GEEN VRIENDEN: MEETING LIMBURG

Gretel

GEEN VRIENDEN: MEETING LIMBURG

Berichtdoor Gretel » 07 dec 2006, 20:44

hoi,

Zullen wij, de Limburgers hier misschien verder wat praten?
Ik ben een vrouw van net 30 geworden, heb een lieve man en 2 prachtige kindjes.

Als jullie nog wat willen weten, vraag maar.

Ik hoop hier misschien wat vrienden te maken of mensen wat beter te leren kennen.

Groetjes!

An

RE: GEEN VRIENDEN: MEETING LIMBURG

Berichtdoor An » 10 dec 2006, 11:55

hoi,ik wil ook meedoen.
Ben van Tongeren.

Sofie

Berichtdoor Sofie » 11 dec 2006, 11:43

Oei, veel reactie komt er precies niet hé. Ik woon in Hasselt en wil gerust ook meedoen. Ik ben 22 en heb een zoontje van 14 weken.

Astrid

Berichtdoor Astrid » 11 dec 2006, 16:22

Ik ben van Riemst en ben 28 jaar. Ik heb 3 kindjes tussen 3 en 12 jaar en gelukkig gehuwd. Ook wij hebben weinig echte vrienden en willen ook meedoen.

Misschien kunnen we mailen!

Kim

Berichtdoor Kim » 12 dec 2006, 15:11

Hallo, ik ben 28 jaar en heb 1 zoontje van 16 maanden. Onze vriendenkring daar zijn er nog maar weinigen met kinderen en daarom komt het dat het contact zo verwaterd is. Maar misschien groeien hier wel verdere vriendschappen uit.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 dec 2006, 18:54

vanwaar ben jij, kim?

Mi

Berichtdoor Mi » 12 dec 2006, 21:41

Hallo,
Ik ben van Borgloon en wil ook graag mee doen, ben 31 jaar, getrouwd en hebben samen ons 1e dochtertje van 14 mnd. en half.
Groetjes.

Kim

Berichtdoor Kim » 13 dec 2006, 14:22

Sorry vergeten bij te vermelden, ik ben van zonhoven.

Gretel

Berichtdoor Gretel » 13 dec 2006, 19:25

hey,

Tof dat er al zoveel reakties zijn gekomen.
Ik hoop dat hier enkele vriendschappen zullen uitgroeien.
Want meestal lopen de topics meestal na een tijdje ten einde.

Wie graag wil mailen, dat kan ook!

Groeten!

Gast

Berichtdoor Gast » 14 dec 2006, 19:16

hup hup

anneke

Berichtdoor anneke » 14 dec 2006, 21:01

hallo,

ik wil ook graag meedoen. ben 33 jaar en heb 2 kindjes eentje van 5 jaar en 15 maanden.
Wat is de volgende stap?
ben van halen.

Kim

Berichtdoor Kim » 15 dec 2006, 09:42

Het is hier precies al een beetje stilgevallen he.

anneke

Berichtdoor anneke » 15 dec 2006, 10:13

Ja want ik ben ook benieuwd maar sommige mensen moeten natuurlijk ook werken door de dag. Ik natuurlijk ook en ga nu ook verder doen, maar was zo nieuwsgierig dat ik effen kwam piepen.
Kim als een babbeltje wil doen straks ofzo dan laat je het maar weten.
Groetjes

Kim

Berichtdoor Kim » 15 dec 2006, 11:40

Hey anneke, ja ik moet ook werken door de dag, maar af en toe kom ik hier wel eens een kijkje nemen. Wie wil hierbij is mijn email adres kimbeyns@msn.com.

Gretel

Berichtdoor Gretel » 17 dec 2006, 19:26

hoi Kim,

Ik zal je ook eens een mailtje sturen.
Kom je vaak op msn?

Groeten!

anneke

Berichtdoor anneke » 18 dec 2006, 21:24

hallo,
waar zitten jullie?

X10

Berichtdoor X10 » 19 dec 2006, 09:44

Hallo,

Ik ben wel niet van Limburg, maar hopelijk toch welkom op dit forum. Ik heb wel altijd zin in een babbel.

Ik woon in Vlaams-Brabant en heb 2 zoontjes. Momenteel ben ik op het werk, maar heb toch effe een paar minuutjes tijd gevonden om eens op Zappy te komen piepen.

Groeten

Gast

Berichtdoor Gast » 19 dec 2006, 19:42

upup

aan x10

Berichtdoor aan x10 » 20 dec 2006, 07:37

Ja, hoor je bent welkom, maar veel reactie komt er niet meer maar als je wil mag je me altijd toevoegen aan msn.

anneke

anneke

Berichtdoor anneke » 20 dec 2006, 07:49

je mag me mailen op vriendenopzappy@hotmail.com en dan geef ik je mijn echte adres om toe te voegen. Want dat zet ik hier niet graag.
Groetjes en tot snel.
Gretel ben je er ook nog?

Anneke

Kim

Berichtdoor Kim » 20 dec 2006, 14:57

Hallo iedereen, ik kom ook nog eens een goeiedag plaatsen hier. Het is hier inderdaad stillekes. En hoe is het met jullie allemaal? Al in de kerststemming. Ik eigenlijk niet. Ik hou normaal echt heel veel van de kerstperiode, ik vind het gezellig, samen met de familie en de cadeautjes, maar dit jaar voel ik mij niet zo, zal misschien met het weer te maken hebben. En hoe is het met jullie spruitjes? Bij ons is het elke dag druk met ons zoontje, amai. Hij kan geen vijf minuten stilzitten, maar dat hoeft van mij ook niet echt. Hij is nog maar 16 maanden en speelt zo graag, echt wel heel vertederend als je naar hem kijkt.
Alle, maar ik ga nog een beetje verder werken nu.
Groetjes

Anneke

Berichtdoor Anneke » 20 dec 2006, 19:10

Ja hier is de feeststemming ook wat minder, we hebben zelfs geen plannen voor oud en nieuw dit jaar.
maar de drukte van de kindjes maakt al veel goed en gelukkig ben ik een weekje thuis zodat ik eens volop kan genieten van met de kindjes te spelen.
groetjes

Kim

Berichtdoor Kim » 21 dec 2006, 09:36

Hey Anneke, ik maak vandaag mijn laatste dag en dan ben ik thuis tot 4 januari. Het gaat mij goed doen, want heb een beetje rust nodig. En samen leuken dingen doen met mijn zoontje en met ons gezinnetje leuke dingen doen.

X10

Berichtdoor X10 » 21 dec 2006, 10:27

Hallo allemaal,

Ik moet nog 1,5 dag werken (tot vrijdagavond dus) en dan pas terug op 2 januari. Eindelijk eens 10 dagen thuis samen met mijn man en kindjes. Ik kijk er echt wel naar uit. Hopelijk wordt het niet te koud zodat we af en toe ook eens wat kunnen buiten spelen of wandelen.

Kerst vieren wij in familiekring, bij de schoonouders. Oudejaarsavond vieren we samen met enkele bevriende koppels die ook kindjes hebben. We gaan elk jaar bij iemand anders thuis (beurtrol). De kindjes mogen dan wat langer opblijven en kunnen dan eventueel wat slapen als ze moe zijn.

Prettige feestdagen en tot schrijfs

anneke

Berichtdoor anneke » 21 dec 2006, 20:33

Ja hier ook nog alleen morgen en dan lekker vrij tem 2 januari.
Ik ben er echt aan toe, maar wat gaat het weer snel voorbij zijn waarschijnlijk.
Maar ik ga er volop van genieten en lekker eten en ontspannen.
Groetjes

Terug naar “Tijd voor jezelf!”