medelijden met mijn ex

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
Gast

medelijden met mijn ex

Berichtdoor Gast » 20 jan 2007, 19:59

Mijn ex heeft mij begin vorig jaar laten zitten voor een jong ding van 20.Ik heb hiervoor veel verdriet gehad en nu ik door die helse periode ben zit mijn ex blijkbaar in zak en as.Je zou kunnen zeggen hij moet het maar weten maar toch kan ik er niet aan doen dat ik medelijden met hem heb!Ben ik dan zo stom.

Hij heeft voor haar zijn job opgegeven en zit hierdoor in de financiele problemen,hij heeft een andere job maar verdient veel minder.Hij moest dat zelf ook geweten hebben maar ja.Door die financiele problemen doet hij veel overuren en ziet hij zijn kinderen bijna niet.Ik probeer me zo flexibel mogelijk op te stellen en laat de kindjes daar wel eens een extra nachtje slapen.

Ik vroeg hem waarom de kinderen niet bij hem bleven slapen als hij vroege dienst heeft en hij zei'dan kan ik ze 's morgens niet wassen en J (zijn vriendin) kan dat niet alleen aan.Zij heeft ook een kind.Drie kinderen is teveel.

Ik zei hem ook dat ze van mij de zondag altijd mogen komen als hij thuis is maar dat wil J niet want een hele dag 3 kinderen is te druk....

Pfff ik weet dat ik me van de situatie niet moet aantrekken maar toen hij vanavond de kinderen bracht stond hij er echt bij te wenen dat ik zelf ook een krop in de keel had...

Hopelijk escaleert de situatie niet of mijn kinderen mogen weer eens een breuk mee maken pfff.

Gast

RE: medelijden met mijn ex

Berichtdoor Gast » 21 jan 2007, 20:06

Je ex heeft "zijn gat verbrand" en moet nu maar op de blaren zitten.
Niet teveel kompassie mee hebben, want anders draai jij op voor zijn misere.
En goed nadenken als het erop uit zou draaien dat hij "terugkomt", want dat duurt tot de eerstvolgende passerende jongedame.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 jan 2007, 20:50

Ik denk niet dat hij zou terug willen komen daar is hij te trots voor en daarvoor is er wel een beetje te veel gebeurd.Maar hij geraakt met de dag dieper en dieper in de stront.Nu kan hij nog rekenen op zijn ma die zeer veel helpt met de kinderen maar ik neem aan dat ze dat ook niet zal blijven doen.Ik hoop dat onze kinderen niet teveel onder de situatie gaan lijden.Gelukkig hebben ze bij mij een stabiel en regelmatig leven en zie ik wel dat ze gelukkig zijn.

Gast

Berichtdoor Gast » 22 jan 2007, 07:32

Waarom proberen jullie het niet terug opnieuw? iK weet dat ik hier veel commentaar op ga krijgen, maar ne man zou gene man zijn, moest hij niks verkeerds hebben gedaan in zijn leven, vroeg of laat begaan ze allemaal wel eens een stommiteit... jullie moeten natuurlijk wel allebei nog willen... ik denk niet dat je man twee keer hetzelfde zal doen..

Gast

Berichtdoor Gast » 22 jan 2007, 11:28

Tja,diep in mijn hart wil ik dat wel maar mijn ex is daar zeker te trots voor.Ik zal zoveel mogelijk met hem proberen overeen te komen zodat we uiteindelijk vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan.Maar terug een koppel zullen we wel nooit worden denk ik.Hij is tenslotte pas met haar getrouwd dus ja...Het is misschien een waarschuwing voor diegene die denken dat het gras groener is aan de andere kant...Voor sommige misschien wel maar belange niet voor iedereen.Hij heeft zich duidelijk mispakt en zij ook.Zij had ook al laten vallen aan iemand dat ze het zich allemaal anders voorgesteld had.Dus ja als je dat na 3 maanden huwelijk al zegt dan denk ik niet dat ze het zal blijven volhouden.Onze kinderen zijn tenslotte nog klein en zij wordt niet in zijn familie aanvaard.Allemaal struikelblokken die denk ik op den duur zijn tol gaan eisen.Ik vind het zeer spijtig dat het allemaal zover is gekomen tussen ons want we hadden een goeie relatie alleen is hij verliefd worden en zag hij op dat moment niks of niemand anders.Hij ging met haar uit tot 's morgens en ik zorgde thuis voor de kinderen...Nu beseffen ze wel dat het in real life anders aan toe gaat.

een jong ding van 20

Berichtdoor een jong ding van 20 » 23 jan 2007, 23:41

hallo,

Ook ik ben ''een jong ding van 20 jaar'' en heb een relatie met een iemand die 2 kids heeft uit een vorig huwelijk zij waren wel al uit elkaar toen wij elkaar leerden kennen maar anyway...
Ik kwam hier gewoon ff mijn bescheiden mening neerzetten

Van iemand van 20 jaar zou je wel verwachten dat ze wat meer verantwoordelijkheidszin heeft dan dat
Ik verwacht zelf een kindje maar zorg er wel altijd voor dat zn kids op tijd en stond een douche nemen , deftig en goed eten,zich goed voelen , dat ze met iemand kunnen praten en lachen als de papa niet in de buurt is en en het doet me ontzettend veel plezier als ze met een probleem ofzo naar mij toe komen in plaats van naar hun papa te gaan
Als je voor je vriend/man kiest is het maar normaal dat je ook zn kindjes erbij neemt indien ie er heeft

Ik las dat ze zijn getrouwd zijn: waarom heeft ze toegezegd als ze de kinderen teveel vind(een hele dag 3 kinderen is te druk,ze kan het alleen niet aan...) verwacht ze soms dat hij ze laat staan voor haar ofzo? Waar is ze mee bezig dat gaat er bij mij echt niet in
Ze had het zich anders voorgesteld??Jah hallo wakker worden als je voor een (oudere) man kiest met kinderen moet je beter weten

Ik begrijp dat je medelijden hebt met je ex man maar hij had misschien eens aan de gevolgen moeten denken voor ie last kreeg van zn midlife crisis en besloot je te verlaten voor haar
het is duidelijk dat er onder mijn leeftijdsgenoten verschillende zijn die verschrikkelijk onvolwassen zijn(gelukkig zijn we niet allemaal zo) en zoiets merk je volgens mij al van in het begin aan de manier waarop iemand zich gedraagt

Misschien moet jij eens een goed gesprek met haar voeren ik weet een ding: als ik ooit zo had gedaan met zijn kinderen had zn ex me al lang haar (gezouten) mening gegeven en had mn vriend me waarschijnlijk op straat gezet

Je kinderen zullen hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk wel gaan lijden onder de situatie(jammer genoeg) je moet je maar eens voorstellen dat jij ergens zou zijn waar je totaal ongewenst bent jammer genoeg merken kinderen dit aan de houding van iemand dus ook al zegt ze het niet ze merken het wel

Ik hoop echt dat alles inorde komt voor jullie
en zoals ik al heb gezegd stap eens naar haar toe en praat een keer met haar

Liefs
N.

Gast

Berichtdoor Gast » 24 jan 2007, 08:29

Jij hebt blijkbaar meer verstand dan haar daar heb ik bewondering voor.
Mijn kinderen zijn nog zeer klein 3 jaar en 1 jaar.Als er een probleem is zijn ze nog te klein om dat uit te leggen.Hopelijk laat mijn ex het niet zo ver komen dat onze kinderen gaan lijden onder de situatie.Ik heb wel geluk dat zijn familie een oogje in het zeil houd en zij zouden nooit aanvaarden dat de kinderen
achteruit gestoken worden.Ik ben er eigenlijk ook wel zeker van dat hij zijn kinderen dood graag ziet hij zelf zou dit ook nooit aanvaarden.

Zij wou het gelukkige gezinnetje spelen met hem en haar kind maar onze kinderen zijn haar blijkbaar te veel.

In de vakantie als ze daar een week zijn zal ze nooit eens de kleren van onze kinderen wassen.Ik moet ervoor zorgen dat er kledij genoeg in zit dat doe ik met plezier ik zou het niet willen dat onze kinderen iets te kort hebben maar toch het is het principe...

dat jong ding nog eens

Berichtdoor dat jong ding nog eens » 24 jan 2007, 11:27

Ik vind dit echt verschrikkelijk
ik snap gewoonweg niet dat iemand zo kan doen
zeker als ze zo klein zijn dan hebben ze toch echt ontzettend veel aandacht, liefde en hulp nodig
Ze zou eigenlijk zelf eens moeten nadenken over hoe zij het zou vinden als iemand haar kind zo behandeld

Natuurlijk ziet je ex ze graag het zijn tot slot van rekening ook zijn kinderen

Ik kan wel begrijpen dat ze het gelukkige gezinnetje wil spelen maar als jullie kindjes er teveel aan zijn had ze beter iemand gezocht zonder kinderen

Ook wat de was betreft gaat dat er niet goed in bij mij als ze er zijn is dat volgens mij niet meer dan normaal je wast zo bij zo je eigen kledij wat voor moeite is het dan om ineens de spulletjes van de kleintjes erbij te steken??

Liefs
N.

Peter Van Der Josh

Re: medelijden met mijn ex

Berichtdoor Peter Van Der Josh » 08 feb 2019, 00:07

Peter van der Josh en ik zijn 5 jaar getrouwd geweest met twee kinderen, ze was alles voor me en alles was perfect tot 5 maanden geleden toen ze een nieuwe baan kreeg en alles aan haar veranderde, ze zou laat op de avond blijven en doen wat ze ook was ik vond het heel erg, maar ik wilde dat ons huwelijk goed zou verlopen omdat ik zo veel van mijn vrouw hou. Enkele weken geleden brachten haar advocaten me scheidingspapieren en ik was zo verrast dat ik me niet kon voorstellen gescheiden te zijn van mijn kinderen, ik smeekte haar maar ze zei dat ze de liefde van haar leven had gevonden, die nacht dat ik huilde als een baby mijn wereld was weg, ik belde mijn vriend om advies en hij vertelde me hoe zijn buurman een heer Bubuza ontmoette die hem met een soortgelijk probleem hielp, dus nam ik contact op met Lord Bubuza en hij zei dat als ik zijn instructies nauwgezet opvolg ik mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur terug krijg . Ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verbazing kwam mijn vrouw 15 uur later naar huis met excuses aanbieden en huilend vertelde ze me hoe sorry ze was, dat ze besefte dat ze niet zonder mij kan leven. Ze belde haar advocaat om de scheiding te annuleren. Ik zal Lord Bubuza voor altijd dankbaar zijn dat hij me helpt mijn familie terug te krijgen. Heeft u hulp nodig ??? contacteer Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website :: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp :: +1 505 569 0396

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”