Zomer 2020 uitstapjes

Sabine_Heesters

Zomer 2020 uitstapjes

Berichtdoor Sabine_Heesters » 30 jun 2020, 09:53

Hallo

Wij gaan dit jaar niet op vakantie omwille van het coronavirus. Iemand ideetjes welke uitstapjes we deze zomer met onze kindjes kunnen doen?

sammiemammie

Re: Zomer 2020 uitstapjes

Berichtdoor sammiemammie » 03 aug 2020, 14:09

Goh, je zou misschien toch een paar daagjes in België kunnen kamperen met de kindjes. De maatregelen tegen corona in campings worden heel strikt opgevolgd hoor , en je kunt je contacten met anderen echt goed beperken. Wij hebben een week doorgebracht in een camping in Virton, in een huurtent. Super. Het was toch echt vakantie, ondanks dat we niet naar het buitenland zijn geweest. Het weer zat ook erg mee, dat helpt natuurlijk. Met een beetje geluk is het heel de maand augustus ook nog warm en droog. In die camping waren toch veel dingen die je kon doen met de kinderen, zonder te dicht bij de andere mensen te komen. Eten hebben we wel altijd bij de tent gedaan. Meestal kookte ik zelf, maar we zijn ook wel eten gaan afhalen. We hadden heel veel buitenspeeldingen mee. Omdat de tenten echt ver uit elkaar staan, konden we zo een hele leuke speelwei rondom ons creëren. Was echt super leuk! Ik kan dat echt aanraden met kinderen. Als je geen eigen tent of zo hebt, je kunt ze daar dus huren !! Hebben wij ook gedaan!

Sabine_Heesters

Re: Zomer 2020 uitstapjes

Berichtdoor Sabine_Heesters » 06 aug 2020, 17:01

Oh dankjewel voor de tip! Ik ga er meteen voor kijken om te gaan kamperen met de kids! :D

Terug naar “Uitstapjes”