met wat vullen jullie je dagen?

Gast

met wat vullen jullie je dagen?

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 20:00

hey

ik ben momenteel tbm voor mijn dochertje totdat ze naar school kan
ze is nu 8maandjes maar ik vraag me nu af met wat mensen dan hun dagen vullen? ik werk niet gezien ik bij mijn kleine ben maar na elke dag een vroeg in de ochtend het huishouden te hebben gedaan wat kun je dan doen? ik hou me natuurlijk bezig met mijn dochtertje maar gezien ze superrustig is en veel slaapt verveel ik me 3/4 van de tijd en mijn frustratie doe ik me vergeten met eten wat daarna natuurlijk zijn nadelen heeft

wat doen jullie dan om de dag door te laten gaan en tegelijk je niet te vervelen buiten werken? missch een hobby of een bepaalde groep waarje heen kunt met je kind ofzo??

hopelijk weet ik hier wel raad te vinden !

toch bedankt voor positieve reacties in elk geval

Gast

RE: met wat vullen jullie je dagen?

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 20:00

Je kan elke dag een flinke wandeling maken. Je dochtertje goed inpakken, zelf een dikke jas en er op uit. Zo krijgt je dochtertje extra buitenlucht en jijzelf extra beweging.
Ik weet niet of je graag kookt. Indien dit het geval is kan je af en toe eens iets specialer maken waar je meer tijd voor nodig hebt.
Ik ging regelmatig bij mijn ouders op bezoek.
Lezen als je graag leest tenminste.

Als ik nog ideeen heb kom in nog wel eens terug.

ve

Berichtdoor ve » 07 jan 2008, 16:37

waarom geen bezoekje aan de speelbrug, een ontmoetingsplaats voor kinderen van 0 tot 3 jaar samen met een ouder, grootouder of iemand anders verantwoordelijk voor het kindje. we bevinden ons in : Vrijheidstraat 52, 2000 Antwerpen, tel : 03 248 13 19, www.despeelbrug.be.
we zijn open op maandag van 14u tot 17u, en op donderdag en vrijdag van 9u30 tot 12u én van 14u tot 17u. twee vrijwilligers ontvangen jullie !!
iedereen is welkom, kom gerust eens langs.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 18:54

Als je interesse hebt... kun je bv. een instrument leren spelen

Fabienne_Lagou

Re: met wat vullen jullie je dagen?

Berichtdoor Fabienne_Lagou » 22 jul 2020, 14:06

Goeiemiddag!
Ik kom het niet veel tegen dat ik te veel tijd heb hahah, dat ligt waarschijnlijk aan mijn hyperactieve kleuter. Op de website van libelle mama kwam ik een tijdje geleden dit artikel tegen; https://mama.libelle.be/mama-en-papa-zi ... s-me-time/ Ik haal meestal mijn inspiartie uit libelle mama aangezien ze veel goede en leuke ideetjes hebben. Zo heb ik ook al eens yoga en dans met mijn kindjes gedaan en dat was een groot succes. Veel plezier met deze leuke ideetjes!

Terug naar “Tijd voor jezelf!”