MAAGVERKLEINING /LAP BANDJES

ctje

RE: MAAGVERKLEINING /LAP BANDJES

Berichtdoor ctje » 25 nov 2007, 14:27

hallo iedereen,

voor mij begint het te korten, de 29ste, donderdag, ga ik bij dr debruyn voor mijn eerste afspraak voor de maagring.
Momenteel let ik heel goed op wat ik eet, sommige dagen bijna niets en ben nu toch 4 kg af.
Ga het misschien vragen om half januari te laten zetten, hoe vroeger ik het zet hoe beter hoor. Afhankelijk wanneer hij plaats heeft om de operatie te laten uitvoeren.
Groetjes

brenneke

Berichtdoor brenneke » 25 nov 2007, 17:49

hey ctje;

ja dan begignt het te korte hé!
Ik hoop dat hij spoedig een plaatsje heeft!

groetjes brenneke

ano

Berichtdoor ano » 27 nov 2007, 17:16

Wat eten jullie eigenlijk de twee dagjes na de bijspuiting? Soep of je eten gemixt?

brenneke

Berichtdoor brenneke » 28 nov 2007, 09:57

hey ano,
ik eet dan normaal zoals altijd!Puree met vis of beschuitjes

groetjes brenneke

Gast

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 11:01

hallokes allemaal

Het is hier zo stil de laatste tijd? Waarschijnlijk is dit een goed teken en gaat alles goed met jullie?!?

Hier alles goed !
deze week weeral - 1kg500 ( ja het begint eentonig te worden) ik zit momenteel aan een goei 26,5 kg minder , en dit sinds 13 juli!
Deze week is het best een moeilijke week. zondag heb ik lekker kunnen eten ( had gasten op bezoek en we hebben gegourmet) maar sinds maandag kan ik niet veel voedsel verdragen :s regelmatig eten dat blokkeert en ik moet veel moeite doen om niet te gaan overgeven! zelfs puree lukt niet goed :s... t zal wel voorbij gaan zeker zoals het gekomen is !
7 januari moet ik pas op controle ( is geleden van 15 oktober), den dokter zal wel tevreden zijn zeker ;)

Voor de rest schiet het gaan fitnessen hier een beetje in :s veel te druk ( als je jobs combineert is dit altijd natuurlijk)

nu jullie

@nathje: hoe gaat het met jou? vliegen de kilootjes er nu af? wanneer mag je op controle gaan? voor de rest alles in zijn plooi aant vallen bij jou?

@ctje: hoe was het gisteren bij dr debruyne? wanneer is je grote dag? laat ons snel iets weten !

@ brenneke: jouw grote dag komt er ook aan he, dinsdag is het zo ver ! nieuw boobies ;)
veel succes en hopelijk niet te veel pijn he! ;)

@ingrid: hoe gaat het bij jou? we horen je zo weinig? alles goed met de strijd om de kilo's?

@anneke: ook lang geleden dat we je hier nog gezien hebben? hoe gaan de kilo's er bij jou af? wanneer mag /moet je terug op controle bij dr debruyne?

zo .... nu ga ik mijn huisje nog een beetje opruimen, en er staat hier een heeeele stapel was op mij te wachten om gestreken te worden ( en dat van mezelf alleen, wat moet dat wel niet zijn als er een gezin zou zijn ;) ) , en ga ik lekkere soep maken, uit voorzorg dat ik toch iets binnenheb moest het vanavond met het avondeten wat minder vlot gaan !

meisjes tot de volgende

groeten

sofie

ctje

Berichtdoor ctje » 30 nov 2007, 16:21

hello,

Ben gisteren bij dr debruyne geweest en alles is goed verlopen.

De operatie is gepland voor de 16de januari. De 15de in de voormiddag moet ik dus preoperatieve testen uitvoeren en mag daarna naar huis, de volgende dag wordt het bandje geplaatst. Hij zei dat ik ongeveer 40 à 50 kilo kan vermageren, dan zou ik 70kg wegen, dat is perfect en hopen dat ik tot daar geraak.

Mijn man steunt mij enorm, dat geluk heb ik. Hij zei ik heb je gekend toen je véél dikker was dan nu, dus zal je er wel geraken.

Hopelijk vliegt dus de tijd en wordt het rap midden januari:-))

groetjes
ctje

Gast

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 16:28

hoi ctje

ik kan alleen maar zeggen : je hebt een goede keuze gemaakt !
dr debruyne is echt een kei in zijn vak!!! ik ben zelf door hem geopereerd op 13 juli en ik ben er nog altijd even content van !
Je zal zien, t zal allemaal meevallen, ook qua pijn ( al is dat voor ieder mens verschillend natuurlijk!)
Ik ben dankzij hem , en mijn maagbandje op 4,5 maand al iets meer dan 26 kg kwijt ! dus eigenlijk een gemiddelde van 6 kg per maand ! ik heb nog een goei 35 kg te gaan !!!!
Ik heb goed gereageerd op het bandje, van in tbegin goed beginnen afvallen, niet veel moeten braken... dit is natuurlijk ook persoonsgebonden!. ik kan alleen maar zeggen dat ik het al veel eerder had moeten doen !

wel goed dat je man je steunt, das toch goed dat hij achter jouw beslissing staat !, hij zal ook wel blij zijn met zijn "nieuwe" vrouw... ook al ziet hij je graag zoals je "bent".

soep is gemaakt, strijk is gedaan, hebben we goed gewerkt of hebben we goed gewerkt? :p

prettig weekend allemaal

sofie

brenneke

Berichtdoor brenneke » 02 dec 2007, 07:58

goedemorgen allemaal:

hier zondag weegdag,was beetje tegen de zin dat het gebeurde maar allé!!

was ik verbaasd is een 0,5kg af!!!!!dus 82,5kg.
Morgen dus naar dr de bruyne om het laten open te zetten ;-(
Maak wel onmiddelijk een afspraak voor na nieuwjaar onmiddelijk te starten met opspuiten :-)

groetjes en tot later,
ga nog beetje veel genieten van het spelen met sander want dat zal volgende week beetje minder gaan hé!!!

brenneke

Missy007

Berichtdoor Missy007 » 03 dec 2007, 12:53

Ik ben een hele tijd hier ni meer geweest ... dus hierbij een update van mij

IK ben ni zo posi over deze ingreep hoor, ik ben 15 juni geopeerd en viel de eerste weken kei goed af, ben al twee keer opgespoten en verlies sinds dan geen gewicht meer en kan sinds een goede week ook haast alles opnieuw eten, zelfs broodjes ....

Ik ben sinds de operatie tot nu toe 14 kilo lichter maar wil nog graag 10 kilo afvallen, maar dat lukt dus echt langs geen kanten meer, in mijn bandje zit al 6CC terwijl er 9 in kan dus ben een beke radeloos aant worden hoor ...

Gast

Berichtdoor Gast » 03 dec 2007, 14:53

hey missy

dat is lang geleden !

En het is inderdaad niet zo'n positief nieuws dat je komt melden :'(
heb je het al me je dokter besproken? das raar he, in t begin zo goed afvallen, en nu niks meer...

hier alles nog tip top in orde... heb je wel kunnen lezen.. begin me hier al wa te generen dat het zo vlot gaat bij mij !

tot de volgende

brenneke

Berichtdoor brenneke » 03 dec 2007, 15:28

@ missy,blij nog eens iets van u te horen!Alleen spijtig dat het niet zo vlotjes gaat met de kilo'tjes!

Ik heb deze morgen dus naar dr de bruyne geweest,en heb gezegd dat ik me niet goed voelde met het meer te kunnen eten.En dat ik 14 dagen geleden al wilde laten bijspuiten.Hij lacht al eens en zei ja zo ken ik u hé,ga maar eens op de weger staan!83.8kg dus 2kg bij is toch nog goed zei hij :-(!!
en wat moet ik doen vroeg hij,ik zei tja morgen wordt ik geopereerd dus ja eruit halen hé!! heeft er 2 cc uit gedaan ,maar vroeg eerst waar ik ging!Ik zei ik kom op u gang te liggen .Als er morgen problemen zijn laat je mij direct roepen hé zei hij!!!

Ik voel me nu echt gerust zé!!!

groetjes en tot later met nieuwe (.)(.)

brenneke

brenneke

Berichtdoor brenneke » 03 dec 2007, 15:29

heb al direct een nieuwe afspraak gemaakt om bij te spuiten 9 januari!!!

brenneke

Missy007

Berichtdoor Missy007 » 03 dec 2007, 15:45

Ik heb ondertss een mailtje naar mijn behandeld arts gestuurd met de vraag of ik nog eens mag komen voor een bijspuiting want ik wil echt nog veel afvallen, allez toch minstens 10 kilo dan, meer is altijd beter he

brenneke

Berichtdoor brenneke » 03 dec 2007, 18:27

hey missy ,
ik hoop dat je spoedig mag gaan!En dat de laatste 10kg er dan af mogen gaan!!

groetjes brenneke

Missy007

Berichtdoor Missy007 » 06 dec 2007, 14:11

joepie 3/01 mag ik gaan en gaan we voor max opspuiting :-)

brenneke

Berichtdoor brenneke » 09 dec 2007, 06:26

goedemorgen allemaal.
hier dus weegdag,tja 84,4kg dus weer beetje bij .zal ook wel met de (.)(.) zijn hé is elke kant 335cc.
Maar voel me minder depri en ben tevreden!En 9 januari gaan we er weer volledig voor naar de 80kg tegaan!!
Nu hou ik me ook aan de gezonde voeding hoor,maar soms neem ik een klein stukje chocolade om de smaak !!!EEn brokje en dat is genoeg!!

ga jullie laten
groetjes brenneke

Gast

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 12:31

Hey Brenneke! Alles goed verlopen? Leuk nieuwe (.)(.)! Zou ik ook wel zien zitten. In het begin was het precies of het was de enige plaats waar ik afviel! En ik had al niet veel! Maja, daar is mijn portomoneeke voor de moment veel te plat voor! Misschien komt dat er ooit wel eens van. Hopelijk heb je niet te veel pijn!

@ alle anderen: hoe gaat het met jullie?

Ik sta momenteel op 79.7 kg, dus sinds de opspuiting van 29 november (dacht ik toch ja) ben ik nog 2.8kg afgevallen. Ik voel me er goed bij, alleen die Sinterklaas chocolade staat hier wreed in de weg. Grrr., ik kan daar niet afblijven! En dan komen die calorierijke feestdagen er nog aan ook. Een geluk dat het met Kerstmis visbuffet zal zijn. Met Nieuwjaar is het wel calorierijke kost, maarja, goede voornemens invoeren voor 2008 dan hé!
Nog 19.7 kg te gaan, meer mag ook, maar toch min. dat aantal kg zou er nog zeker af moeten.

Anneke

Berichtdoor Anneke » 12 dec 2007, 12:32

Dat berichtje hierboven kwam van mij.

brenneke

Berichtdoor brenneke » 12 dec 2007, 16:24

hey anneke,
blij je nog eens te horen!!!
Ben vandaag op controle geweest met men (.)(.) en alles tiptop in orde,en pijn heb ik niet gehad!
Woensdag nog eens op controle en dan zullen de pleisters eraf mogen denk ik,hoop ik wil eens goed douche ;-)!
Men gewicht is iets anders,terug 85kg maar maandag mag ik terug laten bijspuiten !was normaal maar voor 9/1 maar heb gebeld voor ik weer depri wordt.eind Mei gaan we normaal naar Djerba op verlof en wil ik terug op 80kg staan of minder!!

Alle hou jullie goed en tot later;
brenneke

brenneke

Berichtdoor brenneke » 17 dec 2007, 13:28

hey allemaal!!!
is hier rustig de laatste tijd!!!!
Ben deze morgen dus naar dr de bruyne geweest,en voelde me terug depri !!!Men gewicht is dus niet te doen hé87kg!!!:-((((
DR vondt het nog goed meevallen,ik alles behalve!Ben voor de maximum bijspuiting gegaan 1,75cc en 9januari terug!!!
Ik wil tegen 19Mei 10kilo kwijt!!!!

alle hopelijk hoor ik spoedig iets van jullie!!
brenneke

Anneke

Berichtdoor Anneke » 17 dec 2007, 21:48

Het is hier idd rustig de laatste tijd.

@ Brenneke:
De moed niet opgeven hé! 19 mei is nog een hele tijd! Je zal er zeker in slagen, daar ben ik van overtuigd!
Denk: "ik kan het, ik wil het en het gaat!" , want iedereen vindt bij wilskracht baat!

Met mij gaat het goed. Ik ben op m'n gewicht blijven staan. Niets erbij en niets eraf. Alleen verveel ik me hier thuis! Mijn tijdelijke interimjob zit erop (Dat wist ik van toen ik er begon daar het een vervanging was, maar het deed me toch wel pijn te moeten stoppen! Ergens hoop je toch op een kans om te mogen blijven, maar helaas.)
Ik hoop snel weer een nieuwe job te vinden en een toffe zoals de voorgaande, met toffe collega's!

Hoe gaat het eigenlijk met alle anderen?

brenneke

Berichtdoor brenneke » 18 dec 2007, 06:31

@ Anneke,
Ik weet wel dat ik er ga komen,maar het is toch beetje deprimerend dat het bijkomen zo razend snel gaat ! en om ze terug kwijt te geraken zo traag!
Maar we gaan ervoor zene!!
Ik hoop dat je snel een droomjob gaat vinden!!
Ik heb nog een jaartje loopbaanonderbreking bijgevraagd en heb me nog geen moment veveeld!

Groetjes en tot spoedig
brenneke

brenneke

Berichtdoor brenneke » 23 dec 2007, 07:06

hallo allemaal;

Hier zondag weegdag, alle het gaat er traag af !!-0,5kg beter dan bijkomen natuurlijk,zou meer water moeten drinken.
Drink nog geen liter op een dag,dus dat wordt al een goed voornemen voor het nieuwe jaar!!
Ben met de (.)(.) nog eens op controle geweest en alles ok!! Ben er super tevreden mee en men ventje ook hihi!!!Nu binnen 2maand nog eens op controle!Heb ook een afspraak gemaakt voor op 20 mei een armlift te laten doen!Dat gebeurt onder lokale verdoving dus bandje moet niet open !! joeppiiiii.
Alle ga het hier bij laten,hopelijk hoor ik jullie spoedig!!Want is hier maar stilletjes

brenneke

Nathje

Berichtdoor Nathje » 23 dec 2007, 07:39

Kom gewoon even zeggen dak nog leef.
Maar door al de tegenslag van de afgelopen week (en weken) heb ik niet veel tijd/zin om te komen schrijven.
Brenneke weet wat ik bedoel ...
Weer problemen met mijn schoonvader :(

Tot de volgende, fijn feesten voor jullie!
Voor mij zal het minder zijn en zal er geen echt feest bijzijn ... of toch al zeker geen plezier :(

Fijn eindejaar!

Triestig Nathje,
x

Gast

Berichtdoor Gast » 24 dec 2007, 22:51

@ Nathje
Fijn je nog eens te horen. Ik vind het erg voor je dat de problemen nog niet zijn opgelost! Ik weet niet wat er juist allemaal gaande is, maar hou vooral toch de moed erin hé! Voor elk probleem bestaat er een oplossing. (Allé, dat zeggen ze toch!?)

Verder kwam ik hier eigenlijk neerschrijven dat ik iedereen hier een Zalig Kerstfeest wens!

Terug naar “Gewicht en afvallen”