30

29

30

Berichtdoor 29 » 06 jan 2007, 17:34

hoi

ik word dit jaar 30 en wil dat natuurlijk vieren

hebben jullie leuke ideetjes??

alvast bedankt!

Nathalie

RE: 30

Berichtdoor Nathalie » 06 jan 2007, 18:11

Er eens tussen uit. Een drink geven in stam cafe. En ik word binnen een paar jaartjes ook dertig en hoop stiekem op verassingsfeestje met iedereen die ik graag heb!!!Hoop dat mijn ventje mijn hints niet vergeet!

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2007, 19:09

Ik heb een fuif gegeven samen met een vriend die ook 30 werd die maand. 't Was leuk (en duur) :)

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jan 2007, 10:58

geen andere ideetjes of concrete tips?

40

Berichtdoor 40 » 13 jan 2007, 19:05

Mijn man werd er vorige zomer 40, ik heb een verrassingsfeestje gegeven en al zijn beste vrienden uitgenodigd ! Niet makkelijk als we 7 dagen 7 samen werken en 24 u op 24 samen zijn ... Dan heb ik een reuzeijstaart laten maken met zijn foto er ingewerkt! Het was een avond om nooit te vergeten! Maar wel moeilijk om te organiseren, de avond zelf moest ik hem voor een uur weg zien te krijgen, volk opgetrommelt om alles klaar te zetten, ... want het feest was bij ons thuis ...

bijna 31

Berichtdoor bijna 31 » 16 jan 2007, 09:00

Hey,
Ik heb voor mijn 30ste verjaardag een verrassingsweekend kado gekregen.Ik was zoiezo in verlof en smorgens zei mijn man dat hij een dagje verlof had genomen.Hij zei dat ik mijn valiesje mocht pakken voor een weekendje weg.Wat ik niet wist,was dat er ook vrienden meegingen.Het werd een gastronomisch weekend in een suite in de ardennen.Na het weekend was het dan taart eten met de familie,maar ik was zeker zo blij met dat verrassingsweekend dan met een fuif.
We hebben nadien een fuif gedaan met de 30jarigen van mijn klas op het eind van vorig jaar en dat was zeker zo plezant.

Silvie

Berichtdoor Silvie » 20 jan 2007, 13:38

Hallo

Mijn man en ik zijn een weekendje naar Parijs geweest toen ik dertig werd. Hebben een diner gedaan op de Seine in zo'n cruiseboot met alles erop en eraan (wel 119 euro/persoon).

Weekend om niet meer te vergeten...

Gast

Berichtdoor Gast » 26 jan 2007, 18:00

ik word ook 30 binnen een paar maandjes :-(
Ik zou ook wel iets "speciaals" willen doen, maar ik vind dat het niet aan onszelf ligt om zoiets te organiseren....

Gast

Berichtdoor Gast » 26 jan 2007, 19:18

tja, ik kan moeilijk aan mijne man vragen om mij eens te verrassen met een verrassingsfuif he?!

Terug naar “Tijd voor jezelf!”