wanneer poetsvrouw laten komen?

Liselot

wanneer poetsvrouw laten komen?

Berichtdoor Liselot » 18 mar 2007, 22:53

Ik zou graag een poetsvrouw nemen, maar weet nog niet welke dag. Ik werk 4/5den, woensdag ben ik thuis, maar dan zijn mijn kindjes er ook. Het is wel voornamelijk om de boven te doen, dus denk niet dat we in de weg zullen lopen. En vanaf september gaat mijn dochtertje naar school dus 's morgens is er dan maar 1 kindje meer bij mij. Wanneer komt julie poetsvrouw poetsen?

Elke

RE: wanneer poetsvrouw laten komen?

Berichtdoor Elke » 20 mar 2007, 10:35

Hallo
Sinds vorige week heb ik ook een poetsvrouw.
Ik ga ook 4/5den werken en zal ook de woensdag thuis zijn.
Ik heb ook 2 kindjes waarvan ook 1 in september naar school gaat.
Ik heb de donderdag genomen omdat ik dan de woensdag alles kan opruimen en op zn plaats kan zetten en dan heeft zij de donderdag plaats om te kuisen.

Je moet dan wel vertrouwen hebben in de poetsvrouw want ze dan wel alleen in uw huis.

Gast

Berichtdoor Gast » 20 mar 2007, 14:45

hier ook op een dag dat ik niet thuis ben, vertrouwen heb ik er helemaal in.
Als ik al eens thuis ben als zij poetst, dan vind ik dat ik in de weg loop en dan ben ik geen stap verder in mijn werk, want ik kan dan niet doen als anders.
Hier de maandagvoormiddag. Zondagavond alles beetje aan de kant en dan de hele week een proper huis als je 's avonds na een lange dag thuiskomt. In het weekend heb je zelf al eens wat meer tijd om aan de kant te doen.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 mar 2007, 18:08

ik heb reeds een 5-tal weken een poetsvrouw.
had dit aangevraagd voor de vrijdan maar het is dan uiteindelijk op de donderdag geworden.
En eigenlijk vind ik het goed zo!
De ene week kuist ze beneden en de andere week boven,ik heb altijd gedaan met werken de vrijdag om twee uur en ik kan dan nog het één en ander doen tegen dat het weekend is.
Zo is mijn huis helemaal proper tegen het eind van de week.

Terug naar “Tijd voor jezelf!”