichtdoor Weight-Watcher-leidster » 20 feb 2007, 18:40

10 kg vetweefsel heeft een energie-inhoud heeft van 67.500 kcal. Dat is wat je moet besparen, of meer verbruiken op 10 dagen oftwel 6.750 kcal per dag. En dat kan niet want bij laag energieverbruik heeft een vrouw tussen de 2000 a 2400 kcal nodig. Een gezonde afslanking ligt tussen de 500 gr à 1 kg per week, zeker niet meer !

Wat je al maanden hebt hangen kan je niet op 10 dagen afbouwen, zo is het nu eenmaal.

Ik denk dat je beter even wat kleren koopt of leentin een maatje of 2 groter en dan daarna verantwoord begint te lijnen.

Veel succes !

s

Berichtdoor s » 20 feb 2007, 19:09

Ik ben ooit eens 4,5 kilo in 5 dagen afgevallen met het ziekenhuisdieet. Als je veel overgewicht hebt zal 10 kg bijna haalbaar zijn in 2 weken. Ik heb dit dieet een week volgehouden. Ik doe nogal zwaar werk (verpleging) en voelde me toch maar slapjes.
Ik ben nu van plan om dit dieet 'een beetje' te doen op mijn vrije dagen.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 06:49

wat houdt het ziekenhuisdieet in?

@ Weight watcher leidster

Berichtdoor @ Weight watcher leidster » 21 feb 2007, 06:50

Ik weet dat het ongezond is, maar zoals ik al eerder zei, tis voor een periode van 10dagen dat ik extreem moet vermageren, daarna wil ik gerust alles stap per stap doen

Ik moet minstens 30kilo afvallen!!

Gast

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 20:41

kun je ons eens vertellen waarom je 10 kg moet afvallen in 2 weken ??

Gast

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 21:28

Ik heb ooit ook eens zo'n idee gehad en ernaar gehandeld.

Resultaat: 6kg op 10 dagen
Bijkomend minder resultaat: na 10 dagen zo'n zin om te vreten dat ik 2 weken niks anders heb gedaan. Resultaat: 8kg bij en een heel erg schuldgevoel. Maak jezelf niks wijs. Die periode van 10 dagen dat je extreem wilt vermageren, ok, zal je zonder probleem lukken. Daarna gerust stap voor stap? Nee, dat doe je niet, maak jezelf niks wijs.

@ anneke

Berichtdoor @ anneke » 22 feb 2007, 20:33

beste ,

ik heb dit zelf ook al gedaan met het soep diët dit is normaal voor mensen met een groot overgewicht die dringend moeten afvallen voor en operatie ofzo .

je eet zowel smorgens als smiddags en savonds soep , het rescept heb ik wel niet meer maar je zult dat zeker op google vinden
en veel water en veel beweging , ik was op 2 weken 15 kilo kwijt
veel sucses

als je er mee stopt komen de kilo's er verschrikkelijk snel terug bij hou daar wel rekening mee

groetjes cindy

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 06:28

ik wil me niet moeien maar wat jij nu wil doen is heeeeeel ongezond!!!
goed om door je benen te zakken!
ik zou het je ten stelligste afraden, voor je eigen goed!
trouwens alle dieten die snel gaan ... kom je even snel terug bij!
ik ben traag aan het vermageren en laatst een stop ingelast van twee weken en ik was geen gram bijgekomen.
conclusie; traag dieten is veeeel beter, nadien mag je nog eten en je eens laten gaan, je verdikt er niet van!

sterkte

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 17:13

mensen met tips aub!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 17:16

@ de opstartster: je vraagt nog steeds om tips?
ben je dan nog niet bezig met een dieet ?
op deze manier ga je geen enkele kilo kwijt zijn over tien dagen

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 18:17

is de opstartster niet gewoon iemand die op onderzoek uit is en wil onder de mensen komen anoniem om te weten tot wat de menigte in staat is!
ik denk het wel!

Gast

Berichtdoor Gast » 25 feb 2007, 12:48

Een been afzetten, dat scheelt minstens 10 kilo.

Gast

Berichtdoor Gast » 25 feb 2007, 17:03

LOL

Gast

Berichtdoor Gast » 25 feb 2007, 20:00

zou de opstartster als iets kwijt zijn?

opstarster

Berichtdoor opstarster » 26 feb 2007, 10:01

hoi allen,

Op de negatieve reacties, zal ik niet reageren

maar op al de rest!! ja kijk ik ben vorige week in een week tijd 4kilo afgevallen

Waarom? JA idd tis een weddenschap en het bedraagt over echt wel wat euros!!

Soite ik heb nog enkele dagen tijd maar ik denk dat het me gaat lukken

Hoe? Al het snoepgoed weg uit de kast, meer beweging en na 18u niet meer eten, minder eten int algemeen en meer gezond eten
verder; heb ik me kapot gesport!!!!!

Maar indien er nog tips zijn, zeker geven

Gast

Berichtdoor Gast » 26 feb 2007, 10:55

een tip: alle maaltijden vervangen door een shake of reep (maaltijdvervanger), minstens 2 liter water op een dag en veel joggen
ook een paar keer sauna doet er goed aan!

s

Berichtdoor s » 26 feb 2007, 11:40

Met het ziekenhuis dieet moet dit lukken. Dit 'garandeert' 10 kg in 3 weken. Maar met het ziekenhuisdieet mag je in het weekend gewoon eten. Dus als je het dieet in het weekend gewoon verder volgt, dan denk ik wel dat het je lukt om dit in 2 weken te doen.
't Is wel lastig, maar als er veel geld van afhangt zou het meook wel lukken! ;-)

Gast

Berichtdoor Gast » 26 feb 2007, 11:42

Ben jij dan al 4 kg afgevallen in een week door snoep te laten, veel water te drinken en veel te sporten ?

weightwatcher-leidster

Berichtdoor weightwatcher-leidster » 27 feb 2007, 19:33

Dat kan inderdaad in een eerste week omdat ze heel veel kwijt moet. Dat heb ik al vaak gezien in mijn cursus. Vooral bij vrouwen die een kilo of 50 kwijt moesten. Die verloren die eerste week soms 8 kilo in 1 keer maar dat stabiliseert wel na een week of 3. Dan gaat het veel minder hard maar dan moet je doorbijten en regelmatig naar de cursus gaan om vol te houden.

Terug naar “Gewicht en afvallen”