nha-opleidingen

Cindy

nha-opleidingen

Berichtdoor Cindy » 30 apr 2006, 16:19

Hallo,

Ik zou graag een opleiding volgen via nha, omdat je dat thuis op uw eigen tempo kan doen.
Heeft er hier iemand daar ervaring mee. Mijn ventje denkt dat dat geen goede manier is, maar ik kan geen avondschool, want ik werk in ploeg. Ik kan ook niet op zaterdag les volgen, want ik werk 1 op de 2 weekends.

Groetjes, Cindy.

itteke

RE: nha-opleidingen

Berichtdoor itteke » 14 mei 2006, 22:58

hallo,

ik volg een cursus van nha.
ik volg kinderpsychologie.
als je graag info wilt mail me gerust op itteke2@hotmail.com

Gast

Berichtdoor Gast » 17 jan 2007, 13:22

UP

Gast

Berichtdoor Gast » 17 jan 2007, 13:49

Hallo,
wat is dat nha? Ik zou ook graag op eigen houtje terug studeren, maar weet geen raad hoe ik er moet aan beginnen... Cursus? Richting? Kun je hier info over vinden op internet? Is dat dan Middenjury of zo?

Gast

Berichtdoor Gast » 17 jan 2007, 14:29

k heb het gevonden. Dat lijkt me inderdaad wel een leuke manier om te gaan doen. Maar mijn vraag is dan: zijn die cursussen duidelijk genoeg? Heeft iemand ervaring hiermee?

Gast

Berichtdoor Gast » 19 jan 2007, 16:01

Ik zou er maar mee opletten, 't probleem met die NHA-cursussen is (naar 't schijnt toch) dat die redelijk duur zijn, maar uiteindelijk door geen enkele werkgever effectief worden erkend.

Dus als je 't voor je eigen kennis wilt gaan doen, geen probleem, maar als 't is om op je CV te zetten, denk ik dat je beter kiest voor een erkende opleiding.

PS: bij BIS kan je ook thuiscursussen allerlei aanvragen. Gesponsord door de Vlaamse Overheid, aan een héél redelijke prijs. Ik heb zo een cursus Spaans. www.bisonline.be

Gast

Berichtdoor Gast » 22 jan 2007, 19:28

Voor de NHA-cursussen kan men bij de vlaamse overheid opleidingscheques aanvragen. Dus zal het wel goedgekeurd zijn als erkende opleiding denk ik.

Gast

Berichtdoor Gast » 24 jan 2007, 14:24

Deze cursussen zijn idd erkend want ik krijg er zelfs educatief verlof voor.

Gast

Berichtdoor Gast » 02 feb 2007, 14:11

Educatief verlof voor cursussen die je gewoon thuis bestudeert?? Nog nooit van gehoord!

Terug naar “Tijd voor jezelf!”