spermadonor gezocht.

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
Eliza

spermadonor gezocht.

Berichtdoor Eliza » 31 okt 2005, 14:35

Ik ben een 37 jarige vrijgevochten intelligente knappe vrouw en verlang naar een kind. Aangezien de tijd verder tikt, en ik de ware Jacob nog niet ontmoet heb, heb ik de ambitie van bom moeder te worden. Desalniettemin er spermabanken zijn, vind ik het leuker dat ik de vader van mijn kind ken. Mocht je je geroepen voelen om mij te helpen in mijn verlangen, maw je wil spermadonor zijn, gelieve mij een berichtje te sturen.
Alvast Bedankt !

spermadonor gezocht.

Berichtdoor » 31 okt 2005, 20:04

Hoi

Op www.kidkids.nl kan je ook een oproepje zetten

Gast

spermadonor gezocht.

Berichtdoor Gast » 31 okt 2005, 23:06

Hallo Eliza,

Ik zou graag hierover met je in contact komen. Mijn belangstelling is serieus en zonder bijbedoelingen. Contact met het kind is volgens mij iets prachtigs!

Schrijf a.u.b. aan chance4life@home.nl en ik zal zo spoedig mogelijk reageren, beloofd!

Nog even anoniem...

onbekende

spermadonor gezocht.

Berichtdoor onbekende » 02 nov 2005, 10:11

Hoi Eliza,

Misschien ben ik de persoon die jou kan helpen met de invulling van je wens, Ik denk te kunnen voelen wat je pijn is want ook ik had graag kinderen willen hebben maar ze zijn er helaas niet, misschien hierover later meer.
Ik heb al enkele keren kontakt gehad met spermabanken om mij opte geven als donor maar ik heb er nog steeds geen goed gevoel als ik niet weet waar mijn nageslacht terecht komt.
Ik voel mij dus een beetje geroepen.
Groetjes:onbekende
e-mail adres,onbekend050205@hotmail.com

phil

spermadonor gezocht.

Berichtdoor phil » 11 nov 2005, 10:10

Hey Eliza,

Ik zoek al een tijdje een bom die een vader met vaderrol wil voor haar kind en niet te veraf woont:Antwerpen.

groeten,

philipvissen11@hotmail.com

@Eliza

spermadonor gezocht.

Berichtdoor @Eliza » 14 nov 2005, 11:55

Indien je iemand zoekt om vertrouwelijk te doneren, mag je me een mailtje sturen op ano@telenet.be

Brian

spermadonor gezocht.

Berichtdoor Brian » 18 nov 2005, 18:50

Ik ben 25 en kandidaat bekende-donor. Ik heb nog nooit een vaste vriendin gehad, maar mijn kinderwens wordt steeds groter. Ook anderen mogen reageren op brian1980@mailvault.com

Gast

spermadonor gezocht.

Berichtdoor Gast » 20 nov 2005, 10:30

îs het de bedoeling dat ze je fincieel ook steunen ??

kidpapa

spermadonor gezocht.

Berichtdoor kidpapa » 03 dec 2005, 11:07

Hallo Eliza,
mocht je nog iemand zoeken, mag je gerust contact met me opnemen. Ben heel erg geinteresseerd in je voorstel.
Ik denk dat iedereen verlangt te weten wie zijn (biologische) ouders zijn.
Ik wil me niet moeien met de opvoeding van een ev. kindje, maar zou er wel graag contact mee houden.
Ik ben in de veertig, stabiele persoonlijkheid, gezond, niet onknap, met enige herseninhoud.
Mijn adres : kidpapa@hushmail.com

PS De website van kidkids.nl wordt al sinds maanden niet meer bijgewerkt.

KAROLINE

spermadonor gezocht.

Berichtdoor KAROLINE » 14 dec 2005, 16:16

Hallo Eliza of andere bom's...

Heb jij ondertussen al stappen ondernomen of contact genomen met een van deze donoren?
Ik zou ook enorm graag een kindje willen, maar tast nog in het duister over welk de beste weg is....

Laat je iets weten?

jon

RE: spermadonor gezocht.

Berichtdoor jon » 04 jan 2006, 14:35

Hallo Eliza,

Als je nog geen oplossing hebt gevonden voor je donorprobleem, ik wil wel donor zijn.

Ik ben 36 jaar, heb zelf 2 schatten van kinderen (2 en 4 jaar) en kinderen hebben is gewoon fantastisch.

Wat meer info over mezelf : heb bruin haar en ogen, goed uitziend, heel sportief, intelligent (universitair) en kerngezond (geen ziektes of wat dan ook in de familie).

Laar maar iets weten jsbx100@hotmail.com

wish

Berichtdoor wish » 10 jan 2006, 22:45

hey jon

wij zijn man en vrouw en zijn ook op zoek naar donor
een kindje is ook nog onze enige wens
groetjes

Leon

Berichtdoor Leon » 28 feb 2007, 02:09

Hoi mijn naam is Leon

Ik ben een sportief gebouwde hetero man uit Dordrecht en wil graag mij beschikbaar stellen als donor.
Het geeft mij een goed gevoel als ik iemand anders op deze manier gelukkig kan maken.

Ik ben 32 jaar en werk als sportinstructeur op een sportschool.
Ik ben 1,90m lang en een heb sportief postuur.
Ik ben blond,maar heb mijn haar nu behoorlijk kort (bijna kaal eigenlijk)
Ik heb mijn VWO-diploma en heb ook een HEAO-opleiding gegevolgd maar sporten trok mij meer dan een kantoorbaan vandaar dat ik mijn hart gevolgd heb en ben gaan werken op een sportschool.

Ik doe dit echt om iemand anders te helpen en heb zeker geen financiele bedoelingen.
Eigenlijk het enigste wat ik belangrijk vind is dat voor de toekomstige ouder(s) het kind op de eerste plaats komt en bereid zijn het een goede opvoeding te geven.

Uiteraard is het mijn bedoeling om via Zelfinseminatie (dus via inseminatiespuitje) en niet op de natuurlijke manier te Donoren

Ik ben bereid een donor-contract te ondertekenen.

Ik heb er geen probleem mee om geheel anonieme Donor te zijn en na een succesvolle poging het contact te verbreken.
Maar als de wensouder(s) het op prijs stellen om tijdens en na de zwangerschap nog contact te onderhouden ben ik daar ook toe bereid.

Ik sport veel en ben in een uitstekende gezondheid
Ik ben ook bloeddonor en ben in Sept. 2006 en Feb. 2007 getest nog getest op S.O.A.'s en HIV.
Beide testen waren helemaal in orde

Als u nog vragen heeft mailt u mij gerust
Mijn email-adres is donoliviera@hotmail.com

Leon

Berichtdoor Leon » 28 feb 2007, 02:10

Hoi mijn naam is Leon

Ik ben een sportief gebouwde hetero man uit Dordrecht en wil graag mij beschikbaar stellen als donor.
Het geeft mij een goed gevoel als ik iemand anders op deze manier gelukkig kan maken.

Ik ben 32 jaar en werk als sportinstructeur op een sportschool.
Ik ben 1,90m lang en een heb sportief postuur.
Ik ben blond,maar heb mijn haar nu behoorlijk kort (bijna kaal eigenlijk)
Ik heb mijn VWO-diploma en heb ook een HEAO-opleiding gegevolgd maar sporten trok mij meer dan een kantoorbaan vandaar dat ik mijn hart gevolgd heb en ben gaan werken op een sportschool.

Ik doe dit echt om iemand anders te helpen en heb zeker geen financiele bedoelingen.
Eigenlijk het enigste wat ik belangrijk vind is dat voor de toekomstige ouder(s) het kind op de eerste plaats komt en bereid zijn het een goede opvoeding te geven.

Uiteraard is het mijn bedoeling om via Zelfinseminatie (dus via inseminatiespuitje) en niet op de natuurlijke manier te Donoren

Ik ben bereid een donor-contract te ondertekenen.

Ik heb er geen probleem mee om geheel anonieme Donor te zijn en na een succesvolle poging het contact te verbreken.
Maar als de wensouder(s) het op prijs stellen om tijdens en na de zwangerschap nog contact te onderhouden ben ik daar ook toe bereid.

Ik sport veel en ben in een uitstekende gezondheid
Ik ben ook bloeddonor en ben in Sept. 2006 en Feb. 2007 getest nog getest op S.O.A.'s en HIV.
Beide testen waren helemaal in orde

Als u nog vragen heeft mailt u mij gerust
Mijn email-adres is donoliviera@hotmail.com

Clinton Johnson

lening

Berichtdoor Clinton Johnson » 03 dec 2018, 15:39

Bent u op zoek naar een zakelijke lening? persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studentenlening, schuldconsolidatielening, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. Of u hebt om welke reden dan ook een lening van een bank of een financiële instelling geweigerd. Wij zijn particuliere geldschieters, leningen aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 2% rente. Als u interesse hebt, neem dan vandaag nog contact met ons op (clintonjohnson536@bk.ru) en ontvang vandaag uw lening
Vriendelijke groeten,
Clinton Johnson-investeringsteam

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”