Sportieve Donor

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
Sportieve Donor

Sportieve Donor

Berichtdoor Sportieve Donor » 09 dec 2007, 16:59

Hoi

Ik ben een sportieve fitness-instructeur
Ik heb besloten om donor te worden,omdat ik weet dat er een groot tekort is aan zaaddonoren.
Ik stel mij beschikbaar als donor omdat ik niemand de vreugde die een kindje in je leven brengt wil onthouden en heb dus absoluut geen financiele bedoelingen.

Ik heb mij pas net beschikbaar gesteld als Donor dus ik heb nog geen Donorkinderen,maar 3 stellen bij wie ik Doneerde zijn inniddels zwanger.

Ik ben 32 jaar en werk dus als fitness-instructeur op een sportschool.
Ik ben 1,90m lang en heb een sportief postuur.
Ik heb blauwe ogen en donkerblond haar,maar heb mijn haar meestal erg kort.
Ik heb mijn VWO-diploma en heb ook een HEAO-opleiding gegevolgd maar sporten trok mij meer dan een kantoorbaan vandaar dat ik mijn hart gevolgd heb en ben gaan werken op een sportschool.
Wat ik belangrijk vind is dat de toekomstige ouder(s) het kindje een goede en liefdevolle omgeving kunnen bieden.
Uiteraard is het mijn bedoeling om via Zelfinseminatie (dus via inseminatiespuitje) te donoren

Ik zou het leuk vinden om op de hoogte te zijn van de ontwikkeling van het kindje. Als daar echter van de kant van wensmoeder geen behoefte aan is, kan ik me daarin ook vinden
Ik sport veel en ben in een uitstekende gezondheid.
Ik ben ook bloeddonor geweest en benafgelopen jaar 2 maal getest op S.O.A.'s en HIV.
Beide testen waren helemaal in orde.

Als u nog vragen heeft mailt u mij gerust
Mijn email-adres is donoliviera@hotmail.com

Groetjes Leon

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”