Spermadonor gezocht

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
leon

RE: Spermadonor gezocht

Berichtdoor leon » 16 apr 2007, 05:27

Hoi mijn naam is Leon
Ik ben een sportieve fitness-instructeur en woon in Dordrecht.
Ik heb besloten om donor te worden,omdat ik weet dat er een groot tekort is aan zaaddonoren. Ik stel mij beschikbaar als donor omdat ik niemand de vreugde die een kindje in je leven brengt wil onthouden en heb dus absoluut geen financiele bedoelingen. Ik ben 32 jaar en werk dus als fitness-instructeur op een sportschool.
Ik ben 1,90m lang en heb een sportief postuur. Ik heb donkerblond haar,maar heb mijn haar meestal erg kort.
Ik heb mijn VWO-diploma en heb ook een HEAO-opleiding gegevolgd maar sporten trok mij meer dan een kantoorbaan vandaar dat ik mijn hart gevolgd heb en ben gaan werken op een sportschool.
Ik doe dit echt om iemand anders te helpen en heb zeker geen financiele bedoelingen. Eigenlijk het enigste wat ik belangrijk vind is dat voor de toekomstige ouder(s) het kind op de eerste plaats komt en bereid zijn het een goede opvoeding te geven.
Uiteraard is het mijn bedoeling om via Zelfinseminatie (dus via inseminatiespuitje) te donoren Ik ben bereid een donor-contract te ondertekenen.
Ik heb er geen probleem mee om geheel anonieme Donor te zijn en na een succesvolle poging het contact te verbreken. Maar als de wensouder(s) het op prijs stellen om tijdens en na de zwangerschap nog contact te onderhouden ben ik daar ook toe bereid.
Ik sport veel en ben in een uitstekende gezondheid.

Ik ben ook bloeddonor en ben in Sept. 2006 en Feb. 2007 getest nog getest op S.O.A.'s en HIV.
Beide testen waren helemaal in orde

Als u nog vragen heeft mailt u mij gerust
Mijn email-adres is donoliviera@hotmail.com

Clinton Johnson

lening

Berichtdoor Clinton Johnson » 03 dec 2018, 14:41

Bent u op zoek naar een zakelijke lening? persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studentenlening, schuldconsolidatielening, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. Of u hebt om welke reden dan ook een lening van een bank of een financiële instelling geweigerd. Wij zijn particuliere geldschieters, leningen aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 2% rente. Als u interesse hebt, neem dan vandaag nog contact met ons op (clintonjohnson536@bk.ru) en ontvang vandaag uw lening
Vriendelijke groeten,
Clinton Johnson-investeringsteam

Tatjana_Vandervee

Re: Spermadonor gezocht

Berichtdoor Tatjana_Vandervee » 04 jan 2020, 11:47

Beste,

Wij zijn opzoek naar een serieuze spermadonor die anoniem wenst te blijven om ons kinderwens te vervullen via zelfinseminatie. We zijn een koppel van 26jaar en 31 jaar.
Wij zijn niet op zoek naar een vaderfiguur en vind het heel belangrijk dat de donor anoniem en discreet kan blijven. Het is ook belangrijk dat het sperma getest is op SOA's en dat er geen erfelijke ziektes zijn.

Dank u

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”