Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

Irish

RE: Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

Berichtdoor Irish » 18 mei 2007, 18:23

Hallo mamavan3

Voor mij is dit eigenlijk het enige waarom ik nog een beetje twijfel.
Ik denk dat je borsten bij een zwangerschap zowiezo gaan veranderen, en als ze een beetje kleiner worden, dan is dat wel jammer,
maar ik vraag me af in welke mate want elk lichaam is anders.
Is het een reden om het niet te doen of uit te stellen?

Sommige zeiden vroeger:
"Als je de pil neemt vergroten je borsten. Bij mij wel een volledige maat."

Ik heb er nooit iets van gemerkt, hoe erg ik het nochtans had gehoopt!! :)
Zucht... wat zou ik doen?
Ik denk eraan om pas over twee jaar aan kinderen te beginnen.
Kan iemand me raad geven?

Sproet

Berichtdoor Sproet » 20 mei 2007, 12:23

Hoi Irish,

Ik kan je alvast weinig advies geven... De afgelopen 4 jaar dat ik bezig was met kids krijgen en borstvoeding zat mijn plan over een borstvergroting immers ver op de achtergrond.
Je moet wel weten dat als je zwanger bent en/of borstvoeding geeft je borsten sowieso opzwellen (sjiek hé!!!) maar als dat allemaal achter de rug is hoor je vaak dat ze (de borsten) kleiner zijn als voorheen ; (((((((((((
Ik kan moeilijk beoordelen hoe groot jouw verlangen is maar moest ik het zijn... ik deed 't juist zoals ik nu ga doen. Eerst kids en dan een groot cadeau voor de mama hihihi!!!
In jouw situatie als je pas over 2 jaar zou beginnen...dat maakt 't moeilijker natuurlijk...ik weet natuurlijk ook niet precies hoe de borsten (met bv) er na het krijgen van kinderen zullen uitzien...Niet makkelijk, misschien raad vragen aan je ventje?
In ieder geval veel succes met wat je ook beslist.
Ps wist niet zeker of je de IriSh was met wie ik eerder schreef maar in ieder geval tot schrijfs hier ; ))))

Soetkin

Berichtdoor Soetkin » 21 mei 2007, 19:15

Hallo aan iedereen,

Ik had graag eens geweten of er iemand van jullie Dr De Frene of Dr Doornaert kent?
In september laat ik me namelijk opereren en misschien heeft er al iemand ervaring met één van deze chirurgen.

Vriendelijke groetjes
Soetkin

Sproet

Berichtdoor Sproet » 22 mei 2007, 07:54

Neen Soetkin ikke alvast niet...
Hopelijk volgen er snel reakties.
Het is hier zo stilletjes?

Groetjes

Soetkin

Berichtdoor Soetkin » 22 mei 2007, 09:18

Bedankt voor de reactie sproet.
De chirurgen zijn wel van Roeselare en van Ieper
Misschien is dat ook een heel andere kant voor jou.
Voor mij is dat het dichts bij mij thuis.
Heb al veel goeds gehoord en heb al 2 personen gezien die Dr Doornaert behandelde en het was gewoonweg héééééééél mooi.
Bij DR De Frene heb ik morgen een afspraak.
Hij werkt ook in Gent en zou ook een hele goeie zijn.
Op aanraden van mn geanycoloog heb ik eens een afspraak gemaakt bij hem.
Je hebt altijd wel eens graag over verschillende informatie hé en vragen staat vrij hé.
groetjes

mamavan3

Berichtdoor mamavan3 » 22 mei 2007, 18:15

@sproet
weet je wat ik vind: geweldige houding heb je, en dat 'cadeautje' voor jezelf heb je wel dik verdiend (heeft er wel iemand een idee wat het is om voor zo'n driekoppig kroost te zorgen, vraag ik me soms af. gij wel hé)

hoe dat je het aan de familie ging vertellen, vroeg je je af, wel, ik zou er gewoon over zwijgen. als je er, zoals in jouw geval blijkbaar (helaas) niet echt beroep op kunt doen voor hulp, dan is dat ook niet nodig. gelukkig kan ik mijn kroost wel eens gaan droppen bij de oma's en opa's, maar ik ga verder ook niet te veel uitleg geven over die ingreep, véél zo groohoot mogelijke push-ups dragen de komende weken en hopen dat iedereen zich alleen nog mijn borstvoedings-borsten van vorige zomer herinnert, die waren toch ook lekker dik!

je hebt dan weer wel het geluk dat je vent erachter staat en vakantie neemt voor jou, want die van mij vindt het niet echt mijn beste idee ooit en kan/wil ook moeilijker vrijaf nemen. nu ja, we zien wel.

@IriSh

wat de borstvoeding betreft heb ik net een héél bemoedigend consult gehad bij n pc: borstvoeding geven mag geen enkel probleem zijn, al moet je wel afwachten hoe je huid reageert, maar ja, dat zal hetzelfde zijn voor striemen op je buik en kan evengoed zonder borstvergroting tegenvallen.

als je mijn persoonlijk advies vraagt, dan zeg ik - zoals sproet - dat ik het hetzelfde opnieuw zou doen... eerst kindjes... het lijkt me ook dat je een mooi en fijn figuur hebt met jouw lengte en gewicht en dat je borsten daar zónder vergroting ook wel heel mooi bij passen. Als je er écht ongelukkig van bent, dan moet je er gewoon nu los voor gaan natuurlijk; als je toch twijfelt en je doet het niet, troost jezelf dan alvast met het idee dat ze vanzelf héél erg gaan groeien tijdens zwangerschap en borstvoeding (die je dan helemaal onbezorgd kan geven), en dat je nadien er nog altijd voor kan gaan!

June

Berichtdoor June » 23 mei 2007, 18:45

Hallo allemaal

In September gaat mijn operatie door in de wellnesskliniek zoals er al een paar weten hier ;)
Ik heb jaren mijn man zijn oren van zijn hoofd gezaagd om te mogen gaan, nu moet ik deze maand mijn voorschot betalen en ik begin te twijfelen :)
Ik zit met zoveel schrik ineens.
Wat als ze te groot uitvallen? Ik wil werkelijk geen grote C cup! Gewoon een C ;)
Wat zeg ik tegen mijn dochter na de operatie? De oudste is 9 zij gaat dat toch zien.
En mijn werk neem ik ziekenverlof? Wat zeg ik dan tegen mijn (vervelend )diensthoofd welke reden? Verlof heb ik bijna niet meer....
Ik ben helemaal dol :)

Veel liefs

IriSh

Berichtdoor IriSh » 24 mei 2007, 21:48

Hallo Sproet en mamavan3,

Omdat ik er inderdaad wat over twijfelde heb ik gebeld naar m'n pc en heb zijn assistente gesproken. Ze nam echt de tijd om te luisteren.
Als ik binnen de twee jaar kinderen wil is het inderdaad een beetje gek om nu een bv te doen, maar als ik toch nog niet aan kinderen denk en het heel graag wil, raadt ze me wel aan om het toch al te doen.
Zowiezo stel ik m'n plannen anders met 6 jaar of misschien wel meer uit en dat zie ik eigenlijk niet zitten.
Geloof me vrij, ik heb gepiekerd en overal op het net gesurfd en heel veel gelezen, maar ik heb toch besloten om het te doen.
Ik moet nog 25 worden... ik heb nog voor alles de tijd!!

Ik kan me voorstellen dat als ik nu 28 was, ik het niet zou doen,
maar ik weet dat m'n vriend en ik er nu nog niet klaar voor zijn.
We wonen nu drie jaar samen (en hebben vorig jaar samen een huis gekocht)
We willen alles rustig aan doen.

Héél erg bedankt voor jullie steun en jullie berichtjes.
Jullie raad doet me echt deugd!!

Sproet, we kunnen nu in één rechte lijn aftellen... ik heb alvast beslist!! :)
(alleen weet ik nog steeds niet of ik nu voor 230cc of 260cc ga... LOL)

a --> c

Berichtdoor a --> c » 25 mei 2007, 15:11

Hoi allemaal,

ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar alles gaat heel goed en ben nog steeds heel tevreden met mijn nieuwe c-cupje.. enfin cupJE :)...

Irish: Mijn bv is ongeveer zo'n 2 maanden geleden gebeurd en vanaf september beginnen mijn vriend en ik aan ons eerste kindje. (hehe, 'beginnen' wat een gek woord in deze context).
Dr Goerdin grapte (nog voordat ik er zelf over begonnen was) dat de meeste van zijn jonge 'patiënten' na een BV nog binnen hetzelfde jaar in verwachting geraken, hij wist ook niet hoe dat kwam. Hij zei dat dat helemaal geen probleem zou vormen en ook bv zou perfect mogelijk zijn. Heb ondertss foto's gezien van vrouwen met borstvergroting na borstvoeding en het verschil was niet te merken, dus ik heb er wel vertrouwen in. Kleiner dan voordien kunnen ze zeker niet worden :), want die prothese gaat niet plotseling verkleinen.

Wou dat ik al een jaartje verder was, dan kon ik je natuurlijk meer uitleg geven.

Groetjes aan iedereen nog!!

IriSh

Berichtdoor IriSh » 25 mei 2007, 20:13

Hoi a-->c

Ik vind het zo leuk dat je er terug bent!
Ik wou je al even eens vragen hoe het met je ging maar je was inderdaad al een tijdje niet op de website.
Gek eigenlijk hé¿ ik kijk er altijd naar uit om naar het forum te komen omdat het voor mij allemaal nog moet gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer zo vaak doet als je de ingreep achter de rug hebt.

Het deed me eigenlijk ont-zet-tend veel deugd om je berichtje te lezen!!
Ik heb er nu ook voor gekozen om m¿n twijfels opzij te zetten en er voor te gaan.
Het duurt toch nog even voor we aan kinderen denken, laat alles maar rustig z¿n gangetje gaan!

En¿ nog steeds gelukkig? Al leuke spulletjes gekocht die je vroeger niet echt goed zouden gaan?
Gisteren bladerde ik in de La Redoute-catalogus en toen ik bij de bikini¿s kwam, moest ik me absoluut niet vervelend voelen als ik een leuk bikini¿tje zag¿
Binnenkort zullen zelfs de leukste modellen me staan¿ zucht¿ wat een fantastisch idee. LOL

P.S. Misschien heb ik het wel al 10x gevraagd... maar aan je naam te zien ben je begonnen met een a-cup. Hoeveel cc heb jij gekozen?

Sproet

Berichtdoor Sproet » 26 mei 2007, 12:20

Hoi iedereen!

Ik kijk er ook steeds naar uit om even hier te komen piepen hihihi...
Volgende week zaterdag is mijn eerste consult en 15 juni gaan we ervoor! Gek hé nog geen consult gehad en toch al een operatie plannen... ach voor mij het teken dat ik het ECHT zelf wil en er voor de volle 100% achter sta ; )
Dus vanaf volgende week zal ik hier wellicht ook wel vragen 'hoeveel cc en dergelijke...'
Het begint te spannen hé IriSh. Ik denk er misschien wel 100 keer per dag aan. Donderdag ben ik gaan shoppen en al die mooie bh's, bikini's IK KAN BIJNA NIET WACHTEN!!!
Eigenlijk ben ik blij dat ik pas 2 juni mijn consult heb, dan kan ik mij maar 2 weken druk maken over vanalles. 't Is precies of ik ben in blijde verwachting hahahaha... al weet ik nog steeds niet hoe de familie in te lichten...ach ik denk mss gewoon niet.
Gisteren kwam er bij mijn schoongrootmoeder en vrouw binnen met de tranen in de ogen en met de boodschap dat ze haar borst moest laten verwijderen...het ging over de ingreep enzo...wie ben ik dan om te zeggen dat ik juist om een borstvergroting ga gaan... het komt gewoon nooit uit om te zeggen en eigenlijk pffff 't is mijn lijf hé!

Veel liefs en groetjes allemaal ben content jullie te hebben om mee te babbelen ; )))))

IriSh

Berichtdoor IriSh » 26 mei 2007, 14:25

Hallo Sproet!

Het is inderdaad leuk om hier je gedachten neer te pennen hé...
Ik heb er wel veel aan om hier eens naartoe te surfen!
Net als jij denk ik per dag wel 100 keer aan m'n ingreep!
En ik ken het gevoel helemaal als je langs een lingerie-winkel loopt...
binnenkort kan het allemaal!! :)

Ik denk ook niet dat ik het iemand ga vertellen... ik denk dat ik ook bijzonder veel kritiek ga krijgen.
Het kost zoveel geld, je moet gelukkig zijn met jezelf, wees blij dat je gezond bent. Ik waardeer die dingen ook écht en ik ben ook blij met mezelf...
zelfs met m'n borstjes omdat ze zo'n mooie vorm hebben, maar ze zijn alleen een beetje (veel) te klein. Hahaha!

Ik weet alleen nog niet goed wat ik moet doen als bevoorbeeld m'n moeder het gaat zien. (het kan toch bijna niet anders, dat zij dat zal opmerken)
Daar ben ik echt wel een beetje bang voor.
Wat moet ik dan zeggen? "Ik heb een andere pil genomen en zie eens hier... een volledige cupmaat erbij..." Dat kan toch niet hé, zeker niet op m'n 24 denk ik.
Ik ben ook wel een beetje bang voor m'n schoonmoeder... zij zal het ZEKER zien omdat ze weet dat ik er ongelukkig over ben.
(met m'n moeder heb ik daar nog niet zo vaak over gesproken maar ze weet het uiteraard wel)
Bij m'n schoonmoeder ligt het ook een beetje vervelend vind ik...
we hebben vorig jaar een huis gekocht en ze hebben ons financieel ook wat geholpen... zucht... wel een beetje vervelend hé...

Aan alle andere dames, hoe hebben jullie dat aangepakt?
X

Latina

Berichtdoor Latina » 26 mei 2007, 14:42

haaaaaaaaaai! mijn operatiedatum staat vast, ik wordt op 7 juni geopereerd door dr. maas. ik krijg mcghan 410 255cc mx! ik ben zo zenuwachtig, wat moet ik allemaal meenemen naar de kliniek? en wat kan van te voren innemen zodat het herstel beter verloopt?

Gast

Berichtdoor Gast » 26 mei 2007, 14:47

Hier een reactie van iemand met te grote borsten, ik kan jullie wel begrijpen dat jullie een borstvergroting willen zeker als jullie maar een A'tje hebben. Ikzelf heb een grote D cup. Het ergste vind ik dat niet alle BH's passen en dus genoodzaakt ben enkel de duurdere merken te kopen, ook bikini's passen niet (enkel de bomma modellen). Ik zou ook liever een C-cup hebben , maar absoluut niet groter (borstverkleining geeft grote littkenes daarom denk ik er niet aan).
Aan de twijfelaars geef ik de raad, als je ongelukkig bent met je kleine borsten, laat het doen, maar ga niet te groot (max. C).

nancy

Berichtdoor nancy » 26 mei 2007, 15:27

@latina
ik heb een bv gehad 15 januari door Dr Katrien Lagey, een dokteres met goude vingers, ik heb ook 255cc gekregen mac ghan 410, heb nu een mooie C . Ik heb 10 dagen voor de operatie en 10 dagen na de op arnical korreltjes ingenomen, dit is om blauwe plekken te vermijden, nadien heb ik ontstekingsremmer en ibobrufen afwisselend met dafalgan ingenomen, ik heb bijna niets van pijn of blauwe plekken gehad. Veel succes met je bv en voor al de andere ook.
Groetjes Nancy

nieuw hier aa of ook niks

Berichtdoor nieuw hier aa of ook niks » 27 mei 2007, 21:06

zoals je t leest. heb aa of minder.
Niks (echt niks) van BH past en bikini is net zo n kind van acht dat persé een bovenstukje aan wil maar niks heeft.
Ik bekijk mezelf zelden in bloot bovenlijf in de spiegel. Ook mijn man krijgt het niet veel te zien. Voel me niet vrouwelijk.
Sommige dagen denk ik dat ik graag een bv zou hebben andere dagen dat ik niet flauw moet doen en genieten van mijn mager zijn (met bijhorende ontbrekende borsten)
Ik vind een bv zoveel geld kosten en wil het mijn man niet aandoen die kosten terwijl we er andere leuke dingen mee zouden kunnen doen.
En waar ik ook ernorm mee zit... mensen in je omgeving zien toch dat je opeens borsten hebt gekregen? Bij mij zag iedereen van in t begin onmiddelijk dat ik zwanger was van mijn kindjes omdat ik opeens een gewone B had. Dus dit zou ook enorm opvallen...

bah... moeilijk zo ontevreden zijn over een echt invrouwelijk stuk van je lichaam... Ik voel me echt zelden een vrouw, kleed me ook meestal in jeans en tshirt. en dat terwijl ik verder best wel tevreden mag zijn van mijn lichaam: 2 kinderen en een maatje 36-38. Maar mij zie je zo goed als nooit in rok of topje want... dat past gewoon niet.

sorry... zelfbeklag en gezaag. sorry

nancy

Berichtdoor nancy » 28 mei 2007, 13:42

@nieuw hier
als ik jou was zou ik er toch over nadenken een bv te laten doen, je schrijft het zelf je voelt je niet vrouwelijk, dat uit zich in je kleding ea dingen, ik kan je verzekeren als je een bv laat doen zal je helemaal openbloeien. Wat betreft met buitenstaanders, we leven in de 20e eeuw en een bv is de dag van op heden geen taboe meer. Er hangt natuurlijk een prijskaartje aan, de prijzen verschillen ook van pc tot pc, je zou er bv een jaartje vakantie voor kunnen laten zoals ik heb gedaan, je krijgt er iets prachtig voor terug en dit langer dan 2 weekjes vakantie. Je moet je ook eens afvragen, als je nadien met mooie lingerie of topjes kan pronken voor je man, heeft hij er ook geniet van, inplaats van alles weg te stoppen. Go for it, ik ben zo blij met mijn mooie C cup.
Groetjes

IriSh

Berichtdoor IriSh » 28 mei 2007, 14:09

Hallo Nancy,

Ik volg jouw redening helemaal. Persoonlijk denk ik ook dat "nieuw hier" er toch eens over moet nadenken en er eens moet over praten met haar partner.
Als je er elke dag aan denkt, dan moet je op een bepaald moment gewoon een keuze maken.
Als je je echt niet gelukkig of vrouwelijk voelt in je eigen lichaam, dan lijkt me dit een goede oplossing.
Ik weet dat het ontzettend veel geld kost en het gaat in principe maar over twee implantaatjes, maar ik ben ervan overtuigd dat dit voor mij een wereld van verschil zal betekenen.

Ik denk trouwens ook dat dit een enorme verandering zal zijn voor je partner.
Ookal ziet je partner je bijzonder graag, hij zal ook veel gelukkiger zijn als hij z¿n vrouw/vriendin ziet rondhuppelen, goed in haar vel.
Ik denk het logische vervolg ook een verbetering is van je sexleven¿
en wees eerlijk¿ In een liefdesrelatie is dat heel belangrijk.

Uiteraard is liefde, vriendschap en vertrouwen de basis, maar passie vult alles toch aan, denk ik. (en houdt het allemaal wat spannend) :)

X

IriSh

Berichtdoor IriSh » 28 mei 2007, 14:14

Nancy,

Nog een klein vraagje:
van welke cupmaat ben jij vertrokken en voor hoeveel cc heb je gekozen?
Ik heb op 15 juni mijn ingreep en ben nog steeds niet overtuigd.
(230cc of 260cc)

Ik heb nu een grote A/kleine B en ik wil een kleine C-cup.
Ik wil dat ze echt natuurlijk blijven, en zeker niet te groot, maar uiteraard voor het geld wel de moeite waard! :)
(ik hoor dat sommigen wat spijt hebben dat ze net iets te klein hebben gekozen, vandaar m'n twijfels)

X

nieuw hier

Berichtdoor nieuw hier » 28 mei 2007, 22:16

Hallo nancy en IriSH voor jullie antwoord.

Ondanks het feit dat ik me zo 'onaf' voel met niks van borsten verzet ik me in zekere zin wel tegen. ik verzet me tegen het feit dat ik artificiele dingen nodig heb om me vrouw te voelen. Ik ben echt geen schoonheidskoningin maar voel me best wel ok. En dan voor dat ene stomme punt voel ik me onaf. Waarom kan ik er me niet overheen zetten en zeggen:dat is nu 1 jammer punt aan me maar verder ben ik best ok. en genieten.

Het is idd veel geld, erg veel geld in mijn ogen. Nog een punt. Om mezelf beter te voelen zou ik mijn man en kindjes een heleboel ontzeggen.

Verder mijn man... hij staat er totaal niet pos tegenover. Hij vind mijn borsten best ok. (allez ja tepels want meer is er niet). Hij snapt niet dat dat me tegen kan houden me echt goed te voelen.

Langs een kant: get them, feel good and over and done.
Langs de ander kant: get over it and be happy with yourself.

zucht. kregelig word ik als ik mijn eigen berichten lees... brrr

Sproet

Berichtdoor Sproet » 29 mei 2007, 13:33

Hallo allemaal!

Beste 'nieuw hier' vooreerst welkom ; )))
Hier kost de investering in borsten ook een jaar vakantie ;((( MAAR zoals hierboven ik heb er wel veel langer plezier van dan 14 dagen vakantie. Oké met dat geld kunnen we niets anders meer doen, maar dat is met veel hé! Krijg tegenwoordig maar eens stukken aan de wagen, wasmachine stuk, ga gewoon maar eens winkelen in de supermarkt!!! Het leven is duur...
15 juni is MIJN cadeau en na 4 jaar heel intensief voor de kinderen zorgen voel ik mij nu eens NIET schuldig neh!
Misschien moet je dat ook eens proberen 'nieuw hier' niet steeds anderen op de eerste plaats zetten. Je kan je pas 100% ten dienste van anderen stellen als je zelf tevreden bent.
Hopelijk kom je er snel uit.
IriSh het kort op hé! Weet jij nog dingen die ik zeker zou moeten vragen op het eerste consult? Zaterdag 16u is het zover. Hier in de familie weet niemand nog van iets...ik denk dat ik 't zo ga houden.
Voor de rest tel ik dus rustig af, ik ben zo benieuwd naar hoe het gaat zijn. Waar laat jij je operatie doen IriSh? Ik in de Wellnesskliniek bij Dr. Prenger.

Veel groetjes Ann

IriSh

Berichtdoor IriSh » 29 mei 2007, 22:44

Hallo Sproet,

Inderdaad... nu vrijdag is het nog maar twee weken!!!
Ik weet niet of jij er ook zo'n gevoel bij hebt, maar ik voel me net een klein kind dat naar de kermis mag!! :) Ik ben zo gelukkig... echt ongelofelijk!

Ik ga morgen nog eens op consultatie. Ik zit met nog wat vragen en het was geen probleem om nog even binnen te springen... dat vind ik wel super!
Ik ga bij dr. De Meyere in Sint Denijs Westrem.

Goh, de vragen... ik heb een lijstje gemaakt omdat ik zeker alles wil gevraagd hebben:
- ik zal de protheses toch echt niet kunnen voelen? (ik ben vrij fijn...)
- wat is volgens hem de meest ideale situatie/leeftijd voor een bv?
- ik wil z'n fotoboek eens zien
- welk merk zal hij nemen en nog eens details vragen over de garantie.
- hoeveel cc heb ik nu en hoeveel cc zou hij kiezen om een kleine,
mooie c-cup te hebben?
(ik weet wat hij de vorige keer heeft gezegd... ik ben eens benieuwd of hij
nog steeds hetzelfde zegt... hihi)
- wat is een realistische levensduur van de protheses?
- ik lees soms over 'tussen' de spier... doet hij dat ook?
- hoe lang zal de incisie zijn bij een prothese van 230cc of 260cc?

Denk jij nog aan iets?
Ik ga een ronde prothese nemen, zeker niet peervormig of zo omdat als ze draaien, je vreemde vormen kan krijgen.

Wat wil jij eigenlijk graag?

nancy

Berichtdoor nancy » 30 mei 2007, 09:37

@Irish
ik had een 75B en heb nu een mooie C, het zijn anatomische mac ghan 410, ze zijn bij mij op de spier geplaatst en zijn ingebracht in de borstplooi, je ziet het litteken nauwelijks. De pc heeft voor 255 cc gekozen, ik ben ong 1,57m groot.
Veel succes met je consultatie.

IriSh

Berichtdoor IriSh » 31 mei 2007, 22:24

Hoi Nancy,

Dank je voor je berichtje!
Ik heb nu een kleine B-cup en ga kiezen voor 260cc aan de rechterkant en 230cc aan de linkerkant. Ik heb een beetje verschil, vandaar...

Jij vertrok van een B (was dit een kleine of groteB?), en je hebt nu een mooie C. (een kleine of een grote?)

Ik las ergens dat er ongeveer 170cc nodig is om 1 cupmaat te vergroten.
Als ik dan voor 230/260 (links/rechts) kies, dan heb ik waarschijnlijk al een echte C-cup... (niet echt meer een kleine c)

Ik ben gewoon een beetje bang dat ze te groot gaan uitvallen... ik twijfel nog steeds of ik dan niet beter van 200/230 ga. (link/rechts)

X

nancy

Berichtdoor nancy » 01 jun 2007, 16:19

@Irish
Ik had een kleine B, ik had wel tamelijk slappe borstJES, nu weet ik niet precies of ik een grote of kleine C heb, de 255cc die ik gekregen heb past perfect bij mij, ze zijn mooi vol. Ik heb toen bij het passen ook 200 en 240 cc geprobeerd, toen bij de consultatie leek die 240 cc wel groot, maar niks is minder waar, op aanraden van mijn pc is het dus 255cc geworden en krijg wel de reactie van mensen die het weten dat ze er heel natuurlijk uitzien. Als ik van jou was zou ik toch voor de 230 en 260 cc gaan, hangt ook een beetje of van je grootte natuurlijk, ik meet 1,57m. Probeer mss nog voor je operatie eens wat prothesen te passen, het begint te korten he.
Groejes

Terug naar “Gewicht en afvallen”