romantisch idee??

Gast

romantisch idee??

Berichtdoor Gast » 05 mar 2007, 19:29

Hallo,

ik zou mijn man willen verrassen met iets romantisch, heeft er iemand een tip?
Een heel gezellig restaurant, of een speciaal thema of concept, een weekendje met romantische uitstap...

alvast bedankt!

Gast

RE: romantisch idee??

Berichtdoor Gast » 05 mar 2007, 20:02

sauna met een etentje!
google eens naar sauna's! ik denk dat het the clou is, daar zijn wij ook eens geweest goed hoor! hèèl gezellig

Gast

Berichtdoor Gast » 07 mar 2007, 09:13

bedankt, nog ideeën??

Gast

Berichtdoor Gast » 13 mar 2007, 11:46

Je kan verschillende dingens doen . De kindjes of kindje wegdoen bij de grootouders of bij je broer of zus . Thuis het gezellig maken , koken of eten afhalen (sfeerlicht) , in elkanders armen liggen en naar een film kijken en een bad met kaarslicht en champagne en laat de rest van de avond voor jullie maar gaan. Je kan ook in de gouden gids of op internet kijken daar heb je hotels voor een nachtje naar een hotel. gezellig restaurantje in gent patershol , in brugge op de grote markt, of een nachtje aan de zee enz.... Je kan enorm veel doen laat je gevoel de loop gaan

Gast

Berichtdoor Gast » 15 mar 2007, 10:07

Mijn vrouw heeft mij overlaatst meegenomen naar een vrouwvriendelijke erotische shop.
We hebben daar wat dingetjes gekocht, beetje zot doen ... (ja je voelt je dan ongemakkelijk, dat is normaal)

Daarna naar huis, lekker gekookt, de matras voor tv gelegd, (we hadden ook erotische film gaan halen) en een gezellig avondje gehad!

Ik moet zeggen, een beter geschenk had ze mij niet kunnen geven!

Ik

Berichtdoor Ik » 15 mar 2007, 20:16

Kent iemand een goed hotelleke in Gent (in de buurt van Veldstraat of Patershol), een gezellig restaurantje is ook meegenomen..Wil mijn ventje verrassen voor zijn verjaardag

Gast

Berichtdoor Gast » 16 mar 2007, 13:13

Ghent River Hotel, googel daar maar eens op.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 mar 2007, 10:20

Ghent River hotel ziet er wel de moeite uit...Ligt dit dichtbij het Patershol? Ben daar ooit eens naar een thai geweest (Baan Thai kan dat?) en zou daar met mijn ventje willen gaan eten...Is een intiem restaurantje. Ik ken Gent niet echt, dus alle tips zijn welkom

Terug naar “Tijd voor jezelf!”