Een nieuwe relatie aangaan

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
lies

Een nieuwe relatie aangaan

Berichtdoor lies » 29 dec 2007, 17:16

Ik wist niet goed waar ik deze topic moest plaatsen daarom maar hier.
Na jaren gescheiden te zijn, mijn kinderen alleen te hebben opgevoed lijkt het me niet zo simpel om een nieuwe relatie aan te gaan.
Voor getrouwde mannen ben je als alleenstaande moeder wel heel aantrekkelijk (want ik ben alleen, lach veel) maar dat is niet wat ik wil.
Ik heb al vanalles geprobeerd, vrienden proberen te maken via sportclub - hobby - via oudervereniging - ook al gechat (maar dat is toch mijn ding niet) ... ik ken mensen genoeg, maar niemand dat echt single is.

Hoe los ik dat op.

Gast

RE: Een nieuwe relatie aangaan

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 14:06

Ik ben alleenstaande moeder van 4 kinderen en heb nu toch al bijna een jaar een fijne relatie met een lieve man die ik leerde kennen via match.com.

OK, het is mss niet voor iedereen een succesverhaal, maar voor ons was het dat wel.....

ikke

RE: Een nieuwe relatie aangaan

Berichtdoor ikke » 31 dec 2007, 14:41

...ben ook gescheiden en heb sinds méér dan 1 jaar ook een pracht van een partner, we hebben elkaar ook leren kennen via internet.
succes

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”