geen vriendinnen meer

esteedc

geen vriendinnen meer

Berichtdoor esteedc » 21 feb 2007, 14:42

hey,
ik herken me in deze verhalen. Ik zelf heb 2 dochtertjes,eentje van 22 maanden en eentje van 4.5 maanden. Momenteel ben ik nog in ouderschapsverlof en wegens omstandigheden heb ik daarna nog een jaar tijdskrediet aangevraagd. Nu geniet ik er wel van dat ik eindelijk tijd heb om zelf voor mijn kindjes te kunnen zorgen. Voordien had ik nogal een drukke baan en mijn vriend doet ook lange dagen. Maar nu merk ik dat mijn vriendenkring alleen maar bestond uit collega's en daar heb ik nu jammer genoeg geen contact meer mee. Toen ik tot dat besef kwam, sloeg eventjes de schrik me om het hart. Want nu opeens heb ik vrije tijd en niemand meer om eens een babbeltje mee te slaan. En dat valt dan wel ineens tegen, want buiten mijn gezin heb ik toch de behoefte om eens met een andere mama ideeën uit te wisselen of samen met de kindjes ergens heen te gaan. Zijn er andere mama's die zich ook in mijn situatie bevinden, aarzel dan niet om eens een mailtje naar me te sturen, esteedeclercq@hotmail.com
Groetjes

Gast

RE: geen vriendinnen meer

Berichtdoor Gast » 21 feb 2007, 14:58

hoi Ester ik herken het gevoel volledig.

Ben ook al lang thuis en loop soms de muren op. Van welke regio ben je? Misschien kunnen we eens afspreken hé. Ik woon rond Lier (provincie antwerpen)

Gast

Berichtdoor Gast » 22 feb 2007, 16:27

hey,
Nee ,ik woon in oost vlaanderen maar als je wilt kunnen we wel mailen, kwestie van onze gedachten eens te verzetten. En om ideeën uit te wisselen of leuke anekdotes van de kindjes te vertellen. Je ziet maar wat je doet.
Groetjes

M

Berichtdoor M » 23 feb 2007, 11:44

Hoi Estee,

Van waar ben je precies? Ik woon in de regio Oudenaarde-Deinze en heb een dochter van 2 jaar. Indien we van de zelfde buurt zijn kunnen we eventueel eens afspreken en samen iets doen met de kindjes?

Groetjes en een leuk weekend,

M

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 12:24

Hey M,
Ik ben van het waasland, ik woon in lokeren. Dit is niet ver van Gent of St Niklaas. Heb je e-mail? Dan kunnen we wat mailen en al eens een babbeltje doen. Of heb je ook msn? Als je interesse hebt dan laat je het maar weten.
Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 23 feb 2007, 12:53

'k wil wel afspreken om te Mailen hoor, maar ik weet van mezelf dat ik daar heel slecht in ben en nooit tijd voor maak. Zou dus best een teleurstelling kunnen zijn.

Els

Berichtdoor Els » 26 feb 2007, 10:18

Hé Esteedc,

Ik herken mezelf ook wel in je verhalen: heb ook twee kindje: meisje van 2j9m & jongetje van 8m. Ik ben van regio Sint-Niklaas. Goed als ik je eens mail?

grz,

Els

Gast

Berichtdoor Gast » 26 feb 2007, 17:04

Hey Els,
Ja tuurlijk mag je me een mailtje sturen. Wel tof dat je hier in de regio woont,en dat je net als ik ook 2 kindjes hebt. Via e-mail kunnen we elkaar al wat beter leren kennen.
Groetjes

M

Berichtdoor M » 27 feb 2007, 11:53

Estee,

Tof, iemand uit jouw eigen buurt. Daar kan je zeker eens met afspreken. De beste manier denk ik: een uitstapje samen zal je gedachten wel verzetten.

Groeten

Anneke

Berichtdoor Anneke » 01 mar 2007, 13:36

Hoi,

Ik ben een mama van een zoon van bijna 2 en een dochter van 2 maanden.
Omdat ik dadelijk ben moeten stoppen met werken toen ik terug zwanger was, zit ik dus ook al een hele tijd thuis. Ik zal ook pas ten vroegste terug gaan werken in september van dit jaar (kan nog later worden).

Ik was van de week ook aan het denken dat ik eigenlijk zo weinig vriendinnen heb waarmee ik veel en een goed contact heb. De weinige vriendinnen die ik heb, hebben het zelf te druk omdat ze bv. een eigen zaak hebben of omdat ze wat verder weg wonen.

Als er iemand van de omgeving Turnhout/Mol is, dan mag die mij zeker een berichtje sturen. Mijn emailadres is anneke-x@telenet.be

Gast

Berichtdoor Gast » 03 mar 2007, 19:50

Ik ben van Kessel, tegen nijlen, maar omdat ik in Geel werk en vroeger veel in turnhout kwam met vrienden vind ik die afstand echt ni groot. Als jij het ziet zitten om eens te mailen of af te spreken
Ann_Diels@yahoo.com

Ik ben ook gestopt met werken toen ik wist dat ik zwanger was(oktober 2005) Ondertussen ben ik na borstvoedingsverlof nu in loopbaanonderbreking en al dat thuisazitten begint saai te worden.

Ik heb een prachtige dochter van 2,5 en eentje van 9 maand.

Misschien kunnen we eens afspreken in speelstad of zo hé. Leuk voor de kinderen en wij zijn ook eens buiten.

Laat maar weten als je het ziet zitten

Terug naar “Tijd voor jezelf!”