Gewicht verliezen...

J.

Gewicht verliezen...

Berichtdoor J. » 04 mar 2007, 09:44

Hallo,

Ik ben in januari bevallen en ik woog voor mijn zwangerschap rond de 56kg op het laatste van mijn zwangerschap 72kg, was dus 16kg bijgekomen..
Nu in de eerste2 weken na mijn bevalling was ik al 12kg afgevallen maar nu krijg ik die laatste kilo's maar niet kwijt!!
Ik eet al bijna niets op een dag -- smorgens rond 11u 2 boterhammetjes (tussendoor meestal niets soms 1stukje fruit) en dan savonds rond 18u mijn avondeten en daarna zeker niets meer, en toch krijg ik maar die kilo's niet kwijt!
Hoelang heeft dit ongeveer nodig om terug op je oorspronkelijke gewincht te komen?
Tijd om te sporten heb ik momenteel niet bij de klein, dus moet het momenteel lukken door weinig te eten..
Mijn jeans spannen allemaal rond mijn dijen (sommige krijg ik al helemaal niet meer aan)

Weet hier iemand mij raad en moet ik het gewoon nog eventjes afwachten??
Je moet weten dat ik altijd maatje 36 a 38 gehad heb hé, ik wil zeker daar terug in kunnen..

Gast

RE: Gewicht verliezen...

Berichtdoor Gast » 05 mar 2007, 10:18

Hé, bij mij is het erger hoor!
Ik ben tijdens de zwangerschap 24 kg bijgekomen (ik weet het,dat is veel!)
Nu ben ik 6 weken geleden bevallen en er is al 15kg af, maar de resterende 9 blijven op zich wachten...
Ik eet ook bijna niets en geef borstvoeding! En inderdaad... veel tijd heb je niet om te gaan sporten!
Momenteel heb ik één broek die past en die draag ik elke dag!!!

Terug naar “Tijd voor jezelf!”