Vermageringspillen

Gast

RE: Vermageringspillen

Berichtdoor Gast » 17 apr 2006, 13:18

uppie

Gast

Berichtdoor Gast » 17 apr 2006, 15:59

Hallo,

ik heb vroeger als ik ging fitnessen pillen genomen die ze daar verkochten onder de toonbank.

Dymetadrine noemand ze, weet niet of het juist geschreven is, is al lang geleden. En deze zijn echt de moeite ik bgetaalde 70 euro en deed er bijna een maand mee, die eerste pil 's morgens viel maa, maar die tweede jawadde voelde me juust een duracelbatterij, energie nie normaal.
Ben er dan mee gestopt en ben niks bij gekomen, ben dan wel natuurlijk blijven evrder sporten en op mijn voeding letten.

Begrijp jullie allemaal heel goed hoor, maar echt waar sporten is het beste wat er is, zoek iets wat je graag doet, fietsen, zwemmen, lopen.
Je zal je echt super voelen nadien dat je het is gelukt.

joskeshake

Berichtdoor joskeshake » 24 apr 2006, 11:15

Ja mensen, ik kan voorlopig nog niet veel zeggen over het al dan niet afvallen met Reductil, daar ik daar ook weer mee moest stoppen van de huisdokter na een week door de hevige huiduitslag ( misschien reactie op bepaalde stoffen in pillen) denkt hij.
Indien men bij de persoon die het ook heeft meegemaakt ( in een van de vorige draadjes) een antwoordt heeft op gevonden, mag hij dit altijd laten weten.
groeten,joskeshake

Gast

Berichtdoor Gast » 27 apr 2006, 14:29

Hallo allemaal,

Ik weet niet wat de bedoeling is van al die pillen

Mijn ma heeft die vroeger nog genoemen kiki en nu is die terug dubbel en dik

als je er mee stopt krijg je die terug

Ik ben op eigen manier anders gaan eten en geen snoep en cola en zo gaan doen en ik ben 25 kg afgevallen in een jaar tijd

Wel 2 x per week gaan turnen of fitness gedaan ook

maar is nu 2 jaar geleden en ik ben nog geen gram bijgekomen

dus als ik mijn ma zie en mezelf weet ik nu wat het gezondste is

mijn ma is nu ook al een jaar bezig normaal te eten en zo en die is nu ook al 20 kg kwijt

met groeten nathy

stevo

Berichtdoor stevo » 28 apr 2006, 00:50

Ik weet niet wat jou dokter heeft gezegd maar als je reductil gebruikt moet je sporten anders krijg je een omgekeerd effect van reductil en dat is terug dik worden ik ben nu op 4 maanden 18 kilo afgevallen.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 apr 2006, 13:24

hoe is het meet veerle en haar alfavit experiment

Gast

Berichtdoor Gast » 28 apr 2006, 16:07

up

Gast

Berichtdoor Gast » 02 mei 2006, 14:50

UP

Dumbootje

Berichtdoor Dumbootje » 02 mei 2006, 16:43

dumbomeisje@hotmail.com

Dumbootje

Berichtdoor Dumbootje » 03 mei 2006, 09:16

dumbomeisje@hotmail.com

Gast

Berichtdoor Gast » 03 mei 2006, 09:46

Ik heb hier nog 16 pilletjes Reductil 15mg (de zwaarste).
Prijs voor 28 pillen is 76 ¿
Iemand interesse in deze 16 Reductil?
35¿ verzending inbegrepen.
Indien interesse, laat uw e-mail adres hier en ik contacteer je

Gast

Berichtdoor Gast » 03 mei 2006, 10:22

Ik heb nog 16 pillen Reductil 15mg (de zwaarste)
Prijs voor 28 pillen is 76¿
Iemand interesse voor deze 16 pillen? 35¿ verzending inbegrepen.
Bij interesse, laat uw e-mail adres hier achter en ik contacteer U.

h

Berichtdoor h » 08 mei 2006, 22:06

Dumbootje, wil je eens een berichtje nalaten ivm die drie doosjes die je nog over hebt?

groeten
h

Femke

Berichtdoor Femke » 19 mei 2006, 15:14

Hallo,

Heeft er al iemand in Duitsland Tenuate Retard of Regenon gekocht? Ik zou 1 van deze 2 willen kopen om mijn overtollige kilo's van mijn zwangerschap kwijt te raken. Dit zijn de enige producten die nog diethylpropion bevatten. Ik heb zelf ook reductil genomen, maar ik moet eerlijk zijn dat ze bij mij niet echt veel hielpen, ik had nog steeds honger en goesting in vanalles. Dus ik hoop dat iemand mij kan verderhelpen hoe ik het best aan Tenuate of Regenon geraak.

Groetjes Femke

Dumbootje

Berichtdoor Dumbootje » 19 mei 2006, 15:47

@h : Je kan me mailen, hé.
Wat wil je weten ?

knuffelke

Berichtdoor knuffelke » 26 mei 2006, 14:57

hallo .
kan er mij iemand vertellen waar ik in nederland aan atractil kan geraken , toen ze nog in belgie te verkrijgen waren heeft mijn man deze genomen met zeer goed resultaat . nu zou ik ze graag nemen daar ik mijn zwangerschapskilo's niet kwijt geraak en mijn schildklier iets trager werkt dan normaal.je kan mij mailen knufelbeer@hotmail.com . alvast hartelijke dank .

euridice

Berichtdoor euridice » 21 jun 2006, 18:29

ik kan wel uw pil koopen maar voor 75 euros ,ik kan het wel kommen allen. mij mail is euridice74hotmail.com dank uw voor uw antwoord.

Gast

Berichtdoor Gast » 22 jun 2006, 07:52

vermageringskuren. de zin en de onzin.
Iemand die bezorgd is over zijn slanke lijn kan gewoon een tijdje diëten. Het lijkt gemakkelijk. Het aanbod is groot, je hoeft er alleen eentje uit te kiezen.

Ieder jaar duiken er nieuwe hippe diëten op. Atkins, Montignac, South Beach,... Elk nieuw dieet beweert beter te werken dan alle anderen, want nu hebben ze uiteindelijk de échte oorzaak van overgewicht gevonden!

Het zijn de vetten, het zijn de koolhydraten, het zijn de eiwitten,... Binnenkort misschien de vezels. Soms lijkt zo¿n dieet te absurd om waar te zijn en toch volgen veel mensen het blindelings.

Tinne

Berichtdoor Tinne » 25 jun 2006, 12:02

Heeft er iemand ervaring met 'Fat Control Duo'.
blijkbaar iets nieuw op de markt en zou heel goed werken.
Ik sport heel veel (vooral spinning) maar hiervan alleen kan je niet vermageren.

@tinne

Berichtdoor @tinne » 25 jun 2006, 16:08

ja ikke, samen met fat control dag en nag genomen.
3 kilo kwijt omdat ik onbewust in mijn hoofd er van overtuigd was dat het zou helpen en zo ook op mijn eten lette maar na één maand gewoon eten (niet overdreven veel en vettig) 5 kilo erbij

E

Berichtdoor E » 26 jun 2006, 10:14

Da dis nu al de vierhonderdste keer da ze hier over dieeten zitten te zeveren. Zijn jullie blind of kunnen jullie ni lezen?

euridice74

Berichtdoor euridice74 » 30 jun 2006, 19:31

Dag Dumbootje,hoe kan ik in duitsland aan Tenuate retard of regenon kopen,moet ik daar een doctor zoeken of niet.Je kan mij mailen, euridice74@hotmail.com,hartelijkdank.

Switten Koenraad

Berichtdoor Switten Koenraad » 09 jul 2006, 20:55

Geachte,

Sinds 15 jaar neem ik al DIETHYLPROPION. Nu vind ik er geen meer.

Weet jij ergens een plaats in Belgie of Nederland waar ik dit product al dan niet onder de toog kan kopen ?

Mvg,
Switten Koenraad
switten.marguillier@telenet.be
0032 495 27 00 60
Met dank.

Ann

Berichtdoor Ann » 11 jul 2006, 16:19

Vroeger al eens dieet gedaan, het soepdieet gevolgd. Het is hard, maar het werkt wel. Ik denk dat dat komt omdat je inderdaad gedurende een volledige week geen suikers, geen graanproducten en heel weinig vetten binnen krijgt, maar wel veel vitaminen en vezels. Ik deed het soepdieet maximum 1 week per maand.
Momenteel ben ik informaticaconsultant, ben erg veel op hotel voor mijn baan, en dat zorgt ervoor dat ik heel moeilijk een dieet kan volgen. Ik ben verplicht op hotel te eten, of kant-en-klaar. Op mijn vorige project heb ik een tijdje 2 maaltijden vervangen door een SlimFast shake, en extra fruit gegeten en water, en voor mij werkte dat. Ik ben geen voorstander van extreme maatregelen, volgens mij is er altijd wel een "vriendelijke" manier om af te vallen.
In vorige discussies las ik heel veel negatiefs over methoden als Herbalife. Ik denk dat men altijd met de nodige omzichtigheid moet omspringen met dergelijke middelen. Hetzelfde met de pillen waarvan hier sprake is. Als je je er goed bij voelt, waarom niet. Als je dokter er akkoord mee is, waarom niet.
Ieder zijn manier, ieder heeft ook een andere manier van leven, en de een is gebaat bij het ene, de andere bij het ander.
Heb ook even samen met mijn moeder WW gedaan, werkte voor haar prima, met mijn beroep en leven is het erg moeilijk om punten in te schatten van gerechten die steeds door anderen bereid zijn...

In ieder geval: aan iedereen veel succes, en hou het gezond!

afvaller

Berichtdoor afvaller » 21 aug 2006, 17:38

ik ben van vrijdag begonnen met reductil ik hoop het beste ; ik neem 3 jaar seroxat en ben er 22 kilo van bij gekomen pfffff en ik hoop dat het er terug af gaat met die pillen ... groetjes

Terug naar “Gewicht en afvallen”