GEEN VRIENDEN: MEETING LIMBURG

anneke

RE: GEEN VRIENDEN: MEETING LIMBURG

Berichtdoor anneke » 25 dec 2006, 14:12

allemaal prettig kerstfeest en geniet ervan!!!!!!!!!!!

Gretel

Berichtdoor Gretel » 27 dec 2006, 09:29

Hallo allemaal,

Al een tijdje geleden, he! Maar het is dan ook zo druk met deze dagen.

Kim, ik heb je toegevoegd op msn.

Anneke, ik heb jou een mailtje gestuurd.

Groetjes!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 10:33

AAN iedereen:

Vier het goed straks, met of zonder vrienden!

Een gelukkig 2007!

Linda

Berichtdoor Linda » 01 jan 2007, 17:15

Hallo allemaal,

Ik ben 31. Gelukkig getrouwd met een pracht van een ventje. En mama van 2 prachtkereltjes van 5 en 3. Ik woon in Halen net als Anneke en werk in Zonhoven.
Ik zou ook heel graag wat nieuwe vrienden maken en hoop dat dat hier misschien zou kunnen. Voor iedereen alvast nog een heel fijn Nieuwjaar toegewenst en hopelijk tot binnenkort.

Gast

Berichtdoor Gast » 01 jan 2007, 19:17

Welkom Linda!!!!

Kim

Berichtdoor Kim » 02 jan 2007, 12:01

Hallo iedereen, bij deze wens ik jullie allemaal een fantastisch 2007 toe. Het mijne is iets minder goed begonnen, want ben momenteel thuis omdat ik ziek ben.

Gretel

Berichtdoor Gretel » 02 jan 2007, 12:56

Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar voor iedereen.

Kim, wat heb je?

X10

Berichtdoor X10 » 02 jan 2007, 15:52

Aan iedereen : een fantastich 2007 toegewenst. Veel plezier met de kindjes, een goeie gezondheid ... en de rest moeten jullie zelf maar invullen.

Ik heb er net een weekje verlof opzitten, maar met de 2 kids thuis was het wel vrij druk. De jongste is ook ziek geweest (keelontsteking en hoge koorts) waardoor we niet veel weg konden.

Kim

Berichtdoor Kim » 03 jan 2007, 17:40

Hoi, ik zit thuis met een zware verkoudheid en keelontsteking en voel me echt wel grieperig. Ik heb deze week nog ziekeverlof, dus moet pas maandag terug beginnen werken. Maar ziek zijn en dan met een zoontje van 17 maanden in huis is ook niet alles.

Linda

Berichtdoor Linda » 03 jan 2007, 19:36

Hallo allemaal,

Ik kom ook nog even piepen. Ik heb momenteel ook nog vrij, ik moet vrijdagnacht terug beginnen te werken. Dan werk ik zeven nachten en nadien ben ik er zeven thuis. Die week vrij is echt wel fijn, zeker voor de kindjes maar die week werken weegt soms toch wel behoorlijk door. Maar ja het is nodig dat er centjes binnenkomen he.

Kim, ik hoop dat je snel beter bent want je hebt gelijk het is echt geen lachertje om ziek te zijn met een kleintje om je heen. Die vragen toch voortdurend aandacht he en begrijpen niet dat mama zich niet lekker voelt.

Wij zijn vandaag met de kindjes naar de plopfilm geweest en daarna naar de Mac Donalds. Daar genieten ze dan echt van. Fijn om dan gewoon naar hen te kijken en te zien hoe ze helemaal in zo'n film opgaan.

Tot binnenkort,

Linda

Anneke

Berichtdoor Anneke » 05 jan 2007, 20:35

Allemaal de beste wensen en voor de zieken onder ons veel beterschap

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jan 2007, 09:18

hoi Linda,

Vandaag gaan we ook naar plop film kijken.
Was het de moeite?

En Kim? Al wat beter met je?

Groeten

Gretel

Linda

Berichtdoor Linda » 07 jan 2007, 15:49

Hoi iedereen,

Ik zit momenteel weer in mijn werkweek, dus het is hier best wel weer druk. En echt goed geslapen deze namiddag heb ik niet. Het zal straks dus plezierig worden op het werk om de nacht om te krijgen. Maar ja het zal wel lukken. De kindjes vinden het fijn dat de school terug begint. Ze hebben hun vriendjes toch wel gemist.

En Gretel, hoe vonden je kindjes de film? Ik hoop dat ze het leuk vonden. Mijn kindjes hebben er in elk geval van genoten. De oudste wil nu nog graag naar de film Ice age gaan. Dus dat zal waarschijnlijk de volgende op het programma zijn om naar toe te gaan.

En Kim, hoe voel je je? Ben je al wat uitgeziekt? Ik hoop het voor je. Je bent het nieuwe jaar niet echt goed van start gegaan he.

Voor iedereen veel groetjes en tot gauw.

Linda

Gretel

Berichtdoor Gretel » 07 jan 2007, 19:12

Hoi Linda,

Hopelijk draait de tijd deze nacht snel voor jou.

Ons dochtertje van 4 vond de plopfilm echt fantastisch en was dolenthousiast.
Zij vind het ook fijn om morgen terug naar school te gaan.

Tot later en de groetjes!

Kim

Berichtdoor Kim » 08 jan 2007, 14:46

Hoi Gretel,

Ik ben al wat beter. Ik ben vandaag ook terug begonnen met te werken. Ik heb nog wel wat last van mijn verkoudheid (is nog niet helemaal voorbij), maar nog thuisblijven met ziekeverlof zit er niet in, omdat ik er op het werk alleen voorsta en het is niet mogelijk om langer thuis te blijven, dus een beetje doorwerken. En hoe is het voor de rest met jullie allemaal? Bekomen van de feestdagen?

Linda

Berichtdoor Linda » 08 jan 2007, 16:02

Hallo iedereen,

Hier ben ik weer, goed uitgeslapen deze keer. Het valt echt op dat ik veel beter slaap als de kindjes naar school zijn dan bv. onder vakantie. Onbewust wil ik er dan misschien liever bij zijn en sta ik dan maar vroeger op om samen met hen nog iets te doen. Maar vandaag heb ik prima geslapen.

Gretel, ik ben blij dat je dochtertje zo genoten heeft van de film. Het was ook wel de moeite he. Hoe oud is je ander kindje en is het een zoontje of een dochtertje. Die van mij zijn 5 (van september) en 3 (van april). Echte jongens vol streken en kattekwaad, maar toch ook zo geweldig lief.

Fijn dat je weer wat beter bent Kim.

Voor iedereen nog een fijne dag en tot volgende keer.

Linda

Gretel

Berichtdoor Gretel » 11 jan 2007, 09:35

hallo,

Het gewone leven gaat hier ook terug zijn gangetje.
Kindje naar school, mama terug werken.
Ons zoontje is 8 maanden en ons dochtertje is er 4 geworden van november.
Zoontje is ziek. Gisteren naar de dokter geweest en heeft oorontsteking. Moet ook de hele nacht hoesten. K heb vanacht geen oog dicht gedaan. Is best wel vermoeiend.
Hij krijgt nu antibiotica en vind dat het al ietsje beter gaat met hem.
Alhoewel ik echt tegen die antibiotica ben, maar als het echt niet anders kan, t ja dan moet het maar he.

Ons dochtertje is dan ook een echte kwajongen, he! Heel wild maar ook wel een hele lieve. Ze gaat ook graag naar school.

Tot binnenkort!

Linda

Berichtdoor Linda » 11 jan 2007, 15:30

Hallo iedereen,

Hier ook alles ok. Nog 1 nachtje voor de boeg en dan ben ik weer een weekje thuis. Het is de periode weer om ziek te zijn he Gretel. Zeker als ze nog zo klein zijn. Hier zijn de kindjes ook enorm gevoelig voor oorontsteking. Ze hebben allebei al sinds ze vrij klein waren buisjes maar de oorontstekingen blijven terugkomen, zeker bij de jongste. Als die ook maar een klein beetje verkouden is, beginnen zijn oortjes al te lopen. Maar volgens de oorarts kan dit geen kwaad. Het is beter dat al de viezigheid eruit kan. Dit gebeurt ook door de buisjes. Hij heeft ook geen oorpijn dan. Ik hoop in elk geval dat je zoontje snel beter is en dat je terug wat nachtrust hebt. Want dat is echt vermoeiend als je dan de ochtend erop moet werken. Ik ben hier ook eens een aantal dagen gewoon opgebleven 's morgens als ik van de nachtdienst terugkwam omdat de kindjes ziek waren. En dan 's avonds als mijn man thuiskwam rond vijf uur even mijn bed in tot 8 uur en dan rechtstreeks naar het werk. Niet te doen gewoon. Maar ja het zijn je kindjes dus je doet dat gewoon. Wat betreft de antibiotica, onze huisdokter wacht hier ook zo lang mogelijk mee maar als het nodig is dan moet he gewoon he.

Hier hebben ze zich de eerste dagen op school na de vakantie ook al echt geamuseerd. Ze waren echt blij om hun vriendjes terug te zien. Ik ben heel blij dat ze zo graag naar school gaan want ik denk dat dat heel erg moet zijn als je ze zo huilend moet achterlaten of als ze altijd met tegenzin zouden moeten vertrekken.

Waar zitten de anderen eigenlijk. Het is hier nogal rustig.

Veel groetjes en tot binnenkort.

Linda

X10

Berichtdoor X10 » 19 jan 2007, 08:41

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie ? Het is weeral eventjes geleden dat ik hier nog eens kwam piepen, maar heb een vrij drukke week achter de rug. Mijn partner moet wekelijks enkele dagen naar het buitenland en dan is het hier soms nogal chaotisch om alles geregeld te krijgen ivm opvang, ...

Hopelijk hebben jullie geen last gehad van de storm van afgelopen nacht. Bij ons zijn de vuilzakken gaan vliegen, en waren er ook enkele omgewaaide bomen in het dorp.

Nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend, jippie !

Groeten en tot later

Gretel

Berichtdoor Gretel » 21 jan 2007, 16:27

hallo,

Het weekend is alweer om. Wat gaat dit snel voorbij en wat duurt de week soms zo lang, he!

Woutje is al zo goed als genezen. Maar nu heeft onze dochter het zitten.
Ze hoest de ganse nacht. Dan geef ik haar toplexil. Maar na 2 uurtjes is die weer uitgewerkt en begint ze alweer opnieuw.
Ook is ze erg verkouden.
Maar ja, er zijn zo veel mensen ziek, he!

Wij zijn net terug van een pannekoekje te gaan eten.

Wat doen jullie zoal op zondag?

Groetekes!

Linda

Berichtdoor Linda » 21 jan 2007, 17:44

Hallo iedereen,

Hier alles in orde. Ik zit midden in mijn werkweek dus ik heb zondag geslapen jammer genoeg. Op andere zondagen gaan we nogal eens naar mijn ouders of we doen een uitstapje met de kindjes, naar een binnenspeeltuin of zo. Pretland in Hasselt en de Gabber in Testelt vinden mijn kindjes ontzettend leuk.

Verder staat hier nog alles recht na de storm, maar goed ook. Het is echt wel erg geweest he. Nu voorspellen ze echt koud weer he.

Ik hoop dat je dochtertje snel genezen is Gretel.

Veel groetjes,

Linda

Gretel

Berichtdoor Gretel » 24 jan 2007, 16:45

hoi,

Ja, hoor! Hij is er al weer helemaal bovenop.
Zeg, waar ligt Testelt? (De gabber)

Wij gaan ook soms naar Pretland.
Maar ze durft nog niet goed alleen te spelen, dus er moet altijd iemand bij haar blijven. Broer is nog te klein, he!

Hoe gaat dat bij jullie?
Vanwaar ben je?

Linda

Berichtdoor Linda » 26 jan 2007, 18:04

Hallo,

Hier zit de werkweek er weer op. Het is ontzettend druk geweest op het werk dus ik ben blij dat ik even op adem kan komen.

Hoi Gretel, wij wonen in Halen. De Gabber in Testelt ligt in de buurt van Scherpenheuvel en Zichem. Het is ook echt wel leuk daar. Bij ons is het spelen voor hun geen probleem meer. Ze zijn altijd onder hun twee op pad. De ene neemt de andere mee. Ze schelen ook niet zoveel in leeftijd he. Er zit maar 18 maanden tussen.

Wij gaan morgen nog eens met onze kapoenen naar een binnenspeeltuin, de kindjes twijfelen nog of ze naar de binnenspeeltuin in Diest willen of naar de Gabber. De keuze laten we meestal aan hunzelf over.

Veel groetjes,

Linda

Terug naar “Tijd voor jezelf!”