Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

anoniempje (nog even)

Berichtdoor anoniempje (nog even) » 20 aug 2004, 13:43

Hallo,

Ik zit met enkele vragen over borstvergroting.

Ik heb namelijk voor mezelf besloten dat ik een borstvergroting ga laten uitvoeren.
Dus met kritiek moet je op deze pagina helemaal niet zijn.

Nu zijn mijn vragen:

- Hoe kom ik aan een adres van een bekwame chirurg? Ben nml. al dagen op het net aan het zoeken maar niets!

- Hoe weet ik welke bh-maat er bij mij gaat passen? Want de chirurg zal mijn wensen wel willen weten.

Wie kan er mij helpen met serieuse antwoorden. Geenne zever, heh.

Gast

Berichtdoor Gast » 20 aug 2004, 13:55

Ja, ik heb ook wel wat vragen aan mensen die een vergroting hebben ondergaan.

Hopelijk word er snel op gereageert.

Gast

Berichtdoor Gast » 20 aug 2004, 16:53

Op www.borstenforum.nl vind je alles maar dan ook alles wat je wil weten over borstvergrotingen.

Reuze blij!

Berichtdoor Reuze blij! » 21 aug 2004, 08:02

Hoi Anoniempje,

ik heb woensdag de operatie ondergaan!!!
Het ziet er SUPER goe uit! Ben wel nog volledig ingepakt en opgesnoerd tot volgende woensdag.Dan moet ik terug maar het ziet er nu toch al reuze goe uit!
Ik heb ook héél lang derover nagedacht en gezocht op het internet maar vond niet wat ik wilde.
Daatom heb ik dan maar ekele afspraken gemaakt bij verschillende pc's.
En ik vind dat de beste oplossing want dan hoor je ook alles!
Wat die maat betrefd wel mijn chirurg heeft mijn lichaam bekeken en aan de hand daarvan een beslissing genomen!Ik heb hem volledig vrij gelaten hoeveel het ging worden!!
Ik heb hem enkel goe op het hart gedrukt dat ik normale natuurlijke borsten wilde en zeker niet groot!
En hij zei dat ie dat zelf ook altijd aanraadt aan zijn patienten.
Dus heb je vragen vuur maar af ik zal zo goe mogelijk proberen te antwoorden!
Ik heb nu namelijk tijd want ik kan nog niet gaan werken.
Van waar ben je?
Veel succes en vraag gerust!!
Groetjes Reuze blij!

anoniempje @ rijzeblij

Berichtdoor anoniempje @ rijzeblij » 21 aug 2004, 13:38

Hallo,

Ik ga gewoon alles vragen wat ik wil weten, dus ... als je niet wil antwoorden, hoeft het niet want het is nogal persoonlijk.

Ik ben al heel blij dat er eindelijk iemand reageert.

Nu mijn vragen:

- Hoeveel heb je moeten betalen?

- Welke soort heb je? Ik heb op het internet gezien dat er verschillende soorten bestaan, silicoonimplantaten maar ook gevulde met zout.

- Heb je een groot litteken?

- Welke maat had je ervoor? Welke maat heb je nu?

- Waar heb je het laten doen?

- Heb je veel pijn?

- Hoe lang heb je moeten wachten op de operatie? Ik bedoel is er een wachttijd, nu een operatie maken en pas achter 3 maand uitwoeren.

Ja, je ziet ik zit met heel veel vragen.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 aug 2004, 13:53

ja, die laatste vraag klopt dus niet.

Het moest zijn: nu een afspraak maken en pas na 3 maand uitvoeren

reuzeblij!@Anoniempje

Berichtdoor reuzeblij!@Anoniempje » 21 aug 2004, 14:40

Hoi,
Hier ben ik dan om zo goe mogelijk op je vragen te antwoorden!
* De prijs 4500euro
* Bij mij zijn het siliconenimplantaten die onder de borstspier zijn geplaatst!(heel natuurlijk effect)
* Alles werd via de oksel ingebracht ongeveer een snede van 3 a4 cm in het diepste van de oksel.
*Maat voor was aa-cup maat nu ongeveer hé want ik ben nog volledig opgespannen maar dat zal een mooie volle b-cup tot kleine c-cup zijn!
*Ik heb dit in de Cosmipoliskliniek laten uitvoeren in Brugge bij pc Bart Decoopman!(Een bijzonder aangename man!)
* Ja de pijn!!!!! De pc en zijn verplegend personeel hadden me veelvuldig verwittigd dat het pijnlijk zou zijn en da's verdomd waar ook zenne!!
Het zijn niet de borsten maar de spieren van je bovenlichaam die zo'n pijn doen!!Maar als ge dan in de spiegel kijkt dat maakt dan weer veel goed!
Maar die erge pijn zou maar 4dagen duren en dan afnemen dus nog één dag te gaan!
Nu na al die jaren van onzekerheid en uitgelachen te worden heb ik het er wel voor over!
Maar echt waar onderschat het zeker niet!! Ik wil je zeker niet bang maken maar dan weet je je waaraan je te verwachten! Het is natuurlijk te zien hoe ze de implantaten steken é doen ze het anders dan heb je veel minder pijn maar dan heb je nie de natuurlijkheid! En dat was voor mij toch wel belangrijk dat het er natuurlijk uitzag!
*Wel ik heb tussen mijn beslissing dat ik het ging doen en de operatie 2 maand moeten wachten!
Zo ik denk dat ik op al je vragen een antwoord heb gegeven!
Als er nog iets is laat maar komen.
Als je een beslissing genomen hebt laat me iets weten hé of hou me op de hoogte!
Vele lieve groetjes Reuzeblij!

anoniempje @ reuzeblij

Berichtdoor anoniempje @ reuzeblij » 21 aug 2004, 17:01

Hoi reuzeblij,

Merci om zo vlug op mijn vragen te antwoorden.

Mijn beslissing hing er niet vanaf, ik had al besloten. Ik heb nu ook maar een A-cup en ik wil ook een grote B-cup.

Ik heb nog al gehoord dat het veel pijn doet maar ik denk wel dat het waard is.
Zoveel pijn als ik gehad heb bij de geboorte van mijn dochtertje zal het niet doen, vermoed ik (hoop ik). En daarbij dat is pijn, pijn gaat over.

Het enige waarvan ik geschrokken ben is de prijs 4.500 euro. Amai. Ik ben ervoor aan het sparen en ik dacht zeker met 4.000 genoeg te gaan hebben. Maar ik ga toch al een afspraak maken. Moet alleen nog een PC vinden.
Volgende week krijg ik een tel.nr. van een PC van iemand van mij op het werk. Zij was daar ook content over.

Ik ga u nog laten weten hoe het verder loopt. Ook als het uitgevoerd is. Ik kan haast niet wachten, eindelijk borsten, eindelijk een echt vrouwenlichaam, eindelijk een decolté.

Ik zou zeggen geef me u mailadres maar dat kan je hier natuurlijk niet geven.

Groetjes anoniempje

Carmen

Berichtdoor Carmen » 21 aug 2004, 17:19

Anoniempje,
Ik ben ook bij dokter Decoopman geweest al was het dan wel niet voor een borstvergroting. De prijs is inderdaad vrij hoog maar dit komt doordat hij in een privéziekenhuis opereert. In een ziekenhuis dat niet privé is zul je beslist zoveel niet betalen hoor, dit was gewoon even ter info.
Grtjs,
Carmen

reuzeblij!@Anoniempje

Berichtdoor reuzeblij!@Anoniempje » 21 aug 2004, 18:05

Hoi anoniempje,

het is inderdaad veel geld maar het is natuurlijk waar wat Carmen zegt het is een privékliniek.
Maar ik kon het elders ook goedkoper laten doen maar ik vind als je iets doet moet je het goed doen!(niet dat het elders slecht is hé)Maar die man heeft jaren en jaren ervaring.
Maar weet ge wa ik geef je hier een emailadres die ik nieuw heb aangemaakt anoniem dus mail me gerust daar op dan kan ik je mijn ander emailadres eventueel doorgeven als ge mailt.
zon18@hotmail.com
Mail me gerust dat praat vrijer en gemakkelijker want hier kan je je nie volledig bloot geven é want der kan ier altijd iemand meelezen!
Vele groetjes Reuzeblij!

Bloem

Berichtdoor Bloem » 21 aug 2004, 20:32

Hallo,

Ik ben ook één van de gelukkigen die de borsten mag laten bewerken. Ik was aanvankelijk gegaan voor een lifting maar ik ga er een kleine prothese laten bijsteken om nog meer te verstevigen.

Ik schrok ook van het prijskaartje. Ik ga alles in totaal 3.150 euro betalen.

Mijn operatie zal op 14/9/04 uitgevoerd worden door Dr. Willekens uit Wolvertem (hij opereert in Willebroek en Mechelen). OVer hem had ik al veel goeds gelezen.

Groetjes,
Bloem

fleur .....

Berichtdoor fleur ..... » 21 aug 2004, 22:20

hoi anoniempje ;
ik heb het vorige week woensdag laten doen 11/08/2004 en ik ben reuze blij ...
ik heb het bij dokter cambier laten doen voor 3000 euro.
het is zoutwater maar heel natuurlijk en achter de borst spier als je nog meer wil weten laat maar iets weten dan .het is het echt waard echt....

BB

Berichtdoor BB » 22 aug 2004, 08:59

beste,

ook ik wil er nog eens op reageren

Ik heb mijn BV laten doen op 14 mei van dit jaar

prijs : voor de exacte prijs moet je kijken bij een van de vorige onderwerpen maar denk ongeveer 3200 euro met alle consultatie tot zoveel jaar na de ingreep in !!!

soort implantaten : siliconen maar cohesief dat wil zeggen dat ze niet of nauwelijks kunnen lekken met een geruwde buitenkant, ook ronde zodat als ze de eerste week draaiden dat je geen verschil zag.

litteken : onder de borst, 3 cm een lijnte , want de buitenste laag is niet genaaid maar toegeplakt, voor wie het niet geloofd je mag steeds foto vragen,

maat : der voor had ik stevige mooie een a-cup met genoeg borstspierweefsel zodat ze op de borstspier konden geplaatst worden en nu heb ik een mooie ronde C-cup tot een kleine D-cup

Waar : Oudenaarde , fantastische chirug, zowel aan telefoon als op consultatie als bij operatie ne nazorg

pijn : ik heb NIETS van pijn gehad !! Ik weet wel ik heb een heel hoge pijngrens maar toch ik had het niet verwacht. Ik ben thuisgekomen van de kliniek en ben naar een feest geweest, ik heb er zelf gedanst ( ik heb het natuurlijk kalmer aan gedaan dan anders), heb direct mijn kids kunnen opnemen, direct autorijden,...
de ergste pijn was het infuus in mijn arm, de anestisist had een paar keer moeten prikken

tijd : ik heb mijn eerste consultatie midden april gehad, de tweede begin mei en de operatie 14 mei ( ik moet wel zeggen dat hij mij er tussen genomen heeft want ander ging het eind juni worden)

hij heeft een website met de voor en na's zeer mooi !

Jill

Berichtdoor Jill » 22 aug 2004, 16:11

Kan er iemand mij ook zeggen hoe lang je out bent na de operatie, ik bedoel om weer te gaan werken. Ik zie mij al afkomen op het werk: kan ik 3
maanden verlof voor bij bv operatie??Ik moet nogal veel heffen en sleuren (werk in Aldi)

Reuzeblij!

Berichtdoor Reuzeblij! » 22 aug 2004, 17:00

Normaal gezien 4 weken niet heffen en sleuren!
Dus dat valt mee é!
Groetjes

waslapke

Berichtdoor waslapke » 22 aug 2004, 21:46

Ik zal mijn vraag hier dan nog maar eens stellen, want op mijn topic komt niet veel antwoord:

Ivm de betaling: Hoe verliep die? Heb je meteen het hele bedrag moeten betalen? Of ging dat in delen, en zo ja, hoeveel betaalde je telkens?

Bedankt om te antwoorden,

BB

Berichtdoor BB » 22 aug 2004, 21:59

bij de eerste consultatie : 0 euro
bij de tweede consultatie : 500 euro
al de volgende consultaties voor en na de operatie : 0 euro
de dag van operatie : +/- 1300 euro (chirurg, anestisist,...)
3 maand na de operatie : 1250 euro (ziekenhuiskosten) op factuur met een betalingsdatum 40 dagen na factuurdatum

groetjes,

Waslapke

Berichtdoor Waslapke » 22 aug 2004, 22:44

Kan je me zijn gegevens geven? Of de site waarover je't had?

Alvast bedankt!

Bloem

Berichtdoor Bloem » 22 aug 2004, 22:45

Ik heb een voorschot van 400 euro moeten betalen. Op de dag van de operatie moet ik nog een 2500 euro betalen en dan volgt de eindafrekening van de kliniek. Die zal niet meer dan een kleine 200 euro zijn.

Ik begin de dagen af te tellen ... 14 september !!

anoniempje

Berichtdoor anoniempje » 23 aug 2004, 08:35

Bloem,

Ik ben jaloers. Maar hopelijk komt mijn dag snel. Laat je iets horen als het gedaan is

Reuzeblij!

Berichtdoor Reuzeblij! » 23 aug 2004, 10:31

Hallo okidoki,

ik heb 1000euro voorschot moeten betalen en de dag zelf de rest dus nog 3500euro!
En weet ge wa ik begin me supergoe te voelen!!!!
Het is nu 5dagen geleden van mijn bv en ze hadden gezegd 4 dagen véééél pijn en daar na beter wel het is zo! JOEPI!!
Ik heb zelfs vandaag een t-shirt aan natuurlijk geen te nauwe é maar je ziet al zoooooo goe het verschil bij vroeger en nochtans ben ik nu nog volledig ingepakt en opgespannen!
O dames wa ziet dat er heerlijk uit!Eindelijk borsten!!
En bloem ik tel mee met je af want de laatste loodjes wegen het zwaarst!!!!Maar het lukt je wel!Hoe worden de prothesen bij u ingebracht?
En Anoniempje hoe gaat het met jou moet je nog veel sparen of ben je der bijna?Het loont zeker de moeite!!! Ga dervoor!
VELE LIEVE GROETJES REUZEBLIJ!!!

@ reuzeblij

Berichtdoor @ reuzeblij » 23 aug 2004, 13:44

Eigenlijk ben ik er bijna. Nog 400 euro en ik ben aan de 4000 euro. Dus dat gaat al, he.

Maar van zodra ik het telefoonnummer van de PC in mijn handen heb, bel ik.

Voor mijn part mogen ze er NU al aan beginnen, ik kan niet meer wachten nu.

Heb je mijn mailtje eigenlijk gehad?

Groetjes Anoniempje

@ Anoniempje

Berichtdoor @ Anoniempje » 23 aug 2004, 14:49

Hey Anoniempje,

ben blij je nog eens te horen.
Komaan meid je bent al goe aan het sparen nog efkes en ge zijt er!!
En nee ik heb je mailtje nie gekregen anders had ik zeker teruggemaild!!!!!!
Maar probeer nog eens opnieuw als ge wilt!!!!
Zeker doen!
Groetjes Reuzeblij!

BB

Berichtdoor BB » 23 aug 2004, 16:17

http://www.plastischeheelkunde.be

dit is de site van de chirug waar ik bij geweest ben, hij krijgt heel veel positieve kritiek.
En ik raad hem jullie ook aan, hij is echt mens en hij behandeld je ook als een persoon en niet als een nr. Ook aan de telefoon is hij heel vriendelijke en behulpzaam

Bloem

Berichtdoor Bloem » 23 aug 2004, 21:44

O Reuzeblij ik ben zo gelukkig voor jou dat het achter de rug is. Ik kan geloven dat je nu gelukkig bent met je nieuwe bergjes. Valt het allemaal beter mee dan je zelf gevreesd had ? Hoe gaat het nu op gebied van huishoudelijk werk ?

En anoniempje : nog 10% te gaan van wat het gaat kosten, dat MOET lukken hé. Nog even doorbijten en dan mag je eindelijk bellen !

Ik mag van geluk spreken; ik heb een sponser gevonden die begreep hoe ik mij voelde en die mij dit cadeau geschonken heeft.

Liefs,
Bloem

Terug naar “Gewicht en afvallen”