engelenkindjes

engeltjesmama

RE: engelenkindjes

Berichtdoor engeltjesmama » 30 dec 2007, 17:12

Al zouden mijn kindjes op de maan wonen, maar nog in leven zijn, dan zou ik onmiddelijk naar daar reizen om ze te zien.
Of mijn ouders nu jong of oud waren.
Ik hou ontzettend veel van die mensen, maar voor mijn kindjes zou alles moeten wijken.
En zover is Ierland niet he.

Raar verhaal.

Rare vergelijkingen maak je.

Sterkte aan de engeltjesmama's.

Ja ik vind het erg dat jouw zoontje bij je vandaan is, maar het is heel anders.

nina

Berichtdoor nina » 04 jan 2008, 13:07

ik wil hier even reageren op alena.ikzelf heb een kindje verloren op 41 weken zwangerschap.en daarna nog een dochtertje gekregen dat gezond is.ik en mijn ex konden niet samen over het verdriet gaan en ons huwelijk is dan ook stuk gelopen.hij heeft mijn dochtertje ook naar het buitenland ontvoerd met als gevolg dat ik haar nu al 6 jaar niet meer zie.terwijl ik hier in belgie wel het hoederecht heb en er nog steeds alles aan gedaan word om ze hier te krijgen.maar goed.als jullie zeggen dat verdriet kan je niet vergelijk das fout.ik weet waar mijn engeltje is en wat er is gebeurd maar wat mijn dochtertje op dit moment doet of hoe het ermee is dat weet ik niet en dat doet verschrikkelijke pijn.en wat nog meer is je kan bijna nergens over dat verdriet praten er zijn geen zelfhulpgroepen voor enz.terwijl je er zo graag over wilt praten.dus aub denk eens even na over wat jullie zeggen.als jullie kind dat nog leeft jullie word ontnomene zou je ook gek worden.maakt niet uit op wat manier.maandag word ze 8 jaar.het is voor mij even erg als voor mijn engeltje die vorige maand 9 werd ook hier kan ik niet bij zijn.en ok de topic ging hier niet over dat begrijp ik.maar kan er aub wat respect zijn.die mama heeft het gewoon moeilijk en weet niet waar ze moet zijn met haar verhaal.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 13:19

beste nina,
respect kan pas gegeven worden wanneer de mensen zelf eerst eerlijk
en oprecht zijn.
en spijtig,maar alena's verhaal klopt totaal niet en toen reageerde ze niet meer.
en dat vind ik dan weer totaal respectloos naar ons toe,ouders van een overleden kindje.

nina

Berichtdoor nina » 04 jan 2008, 18:06

dat kan mischien waar zijn.maar al bij al een kind moeten missen hoe dan ook is altijd erg.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 19:49

Hoi Nina,
alvast ook aan jou innige deelneming met het overlijden van je baby. Naar welk land is je man met je dochtertje getrokken? En waarom ga je haar niet achterna?
Veel sterkte

Gast

Berichtdoor Gast » 04 jan 2008, 19:51

Waar zijn jullie hier nu mee bezig. Zo'n mooi eerbetoon aan alle engeltjes te verknoeien. Wie zijn jullie om uit te maken wie zijn kindje het hardst mist. Het zijn jullie die over het verhaal blijven doorzagen en Alena (ofzo) krijgt hier de meeste commentaar. Dan moeten jullie niet op het verhaal ingaan. Zo simpel is het. Ik zou ook niet meer reageren als jullie zo doen. Mag ook deze moeder verdriet hebben om haar kind.

Aan alle mama's met een engeltje: wees trots op jullie kindjes. Ze zijn pas definitief weg, als ze door jullie vergeten worden.

V

Berichtdoor V » 04 jan 2008, 19:56

Lieve Nina,

Misschien kan ik je in contact brengen met een vrouw die ik ken, wiens kinderen ook ontvoerd zijn naar het buitenland. Zij heeft haar kinderen ook al jaren niet meer gezien. Zou je dat willen?

V

nina

Berichtdoor nina » 05 jan 2008, 21:08

aan v dat zou heel lief zijn.aan de rest ik wil geen engeltjes vergeten zeker niet ik weet hoe erg het is.en ik zeg ook niet wat erger is ik zeg gewoon op welke manier ook het is erg je kind te moeten missen.ik heb met beide ervaring en wou alleen zeggen dat het allemaal even erg is en sorry mama van katrientje.ik weet goed hoe je je voelt het was niet mijn bedoeling je te kwetsen.en voor de rest ik ga hier niet uitgebreid mijn verhaal doen.het is al zwaar gnoeg en iedereen denk er toch anders over en die dingen van ga ze halen enz daar kan je pas over spreken als je er zelf voor staat.want ook al krijg je voogdij in belgie dat geld niet voor het andere land wil ik dat even duidelijk zeggen.en voor andere die weer denken het zal wel met een allachtoon zijn ofzoiets vergeet het, het was 1 met onze huidskleur.dus mensen sorry dat ik hier over mijn dochter sprak ik ben ook mama van een engeltje en heb verdriet om beide dochters.ze zitten allebei diep in mijn hart.

V

Berichtdoor V » 06 jan 2008, 06:53

Dag Nina,

Ik wil hier mijn e-mail adres liever niet achterlaten. Je kunt me bereiken door te surfen naar onze website: www.bouvry-valcke.be, en dan onder 'contact' een berichtje te sturen. Dan vraag ik aan die mevrouw of ze contact wil met jou, en kan ik je gegevens doorsturen.

Liefs,
V

V

Berichtdoor V » 06 jan 2008, 06:54

Er staat niet: 'contact', maar 'reacties: mail hier'. Sorry

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 08:44

Nina, respect heb je voor mensen die de waarheid spreken, niet voor mensen die verhaaltjes verzinnen.
Dat kind op de foto is geen zes maanden oud, maar een pak ouder en toen woonde het kind al niet meer bij alena. Bovendien is het een nieuwe collectie en niet van 4 jaar geleden...

nina

Berichtdoor nina » 06 jan 2008, 17:04

aan hierboven ik zeg toch niets van die alena.ik had het erover dat hoe dan ook je kinderen moeten missen dat dat heel erg is en voor de rest wil ik hier geen woorden aan vuil maken.ik wou gewoon even reageren dat wij nergens met ons verhaal kunnen terwijl het voor ons ook heel erg is maar ik weet het van beide kanten jammer genoeg.morgen verjaard mijn kleine meid is moeilijke dag.

Terug naar “Overlijden”