ballonnen ?

xs

ballonnen ?

Berichtdoor xs » 05 nov 2011, 22:52

Hoi,
ik word er stilaan helemaal zot van ... de zoektocht naar doopsuiker :oops:
nieuw idee; alles in teken van ballonnen. Is er iemand die dit al gebruikt heeft of leuke ideetjes heeft ?
ik zou dan eventueel een fotoshoot willen laten doen met de twee oudste kindjes en deze foto op ballonnen bedrukken. Deze ballonnen dan aan kindjes geven op een stokje met een zakje smarties/snoepjes/boontjes onderaan. Wat vinden jullie van dit idee ? Hoe zou ik dit verder kunnen uitbreiden naar volwassenen toe ? Op kaartje zouden we eventueel ook met ballonnen kunnen werken en hetzelfde op de babyborrel met leuke ballondecoraties.
Heeft er hier iemand ervaring mee of een idee waar ik ergens inspiratie zou kunnen opdoen ? Een ballonnenwinkel bijv. in Limburg ?

C@tje

Re: ballonnen ?

Berichtdoor C@tje » 06 nov 2011, 10:17

Ik zou zeker de balonnen laten bedrukken met de naam van je kindje. Dat kan over het algemeen alleen in grote oplages maar je kan de balonnen later ook nog gebruiken om uit te delen als verjaardagstraktatie en dergelijk.
Voor volwassenen kan je dan misschien een foto met alleen de balonnen, eventueel met broertjes/zusjes erop, gebruiken om een wikkel van te maken om pakjes kauwgom te bekleden...

anonymous_5b876205c932d

Berichtdoor anonymous_5b876205c932d » 06 nov 2011, 11:01

bij Belbal (http://www.belbal.be) kan je ballonnen laten bedrukken.
Als je op zappy zoekt via die google-link naar Belbal dan kom je iemand tegen die daar ook ballonnen heeft laten bedrukken met de naam van het kindje.
Ik zou ook enkel voor de naam kiezen op de ballon en geen foto. Als je op voorhand het geslacht niet weet is dat misschien wel een probleem.

anonymous_5b1598c30df2d
Contacteer:

Berichtdoor anonymous_5b1598c30df2d » 06 nov 2011, 16:30

Een foto op een ballon laten drukken is voor zover ik weet niet mogelijk, een naam uiteraard wel, en is zelfs mogelijk vanaf 50 stuks, maar het is niet veel duurder om er (veel) meer te laten drukken, zoals gezegd die kunnen later ook nog dienen bij babyborrel, verjaardagen...

Ik heb zelf een nieuwe zaak in oa. doopsuiker, en kan ook voor jou de ballonnen laten drukken. Ik ben van Limburg, nl. Peer en waarschijnlijk ga ik in de toekomst ook ballondecoratie aanbieden. Neem eens een kijkje op mijn website en moest ik je ergens mee kunnen helpen, dan laat je het maar weten.

http://www.partycreations.be

xs

Berichtdoor xs » 06 nov 2011, 22:07

Hoi,
Een foto op ballonnen lukt al zeker; zelf te ontwerpen op ballonpro.eu. En niet zo overdreven duur dus dat willen we zeker doen met daaronder onze broer/zus xx is er !! ( of ander tekstje... nog niet zoveel originele inspiratie... :oops: ) Maar mijn vraag is vooral; zou dat leuk zijn om te geven; is het wel voldoende; ik zou deze eventueel op zo n stokjes willen steken in een ballonstandaard met snoepjes onderaan. maar het lijkt me dan wat weinig ? En ik was nog op zoek naar andere ideetjes voor erbij, voor volwassenen, of wat er nog zou kunnen met ballonnen.
voor op babyborrel zag ik al hele mooie decoraties die ik graag zou willen laten maken ;)
en hoe zouden we dit kunnen verwerken in de foto op het kaartje enzovoort... pieker me onnozel.. :roll:

kevertje1

Berichtdoor kevertje1 » 07 nov 2011, 10:18

Ik weet niet of je zelf creatief bent of de tijd hebt om zelf te knutselen maar hier enkele ideetjes:

Misschien magneetjes maken in de vorm van ballonnen met vilt. Tijdens mijn zoektocht naar doopsuiker ben ik terecht gekomen bij magneten in de vorm van een kroon met vilt. Het lijkt me zeker mogelijk om dit ook in de vorm van een ballon te doen. Je kan ze dan aan een zakje met doopsuiker hangen of zo.
Ik zal hier de link proberen te plaatsen. http://levenmetliv.blogspot.com/2011/03/de-jarige-trakteert_10.html

Doopsuikerzakjes in de vorm van een ballon (nog nergens zelf gezien, maar misschien wel te maken met vilt of ander stof). Je kan ze dan presenteren door ze ergens aan te hangen (misschien een lusje bovenaan voorzien). Aan het touwtje van de ballon kan je dan een kaartje hangen met de naam.

Bellenblaas voor de kindjes met zelf een etiket met ballonnen erop.

Voor het kaartje een foto met je 2 kindjes en heel veel ballonnen. Misschien de naam van de baby vormen met ballonnen. Je kan ook zo opblaasbare letters vinden, die lijken wel wat op ballonnen.

Voor de ballonnen zelf zou ik ook alleen de naam van de baby erop zetten.

Voor ballonnenwinkels in Limburg eens googlen, dan zal je er wel vinden.

succes ermee. Het is niet gemakkelijk hé om een leuk thema te vinden. Wij gaan waarschijnlijk rond het thema kersen werken ('onze kers op de taart').
Afbeelding

Afbeelding

anonymous_5b81d46039704
Contacteer:

Berichtdoor anonymous_5b81d46039704 » 08 nov 2011, 10:23

Hallo,

kijk eens bij http://www.ballonpro.eu
Daar kan je zelf de ballon opmaken met je tekst, foto of tekening.

Geert Stevens
kaartencollectie.be

Marcel Vermeer

Berichtdoor Marcel Vermeer » 05 apr 2018, 16:13

Kijk eens bij Globos die hebben vaker uitnodigingen gemaakt met bedrukte ballonnen, zie http://www.ballonnenbedrukking.be

Terug naar “Kaartjes, suikerbonen & geboortelijst”