onze 3 mooie engeltjes

Cindy

RE: onze 3 mooie engeltjes

Berichtdoor Cindy » 03 nov 2007, 19:16

Elaba,

Ik vind het enorm spijtig dat het niet gelukt is, ik had pertant verwacht dat het zou gelukt zijn om dat de vorige keer ook snel is gegaan hé.
Maar niet bij de pakken blijven zitten hé, hop, naar volgende maand!
Ik duim met jullie mee!

Dat vind ik héél apart dat je hun een verjaardagskaartje hebt geschreven. Heb je nu nog veel mensen in je omgeving dat er mee aan denken?
Ik ging hetzelfde doen met die ballonnen maar dan op de dag dat we trouwen.
Sinds 1/11 laat ik hun kaarsjes branden, ze hebben theelichtjes en in elk glas staat hun naam ingegraveerd, als ze branden zie ik mooi hun naam.

Nu dinsdag komt die van kind en gezin, ik ben eens benieuwd!

Vanwaar ben je eigenlijk? Als ik te persoonlijk word dan zeg je het maar hé, no problemo.

Groetjes,
Cindy

bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa*

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 04 nov 2007, 12:48

hey Cindy

idd ja hup naar de volgende maand
ben er denk ik gewoon de laatste tijd veel mee bezig geweest,had het ook verwacht dat het sneller zou gaan,want idd na Larrisa*en Fleur* was ik snel terug zwanger

mijn schoonzus is ook terug aant proberen om zwanger te geraken,nu vrijdag vroeg ik aan haar of het mss al zover was en ze zei ik weet het niet juist maar heb wel deze morgend moeten overgeven
pffff dat was even een klap in mijn gezicht
ik gun het haar wel van harte he maar tis gewoon de eerste keer toen zij zwanger was toen is het direct bij hun gelukt en wij waren al een jaar aant proberen
en nu is het ongeveer weer hetzelfde, wij zijn ook weer terug aant proberen en lukt niet direct en bij hun weer wel

nu dat ik terug aan het werken ben zie ik weer overal vrouwen met een dik buikje en dan denk ik bij hun lukt het wel en kunnen na een tijdje lekker genieten van hun klein boeleke en bij ons lukt het niet
maar we geven de hoop niet op,het zal wel een keer lukken bij ons en liefst zo snel mogelijk

op de verjaardag van Larrisa*en Fleur* hebben maar 2 mensen aan hun gedacht (buiten ons)
vind het zo spijtig
maar wij hebben toch geprobeerd een mooie dag van te maken
wij zullen ze nooit vergeten en dat vind ik het belangrijkste

hier bij ons brand ook een kaarstje bij hun foto's
we gaan een kleine steen laten maken met hun naam op en een gedichtje

bij ons is nooit iemand van kind en gezin geweest
wel had ik een kaartje van hun gekregen met hun ennige deelneming en als we eens wouden praten dat wij hun altijd mochten kontacteren

jullie zijn dan nog niet getrouwd, ik zou zeggen maak er dan een mooie dag van als jullie trouwen en jullie engeltjes zullen zeker op die mooie dag aanwezig zijn

ik ben van de kante van Meise,vanwaar ben jij als ik mag vragen

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 05 nov 2007, 15:55

Hey Bianca,

Wel grappig als ik las van waar je bent want we wonen echt niet ver van elkaar :-). Ik woon in Machelen (tegen Vilvoorde). De laatste maanden vertoefde ik veel in de winkel babyplus Vanderstraeten in Merchtem, niet ver van jou dus.

Ik begrijp wat je voelt ... ik was juist naar dreamland geweest om de sinterklaas te kopen voor mijn metekind. Ik dacht dan van ik zit weer cadeaus te kopen voor een ander en voor onze kindjes kunnen we niets kopen. En bij overmaat liep ik nog tegen een zwangere vrouw en dan denk ik van .. ik had ook met zo'n buik nog moeten rond lopen.
Zoals jij gun ik de andere dames ook om zwanger te worden ... maar toch vind ik toch dat het nu eerst onze beurt is, klinkt wat egoïstisch maar we wachten al zo lang op ons wonder!
Ik hoop echt dat we beide héél snel mogen zwanger worden!

Heb je nog iets vernomen van je schoonzus?

Wij hebben de trouw nog eens uitgesteld en hebben er nu geen datum opgeplakt. Normaal gezien gingen we trouwen in augustus 2007 maar doordat we in januari 2007 met fertiliteit begonnen hadden we onze voorzorgen genomen en de trouw uitgesteld naar augustus 2008 maar door ons verlies van Emma en Xander en we ook snel zwanger willen worden hebben we de trouw terug uitgesteld. We willen er ook nog geen datum op plakken omdat we ook niet zeker zijn of het bij 1 kindje zal blijven. Onze 1ste prioriteit is kindjes en dan trouwen. We zijn terwijl ook nog bezig met het bouwen van een huis en dat geeft ook nog het nodige geloop.

Vind je het niet spijtig dat er maar 2 mensen je iets laten weten hebben afgelopen maandag? Dat is mijn grootste schrik dat iedereen Emma en Xander gaan vergeten.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 06 nov 2007, 10:04

hey Cindy

nee idd dat is niet ver van bij mij
ik dat het wel dat je niet ver van hier woonde, toen ik las dat je in Wilrijk bevallen was
toen ik zwanger was van Larrisa*en Fleur* zijn wij ook veel naar babyplus geweest, maar vond het daar wel een beetje duur
toen ik zwanger was van Tessa* was er net een nieuwe babywinkel in Londerzeel geopend Babylon daar zijn wij toen ook eens geweest en die is ietstjes goedkoper
het is wel een kleine winkel maar je kunt er alles krijgen wat je wilt

op het werk is het net of ik zwangere vrouwen en vrouwen met pasgeboren baby's aantrek ze komen allemaal bij mij is soms moeilijk voor mij
er zijn ook klanten die vragen hoe komt het dat je zolang hier weg bent geweest,ben je soms ziek geweest en dan weet ik soms niet wat ik moet antwoorden, maar kan het hun niet kwadelijk nemen zij weten ook niet hoe of wat he

ik heb nog niks van mijn schoonzus gehoord, dus veronderstel ik dat het bij haar gelukt is, want normaal laat zij mij iets weten
ik gun het haar maar is toch moeilijk voor mij

ik kan het best begrijpen dat jullie de trouw hebben uitgestelt
wij zijn nu wel al getrouwd maar bij ons is nu ook de 1ste prioriteit een kindje krijgen en kunnen houden

vind het wel spijtig dat bijna niemand aan de engeltjesverjaardag van Larrisa*en Fleur* hebben gedacht, maar van 1 kant begrijp ik dat wel zij leiden hun leven, maar toch hadden ze er toch even aan kunnen denken

en gaat het een beetje bij jullie
bij ons gaat het al wat beter maar er zijn toch momenten dat het minder gaat met ons en die momenten zullen er altijd blijven

hoe is het gegaan met die mensen van kind en gezin

als je eens wilt om af te spreken ergens voor mij geen probleem he
als je het liever niet wilt ook geen probleem voor mij

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 06 nov 2007, 19:46

Elaba,

Ik kan me inbeelden dat het niet leuk is op het werk. Komt iedereen dan ook niet vragen .... hoe ist? Ca va?
Zeg je dan de waarheid tegen de klanten?
Ik had enkele weken ook zoiets voor, ik was in ne esprit winkel en die vrouw vroeg of ik kindjes had. Ik heb dan gewoon de waarheid vertelt. Ik ben ook van plan omdat altijd te doen.
Werk je full time?

Het deed me deugd om nog eens mijn verhaal te doen tegen die van kind en gezin. Het greep haar zo aan, ze was samen met mij aan het snotteren. Ze heeft gevraagd of ze me binnen enkele weken nog eens mocht bellen.

Vind het ook erg dat niemand mee met jullie heeft meegeleefd.
Als het een troost mocht zijn ... ik denk veel aan jullie. Soms denk ik dan ... hoe zou Bianca het doen?
Het is me ook een troost dat ik iemand gevonden heb dat me begrijpt waarover ik spreek.

Ik ben toch benieuwd van je schoonzus ... zou toch nog ff afwachten.
Je gunt wel iemand zijn geluk maar toch wringt het hé.

Ik wil zeker en vast eens afspreken.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 07 nov 2007, 09:51

hey Cindy

als de klanten aan mij vragen hoe het gaat, zeg ik het gaat en ik zeg ook altijd de waarheid
ik zeg gewoon ben in bevallingsverlof geweest maar heb niet kunnen genieten van die maanden dat ik thuis ben geweest en als ze verder vragen dan zeg ik hun gewoon hoe en wat
meeste klanten voelen zich dan vervelend maar ik zeg hun dat het niet erg is,dat hun het ook niet konden weten
ik werk part time, werk 30 uren per week en dat is voldoende voor mij,heb dan toch eens een dagje door de week vrij

kan mij best inbeelden dat het je deugd heeft gedaan je verhaal eens te vertellen
ik heb dat ook wil zo graag mijn verhaal tegen andere mensen vertellen en zeggen hoe fier ik toch op mijn dochters ben
tis niet dat ik meedelijden wil opwekken bij die mensen,maar het doet gewoon deugd je verhaal te vertellen

had gisteren nog met een klant gesproken, zij is ook bevallen van een dochtertje op 6.5maand en haar dochtertje heeft het wel gehaald,met ook veel problemen,maar is nu kerngezond
dacht toen in mijn eigen,goh hadden wij mss ook niet beter verder geprobeerd bij Tessa*,maar dacht toen erna,nee wij hebben het beste gedaan,zij zou niks aan haar leven hebben,haar hele leven zeg maar leven als een plant
haar dochtertje had enkel problemen aan haar blaas en na een operatie is dat dus terug inorde

geloof mij ik denk ook heel vaak aan jouw en vindt het heel fijn dat ik iemand heb gevonden die, spijtig genoeg, ongeveer hetzelfde als mij heeft en moet doormaken

heb gisteren naar mijn schoonzus gebeld en oef,van 1 kant,ze is niet zwanger
zou normaal zoiets niet mogen zeggen,gun het haar wel,maar heb het toch een beetje moeilijk ermee,zou ze vroeger dan mij zwanger zijn

je zegt het maar eens wanneer het jouw past om eens af te spreken en waar, dan zal ik kijken of ik ook kan,mijn vrije dag heb
eventueel laat je een berichtje achter in mijn gastenboek op de site van de kindjes,met je mailadres dan kan ik je terug mailen,kan dat berichtje toch terug verwijderen in mijn gastenboek
je kijkt maar

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 07 nov 2007, 19:36

Elaba,

Ja, ik merk ook dat het me deugd doet als ik steeds mijn verhaal kan doen. Ik vind ook dat dit belangrijk is in het verwerkingsproces.
Je wekt zeker en vast geen medelijden als je je verhaal wilt doen dan moet je dat doen, jij bent degene die het een plaatsje moet geven, moet verwerken en iemand die dit niet zelf heeft meegemaakt kan dit niet begrijpen.

Goed van je dat je de moed had om naar je schoonzus te bellen. Zo moet je niet meer tobben dat ze zwanger was of niet. We gunnen natuurlijk iedereen zijn geluk maar toch wringt het ergens hé.

We hebben alles gedaan wij voor Emma en Xander en jullie voor Tessa. We mogen blij zijn dat we hun gekend hebben, het is een eer om hun mama en papa te mogen zijn en we mogen een fiere mama en papa zijn dat ze zo hard gevochten hebben.
De kinderartsen vertelden ons dat ze veel konden doen voor hun maar tegen een hersenbloeding is niemand tegen opgewassen.
Wij hebben zelfs na de doop van Emma nog een extra echo laten doen en het zat toen al in de hersenstam. Het zou niet eerlijk geweest zijn tegenover hun, ons en ons nieuw kindje. De laatste dag gaven de parameters ook aan dat ze moe waren gestreden en ik zag het ook aan hun gezichtje en ik kon hun niet langer laten lijden.

Morgen is het zover, morgen mogen we naar de fertiliteitsgyn. Ik vermoed dat we volgende maand kunnen starten. Dus duimen morgen om 15.00
We gaan ook naar de neo, eens kijken of hun kader omhoog hangt.

Voor mij is het eendert wanneer we afspreken, eventueel op je vrije dag?
Ken je de Brazzaville?
Hier is mijn email adres : cindy_ackermans@hotmail.com , zo kunnen we verder afspreken.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 08 nov 2007, 08:34

hey Cindy

zo denk ik ook we hebben gedaan wat we konden maar soms is het wel moeilijk om met die gedachten rond te lopen
soms denk je hadden we mss dit of dat

ik ga zeker voor jullie duimen vandaag
hopelijk mogen je vermoedens uitkomen,dat je volgende maand terug kunt starten
hadden ze jullie dat gevraagd om hun kadertje omhoog te hangen
bij ons hebben ze dat niet gedaan,ben dan ook nog niet op de neo afdeling geweest
maar wil ik zeker nog eens doen

de Brazzaville?, jaja da ken ik woon er heel kortbij,een paar meter van mij af :-)
ik ga je toevoegen op mijne msn, dan kunnen we idd beter verder afspreken

groetjes bianca

...C'tje

Berichtdoor ...C'tje » 08 nov 2007, 20:37

Heyhey,

Het verhaal ontroert me :( ... Ikzelf heb het ook meegemaakt en dat is echt heel erg moeilijk ! M'n meisje amber* is geboren vorig jaar 26 augustus en is levenloos geboren en steeds is er geen rede gevonden :( ... Maar speciaal ook voor mezelf om andere mensen te leren kennen heb ik een speciaal forum opgericht specifiek over onze engeltjes* ... Tzou me veel plezier doen als jullie ook zouden komen praten erover ! Want het is toch een heel moeilijk onderwerp he ! Hieronder het linkje denk er eens over na ! We ontvangen iedereen met open armen!

http://onzeengeltjes.yourbb.be/index.php

xXx

Cindy

Berichtdoor Cindy » 10 nov 2007, 12:28

Hey Bianca,

Ik heb goed nieuws ontvangen. Na de echo bleek dat ik zelf een eitje had aangemaakt. Hij heeft een beetje schrik om heel de boel te stimuleren dus zei hij dat we deze ronde zonder stimulatie gaan proberen. Deze ochtend ben ik moeten gaan voor een bloedafname. Deze avond moet ik bellen want dan ziet hij hoe mijn hormonenspiegel is en dan zal ik redelijk snel mijn pregnyl spuit (voor de eisprong te bevorderen) krijgen. Hij vermoed ten vroegste zondag ten laatste dinsdag zal er een inseminatie plaats vinden.
Ik had hem ook gevraagd om al de menopur spuiten aan te vragen maar wat blijkt nu dat die wetgeving volledig veranderd is. Het is de bedoeling dat je eerste 6x clomid moet gebruiken vooraleer je kan overschakelen naar menopur. Nu heb ik in het verleden al clomid gebruikt, eerst 1 pilleke en reageerde daar niet op, nadien 2x pilletjes en ben dan op spoed opgenomen met een overstimulatie. Dus je begrijpt dat ik niet echt sta te springen om clomid te nemen en dat ik liever menopur neem. Maar hij zegt dat we toch 1 a 2 clomid gaan proberen anders kan hij mijn dossier niet verdedigen. We kunnen de menopur ook natuurlijk zelf aankopen maar dan zijn we 250euro kwijt. We gaan nu zien als het nu niet lukt wat we nadien gaan doen.

Nadien zijn we langs de neo langs geweest. Hun kader hangt omhoog, kwenie hoe mooi! We kwamen weer heel wat verpleegsters tegen en hebben met hun ook de nodige babbel gehad. Er kwam zelfs een mama naar mij en op het eerste zicht wist ik niet wie ze was maar toen realiseerde ik mij dat toen we vernamen dat we Xander moesten opgeven, zij zat ook toen daar met haar kindje. Ze vertelde me dat zij veel geluk heeft gehad, zij is bevallen op 27 weken, ze had te weinig vruchtwater. Ze vertelde me ook dat ze in contact is met een vrouw die ook zo vroeg is bevallen en toeval is dat ik dat verhaal ook had gelezen op de 9 maand en op de website dat die vrouw had aangemaakt. Die vrouw was bevallen in Gran Canaria van een meisje Lara. Ze vertelde me dat ze het baby'tje was gaan bezoeken en het een schreiend verhaal is.

Hoe is het met jou/jullie?

Ik heb je toegevoegd aan mijn msn.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 12 nov 2007, 08:38

hey Cindy

wat een goed nieuws zeg
ik hoop echt voor jullie dat het snel gaat lukken
en heb je de uitslag al van je bloedonderzoek?
kan goed begrijpen dat je niet staat te springen om terug clomid te gebruiken, maar als je gyn zegt om er toch 1 of 2 in te nemen voor je zaak te kunnen verdedigen zal het wel geen kwaad kunnen alé dat denk ik toch en hoop da toch

wat leuk en moedig van je om nog eens naar de neo afdeling te zijn geweest
en denk ook dat het je veel deugd heeft gedaan om nog eens met die verpleegsters een babbeltje te hebben kunnen slaan
denk dat het je zeer deed om te horen dat die vrouw wel het geluk heeft kunnen vinden he

hier gaat het tamelijk goed met ons
tis met zijn ups en downs he

heb gezien dat je mij hebt toegevoegd op msn
maar heb nog niet de kans gekregen om je daar eens op te kunnen spreken
nu dat ik werk kom ik er s'avonds niet veel meer op
maar ik zal je wel eens zien op msn
eventueel stuur ik je een mailtje om eens te kunnen afspreken

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 12 nov 2007, 13:49

Bianca,

Zoals ik al vertelde heb ik zaterdag een bloedafname laten doen en 's avonds heb ik te horen gekregen dat mijn hormonenwaarden aan het stijgen is. Ik heb deze ochtend weer een bloedafname laten doen en deze avond weet ik weer de uitslag. Het is weer spannend afwachten, mijn ventje en mijn mama zijn helemaal in de wolken maar ik sta gewoon met mijn 2 voetjes op de grond.

Hebben jullie een goed weekend gehad?
Beetje jullie gedachten kunnen verzettten?

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 12 nov 2007, 19:54

hey Cindy

heel heel heel goed nieuws wat ik lees nu
ik hoop dat alles nu de goeie richting mag blijven uitgaan echt
hou mij zeker op de hoogte en ik zal voor jullie duimen
mss is het ook het beste dat jij met je 2 voetjes op de grond blijft staan, moest het, maar hoop voor jou van niet, echt waar, dat je minder goed nieuws krijgt, dat de slag niet zo heel erg aankomt

ik zou zeggen meid hou de moed erin en het zal wel goed komen

ons weekend was een beetje saai
heb zaterdag moeten werken en zondag hele dag thuis gebleven want mijn ventje was ziekjes
maar is ook eens leuk zo lekker thuis blijven en toch een beetje genieten

hoe was jouw weekend?

nu woensdag met ik naar de controledokter van het werk
ben eens benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 13 nov 2007, 17:41

Hallo Bianca,

Gisterenavond toen ik belde voor mijn bloedresultaat zei hij dat hij me die avond nog wou zien om te zien hoe ik evolueerde. Ik dacht oei oei, dit heeft hij nog nooit gedaan.
Maar we kregen goed nieuws te horen, na onderzoek bleek dat mijn follikel 18mm was. Dus gisterenavond heb ik mijn pregynl spuit nog gekregen. En morgenochtend moeten we tegen 8.30 met ons potje aan het labo staan en rond 9.30 a 10.00 zal de inseminatie plaatsnemen. En dan is het weer 2 weken afwachten.

Ons weekend was vrij druk, allez zaterdagavond en zondag. Zaterdag tijdens de dag ben ik altijd alleen omdat mijn ventje steeds moet werken.

Vandaag heb ik mijn eerste postnatale oefeningen gedaan, amai, ik heb zwakke spieren. Vandaag ben ik ook naar de accupuncturist geweest, heb hem gezegd dat hij alles goed moet open zetten zodat de zaadcelltjes goed hun weg vinden :-)

Waarom moet je naar de controledokter? Gaat hij/zij iets speciaals vertellen?
Moet je dikwijls tijdens het weekend werken? Is je ventje terug e wat beter?

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 13 nov 2007, 19:18

hey Cindy,

ik blijf hier maar steeds goed nieuws lezen
vindt dit zo fijn voor jullie, echt
wordt er ook een beetje moedigere door
ik denk dat je morgen daar fier met je potje zult staan aan het labo :-)
zal aan je denken morgen vroeg

ik moet gelukkig niet iedere zaterdag werken meestal 2 keer op een maand
en als ik de zaterdag niet moet werken dan moet ik wel door de weeks alle dagen werken

ik denk dat ik ook zwakke spieren zou hebben
wou eerst na de bevalling van Tessa terug gaan fitnessen, deed dat daarvoor ook, maar heb het toch niet gedaan want dacht, moest ik terug zwanger zijn, en dat willen we zo vlug mogelijk, dan is het eigenlijk te veel geld weg gegooit want mag dan toch niet veel meer doen

zwemmen met die zaadcelletjes :-)
ohwee als ze da nie gaan doen se :-)

dat moet altijd als je meer dan 3 maanden thuis bent van het werk, dan moet je altijd op controle voor te kijken of je er wel klaar voor bent om terug te gaan werken
maar wist niet da da ook na een zwangerschap is, dus blijkbaar wel
ik weet niet hoe of wat hij/zij gaat doen of zeggen

het ging al weer een beetje beter met mijn ventje maar het is terug aant komen
en ik denk dat het deze keer erger is aant worden
moet veel hoesten en is een droge hoest en doet pijn aan zijn longen als hij moet hoesten
maarja je kent mannen he die willen niet rap naar een dokter gaan
als het morgen niet beter is zal hij van mij moeten gaan hoor :-)

hou jullie daar goed en die zaadjes, zeg maar dat ik gezegd heb dat ze hun werk goed moeten doen he :-)

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 15 nov 2007, 10:58

Piep!

Onze eerste inseminatie is een feit! Gisteren om tien voor elf zijn de zaadcelletjes in mij geïnsemineerd.
Het was er super druk, we waren al om half 9 in het ziekenhuis. Er waren 5 pick-ups en tussendoor doen ze de inseminaties.
We hadden een heel goed zaadstaal, 89%!
We hebben nog nooit zo'n goed staal gehad. Nu is het weer afwachten ......
Volgende week dinsdag krijg ik nog een pregnyl spuit en de week nadien mag ik gaan voor een bloefafname en dan weten we het verdict!

Ben jij aan het tempen? Of probeer je er weinig aan te denken en laat je gewoon de natuur zijn werk doen?
Stel je voor dat we samen zwanger zijn, zou leuk zijn hé :-)

Ik dacht na de zwangerschap van Emma en Xander terug infraligne te doen. Maar zoals jij ook al zei, vind ik dit nu vergooid geld omdat we toch terug bezig zijn om zwanger te worden.

En wat heeft de bedrijfsdokter gezegd?
Heb je je ventje naar de dokter gestuurd?

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 15 nov 2007, 11:41

helaba,

ik duim echt voor je dat het jullie gaat lukken
zullen wel 2 spannende weken voor je zijn he
normaal duurt een week niet lang maar kan mij voorstellen dat die 2 weken een eeuwigheid kunnen duren nu voor je

ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar het is moeilijk
heb vandaag echt een mindere dag pfffff
gelukkig komt er een vriendin vandaag kan ik mss een beetje mijn zinnen verzetten

zou heel fijn zijn moesten we samen zwanger zijn
elkaar op de hoogte houden enzo zolijk we nu al doen

de bedrijfsdokter heeft niet veel gezegd
heb er ook niet echt met haar over gehad
had haar gezegd dat ik in bevallingsverlof ben geweest
ze vroeg dan en alles goed ik zei tegen haar nee maar wil er eigenlijk niet over praten want de traantjes zaten al in mijn ogen

heb hem nog niet gestuurd naar de dokter maar we gaan morgen samen want wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien he :-)
en dat heb ik dus gekregen ben ook een beetje ziekjes pffffff
dus samen naar de dokter morgen

hoe is het voor de rest met jouw?
en al plannen voor het weekend ?

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 17 nov 2007, 08:51

Hey Bianca,

Ik heb al 2 dagen ne mindere dag. Moe, dipje, echt een schildpadengevoel.

Idd de 2 weken gaan traag voorbij. De eerste week gaat redelijk maar die 2de week is echt een ramp.

Hoe voel jij je? Moet ik met ne bak sla voor jouw schilpadenschulpje staan? :-))
Ben je naar de dokter geweest? Wat was het verdict?
Leuke plannen voor het weekend?

Ik ging deze middag normaal gezien naar een vriendin maar mijn hoofd staat er echt niet naar en ga dit afbellen. Deze avond moeten we gaan eten bij vrienden. Eigenlijk raar wat hij heeft de dienst gedaan van Emma en Xander, hij was onze begrafenisondernemer. We kenden hem al van vroeger maar toch raar dat je zo terug in contact moet komen.
Morgen gaan we met vrienden eens kijken in ne winkel naar parket.
En dan is het weekend al voorbij.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 19 nov 2007, 08:38

hey Cindy

hier gaat het al wat beter met beide
het verdict was bij het ventje zware verkoudheid en gelukkig bij mij nog niet zo zwaar
heb de nodige medicatie gekregen zodat het bij mij ook nie zo zwaar gaat worden

in het weekend weer bijna niks gedaan
zaterdag moeten gaan werken tot 20.00uur en zondag even iets gaan drinken voor iemand zijn verjaardag
wat is een weekend eigenlijk nog he?

hoe is het etentje geweest bij jullie?
kan mij goed inbeelden dat het raar moet zijn geweest

wanneer moet jij terug beginnen met werken?
volgende week heb ik een weekje nog vrij
als je wilt kunnen we ergens daar een dagje pakken om iets te gaan drinken

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 19 nov 2007, 15:03

Elaba,

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik me terug beter voel maar ik voel me nog steeds KL*. Normaal gezien stort ik me dan op enkele kasten uit te kuisen en dan gaat het terug wat maar nu werkt dit ook niet. Ik begin meer en meer mijn werk te missen, de sociale contacten, de routine van het leven. Raar hé, als je aan het werk bent dan zeg je wel eens ... ooohh ik wou dat ik een tijdje thuis was maar als je dan thuis bent dan denk je van damn ik wou dat ik terug aan het werk kon.

Ons etentje was lekker. Het was raar, ik had hun kindjes nog nooit gezien en ze kwamen steeds naar me toe, vroegen me om hun bedje te leggen en zefls een verhaaltje voor te lezen.
Gisteren zijn we ook op stap geweest met vrienden, eerst naar ne parket winkel gegaan en dan samen iets gegeten.

Zaterdag is een vriendin van me bevallen van een zoontje Finn in het zelfde ziekenhuis waar ik zou bevallen. Ik heb haar een smsje gestuurd dat het me nog niet af gaat om haar te komen bezoeken. Maar ik heb nog steeds geen reactie gekregen.

Allez met de medicatie die jullie gekregen hebben zullen die vieze bacteriën snel uit jullie lichaam zijn.

Lijkt me leuk om eens af te spreken. Zeg maar wanneer, volgende week maandag kan ik niet dan moet ik gaan babysitten op het zoontje van een vriendin. Zeg maar wanneer het je past.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 21 nov 2007, 15:04

hey Cindy,

en gaat het al een beetje beter met je?

vandaag ben ik gaan kijken voor een andere urne voor Tessa*
de begrafenisondernemer had er 2 besteld en mocht vandaag gaan kijken welke ik zou pakken
maar ik heb er geen gekozen, kan het nog niet, is nog te vroeg voor mij, om haar as te plaatsen in een andere urne
heb gezegd mss volgend jaar ofzo of mss ook helemaal niet

leuk dat het etentje goed verlopen is
heb je ondertussen al een reactie gekregen van je vriendin?
denk wel dat ze het zal begrijpen,mss had ze even haar handen vol met haar kindje

binnen een 2tal weekjes moet een collega van mij gaan bevallen
had juist hare vriend gezien
heb hem gezegd dat hij en zij het mij niet kwadelijk moeten nemen dat ik nie bij haar op bezoek kom, maar dat ik het nog niet kan
hij begreep mij en ging het tegen zijn vriendin zeggen

vorige week op mijn werk was er een vrouw die ook pas een baby'tje had gekregen, een klant
ik kon haar niet helpen heb een andere collega van mij geroepen om mij even over te nemen en mij verontschuldigd bij die vrouw

wij zijn weer bijna kerngezond :-)
de medicatie heeft goed geholpen

ik heb je een mailtje gestuurd via msn om eventueel af te spreken
je laat maar iets weten of het past voor je

groetjes bianca

zoef

Berichtdoor zoef » 29 nov 2007, 19:52

Dag mama's,

Ik was begonnen met jullie verhaal te lezen, maar blijkbaar hebben jullie elkaar hier gevonden... 'k ben dan ook gestopt met lezen, maar ik wou hier niet zomaar weggaan. Heel veel sterkte mama's!
groetjes,
zoef

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 30 nov 2007, 08:14

hallo zoef,

dank je wel voor je steun
het hele verhaal van mijn 3 engeltjes is te lezen op de website die ik voor hun heb gemaakt
tis toch altijd fijn als er mensen zijn die je steunen ookal ken je die mensen niet
mag ik vragen of jij ook een engeltje hebt?

groetjes bianca

bianca mama van Larissa*,Fleur*en Tessa

Berichtdoor bianca mama van Larissa*,Fleur*en Tessa » 07 jan 2008, 06:49

hallo,

vrijdag belde mijn schoonzus om te zeggen dat ze terug zwanger is
ik was mijn dag goed begonnen tot dat zij mij belde
pas op, ik gun het haar van harte he, daar niet van, maar heb het er toch een beetje moeilijk mee

wij zijn ook aant proberen om terug zwanger te geraken, maar deze keer lukt het ons niet zo snel als wij willen

toen wij voor de eerste keer aant proberen waren voor zwanger te geraken, heeft het een jaar geduurd eer het raak was
zij stopte met de pil,buiten weten van haar vriend,hij wou nog even wachten, en hup de maand erna was ze zwanger
toen heb ik het ook moeilijk gehad, toen ik dat nieuws hoorde

ik had gewoon gehoopt dat het nu eens eerst onze beurt was om terug zwanger te zijn en na negen maanden een gezond en wel kindje op de wereld kunnen zetten
ik kan natuurlijk het haar niet kwadelijk nemen, haar leven gaat ook verder en kan niet van haar verwachten dat zij wacht tot het eens bij ons lukt
maar ik heb het er een beetje moeilijk mee

het is raar maar als ik vreemde mensen zie, die ik niet persoonlijk ken, dan heb ik er niet zo'n moeite mee, maar bij haar wel
wou dit even van mij afschrijven

groetjes bianca

mama van lennert en lara*

Berichtdoor mama van lennert en lara* » 07 jan 2008, 20:29

Heel veel sterkte gewenst aan bianca en cindy ben zelf ook mama van een engeltje en nu van een bengeltje.Ik versta je heel goed op mijn werk waren er ook verschillende die zwanger waren na dat ons dochtertje gestorven is en ik had het ook moeilijk heb dan nog een miskraam gehad en dan zwanger van ons zoontje die nu 7 maand is maar het blijft moeilijk en ik mis ons meisje nog meer.Heel veel sterkte!!!

Terug naar “Overlijden”