Wie fitness?

Nikki

Wie fitness?

Berichtdoor Nikki » 29 jan 2007, 21:46

Hoi!

Ben net eens gaan rondkijken naar fitness-huizen, en de prijzen, waar 't aangenaam is, enz...

Zijn er onder jullie vrouwen die fitnessen, of gefitnesst hebben? Wat vind je er erg leuk aan, of waarom ben je gestopt?

Ik zou graag wat reakties horen, voor ik de kost aanga. Als ik het doe, zou ik met begeleiding willen, en dan moet je al snel een abonnement voor enkele maanden nemen.

Bedankt, en groetjes!

Gast

RE: Wie fitness?

Berichtdoor Gast » 30 jan 2007, 12:28

Mijn vrouw die fitnessed en wat mij opvalt is dat het zeer moeilijk is ook elke week een keer (of twee) te gaan.
Ze heeft haar abonnement, maar elke keer komt er weer iets tussen.
Ik moet haar dan ook elke keer motiveren door te zeggen dat haar poep toch weer serieus verdikt is, en dan lukt het meestal wel.

Dus je hebt vooral veel steun van je partner nodig denk ik!

oh!

Berichtdoor oh! » 30 jan 2007, 21:13

Ik ben de vrouw waar het over gaat.

Maar spijtiggenoeg moet ik mijn vriend hierboven gelijk geven.
Moet er wel bijzeggen dat ik zeer zeer slechte discipline heb.
Het is soms een opdracht om te gaan en ik verzin meestal wel een reden om niet te gaan.

Maar wat ik ook merk is dat het vrij verslavend werkt. Eens je resultaat ziet of voelt (belangrijker) popel je om terug te gaan. Sport werkt echt verslavend en tegenwoordig is het voor mij de enige manier nog om te ontstressen.

Je moet er wel met een portie humor tegenaan kijken. Je ziet van die supergespierde extreme types in glitterpakken, maar evengoed gezellig dikkere figuren in hun joggingpak die wat willen sporten. Allemaal niets van aantrekken en genieten.

Ik ga bij sportopolis, daar is ook sauna enz, daar maakte ik zeer veel gebruik van voor ik ons dochtertje kreeg (meer tijd). En ik vind het zalig dat je een koptelefoon kan meenemen en tijdens het sporten muziek luisteren of tv kijken. Kan ook met mp3 speler natuurlijk....

Ik zou het doen!

Nikki

Berichtdoor Nikki » 12 feb 2007, 18:16

Hihi, ik herken mezelf er wel in hoor! Denk wel dat mijn vriend me zeker zal motiveren hoor! Ik werk maar één dag in de week, en zou zoveel mogelijk overdag willen gaan dus. Voordeel van de club die ik bezocht: drie voormiddagen open tijdens 't school, waar ook elke keer een groepsles kan gekozen worden. Dus ja, 'k zou er echt wel van kunnen gebruik maken.

't Is zeker niet voor mijn gewicht (beetje te mager zelfs), maar voor mijn conditie, die is NUL, en euh... na dit pakje cigarette stop ik met roken, dus daarmee dat ik me ZEEEEEKER zal moeten ontstressen!! :)

En als ik mag kiezen, geef mij maar de gezellige dikkere figuren hoor, lijkt me veel aangenamer dan de glitter-trutten! (oho, hopelijk geen commentaar hierop!)

Bedankt voor je reaktie, ik hou je op de hoogte!

Gast

Berichtdoor Gast » 22 feb 2007, 16:27

Ook hier 't zelfde. Eerst had ik alleen een abonnement genomen, maar uiteindelijk vond ik altijd wel een reden om niet te gaan. Dus, wat doen we? ook mijn ventje schrijft zich in, zodat we gezellig met z'n tweetjes kunnen gaan.
Gevolg: 2 fitnessabonnementen aan meer dan 50 EUR per maand, die niet gebruikt worden.

Feit is gewoon dat het elke keer een opgave is om tot ginder te gaan, te wachten tot het toestel waar je op wilt vrij is, ...
Nee hoor, de eerstvolgende vervaldag vliegt het buiten, en van het uitgespaarde geld nemen we een poetsvrouw. Daar hebben we tenminste wat aan. ;o)

MIer

Berichtdoor MIer » 22 feb 2007, 21:21

Ik heb een fitnessabonement, al twee jaar en half en geen spijt van! Ik zou niet meer zonder kunnen! De eerste maanden was het even doorzetten en op de tanden bijten, maar nu is het een verslaving! En het is een gezonde verslaving!

groetjes

@22 feb 2007 17:27

Berichtdoor @22 feb 2007 17:27 » 23 feb 2007, 10:23

Je kan misschien zelf poetsen, ramen wassen, stofzuigen, bedden opmaken,
dan fitness je ook! en kan je dus van het uitgespaarde geld eens lekker gaan eten ofzo ... :)

Terug naar “Tijd voor jezelf!”