We zijn een 4 * stad

anonymous_5b28521c9a1be

We zijn een 4 * stad

Berichtdoor anonymous_5b28521c9a1be » 07 jun 2008, 21:33

Het is al voorbij, Ieper is een 4 sterrenstad geworden. Het enige ddie fout liep was het weer. Pieter heeft zijn uiterste best gedaan en had alles wat hij nodig had om zijn skydiving opdracht te volmaken, maar de weergoden waren hem niet gunstig gezind :cry: . Ik heb ook gehoord dat hij in Moorsele of Moorslede (waar ze gingen vertrekken) in elkaar gestort is omdat het hem niet mee zat. Geena Lisa was meegegaan met die eerste bus en ze waren verplicht om zo gemaakt liedjes te zingen. Toen Pieter ineen stortte is Geena het zomaar afgetrapt, ze hadden genoeg beelden. Alles voor de show hé, maar het menselijke aspect laat ze nu wel links liggen. In vorige afleveringen hield ze daar precies toch wel wat rekening mee.

Wij zijn gaan kijken, maar zijn na de stelten doorgegaan. Ik vond dat er toch niet zoveel volk was, als verwacht. Het regenweer zal er ook veel aan gedaan hebben.

Ik vond wel, toen Steph zei dat Peter zijn opdracht tot in de puntjes had klaargekregen, hij een beetje aan het overdrijven was. De mensen op de stelten moesten op die spekgladde markt lopen en er waren er die constant uitgleden. Dat had hij nu wel moeten incalculeren en eventueel een rode loper of iets in die aard moeten klaarleggen, want nu vond ik het wel levensgevaarlijk. Ik had ook meer verwacht van 'het kleurrijke'. Niet gewoon de kostuums van de kattenstoet gaan lenen en daarmee gedaan. Hoeden met bontgekleurde pluimen en bontgekleurde sjaals en t shirt gingen het meer kleur gegeven hebben, maar dat is mijn visie daarover natuurlijk.

De meer dan 10 000 vogels waren mooi om te zien maar ik vond ze wel ontchoogelend. Er zat maar hier en daar wat kleur in en misschien was het beter geweest om ze van het belfort naar beneden te gooien, dan gingen ze langer in de lucht blijven. Maar anders chapeau, want ze hadden er door de 14 000!!!!

Ieper een dikke proficiat aan iedereen die geholpen heeft!!!!!

Terug naar “Ieper 8900”