gastric bypass

lydia

gastric bypass

Berichtdoor lydia » 05 jun 2007, 14:52

hallo mijn vriendin heeft op 2 april een gastric bypass laten uit voeren bij een dokter van herk .maar ze ligt sinsdien altijd in het ziekenhuis hebben haar nu naar leuven gebracht .heeft er nog iemand slechte ervaringen mee en is er hier ergens een topic van.alvast bedankt.

Gast

RE: gastric bypass

Berichtdoor Gast » 05 jun 2007, 16:09

Ik ken persoonlijk 4 mensen die dit hebben laten doen en bij 1 van hen gaat alles goed. 1 van hen heeft vorige week in Dag Allemaal een reportage gegeven en daarin kan je lezen hoeveel pech zij al heeft gehad en zij is nu helemaal niet gelukkig. De 2de persoon heeft al ettelijke keren op intensieve gelegen. De 3de is ondertussen door de nasleep overleden en de 4de is dus ok. Ikzelf wou het ook laten doen, maar na een maagvergiftiging door een maagballon, heb ik besloten maar te blijven zoals ik ben.

lydia

Berichtdoor lydia » 05 jun 2007, 19:47

mag ik misschien ook weten waarmee de personen zo al sukkelen?mijn vriendin heeft nu altijd last van hoge koorts en en absessen op de lever dat zou veroorzaakt zijn door een lek.en de persoon die gestorven is waar aan is ze overleden.groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jun 2007, 21:31

Inge is overleden ten gevolge van een lek.
Sabrina waarover ik schreef die haar verhaal in Dag Allemaal deed kreeg hoge koorts en had een abces op de dunne darm en de dunne darm lekte, waardoor zij nog een zwaardere operatie had.
Robin heeft een infectie gedaan op de dunne darm, heeft ook al het ene abces naast het andere gehad en is al 6 of 7 maal door het oog van de naald gekropen. Eten kan hij niet meer normaal, eet de hele dag door soep en braakt het echt uit. Zijn huwelijk is er ook door op de klippen gelopen.

Ik hoop echt dat alles in orde komt met je vriendin.

lydia

Berichtdoor lydia » 05 jun 2007, 22:12

zijn ze dan ook allemaal door een dokter van herk geopereert ?maar nu opereert hij in hasselt ik snap niet dat ze dergelijke operaties nog mogen uitvoeren.bedankt voor je uitleg.groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jun 2007, 22:40

Ik zal morgen eens vragen door wie zij geopereerd werden. 2 weet ik in Dendermonde,

lydia

Berichtdoor lydia » 07 jun 2007, 12:54

noch iemand slechte ervaring met deze operatie.?

v.

Berichtdoor v. » 11 jun 2007, 21:33

hallo,

Ik heb het ook laten doen maar ben één en al lof over deze operatie.
Ben geopereerd in april 2006 en weeg intussen al 32kg minder dan vorig jaar;
Ik kan alles eten, heb met niets geen problemen en ben supercontent dat ik de stap heb durven zetten;

O ja, mijn operatie was in Brugge, bij Dr. Dillemans.

Groetjes

melinda

Berichtdoor melinda » 12 jun 2007, 21:18

ik ben ook gelukkige bypasser en zou het onmiddellijk opnieuw doen ! 36kg verloren en ben geopereerd op 23/6/2004 te brugge bij dokter dillemans.

melinda

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jun 2007, 10:27

er is een site met gespreksforum over gastric bypassers . Tik gewoon in google Gastric bypass in

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jun 2007, 10:38

in de dag allemaal staat een artikel over een mislukte operatie

pfff dat jullie zo ver willen gaan

Leen Peeters

Re: gastric bypass

Berichtdoor Leen Peeters » 12 apr 2018, 21:48

Hej!
Ik heb twee jaar geleden een GBP laten doen en deel mijn ervaringen op mijn blog: leenpeeters.com
Neem zeker eens een kijkje en laat jouw ervaringen achter in de reacties!
Groetjes

Terug naar “Gewicht en afvallen”