zonnebank

vraagje

zonnebank

Berichtdoor vraagje » 19 feb 2007, 18:06

Wegens gezondheidsredenen moet ik vaak naar een zonnecenter (uitslag), maar door tijdsgebrek en organitatie overweeg ik een zonnebank te kopen! Maar .... Ik dacht eerst van een nieuwe te kopen, maar die prijsverschillen zijn enorm, dan keek ik op Kapaza en 2de hands om misschien één te kopen in occasie, maar daar heb je dan ook weer die enorme prijsverschillen (van ¿ 50 tot¿ 5000), je hebt er met 20 lampen, 24,28,36, ... met gezichtsbruiner (dat heb ik nietecht nodig),zonder, met of zonder ventilatie, met of zonder timer, ... Ik ben ten einde raad! Ik wil gewoon een goeie zonnebank, zou ik dat durven 2dehands kopen of koop ik toch beter een nieuwe? En wat erbij, gezichtbruiner, ventilatie ,...? Die uitslag op mijn rug moet ik weg kunnen houden en natuurlijk is het wel aangenaam dat ik er een kleurtje bij krijg!

Graag raad ...

valerie

RE: zonnebank

Berichtdoor valerie » 19 feb 2007, 19:49

Ik ben ook op zoek naar een zonnebank en zit met dezelfde vragen als u. Ik ben al naar een elektrozaak geweest en info gezocht op het internet.
Ik denk dat ik mij de Philips HB595 ga aanschaffen. Maar ik twijfel toch nog een beetje tussen de Hapro ONYX26.

vraagje

Berichtdoor vraagje » 19 feb 2007, 19:51

Op kapaza staan er veel ook op 2dehands, er staan er enkele mooie , hoeveel zou jij maximum uitgeven voor zo'n toestel?

Gast

Berichtdoor Gast » 20 feb 2007, 15:10

ik overweeg om die opklapbare van philips te kopen: neemt weinig plaats in en als er iets aan is makkelijk binnen te doen
tweedehands kopen is een optie maar hou er rekening mee dat die lampen bijna altijd versleten zijn en t zijn net de lampen die veel kosten

Terug naar “Tijd voor jezelf!”