verenigingsleven ?

wie doet het

verenigingsleven ?

Berichtdoor wie doet het » 14 sep 2007, 20:55

Zijn jullie aangesloten bij één of andere vereniging zoals kvlv of kav ?
Zoja , hoe dikwijls doen jullie met een activiteit mee en welke activiteiten zoal?
Ik ben zelf al een aantal jaren lid maar het komt er bijna nooit van om met iets mee te doen wegens "te moe en uitgeput" 's avonds

Gast

RE: verenigingsleven ?

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 08:51

ik ben geen lid van kav of dergelijke maar van 2 sportverenigingen. De maandag ga ik lopen en de woensdag geef ik kleuterturnen en ga ik steppen.
Ik maak er echt tijd voor om dit te doen en soms ben ik ook te moe maar ben dan wel blij om thuis eens weg te zijn uit de drukte. Ik weet ook dat ik op mijn man kan rekenen en mijn kinderen met een gerust hart kan achterlaten
Hebben 3 kinderen 2jaar en 4 maand en tweeling van 5 maand

PS: mijn man gaat ook 2 maal in de week sporten

wie doet het

Berichtdoor wie doet het » 15 sep 2007, 09:14

Mijn man gaat ook 2 keer per week weg : 1 keer per week sporten en 1 keer iets gaan drinken met zijn vrienden

Sus klus

Berichtdoor Sus klus » 19 sep 2007, 09:45

Ik ben soms iets te actief in het verenigingsleven, vrees ik.
Enkele jaren geleden zijn we met wat buren een buurtcomité begonnen, waarvan ik nu mee in het bestuur zit. Daarnaast ben ik bestuurder van een culturele vzw, zit ik in een (alternatieve) fanfare en maak ik deel uit van een stedelijke adviesraad.
Mijn vrouw heeft, door razend drukke job, wat minder tijd voor dit soort dingen. Ze beperkt zich tot zingen in één koor (1 keer per week oefenen).

We hebben één kindje (paar maanden oud) en al ons avondlijk gedoe noopt ons tot strak plannen en afspreken, maar voorlopig lukt het allemaal vrij goed.

Terug naar “Tijd voor jezelf!”