Vermageringspillen

Tchaia

Vermageringspillen

Berichtdoor Tchaia » 04 dec 2005, 10:25

Inderdaad zijn ze daar goedkoop maar blijkbaar alleen te verkrijgen als je in Duitsland of Oostenrijk woont of is er een andere manier om er aan te komen?

Tchaia

Vermageringspillen

Berichtdoor Tchaia » 04 dec 2005, 10:28

Sorry, gaat over Tenuate (dietylpropion)dat je op een Duitse site kunt verkrijgen

ikke

Vermageringspillen

Berichtdoor ikke » 04 dec 2005, 15:18

ik ben begonnen met reductil, weliswaar in combinatie met een dieet. Ik voel me er super goed mee. Ik ben een goeie tien dagen bezig en ben 4kilo kwijt.
Ik moet wel iedere keer op controle bij mijn huisarts.
al die andere pillen waar jullie het over hebben zou ik eerlijk gezegd zelf niet nemen.
Spreek erover met jullie huisarts. als je het kan uitleggen zal hij wel een voorschrift schrijven

Gast

Vermageringspillen

Berichtdoor Gast » 18 dec 2005, 13:26

up

isa Lenaers

Vermageringspillen

Berichtdoor isa Lenaers » 22 dec 2005, 21:11

Hallo, ik heb vroegter reductil 10mg genomen, heel goeie pillen. Ik ben erg geïnteresseerd in je pillen. Hoe regelen we dit? Ik woon in Hasselt, ligt in limburg. Kun je ze eventueel opsturen, ben zelfs bereid om de verzendingskosten te betalen. Hier mijn e-mail bereicht: isa_lenaers@hotmail.com. Gelieve mij zeker iets te laten weten. Groetjes

isa Lenaers

Vermageringspillen

Berichtdoor isa Lenaers » 22 dec 2005, 21:15

Hallo, ik heb vroegter reductil 10mg genomen, heel goeie pillen. Ik ben erg geïnteresseerd in je pillen. Hoe regelen we dit? Ik woon in Hasselt, ligt in limburg. Kun je ze eventueel opsturen, ben zelfs bereid om de verzendingskosten te betalen. Hier mijn e-mail bereicht: isa_lenaers@hotmail.com. Gelieve mij zeker iets te laten weten. Groetjes

fat women

RE: Vermageringspillen

Berichtdoor fat women » 30 jan 2006, 07:00

Hallo,
Wat kost nu eigenlijk Xenical??
Wil het eens proberen

beke

Berichtdoor beke » 06 feb 2006, 20:46

hey mensen hier op het forum. Ik heb net van de dokter voorschrift gekregen voor reductil. Morgen begin ik er mee. Ik ben niet echt dik maar heb verleden van vreetbuien en ben bang om weer in die oude gewoonte verzeild te raken. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat. Wil graag een 7 kilo kwijt geraken.
groetjes en tot schrijfs.

Ieder pondje gaat door het mondje

Berichtdoor Ieder pondje gaat door het mondje » 07 feb 2006, 19:27

@ Beke :
Kreeg je 10 mg of 15 mg voorgeschreven ? Ben ook al een tijdje bezig met Reductil.

niek

Berichtdoor niek » 27 feb 2006, 21:06

beste,

ik zou heel graag het adres hebben van die dokter in hasselt,
ik ben dertig kilo te dik en wanhopig

zou u me het aub kunnen laten weten???

dankje

sunvilleniekje@msn.com

niek

Berichtdoor niek » 27 feb 2006, 21:08

dag cathy

weet jij intussen hoe die dokter in hasselt heet???

ik ben wanhopig

sunvilleniekje@msn.com

niek

Berichtdoor niek » 27 feb 2006, 21:09

beste

waar zit die dokter in antwerpen die de coktail van pillen voorschrijft??

dringend

heb alles geprobeerd, ga er onderdoor

sunvilleniekje@msn.com

@ Bini

Berichtdoor @ Bini » 27 feb 2006, 21:32

Kan je mij ff mailen op allerhandje at hotmail dot .com

niek

Berichtdoor niek » 28 feb 2006, 09:52

is er dan echt niemand die me kan helpen aan adres dokter antwrpen of hasselt,
ik ben er echt onderdoor aan t gaan,
mensen als jullie zijn, afgevallen met deze pillen geef aub het adres door, jullie weten toch hoe er het is

sunvilleniekje@msn.com

nooit meer pillen !!!

Berichtdoor nooit meer pillen !!! » 18 mar 2006, 22:49

Bangelijk hoe jullie bezig zijn over medicatiegebruik...
Zappybaby,allemaal jonge moeders ???

Zoals jullie bezig zijn zal het geluk voor sommigen onder u van korte duur zijn.

Inderdaad ik nam ze ook ... ooit lang geleden.

20 kg afgevallen en op het ogenblik dat ik de pillen nam bruiste ik van energie,ik voelde me super maar had af en toe wat hartkloppingen..
Alles mocht nog toen,ik nam de pillen op voorschrift van mijn arts,tegen de hartkloppingen schreef hij me inderal voor.
Gedaan hartkloppingen.

Na een paar maand was ik ook eens slank.Ik had nog geen kinderen toen,ik stopte met de pillen en weg waren de hartkloppingen.

Na een 8-tal jaren werden mijn kinderen geboren,ik was voor mijn zwangerschap al niet meer zo slank,80 kg voor 1m54,maar na de bevalling zou ik er iets aan doen.

Hop terug aan de pillen,1 heb ik er genomen en ik had een onregelmatige snelle hartslag.

De hartkloppingen zijn met de tijd toegenomen.
De pillen hebben inderdaad schade aangericht,na jaren krijg ik er last van

en nu ben ik zo bang dat ik niet meer kan genieten van het leven,je voelt dus zeker niet onmiddellijk wat je je lichaam aandoet.
Deze gevaarlijke rommel is niet voor niets uit de handel genomen.

Mag ik jullie een goede raad geven ook al klinkt deze oersaai;

laat je goed begeleiden UZ gent is zeer goed,
beweeg, eet wat minder en val langzaam af

Zo kan je blijvend genieten van je kinderen,het leven,.....

En vooral blijf gezond,hou je hart gezond.

Ik heb het ook allemaal meegemaakt.

Veel liefs.

Marina

Berichtdoor Marina » 18 mar 2006, 22:53

Heb dat ook eens gedaan, dat nooit meer , heb mij bijna doodgescheten !
die dokteurs zijn goe zot tegenwoordig !

Patricia

Berichtdoor Patricia » 20 mar 2006, 10:17

Jullie hebben zeker al gehoord van RIMONABANT, een product dat eigenlijk uitgevonden is om te stoppen met roken, doch er werd ondervonden dat je er van vermagerd, dus worden ze nu verkocht als vermageringsproduct.
Een bekende endocrinoloog uit Antwerpen nl "prof. VAN GAAL" heeft er een artikel over geschreven in een krant, het zou zelfs gezond zijn want de risico's op hart en vaatziekten zou met 30 procent verminderen, dit artikel is te lezen op deze website :
http://www.hetvolk.be/Nieuws/Detail.aspx?ArticleID=GJR8J8J5&cat=VOLKNIEUWSINDEX

Maar......het is nog niet verkrijgbaar in den Belgique...:hoho
het zou wel iets voor dit jaar worden maar wanneer ? weet iemand of het ondertussen zo ver is....?

Groetjes van Patricia 8)

joskeshake

Berichtdoor joskeshake » 31 mar 2006, 19:48

ik heb de vermageringspillen van een bepaalde dokter in het Antwerpse ( Wilrijk) al enige tijd geprobeerd, en het resultaat was dat ik na 5 weken een 4,5 kg minder woog en dan weer na 5 weken ook een 4,5 kg en dan met de volgende ( derde ) lading pillen ( zo noem ik het, want hij schrijft er 160 voor en je hebt er op 5 weken maar 105 nodig) verloor ik geen gewicht meer.Het is ook zo dat je intussen een soort dieet moet volgen, als je het briefje leest wat je niet mag eten , is er bijna niets meer over wat je wel mag eten.
Het zijn ook dure coctails die hij voorschrijft ca 69 euro voor 160 capsules.
En zoals hiervoor al eens vermeld door iemand anders, kreeg ik er ook op allerlei plaatsen dikke jeukende puisten door, welke maar eerst weggaan na een 10 tal dagen en waar je verschrikkelijke last van hebt.
Nu ben ik met deze voorschriften ( copy's) naar mijn huisdokter gegaan, en deze heeft het ten stelligste afgeraden om nog verder te gaan met deze coctails.
Maar daar ik toch nog een 10 tal kilo wil kwijtspelen heeft hij nu reductil voorgeschreven ( ook niet goedkoop-28 stuks ca 76 euro).
Ben eens benieuwd wat deze gaan brengen.Ik begin er vandaag mee en laat misschien wekelijks wel iets weten,
groetjes

h.

Berichtdoor h. » 11 apr 2006, 10:33

LAAT MAAR WETEN JOSKESHAKE!

ben benieuwd!
h.

Dumbootje

Berichtdoor Dumbootje » 11 apr 2006, 14:32

Ik heb ook reductil geprobeerd. Reductil 15 mg. Ben er geen gram mee afgevallen. Heb zelfs nog 3 doosjes over.
Zonder die pillen ben ik ondertussen 4 kg afgevallen op 3 weken tijd.

Ingrid

Berichtdoor Ingrid » 11 apr 2006, 23:04

Ik heb wel interesse om de Reductil over te kopen . Je mag me hierover mailen op ingrid.smits@telenet.be

H.

Berichtdoor H. » 12 apr 2006, 10:03

Hallo Dumbootje,

mocht de mevrouw hierboven afhaken mag je hier uw mailadres zetten om de reductil over te kopen hoor!

groeten
H.

euridice74

Berichtdoor euridice74 » 12 apr 2006, 18:50

moet je een voorsciften van de doctor hebben,dank u voor uw antwoord.mij mail is euridice74@hotmail.com

H.

Berichtdoor H. » 13 apr 2006, 10:25

JA EEN VOORSCHRIFT IS NODIG

kiki

Berichtdoor kiki » 13 apr 2006, 14:23

is er iemand die vroeger reductil genomen heeft en nu gestopt is en die nog altijd op zijn gewicht is ?
'k ben namelijk aan het overwegen om ook daarmee te starten, want eigenlijk ben ik ten einde raad.

Terug naar “Gewicht en afvallen”