Wanneer is het goed om te verhuizen naar een eigen kamer?

Sofie_Deux

Wanneer is het goed om te verhuizen naar een eigen kamer?

Berichtdoor Sofie_Deux » 07 aug 2020, 13:54

Hallo

Mijn zoontje is 18 maanden en heeft altijd bij ons op de kamer geslapen. Hij wordt nog een aantal keer per nacht wakker. Sinds een maand proberen we hem op zijn eigen kamertje te slapen slapen. Zo hoop ik dat hij misschien minder wakker wordt tijdens de nacht. Hij wordt nog steeds een paar keer wakker en geraakt moeilijk in slaap. Wanneer zou een goed moment zijn om hem te laten slapen in zijn eigen kamer? En hoe pak ik dit best aan?

mamaLina

Re: Wanneer is het goed om te verhuizen naar een eigen kamer?

Berichtdoor mamaLina » 30 aug 2020, 08:42

Wij hebben onze kids met 1 jaar naar een eigen kamer gedaan.

Eerste nachten hebben we bij hun op de kamer geslapen, erna alleen maar wel met de deuren open.

De eerste keren echt alleen was met veel huilen, wakker worden als wij gingen slapen en vaak stiekem toch naar ons komen. Maar we hebben ze geen aandacht gegeven als ze aandacht wilde en altijd terug naar de eigen kamer als ze bij ons kwamen.

Sofie_Deux

Re: Wanneer is het goed om te verhuizen naar een eigen kamer?

Berichtdoor Sofie_Deux » 03 sep 2020, 11:57

Dankjewel voor je reactie mamaLina!

We hebben een aantal nachten bij hem op de kamer geslapen. Maar als ik hem hoor huilen of wakker worden breekt stiekem mijn hartje wel eens. En durf ik ook wel eens te gaan kijken. Ik ga je tip toepassen om ze geen aandacht te geven en de deuren vanaf nu open te laten staan.

Terug naar “Eigen kamer”