onze 3 mooie engeltjes

bianca mama van Larissa*,Fleur*en Tessa*

RE: onze 3 mooie engeltjes

Berichtdoor bianca mama van Larissa*,Fleur*en Tessa* » 10 jan 2008, 13:14

hallo,

heb deze morgend een test gedaan en die was weer negatief
ben nu al 7dagen overtijd
morgen mag ik gelukkig al naar de gyn
heb zo'n schrik dat ik weer hetzelfde als 2 jaar geleden heb,soort cisten
hoop van nie want duurt het weer een paar maanden eer we zwanger kunnen geraken

vindt het echt heel moeilijk dat mijn schoonzus terug zwanger is
ik snap nie dat moeder natuur zo hard kan zijn
hebben wij nog nie genoeg meegemaakt,moeten wij echt zolang wachten eer het ons eens gegunt wordt

moesten onze wensen in vervulling kunnen gaan, dan wist ik toch wel wat dat zou zijn, een kindje
nu het zal ons wel lukken(hopelijk) maar het duurt gewoon te lang pffffff

de mama van Lennert en Lara* by the way een hele mooie naam Lara*,op hoeveel maanden zwangerschap heb jij je engeltje verloren en wat was de oorzaak, als ik mag vragen?

groetjes

mama van lennert en lara*

Berichtdoor mama van lennert en lara* » 10 jan 2008, 19:32

Op 31 weken zwangerschap wij hebben maanden niks geweten gyne had gezegd dit is de natuur, heb daarna nog een miskraam gehad en ben dan verder gegaan naar proff in gent en hij heeft mijn medische achtergrond bekeken en blijkbaar heb ik zwangerschapsvergiftiging gehad en een greoiachterstand door hoge bloeddruk.Ben op 6 maand opgenomen geweest voor zware hoofdpijn had ook hoge bloeddruk de gyne heeft niks gedaan heb onlangs mijn medisch dossier opgevraagd en blijkt dat hij al 3 weken wist dat het niet goed ging met haar heb nu zware periode het is moeilijk om te weten dat er wel iets aan kon gedaan worden.Zwangerschapsvergiftiging zit trouwens in de familie bij ons mijn moeder heeft dit bij mij ook gehad ben zelf 7 maander is dus erfelijk.

Berichtdoor bianca mama van Larissa*,Fleur*en Tessa* » 11 jan 2008, 19:08

hallo mama van Lennert en Lara*,

pfffff toch erg dat je achteraf moet te horen krijgen dat er mss wel iets aan gedaan kon worden
zijn jullie er mee verder gegaan?

mijn moeder is ook op acht maanden zwangerschap bevallen van mijn oudste zus,daarna heeft ze een miskraam gehad, en toen hadden ze besloten dat ze bij een volgende zwangerschap een cerclage gingen plaatsten bij haar enja mijn zus en ik zijn gezond en wel na negen maanden zwangerschap ter wereld gekomen
zij had dus ook een zwakke baarmoederhals en dit heb ik dus ook, ook erfelijk

weet je, je denkt nooit dat het jouw ook kan overkomen of dat jij dat ook zou kunnen hebben, tot het moment dat het je zelf overkomt en krijgt

nu ik wens je nog heel veel sterkte
groetjes
bianca

Berichtdoor mama van lennert en lara* » 11 jan 2008, 19:31

Mijn gyne die ik nu heb zei dat moest ik het bij de zwangerschap van mijn zoon problemen gehad hebben hij direct een opname zou doen en medicatie en als het niet hielp het laten komen hij zei ook dat een baby van 31 weken al een goede kans zou hebben dus dat is heel pijnlijk dit te moeten weten.Wij zijn er niet verder mee gegaan ten eerste hebben wij het geld niet voor het duurd heel lang zo een proces en uiteindelijk hebben we ons meisje niet terug en het zou emotioneel heel zwaar zijn.Je staat daar nooit bij stil dat zoiets jou zal overkomen he, mijn moeder is zelfs in coma gegaan van mij en heeft er 3 weken ingelegen zo zwaar was de vergiftiging en dat is 23 jaar geleden en dan denk je nu zouden ze toch verder moeten staan maar blijkbaar niet.Een vriendin van mij is bevallen op 6 maand van een tweeling er was bij haar ook een cerclage gedaan maar heeft niet geholpen haar kindjes zijn nu 2 jaar.Ben wel gelukkig met mijn zoontje maar mis ons meisje heel erg 25 jan is het 2 jaar geleden weer een zware dag.Hoe gaat het met jou ga jij nog voor kindjes als ik dat mag vragen?Veel sterkte

Berichtdoor bianca mama van Larissa*,Fleur*en Tessa* » 11 jan 2008, 21:18

idd zolijk je zegt het is duur en je krijgt haar daarmee niet terug, hard om te zeggen maar is eigenlijk zo he
kan mij goed inbeelden dat het heel pijnlijk is om dan te moeten horen dat ze het mss toch had kunnen halen
ik ben ook razend op mijne gyn geweest, omwille, had hem bij de zwangerschap van Tessa gevraagd om een cerclage te doen maar hij vond dat niet nodig omdat het nu één kindje was
had hij het wel gedaan hadden wij nu mss een gezond en wel kindje hier bij ons liggen
maar weet je tegen een dokter haal je het toch niet rap
had mijn verhaal tegen mijne gyn gedaan die ik nu heb en ze zei dat hij het niet kon weten dat het daaraan lag omdat mijn eerste zwangerschap een tweeling was en je daar meerdere kansen op een vroeggeboorte hebt
je ziet maar dokters dekken elkaar altijd in

hier gaat het tamelijk goed met zijn ups en downs
we zijn aant proberen om terug zwanger te geraken maar het lukt niet zo snel zolijk wij willen
we willen één kindje daarna stoppen we
ik heb gezegd loopt alles goed af dees keer stop ik, loopt het niet goed af stop ik ook
denk dat ik al genoeg heb meegemaakt, dat het nu eens onze beurt is op een gezond en wel kindje

het gemis zal altijd blijven he hoelang het ook is geleden
en die verjaardagen zijn altijd de moeilijkste
dagen met vele tranen maar ook dagen met een glimlach omdat we hun dan voor het eerst hebben kunnen zien en hebben kunnen vastnemen

gaan jullie nog voor kindjes?

groetjes

Berichtdoor mama van lennert en lara* » 12 jan 2008, 07:30

Ik weet het niet voorlopig ben ik ook gelukkig met ons zoontje het heeft drie jaar geduurd en nu wil ik een beetje bekomen van alles ben eigenlijk de gyne en de onderzoeken een beetje beu.Maar ik zeg niet nooit we zien wel, Je mag er niet teveel bij stilstaan he zeggen ze dan is gemakkelijker gezegd dan gedaan he ik moet zeggen wij zijn 6 maand na ons meisje op reis geweest om even weg te zijn van alles we waren terug en wat bleek ik was zwanger heb dan wel een miskraam gehad de gyn zei dat de kans dat ik de maand erna zwanger zou raken klein was ik heb er niet aan gedacht want de kans was klein en wat blijkt de maand erna was ik zwanger ik wist het zelf nog niet moest bij de gyn op controle en voor wat onderzoeken en hij zei je bent zwanger 9 maand later hadden wij ons zoontje.Het komt wel hoor maar tis moeilijk ik ben direct gestopt met werken(rusthuis) regelmatig op controle geweest veel gerust en moet zeggen heb wel kunnen genieten van mijn zwangerschap alleen rond de periode van 31 weken was het moeilijk de schrik kwam me aan het lijf maar na die periode was dit beter ik had ook een heel levendig kindje dus voelde hem wel altijd.Ik hoop dat je wens binnenkort vervult mag worden groetjes..

Terug naar “Overlijden”