ik ben kapot

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
poppe-mieke

ik ben kapot

Berichtdoor poppe-mieke » 27 dec 2007, 19:01

Het is hem gelukt: na maanden vechten van mijne kant uit ben ik gebroken. Ik geef het op!! De eeuwige verwijten, beledigingen, ik heb er genoeg van! Het wordt tijd dat ik door de zure appel bijt en vertrek. Meneer is er zo zeker van dat ik het niet ga doen, dat ik het zonder hem niet red! Wel, hij zal nog staan kijken! Het is genoeg geweest, erger dan dit leven kan niet! Mijn leven start vandaag! Ik voel mij vernederd tot in het diepst van mijn ziel maar dit was tevens ook het laatste duwke dat ik nodig had! Dus bedankt *****! Jij gaf mij vandaag wat ik nodig had! Adieu

Gast

RE: ik ben kapot

Berichtdoor Gast » 27 dec 2007, 19:10

oei... zijn er ook kinderen ?
heb je werk ?
waar ga je wonen ?
hoe lang was je getrouwd ?
was hij altijd zo hard tegen je ?

Gast

Berichtdoor Gast » 27 dec 2007, 19:20

We hebben 2 schatten van kinderen. Heb vast werk, ben nu op zoek naar een appartementje voor ons. We zijn 17 j samen. Hij is van in het begin geen gemakkelijk mens geweest, maar we hebben allemaal ons fouten niet? Maar nu loopt het de spuigaten uit. Ik word constant uitgescholden en als ik durf antwoorden krijg ik te horen dat ik mijn muile moet houden of dat hij ze anders wel toesmijt. Ik haat hem echt. Ik heb er voor gevochten maar nu geef ik het op.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2007, 17:28

groot gelijk
beter alleen en gelukkig dan met 2 en ongelukkig , je komt er wel

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2007, 23:15

Heel herkenbaar. Ik heb vorige week ook de stap gezet om hier weg te gaan. Niet meer om uit te houden, altijd die vernederingen , elke dag opnieuw, 'kheb er genoeg van.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 dec 2007, 07:27

Sterkte en je niet laten doen!!

Gast

Berichtdoor Gast » 29 dec 2007, 13:13

@opstartster: sterkte! Je bent op de goede weg en maakt de juiste keuze!

Er zitten vele vrouwen in zo'n uitzichtloze situatie, die vaak ook met fysiek geweld te maken hebben maar er wordt zelden mee naar buiten gekomen. En nee, ik heb het niet over moslimgezinnen.

wegloper

Berichtdoor wegloper » 31 dec 2007, 11:56

Weggaan is geen goeie optie.
Kun je hem niet eerder buitensmijten?
Naar de vrederechter gaan voor aanvraag hem uitzetting, verzoek tot echtscheiding indienen, een appartementje zoeken voor mijnheer, zijn valiezen klaarzetten, alle rekeningen blokkeren, sleutels veranderen...

piepke

Berichtdoor piepke » 31 dec 2007, 14:37

Ikzelf ben na 15 jaar ook zelf weggegaan, en het is de allerbeste beslissing die ik ooit genomen heb, heb zelf ook twee schatten van kindjes, ik herken mezelf in jouw verhaal, ik werd ook veel uitgescholden, de relatie was op d'n duur gebaseerd op leugens en bedrog, ikzelf wou dat niet inzien, elk bedrog of leugen die uitkwam werd verbloemd, of neen, ik was diegene die paranoia was, of ziekelijk jaloers, en als ik dreigde om weg te gaan, dan zou dat volgens hem enkel tussen 6 planken zijn, ik zou het alleen ook nooit redden....en zie nu, bijna twee jaar verder, ik voel me bevrijd! ben herboren, de kindjes zijn blij 'eindelijk geen ruzie meer', zieden ze mij, ze zijn opengebloeid, doen het heel goed op school. heb ook al een tijdje een nieuwe partner, wat een schat van een man, hij toont teninste respect, liefde, tederheid en vooral trouw! Zelf heeft hij ook twee kindjes die het heel tof vinden, als we allemaal met ons 6-jes thuis zijn.
Dus ga weg, en je zal je opgelucht en zalig voelen, oke, er zullen momenten zijn dat je zal zeggen "waarom toch", maar als je dan denkt aan al hetgeen hij jou verweten heeft, dan zijn die nare gedachten snel weg!
gerechtelijk heeft, het feit dat IK weggegaan ben, dat geen rol gespeeld. er moet zoizo wel IEMAND weg gaan he! daarbij ik kon het huis toch niet afbetalen....

als je ooit een hele goeie advocaat nodig hebt, ik ken er enen, die niets anders doet, en er soms ferme korte metten mee maakt! (regio Aalst-brussel)

Binnenkort ben ik officieel gescheiden, via EOT en met co-ouderschap, de kindjes weten het al heel goed hoe de regeling in elkaar zit, ze hebben nu twee huisjes, en ze vinden dat oke.

veel succes verder, volg je hart! en een prettig eindejaar, en een hoopvol en vernieuwend 2008!

Gast

Berichtdoor Gast » 01 jan 2008, 14:42

Ik heb er toch moeite mee hoor om te scheiden met EOT waarbij wordt beslist dat de kinderen week om week veranderen van 't'huis.
Een ex die je zo getreiterd heeft tijdens je samenwonen, blijft na de scheiding treiteren via de kinderen en dat is veel erger.

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”