Gevoel dat ik zoon kwijt ben

Letterlijk alle soorten gezinnen. Klik door voor Pleegouders, Gescheiden ouders, Nieuw samengestelde gezinnen, Eenoudergezinnen, Tienermoeders, Multiculturele gezinnen en Holebi ouders
S

RE: Gevoel dat ik zoon kwijt ben

Berichtdoor S » 27 apr 2007, 17:48

Beste Artesia,
Ik heb zelf een schoonmoeder die haar zoon niet kan loslaten en geloof me: niets is zo vervelend als dat!! Je zoon is volwassen (veronderstel ik) en bouwt zijn eigen leven op. Het is toch logisch dat hij dat niet met jou opbouwt, maar met de vrouw waar hij van houdt. En ja, je komt dan op de tweede plaats en als er kinderen komen, zal je nog een plaatsje achteruit moeten schuiven. Dat is nu eenmaal hoe het leven van een persoon evolueert en daar valt niks aan te veranderen. Helaas proberen sommige moeders daar wel wat aan te veranderen (mijn schoonmoeder bvb) en dan krijg je de 'gevreesde schoonmoeder'. Echt geen pretje en dat zal de band tussen jou en je zoon zeker niet versterken! Houd je dus op de achtergrond, wees blij voor je zoon en zorg dat je er voor hem bent als hij en zijn vriendin daar behoefte aan hebben (wees bvb blij voor hen als ze je komen vertellen dat ze gaan trouwen, want dat was mijn schoonmoeder niet voor ons). Het ergste dat je kan doen is verstikkend inwerken op die relatie. Daarmee verlies je je zoon en een potentieel goeie schoondochter!

Veel succes!

Artesia

Berichtdoor Artesia » 27 apr 2007, 17:54

@s

Ik geef je gelijk S.
Ik besef dat ik beter mijn tong afbijt dan de foute dingen te zeggen.
Sinds kort laat mijn zoon wel verstaan dat hij niet echt gelukkig meer is in de relatie.
Hij vertelde me het één en ander en vroeg wat hij best zou doen.
Ik heb hem gezegd dat hij zijn eigen keuzes moet maken en dat ik hem in deze geen raad kan geven, alleen een luisterend oor bieden.
Liever zo dan een pinnige schoonmoeder worden, daar pas ik voor.
Maar het gevoel mijn zoon kwijt te zijn overweldigde me zo dat ik eigenlijk wat in paniek schoot.
Achteraf bekeken realiseer ik me dat ik op zijn minst wat overgereageerd heb.

Gast

Berichtdoor Gast » 27 apr 2007, 19:51

Zie je? zo komt het allemaal weer goed.

En ik denk dat je een goed antwoord hebt gegeven. Je kunt natuurlijk altijd 'neutrale' raad geven: Je moet voor jezelf zien wat je nog aan je relatie hebt (e.d.)
Maar inderdaad zeggen wel of niet, dat kan alleen maar fout gaan als je zoon zich dan toch nog bedenkt...

En ik denk dat je reactie best normaal was hoor. Je voelde het nu eenmaal zo, nu is het gelukkig beter. Maar je weet nu dat het achteraf alleen mee kan vallen.

Robert Van Jake

Re: Gevoel dat ik zoon kwijt ben

Berichtdoor Robert Van Jake » 01 mar 2019, 02:36

Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het magische spell-caster voor het terugbrengen van mijn ex-vriendin. Robert van Jake en ik zijn nu 3 jaar aan het daten en we hielden zoveel van elkaar, maar er gebeurde iets slechts, ik bedroog Robert van Jake en toen ontdekte ze dat ze het uitmaakte, dit heeft mijn leven echt slecht beïnvloed, mijn sociale leven, mijn werk en alles, ik was verbrijzeld en mishandeld en ik leerde dat ik alles kwijt was, ik bleef Robert van Jake bellen om haar om vergeving te vragen maar ze wilde niet reageren, ik stuurde vrienden naar haar, maar ze draaide ze Ik kwam later in contact met een vriend die me introduceerde bij heer Bubuza, de toverspreukgieter die me vertelde dat Robert van Jake in de komende 12 tot 16 uur bij mij terugkomt, alleen als ik me strikt aan zijn instructies houd, wat ik deed en het was niet tot 16 uur dat Robert van Jake naar mijn huis kwam en zelfs om mijn vergeving vroeg, ik was stomverbaasd en wist niet wat ik moest zeggen, maar alle eer aan heer Bubuza voor zijn prachtige werken ... Heb je gevallen slechter dan de mijne?? Neem contact op met Lord Bubuza via e-mail :: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396

Terug naar “Alle soorten gezinnen, oud en nieuw”