zou het nog goed komen?(na vreemdgaan)

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
Gast

RE: zou het nog goed komen?(na vreemdgaan)

Berichtdoor Gast » 21 jul 2007, 14:27

ik ben zelf verliefd geweest op iemand anders maar er is nooit iets van gekomen, er was wel veel spanning in onze relatie en we hadden via msn, sms en telefoon veel contact. Uitenindelijk hebben we er ons doorgeslaan. Eind vorig jaar wou mijn man ook weg, hij zag het niet meer zitten maar er was niemand anders in het spel. We hebben dan uiteindelijk de stap gezet naar het CGSO of CAW weet niet wat het bij jullie in de buurt is zou je een smeoten opzoeken via google. Daar zijn we n therapie gegaan om onze relatie te redden. PAs op zij lossen niets op voor jou hé maar ze helpen wel. Ze luisteren en bregen gesprekken op gang die ja anders nooit zou voeren met elkaar. Wij hebben er heel veel steun aan gehad. Na een dikke 2 maand was alles toch weer redelijk in orde. Niet helemaal natuurlijk, daar oet tijd over gaan. Nu 9 maand later staan we veel sterker in onze schoenen, weten we wat we aan elkaar hebben en verloopt alles weer normaal. ALs je er beidennog voor wil gaan zou ik de hulp van een derde persoon inroepen. Alleen is het heel moeilijk hier uit te komen.
succes!!!

Robert Van Jake

Re: zou het nog goed komen?(na vreemdgaan)

Berichtdoor Robert Van Jake » 28 feb 2019, 12:32

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het magische spell-caster voor het terugbrengen van mijn ex-vriendin. Robert van Jake en ik zijn nu 3 jaar aan het daten en we hielden zoveel van elkaar, maar er gebeurde iets slechts, ik bedroog Robert van Jake en toen ontdekte ze dat ze het uitmaakte, dit heeft mijn leven echt slecht beïnvloed, mijn sociale leven, mijn werk en alles, ik was verbrijzeld en mishandeld en ik leerde dat ik alles kwijt was, ik bleef Robert van Jake bellen om haar om vergeving te vragen maar ze wilde niet reageren, ik stuurde vrienden naar haar, maar ze draaide ze Ik kwam later in contact met een vriend die me introduceerde bij heer Bubuza, de toverspreukgieter die me vertelde dat Robert van Jake in de komende 12 tot 16 uur bij mij terugkomt, alleen als ik me strikt aan zijn instructies houd, wat ik deed en het was niet tot 16 uur dat Robert van Jake naar mijn huis kwam en zelfs om mijn vergeving vroeg, ik was stomverbaasd en wist niet wat ik moest zeggen, maar alle eer aan heer Bubuza voor zijn prachtige werken ... Heb je gevallen slechter dan de mijne?? Neem contact op met Lord Bubuza via e-mail :: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396

Robert Van Jake

Berichtdoor Robert Van Jake » 13 mar 2019, 21:20

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor zijn magische spreuk voor het terugbrengen van mijn ex-vriendin ... Robert van Jake en ik zijn nu 3 jaar aan het daten en we hielden zoveel van elkaar, maar er gebeurde iets slechts, ik bedroog Robert van Jake en toen ontdekte ze dat ze het uitmaakte, dit heeft echt mijn leven slecht beïnvloed, mijn sociale leven, mijn werk en alles, ik was kapotgeslagen en mishandeld en ik leerde dat ik alles kwijt was, ik bleef Robert van Jake bellen om te vragen voor haar vergiffenis, maar ze wilde niet reageren, ik stuurde vrienden naar haar maar ze wees ze af, ik kwam later in contact met een vriend die me aan lord Bubuza voorstelde de toverspreukgieter die me vertelde dat Robert van Jake naar me terug zal komen in de volgende 12 tot 16 uur alleen als ik strikt aan zijn instructies houd die ik heb gedaan en het niet tot 16 uur was dat Robert van Jake naar mijn huis kwam en zelfs om mijn vergeving vroeg, was ik verbluft en wist niet wat ik moest doen zeg maar alle glorie aan heer Bubuza voor zijn prachtige werken ... Heb je zaken slechter dan m ine? Neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396...!!!

Robert Van Jake

Berichtdoor Robert Van Jake » 13 mar 2019, 21:22

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor zijn magische spreuk voor het terugbrengen van mijn ex-vriendin ... Robert van Jake en ik zijn nu 3 jaar aan het daten en we hielden zoveel van elkaar, maar er gebeurde iets slechts, ik bedroog Robert van Jake en toen ontdekte ze dat ze het uitmaakte, dit heeft echt mijn leven slecht beïnvloed, mijn sociale leven, mijn werk en alles, ik was kapotgeslagen en mishandeld en ik leerde dat ik alles kwijt was, ik bleef Robert van Jake bellen om te vragen voor haar vergiffenis, maar ze wilde niet reageren, ik stuurde vrienden naar haar maar ze wees ze af, ik kwam later in contact met een vriend die me aan lord Bubuza voorstelde de toverspreukgieter die me vertelde dat Robert van Jake naar me terug zal komen in de volgende 12 tot 16 uur alleen als ik strikt aan zijn instructies houd die ik heb gedaan en het niet tot 16 uur was dat Robert van Jake naar mijn huis kwam en zelfs om mijn vergeving vroeg, was ik verbluft en wist niet wat ik moest doen zeg maar alle glorie aan heer Bubuza voor zijn prachtige werken ... Heb je zaken slechter dan m ine? Neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396...!!!

Robert Van Jake

Berichtdoor Robert Van Jake » 13 mar 2019, 21:24

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”