Vermageringspillen

sombody

RE: Vermageringspillen

Berichtdoor sombody » 13 apr 2007, 02:51

hey el die vragen en andere dingen over dieeten.

het moet snelgaan
je wilt weinig doen
en alles kunnen eten.

stop dan want het bestaat niet.

wat wel helpt!!!!!!!

gezond eten.

3 maal per week sporten gedurende een 1u of 2

plus s'morgen 1 tot 2 tableten clenbuterol 0.05 mg
en s'midags het zelfde.

verlies van vet = 5 tot 8 kg op 30 dagen.

er zijn wel nadelen clenbuterol is ilegaal in belgie en nederland.
en je krijgt trillende handen en je beeft een beetje dit stop na 7 dagen.
heb je een slecht hart of hartklachten begin er dan niet aan.

wil je meer uitleg over clenbuterol duw diet dan in op google en je vindt er massa info over

wil je het gebruiken lees er dan genoeg over

grtz van sombody

@ Erwin

Berichtdoor @ Erwin » 18 apr 2007, 00:06

heb eventueel wel interesse, waarom doe je ze weg en hoeveel vraag je hiervoor???

Gast

Berichtdoor Gast » 18 apr 2007, 10:06

uperdepup

Gast

Berichtdoor Gast » 18 apr 2007, 13:41

Wie kan er aan vermageringspillen (reductil) of recept hiervoor geraken? ik heb 10 jaar geleden Isomeride genomen en ben daar toen heel veel mee afgevallen. Wil minstens 10 kg afvallen.

Gast

Berichtdoor Gast » 19 apr 2007, 09:41

is rimonabant al in de handel te koop?

sabina_van hende

Re: Vermageringspillen

Berichtdoor sabina_van hende » 17 sep 2020, 08:48

Ik nam ATTRACTIL sinds 1980....tot (ik denk midden 9Oth's), maar niet zeker!
Dit werkte UITSTEKEND, maar ik nam dit samen met een cocktail/pil waar diethylproprion en weet ik veel inzaten, middel die schildklier stimuleerden enz...enkel klaargemaakt bij een apotheek in Duitsland zoals het MOEST, in Belgïe maakten de apothekers het ook klaar maar niet met ALLE ingredienten die de arts voorschreef en het werkte dus MINDER GOED. De medicatie werd voorgeschreven door dokter Coessens (inmiddels is deze lieve ONSCHULDIGE, brave, UIT DE ORDE GEZETTE arts overleden).
Hij werd gestraft omdat er zogezegd doden zouden zijn gevallen wegens het innemen van de medicatie! BULSCHIT DUS! Wanneer de arts je 1 pil per dag voorschrijft en je neemt op EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID 10 pillen per dag in...Tja, dan kan het fout lopen...Maar wat mij betreft niet het schuld van deze super symphatieke, overleden arts, die zijn patïenten een WARM HART toedroeg...Hij was eerst huisarts en speelde ook psycholoog (men kon voor ieder probleem bij hem terecht).
Ik nam sinds de 70th's vermageringspillen van dokter COESSENS en heb NOOIT én enkel probleem gehad (nam alles wel in op de manier welke hij me voorschreef en bij 1 per dag nam ik niet de ganse doos per dag).
Ik werd opgemerkt door iemand van een Models Agency ergens in de 7O th's...maar ik moest vermageren...en snel...Dokter Coessens was mijn huisarts...Hij heeft toendertijd mijn probleem opgelost met de pil genoemd "TENUATE DOSPAN" samen met een andere pil "PONDERAL" genoemd. Dat werkte...Ik verloor 10 kg op 1 maand tijd en ben aangenomen in het modellenbureau. Deze pillen zijn niet meer verkrijgbaar...Whatever...Bij mij werkte het wanneer ik beide pillen innam terzelfdertijd...Enkel PONDERAL, verpakking met de rode strepen werkte helemaal niet bij mij. Ik was wel verplicht de medicatie te blijven innemen om op gewicht te blijven (1.71 m en 52 kg)...in het agentschap mocht men niet meer wegen...we werden gecontroleerd lendenomtrek, taille enz...en dat mocht nooit meer zijn dan ze van ons verwachtten.
Na de veroordeling van Coessens werden alle vermageringspillen van de markt genomen...En kwam ik dus...met minder eten enz...20 kg aan.
Ik heb toen sport gedaan met een Personal Trainer (dure grap voor mijn klein inkomen 600 euro voor 10 lessen van 1 uur elk)...maar, op een maand en een half tijd was ik wel 10 kg verloren. Eens de lessen met de personal coach gedaan waren, hield ik me niet strict meer aan de sportregels en had algauw na enkele maan terug 10 kg bij.
Toen kwamen (de wat mij betreffende SNOEPJES) zoals bv REDUCTIL enz. op de matkt...Dat HELPT DUS NIKS (mij betreffende toch niet)...idem wat REGENON 60 MG RETARD betreft en ENKEL in DUITSLAND te verkrijgen is. Men noemt het "familie van ampfetamine", maar in mijn geval is het enkel hongerstillend, maar GEEN vetverbrander.
Welke pil zou ik nog kunnen verkrijgen die ECHT werkt...EN hongerstiller...EN grote vetverbrander?
Anoniemke

sabina_van hende

Re: Vermageringspillen

Berichtdoor sabina_van hende » 17 sep 2020, 08:55

Wat CLENBUTEROL betreft...Wie schreef dit? Want ik weet dus dat men daar ENORM van vermagert, maar zoals vermeld niet in Belgïe verkrijgbaar.
Het interesseert me enorm om me dit aan te schaffen?
Waar is CLENBUTEROL nog verkrijgbaar?

Terug naar “Gewicht en afvallen”