weekendje weg met zijn 2-tjes: wie helpt mij?

saar

weekendje weg met zijn 2-tjes: wie helpt mij?

Berichtdoor saar » 11 mar 2007, 10:36

Hallo,

Onze tweede kleine spruit komt er bijna aan, en graag zou ik nu nog eens een weekendje weg gaan met mijn man alleen, romantisch met zijn tweetjes.
Straks wordt het drukker, als ons gezinnetje 4 personen zal tellen, dus nu nog de ideale kans :-)
De grootouders staan te popelen om een weekendje voor onze meid te zorgen en haar super te verwennen!

Mijn vraag is nu: wie kan er ons wat tips, locaties, ....zeggen.
Het hoeft niet duur te zijn, enkel iets gezelligs, romantisch,...typisch voor zijn tweetjes.
Citytrip mag evntueel ook, maar liefst niet te duur :-)

ALLES IS WELKOM :-)

Bedankt x

Gast

RE: weekendje weg met zijn 2-tjes: wie helpt mij?

Berichtdoor Gast » 12 mar 2007, 10:42

ja hoor , dump de kleine bij de grootouders en profiteer er nogeens van
goe bezig

Gast

Berichtdoor Gast » 12 mar 2007, 11:36

Ja hallo!!! wat is dat nu voor een reactie!!!
Een relatie heb je met 2 en je moet ze onderhouden, wil je gelukkig verder leven!!!

Ik ben momenteel ook zwanger van een 2e en mijn zoontje gaat toch ook af en toe eens logeren!! Is leuk voor hem én voor ons...

Voila, dit gezegd zijnde:
kijk eens op www.weekendesk.com - daar hebben ze leuke en niet al te dure arrangementen. Natuurlijk beslis je zelf hoeveel je eraan uitgeeft he, maar dit vind ik in ieder geval een toffe site!!
of via de site van neckermann ed kan je ook het een en ander vinden en als je beetje zoekt, ook niet te duur!!

Veel succes en amuseer je maar!!

Groetjes,
Lies

Gast

Berichtdoor Gast » 12 mar 2007, 15:10

Weer typisch zo'n reactie van een mama die alles beter weet, en die denkt van zichzelf dat ze perfect zijn! Proficiat!!
Niet achter kijken hoor...
Eventjes een weekendje tijd nemen voor zijn tweetjes, kan wonderen doen en is echt goed voor jullie relatie!
Wij doen jaarlijks een weekendje enkel met ons tweetjes!!

Doen!!

www.weekendje.nl

Gast

Berichtdoor Gast » 12 mar 2007, 15:11

soorie: www.weekendjeweg.nl

Gast

Berichtdoor Gast » 16 mar 2007, 18:37

Hey! Inderdaad, wat een belachelijk antwoord,
er is toch niets mis mee om even tijd voor jezelf te nemen, dat MOET je trouwens echt af en toe eens doen voor je relatie!
En dan maak je trouwens inderdaad die grootmoeder ook eens gelukkig :)
Anyway: een weekendje Parijs kost tegenwoordig ook niet zo veel meer, verschillende arrangementen (thalys, hotel, soms ook boottochtje over de Seine, Moulin Rouge, etentje ... inbegrepen, naar keuze) te boeken via neckermann of thomascook.
Mijn vriend heeft me hier ook eens mee verrast en eigenlijk had ik het niet zo op Parijs begrepen, maar sindsdien is dat helemaal veranderd! Prachtige romantische stad... Succes
Groetjes

san

Berichtdoor san » 17 mar 2007, 18:59

hallo,

wij doen dat ook heel regelmatig en ik moet zeggen met twee kindjes kort op elkaar is dat ook nodig, en zeker als die kindjes er ook eens super van genieten om bij de grootouders alle aandacht te krijgen!!
wij doen dit meestal met arrangementen die ik op het internet vind, ik maak eerst uit waar ik naartoe wil gaan en dan typ ik 'arrangementen in ...' in google en hopsakee...
we zijn ook al verscheidene keren weg geweest met de bon van de flair! heel fel aan te raden want het zijn inderdaad steeds super hotels!!
de romantiek maak je toch zelf! en zo nog eens met jullie tweetjes zijn dat doet echt deugd! en is echt nodig want als je dat niet zou doen en je kinderen zijn na 20 jaar uit huis dan ken je jouw partner niet meer hoor!

san

Terug naar “Tijd voor jezelf!”