Vermageringspillen

Meli

RE: Vermageringspillen

Berichtdoor Meli » 21 aug 2006, 18:43

Hoi,

Heeft er ooit iemand Hoodia genomen? En waar kan je het kopen?

Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 22 aug 2006, 10:09

Da dis nu al de vierhonderdste keer da ze hier over dieeten zitten te zeveren. Zijn jullie blind of kunnen jullie ni lezen?

Gast

Berichtdoor Gast » 22 aug 2006, 10:11

We beginnen maar met Halloween: een jaar of vijf geleden begon dat: werd je via de boekskes van de Blokker en aanverwanten bestookt met pompoenkaarsen, heksen voor aan de deur en van alle brol die je in november verondersteld werd te kopen. Dat ging zo in crescendo: elk jaar een beetje brol erbij, het hart van de slaafse consumptiemoeder veroveren en sinds vorig jaar is het begonnen, maar pas vanaf dit jaar werden we overspoeld: jawel hoor: Halloween ten volle uit gepromoot en hoe kan de pompoenkaarsenkopende moeder haar kind dan het pompoenkostuum ontzeggen? Ik vraag me dan af: WAAR ZIJN WE MEE BEZIG??? Halloween is hier geen feest! We hebben er al genoeg! Waarom laat iedereen zich zo makkelijk manipuleren door de walgelijke Amerikaanse consumptiementaliteit die de marketingjongens ons maar al te graag door het strot lepelen. Als ik trick-or-treat-gespuis aan mijn deur krijg, heb ik medelijden met hun domme, onkritische ouders. Wij noemen dit hier godverdomme DRIEKONINGEN en dat gaat niet om consumptie en het aanschaffen van nutteloze rommel die het jaar erop alweer wordt vervangen door nieuwe, maar steigeren als er bah! het vieze woord ECOtaks valt, want oh nee, de bedrijven zijn de grote afvalproducenten toch niet de kleine burger?!!!! Als ik dan hoor dat een school zijn kinderen laat verkleden op Halloween en dan rondgaat in de klassen om te trick-or-treaten, dan vind ik dat schandalig (gelukkig niet de school van mijn kind of die hadden mij stampvoetend aan de deur gehad); dat is gewoon ouders DWINGEN om mee te gaan in die consumptiementaliteit en hen op voorhand al de KEUZE uit handen nemen, want zeg nu zelf; wat kan je doen? De hardvochtigheid zelve spelen en je kind thuishouden??? Je zal dan maar onder de inkomensgrens vallen en weer extra gedwongen worden om of wat minder te eten of je kinderen iets te ontzeggen, vreemd hé, hoe dat komt dat de kloof tussen arm en rijk alsmaar groter wordt?

En dan opeens verscheen de kerstman: half Vlaanderen werd opeens gek in december en moest en zou zo'n onding tegen zijn gevel plakken. Nog wat brol in de tuin en een hoop lichtvervuiling tegen de gevel en welke behoefte is daarmee dan bevredigd?? Zien we dan de analogie met The American Dream dan echt niet? Denken we dan niet meer kritisch na? Of vernietigt de shoppingdrift meer hersencellen dan alcohol? Als mijn kind naar huis komt met de boodschap dat de kerstman speelgoed komt brengen, maak ik daar onmiddellijk korte metten mee en zeg dat de kerstman hier niet komt, hier komt SINTERKLAAS (Santa Claus!!) met speelgoed en met nieuwjaar geven mama en papa kadootjes (geen speelgoed) in Amerika komt Sinterklaas niet. Maar als ik dan rond nieuwjaar langs de speelgoedwinkel moet, zie ik mensen met karren volgestouwd met speelgoed, zodat ik me afvraag of het gemiddelde gezin nu opeens 5.7 kinderen heeft gebaard. En dan zagen dat de mensen vandaag de dag oppervlakkig zijn, hoe zou dat nu komen en dat de kinderen verwend en nooit tevreden zijn, ongelooflijk toch! Of is het makkelijker hen alweer iets nieuws in de handen te stoppen, zodat ze toch wel vijf minuten stil blijven en we er ons niet mee moeten bezig houden?
Wie denkt hier net zo over? Wie hoeft niet alles te hebben en altijd maar te kopen, wie heeft er echt nog plezier aan iets nieuws?
En nee, ik ben niet bemiddeld, maar ik leef ook niet onder de inkomensgrens, ik heb niet veel, maar ook geen schulden en ik vind het veel boeiender om minder geld te hebben, want je doet veel meer zelf en hebt daar ook de voldoening van. Bovendien ken ik heel veel mensen die alles hebben wat je tegenwoordig hoort te hebben om 'compleet' te zijn (huis binnen het jaar volledig afgewerkt en bemeubeld, tuin binnen het jaar volledig aangelegd, afwasmachine, nieuwe auto, DVD, Home Cinema, Hifi, PC, ieder jaar een reis en iedere week de boeiende uitstap, restaurant, café en cinema,..). Ik weet ook wat die mensen doen voor werk en ik weet dus ook wat ze ongeveer zullen verdienen dus ik weet ook dat ze niet één, maar meerdere afbetalingen zullen moeten aflossen. En dan heb je alles, totdat er iets gebeurt natuurlijk. Dan ben ik ook wel blij, dat ik niet maandelijks die last onder ogen moet komen.

WIE ' S MORGENS EEN STRING MOET PAKKEN,
ZAL 'S AVONDS IN TWEE HELFTEN KAKKEN

wil iets af

Berichtdoor wil iets af » 22 aug 2006, 19:16

kwam hier effe alles lezen en had graag meer gehoord over alfavit ...
zou die echt werken ?
dat ze een energie-boost geven, is mooi meegenomen want voel me nu slap door het vele werken.
zou het echt helpen om te vermageren ?
moet 6 kilo kwijt.
groetjes

zenja

Berichtdoor zenja » 23 aug 2006, 13:09

Vandaag naar apotheek geweest voor Alfavit, niet meer verkrijgbaar, uit de handel genomen??!! Nochhthans is hier iemand die ze onlangs nog verkregen heeft bij de apotheek, iemand enig idee hoe men er nog kan aangeraken???

karo

Berichtdoor karo » 27 aug 2006, 00:24

Hoi,
Ik heb 2 maanden reductil 10 genomen (op voorschrift)en zou nu graag het nog een derde maand nemen. Is er iemand die nog een overschotje heeft en het wil doorverkopen? Laat dan je emailadres achter en ik contacteer je.
Bedankt!

bolleke

Berichtdoor bolleke » 28 aug 2006, 16:39

hey karo en hoeveel kilo's ben je al kwijd in die 2 maanden ik wil ook die pillen nemen als het helpt natuurlijk groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 28 aug 2006, 19:34

tenuate retard heb ik vroeger ook genomen. Was zeer goed, maar nu niet meer te koop hier in België. In duitsland??? geen idee
neem nu Reducil 75mg, en het vlot goed, oke eet ook niet veel op een dag. Yorhurt, een broodmaaltijd, fruit, groenten.... en ja zo zou het altijd moeten zijn. 6kg/1maand.

karo

Berichtdoor karo » 28 aug 2006, 21:02

Ik ben op 2 maanden 6 kg afgevallen. Het is wel belangrijk om toch wel op te letten dat je gezond blijft eten en genoeg beweegt.
Bovendien zijn de nevenwerkingen niet altijd aangenaam (opgejaagdheid, droge mond, ...) maar ik probeer het maar om de dag te nemen en zelf nog meer af te bouwen.
Het werkt niet bij iedereen maar bij mij toch wel.
Ik heb ze wel voorgeschreven gekregen na een grondige controle en omdat ik een iets te hoog BMI heb (26) en cholestrol.

Maar ik ben dus nog op zoek naar een restantje...
Mailen kan op elihanno at hotmail.com

groetjes!

anti herbalife

Berichtdoor anti herbalife » 28 aug 2006, 22:19

kheb zo drie weken aan een infuus gelegen door herbalife...
nierontsteking
en zeer' dat ik had.
NOOIT nog herbalife voor mij....
met xenical scheet ik in men broek.
constant ik kon het niet ophouden kvoelde het niet lopen.
en zo goor vettig oranje plakkerige diarree de plekken gingen niet meer uit de kleren.

@19u32

Berichtdoor @19u32 » 30 aug 2006, 20:54

Bestaat dat in 75mg? Ik neem dat ook, maar het is 15mg. Ik ben er nog niet veel mee afgevallen. Jammer..

joke

Berichtdoor joke » 29 okt 2006, 11:26

ondertussen zijn die zeker al lang de deur uit ? :-( anders had ik ze graag gehad.

Lavita

Berichtdoor Lavita » 07 nov 2006, 10:24

hey iedereen, ik heb hier wat zitten lezen en ik vraag me af
of iemand weet waar je nog atractil kan krijgen.. mijn tante
gebruikte dit niet als vermageringspil maar als oppepper..
of als iemand iets weet dat evengoed werkt.. maar echt wel
iets sterk..

groetjes x

Gast

Berichtdoor Gast » 07 nov 2006, 10:44

via deze site kun je de atractil verkrijgen :

http://www.members.
lycos.nl/dieetpillen/
home.html

gewoon de link achter elkaar plakken

lavita

Berichtdoor lavita » 07 nov 2006, 17:15

ja mar kvertrouw da ni echt.. heb al gelezen van afzetterij enzo van die site,
ik wil de dingen die ik wil in handen krijgen als ik ze betaal en niet wachten en later ontdekken dak voor niks betaald heb ..

asi

Berichtdoor asi » 28 nov 2006, 11:20

ik raad iedereen die wil vermageren een maagballon aan .ik heb het laten plaatsen en heb er 12 kilo mee verloren er zijn vrienden van mij die 35 kilo vermagerd zijn door een maagballon het is geen operatie of zo geen littekens niets alleen de eerste week flink misselijk worden en verder is er niets en geloof het of niet ik heb gegeten wat ik wil ik heb geen dieet of zo gedaan de bedoeling is dat de ballon u een vol gevoel moet geven maar ik had geen vol gevoel en bleef maar eten en toch weeg ik 12 kilo minder. de kostprijs is 998 euro

Jovad

Berichtdoor Jovad » 21 dec 2006, 22:25

Ben bezig geweest met http://www.cetodiet.be/, werkt echt, en op natuurlijke basis (ketose).

maand 1 -> 12.1kg afgevallen, waarvan 10.4kg puur VET
Totaal 23.7kg afgevallen... nu weer 7 erbij ivm prive situatie (overlijden moeder).

Dit dieet werkt, doe het echter wel onder begeleiding, zodat je het juist doet (bv via www.dokteranders.nl). En zorg ervoor dat je niet zondigt, want zodra je dit doet is de magie ervanaf!

Voor de doorzetters, maar het werkt echt, en op natuurlijke basis.
Je valt Vet af, geen spieren, etc. Succes!

xxxxxxxxx

Berichtdoor xxxxxxxxx » 25 dec 2006, 18:43

al de geintereseerden voor reductil???
laat je mail achter

heb 2 doosjes van 15 mg te koop, doe een bod en je kan beginnen afvallen!

HELGA

Berichtdoor HELGA » 02 jan 2007, 18:01

WAAR KAN IK DIE PILLEN VINDEN

heel dom..

Berichtdoor heel dom.. » 02 jan 2007, 18:12

Vroeger vermageringspillen gebruikt FENTRATE RETARD, zijn uit de handel genomen (gelukkig). Ik viel op een week tijd 6 kilo af, kon niet meer rechtstaan, hartkloppingen en karakterstoornissen :hoho
Absoluut te mijden zulke rommel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koen

Berichtdoor Koen » 02 jan 2007, 20:43

voor mannen is het beste om testosterone te nemen

ik verloor 9 kilo op 1 maand

Koen

Kristel

Berichtdoor Kristel » 01 feb 2007, 08:21

ik neem reductil 15 mg ben nu 2 maand bezich en ban toch al 8kilo kwijt ik vind da toch nie slecht

Gast

Berichtdoor Gast » 01 feb 2007, 09:52

Kristel, Nederlands leren schrijven !

"bezig - ben - dat - niet ...."

Gast

Berichtdoor Gast » 01 feb 2007, 13:47

gij maakt nooit eens een fout zeker
is dit een site voor prof of wa

Erwin

Berichtdoor Erwin » 02 feb 2007, 04:56

Voor de geintereseerde.
IK heb nog enkele strips met Reductil 15 mg liggen.
Deze zijn over te nemen?

Je kunt mij bereiken op jarino_lem@hotmail.com

Terug naar “Gewicht en afvallen”