Vermageren met Herbalife

Gast

RE: Vermageren met Herbalife

Berichtdoor Gast » 11 okt 2007, 13:21

rommel rommel en nog eens rommel,

ik heb het ook gedaan, en je houd het nooit lang vol, De smaken zijn vreselijk van die papjes, en die pillen die je moet slikken, pfffff
niet doen is de boodschap

A

Berichtdoor A » 11 okt 2007, 13:34

Ik denk dat het aan je eigen uithoudingsvermogen ligt of je het kan volhouden of niet hoor. Ik hou het nu toch al 10 weken vol en ik snak niet meteen naar een broodmaaltijd of zo. Je kan toch heel vaak afwisselen van smaak. En ik slik trouwens geen enkele van die pillen.

A

Berichtdoor A » 11 okt 2007, 13:34

Sorry, ik bedoel dus doorzettingsvermogen...

Gast

Berichtdoor Gast » 13 okt 2007, 12:30

Dat er nu toch nog altijd mensen in dat sekte/piramide gedoe intrappen, dat snap ik niet hoor.

A

Berichtdoor A » 14 okt 2007, 19:32

Haha, alle, nu zitten wel al bij een sekte ook al! Mens toch, ik val er in ieder geval mee af, tot hiertoe al 6kg kwijt en heel veel centimeters en voor de rest doe ik met niets mee hoor.

tiny

Berichtdoor tiny » 15 okt 2007, 21:42

Hallo,

zaterdag was het terug weeg en meetdag

Ik ben op 14 dagen 3.8 kilo kwijt en 30 cm

De mensen denken dat ik 10 kilo kwijt ben.
Met vetpercentage is fel gezakt en ik voel mij fantastisch.

Dit is het beste wat mij ooit overkomen is.

tiny

Berichtdoor tiny » 25 okt 2007, 19:03

Hallo

Ik was zaterdag de resultaten vergeten doorgeven.

Hier zijn ze dan

- 5 kg en 34 cm

zo gaat hij zeer goed.

@A

Berichtdoor @A » 26 okt 2007, 12:10

Jaja, in het begin val je af, dat verhaaltje kennen we nu al. Binnen een paar maand ben je echter terug dikker dan toen je bent begonnen. Enkel je geldbeurs zal slank zijn van al dien bocht. Zijn je hersentjes al gepoeld, zodat je in je vriendenkring tot vervelens toe het spul ook aan de man probeert brengen, of ben je nog niet in die fase? Dan ben je misschien nog te redden. Maak anders maar al ruimte in je kelder om al je shakes, papjes en pillekes die je toch niet verkocht zal krijgen op te slaan.

@die vervelende hierboven!

Berichtdoor @die vervelende hierboven! » 26 okt 2007, 19:41

Blijkbaar heb jij slechte ervaringen met herbalife, dat is jammer voor jou. Maar je moet hier echt mij niet de les komen spellen. Ik sla geen pillen en shakes in en ik val er niemand mee lastig. Ik ga met niets leuren, ik doe dit louter voor mezelf en bij mij helpt het! Eigenlijk weten buiten mijn partner en moeder niemand dat ik via deze wijze vermager, omdat ik die dingen gewoon niet aan de grote klok ga hangen! Dus niemand is mij aan het brainwashen en ik val ook niemand lastig.. jij daarentegen wel!

Groetjes,
A

tiny

Berichtdoor tiny » 29 okt 2007, 06:27

Hallo,

De eerste maand zit erop.

Resultaat -5 kg
- 36,5 cm

Deze week niet zo veel kwijt maar heb mijn maandstonden gekregen.

Ik ben al blij met dit resultaat.

spookje

Berichtdoor spookje » 29 okt 2007, 12:31

hallo, wat ik me afvraag is of dat je makkelijk terug bijkomt van het moment dat je stopt met de produkten?

Die vervelende van hierboven

Berichtdoor Die vervelende van hierboven » 29 okt 2007, 20:16

Natuurlijk kom je achteraf alles terug bij! Als je niets aan je voedingsgewoontes verandert is het effect immers maar tijdelijk.

@A

Berichtdoor @A » 29 okt 2007, 20:23

Ik heb helemaal geen ervaring met Herbalife, ik ben namelijk al heel mijn leven superslank omdat ik heel gezond eet en veel sport. Ik heb die troep dus niet nodig om (tijdelijk) slank te worden. En het is trouwens typisch voor Herbalife gebruikers/verdelers dat ze er niet voor uit komen Jan en klein pierke lastig te vallen. Maar ja, één keer je hersentjes op Herbalife staan ingesteld, staan ze niet meer open voor andere mensen noch hun argumenten en wordt elke niet medestander meteen geklasseerd als vervelend mens.

@die hierboven

Berichtdoor @die hierboven » 30 okt 2007, 19:00

Tof voor jou dat jij al je hele leven slank bent, maar niet iedereen is het dat gegeven hé! Ik eet trouwens heel gezond en sport ook, maar toch ben ik laat me maar zeggen volslank, want het is ook niet zo dat ik kei-veel moet afvallen hé! Toch veel ik me gelukkiger nu ik al 7kg minder weeg en dit dankzij herbalife. Ik val er niemand anders mee lastig en doe het enkel voor mezelf en ik denk echt niet dat iemand hier hinder van heeft. En als je het nog nooit gebruikt hebt, hoe komt dan dat je het allemaal zo goed weet? Ik wil gerust naar je argumenten luisteren hoor en ik ben er inderdaad zeker van dat als je volledig stopt en dan ongezond gaat eten, je de kilo's terug bij komt. Maar als je stopt en je onderhoudt het, dus gezond blijven eten, af en toe nog eens een shake, dan denk ik niet dat je alles zomaar terug bij komt.
Ik snap eigenlijk niet wat je probleem is hoor? Je komt hier mee praten over iets dat je niet nodig hebt en nog nooit gebruikt hebt!

A

Berichtdoor A » 30 okt 2007, 19:01

Trouwens Tiny, nog even vergeten.. prima gewerkt hoor! Trek je van de commentaar maar niets aan en doe zo verder.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 11:52

up

ann

Berichtdoor ann » 13 jan 2008, 16:42

ben dinsdag ook gestart met herbalife, hoe gaat he met de mensen van vorig jaar, doen jullie het nog?

Tiffany Nauwelaerts

Re: Vermageren met Herbalife

Berichtdoor Tiffany Nauwelaerts » 19 sep 2018, 15:45

hoi hoi, ik ben zelf een Herbalife fan, ik gebruik de producten maar kan tussendoor ook nog lekker eten, ben al vele centimeters kwijt geraakt en voel me bovendien veel fitter en gezonder. Ik zou het echt aanbevelen niet alleen om af te vallen maar gewoon om gezonder te zijn. Als er nog vragen zijn stel gerust. Ik ben zelf ook een coach dus kan andere zeker verder helpen. 🙌🏻😁

Aleksandor Matuljan

Re: Vermageren met Herbalife

Berichtdoor Aleksandor Matuljan » 16 okt 2018, 06:23

Vermageringspillen - http://phen24.nl Zonder zware inspanningen raakte ik 9kg kwijt.

Terug naar “Gewicht en afvallen”