Pfff vriend rookt!!!

Shani

Pfff vriend rookt!!!

Berichtdoor Shani » 28 jan 2007, 19:57

Hoi,

Mijn vriend rookt heel veel,hij rolt zelf zijn sigaretten. Ik heb daar geen probleem mee,het enige wat me stoort is dat hij rookt ook op de slaapkamer.Want daar staat de tv en net voor hij gaat slapen wilt hij nog een sigaretje roken. Maar alles stinkt naar sigaretten,kleren,donsdekens,...niets riekt fris. Ook heb ik last van een zware hoest gekregen.

Ik heb hem daar al een over aangesproken,maar hij zegt dat hij er rekening mee gaat houden,maar toch blijft hij roken op de slaapkamer...Wie herkent dit?

Groetjes

Zelf vriend en roker

RE: Pfff vriend rookt!!!

Berichtdoor Zelf vriend en roker » 29 jan 2007, 09:48

Vreemd eigenlijk,
ofwel woont je vriend daar alleen en dan is dat uiteraard zijn goed recht,
ofwel wonen jullie samen en moet hij toch rekening met jou houden?
spreek af dat hij enkel nog op een bepaalde plaats rookt, maar zeker niet meer op de slaapkamer.
Ik rook zelf, en rookte jaren op mijn slaapkamer, maar als je nu samen woont hou je rekening met elkaar, punt uit ...
dus nu rook ik alleen nog buiten ...

joke

Berichtdoor joke » 02 feb 2007, 06:39

mijn man rookt ook, sinds we een zoontje hebben (eigenlijk vanaf ik in verwachting was), rookt hij enkel nog buiten, in zijn auto, of op zijn werk
ik zou liever hebben dat hij er helemaal mee stopt, maar zo kan ik er wel mee leven

Gast

Berichtdoor Gast » 02 feb 2007, 21:08

Ge moet u niet laten doen é! Van mij zou hij mogen kiezen of hij mag verhuizen met asbak en al! Ik ben zelf een roker en mijn man ook. En wij roken ofwel buiten ofwel in de garage. En daarbij jij moet het slachtoffer niet zijn en met een zware hoest zitten. Je zou voor min geen adem hebben, je kan zelfs niet in frisse lucht slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veel succes hoor!

Gast

Berichtdoor Gast » 06 feb 2007, 15:23

schup en buiten!

Terug naar “Tijd voor jezelf!”