onze 3 mooie engeltjes

bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa*

onze 3 mooie engeltjes

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 24 sep 2007, 14:45

hallo,

ik ben een mama van 3 mooie engeltjes
wil even mijn verhaal hier eens neerschrijven

bijna een jaartje geleden (29 oktober 2006) zijn wij mama en papa geworden van 2 engeltjes (2ling) Larrisa*en Fleur*
ik was 5 maanden zwanger toen de 2ling geboren werd
ze zijn levensloos geboren, maar daarom voel ik mij niet minder mama
ben blij dat ik toch nog die 5 maanden van hun heb kunnen genieten
op het moment toen ik mijn weeën had heb ik onze meisjes nog voelen schoppen
dacht eerst: kan toch niet dat we ze moeten verliezen, ze leven nog
maar helaas hebben we ze toch verloren
we hebben ze nog een uurtje bij ons gehad na de bevalling en de dag erna hebben we afscheid van hun genomen
ze waren zo mooi en schattig, ze hadden alles erop en eraan
maar afscheid in ons hart en gedachten zullen wij nooit nemen
4 maanden later was ik terug zwanger van onze Tessa*
sommige mensen vonden dat vroeg dat ik terug zwanger was
maar die mensen weten niet hoe het voelt en wat wij misten
wil niet zeggen dat ik na 4 maanden al terug zwanger was dat we Larrisa*en Fleur* al vergeten waren, integendeel, vergeten zullen we hun nooit
er zijn mensen in onze omgeving die hun wel al vergeten zijn, en dat vindt ik heel erg, voor hun hebben ze nooit bestaan
nu we waren blij dat ik terug zwanger was, maar we hadden ook veel schrik, schrik dit kindje ook te verliezen
alles bleef goed gaan en na 5 maanden zwangerschap, waren we opgelucht
nu zou het niet meer fout kunnen gaan de ergste maanden voor ons waren voorbij
maar toen ik 24 weken was, leek het weer mis te gaan
kreeg weer diezelfde pijn als toen ik bij de 2ling had toen hun werden geboren
belde naar mijne gyn en hij zei dat het geen kwaad kon omdat het nu maar 1 kindje was en als ik pijnstillers thuis had moest ik er 2 innemen en als het dan niet over ging moest ik naar het ziekenhuis gaan
we zijn onmiddelijk naar het ziekenhuis gegaan en toen we daar aankwamen zag ik dat ik bloed verloor
het filmpje speelde zich weer af in mijn hoofd
ik had al ontsluiting maar nu konden ze het misschien verhelpen dat Tessa* te vroeg zou geboren worden
maar dat heeft ook niet gelukt
na 6 uren weeën gehad te hebben is Tessa* geboren op 26 juni 2007
ze leefde nog en we hadden besloten dat ze alles op alles moesten zetten om haar te helpen
dat hebben ze 2 dagen kunnen doen
maar toen kregen we te horen dat het niet goed ging met Tessa*
ze had een hersenbloeding gekregen in haar beide hersenkamertjes
ze ging geen mooie toekomst tegemoet, moest ze het gaan halen
we hebben toen met heel veel pijn in ons hart besloten om haar te laten gaan
je wilt je kinderen altijd een mooie toekomst geven en dat konden we haar niet geven
ze is vredig in mijn armen overleden, was net of ze een glimlach op haar gezicht had, dat ze blij was dat we deze keuze voor haar hadden gemaakt
de kinderarst en zovele mensen rondom ons zeiden dat we de beste keuze hadden gemaakt in het belang van Tessa* en daar troost ik mij ook mee
na onderzoeken bij Larrisa*,Fleur* en Tessa* bleek dat er niks mis met hun was
maar nu weten ze wel wat de oorzaak is, mijn baarmoederhals is niet sterk genoeg om mijn kindjes de volledige 9 maanden uit te dragen
bij mijn volgende zwangerschap gaan ze een cerclage doen
vind het heel spijtig dat ze nu pas de oorzaak weten
we zullen hun nooit vergeten
dit was in het kort mijn verhaal

heb een website gemaakt voor onze engeltjes
http://everyoneweb/larrisafleurtessa

groetjes bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa*

Gast

RE: onze 3 mooie engeltjes

Berichtdoor Gast » 24 sep 2007, 14:57

Eerst en vooral een proficiat voor je prachtige kindjes...
Helaas moest je ze weer afgeven,maar ik ben zeker dat ze als mooie engeltjes ergens verder leven...
Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk heb je veel steun van andere mensen,want die kan je nu goed gebruiken.

(de link naar je website doet het niet)

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 24 sep 2007, 16:32

sorry verkeerde link opgegeven

http://everyoneweb.com/larrisafleurtessa

K.

Berichtdoor K. » 25 sep 2007, 00:22

Bianca,

Mijn welgemeende deelneming met dit groot en verscheurend verlies. Van dit verhaal wordt een mens niet goed en staat stil bij de meedogenloosheid van de natuur.

Laat de tijd helen.

Veel moed en kracht gewenst,
K.

Veroniek

Berichtdoor Veroniek » 25 sep 2007, 08:14

Lieve Bianca,

Ik heb even contact genomen met de webmaster van MLH, en het zou nu in orde moeten zijn.

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 25 sep 2007, 09:54

hoi k ,

dank je voor je deelneming
doet nog iedere dag veel plezier te horen dat er mensen zijn die je steunen in deze moeilijk tijd
want het is nog altijd een hele moeilijk periode voor ons
met de tijd zal het mss wel beteren maar helemaal verbeteren zal het nooit

knuf bianca

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 25 sep 2007, 09:55

hoi veroniek

nog eens bedankt voor de navraging
heb idd vandaag een mailtje gehad dat het nu inorde is
en het is inorde kan terug op de site

knuf bianca

Gast

Berichtdoor Gast » 25 sep 2007, 20:57

hai bianca ,weet niet goed wat ik zeggen moet.....maar wat verschrikkelijk,...ik zelf heb mijn zoontje bij 33 weken moeten afgeven ,domme pech ,heb ondertussen het aangedurfd om nogmaals zwanger te raken en ben de trotse mama van een dochter,maar wat een verdriet voelde ik toen ik ook jullie verhaal la s,wat vreselijk ,1 x is erg ,maar 2 x dat is gewoon onmenselijk, wat sterk zullen jullie samen moeten zijn om dit grote verlies te verwerken en ee plaatsej te geven ,
met jullie engeltjes in jullie harten en gedacchten hoop ik ook dat jullie het geluk mogen gaan ervaren op een levend kindje ..heel veel sterkte en neem de tijd voor jullie verdriet....sterkte

Gast

Berichtdoor Gast » 22 okt 2007, 12:58

1 keer is al zo verschrikkelijk en dan zoiets 3 keer doormaken
Heel veel sterkte

Vanessa

Berichtdoor Vanessa » 22 okt 2007, 13:10

Och Bianca, hoe erg!!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Het is toch zo oneerlijk :(

bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa*

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 22 okt 2007, 15:10

hallo vanessa,

idd het is oneerlijk
ik kan mij zo ergen als ik hoor dat moeders of vaders hun kinderen verwaarlozen,vermoorden enzo
en ook van mensen die geen kinderen willen of nog nie en die een gezond en wel kind op de wereld zetten
maarja wat kun je eraan doen
pff volgende week maandag is het al weer een jaar geleden dat Larrisa*en Fleur* geboren zijn
het gaat allemaal zo snel
mag ik vragen heb je ook een kindje verloren

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 22 okt 2007, 15:19

Bianca,

Ik heb met veel tranen je verhaal gelezen, toen ik je website opende en het liedje van Udo hoorde werd het me allemaal een beetje teveel.

5 weken hebben wij ook afscheid moeten nemen van onze tweeling, Xander en Emma. Emma heeft 2 dagen geleefd en Xander 4 dagen. Op de dag van hun dienst/crematie hebben we ook het liedje van Udo laten draaien.

Hierbij ons verhaal :

17 september : 's nachts fameuse buikpijn gehad maar de pijn is weggegaan

19 september : consultatie bij de gyn. De metingen van Xander waren perfect. Maar ons meisje speelde altijd verstoppertje en daarom wou de gyn een vaginale echo uitvoeren. Toen bleek dat mijn baarmoederhals verstreken was. Ze hebben mij met spoed naar de MIC afdeling (dienst voor intensieve zorgen voor zwangere vrouwen) gebracht.
Ik heb onmiddellijk weeënremmers gekregen, preventief antibiotica want ze vermoedde dat ik met een infectie zat (ze hebben ook een uitstrijkje genomen om te zien dat ik effectief een infectie had maar door de preventieve antibiotica konden ze dit niet meer zien).
De bedoeling was dat ik voor de rest van mijn zwangerschap plat moest gaan liggen en moest verblijven in het ziekenhuis.

20 september : rond de middag kreeg ik fameuse buikpijn en moest altijd precies naar de grote wc gaan. Maar wat bleek dat ik mijn weeën had. Ik had 4 cm ontsluiting en op minder dan een half uur volledige ontsluiting. Ze zijn met mij in allerijl naar de verloskamer gereden en ben op minder dan een half uur bevallen van Emma en Xander.
Het was natuurlijk veel te vroeg maar bij hun geboorte hoorde we dat het een goede en flinke start was.
's Avonds hadden we een gesprek met een kinderarts en zij was niet echt positief. Ze zei dat ze op 20 jaar ervaring op haar 5 vingers kan tellen dat zo'n vroeg geboren er door komen en 1 ervan ongeschonden. Maar je luister er allemaal niet echt naar want je denkt onze kindjes komen er door!

22 september : hebben we te horen gekregen dat Emma een hersenbloeding van niveau 4 had gekregen. Onze wereld stort in. We kunnen ons dochtertje geen waardig leven geven. Ze gaf die dag ook zelf aan dat ze het niet meer aankon want haar parameters gingen achteruit. We hebben haar 's avonds laten dopen en de laatste sacramenten toegediend en nadien is ze in onze armen gestorven.

23 september : alle onze hoop is op Xander gericht. Het doet zo'n verschrikkelijke pijn het gemis van ons Emma maar we moeten blijven doorvechten voor Xander. Hij doet het enorm goed, zijn medicatie en zuurstof is afgebouwd, hij plast zonder medicatie. We hebbben een klein beetje hoop.

24 september : Xander heeft ook een heel zware hersenbloeding gekregen. Hij ligt er zo vredig bij dat we dit nooit hadden gedacht. De kinderartsen vertelden nu ook ons weer dat we ook hem geen waardig leven konden geven alleen een leven aan de machine.
We hebben 's avonds Xander ook laten dopen en de laatste sacramenten toegediend en ook hij is in onze armen gestorven.

27 september : we hebben vandaag definitief afscheid genomen van Emma en Xander.

Ze zullen voor alijd onze prins en prinsses en het het licht in onze ogen blijven!
Een stuk is van mezelf gestorven maar ik blijf ze voor altijd in mijn hart dragen.

Ook ik heb een zwakke baarmoederhals en zal bij de volgende zwangerschap een cerclage moeten laten doen.

Bianca, woorden zijn hier overbodig want ik weet wat het is ......

Hou je sterk!

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 22 okt 2007, 15:59

beste Cindy,

ik leef met je mee
vind het heel erg voor je dat je je tweeling Emma* en Xander* verloren hebt
Larrisa*en Fleur* zijn doodgeboren
maar voor ons hebben ze toch bestaan en blijven ze verder bestaan in onze gedachten en ons hart

moet heel zwaar voor je zijn geweest toen jullie eerst Emma* verloren waren en je dan nog sterk proberen te houden voor Xander*

het is mss een kleine troost maar ze zijn hierboven gelukkig met zijn 2tjes
en ja je wilt je kinderen altijd een waardig leven geven en dat konden jullie hun niet geven zolijk wij Tessa* haar geen waardig leven konden geven
ik troost mij altijd met de gedachten, we hebben het beste voor haar gedaan, we hebben haar verlost van de pijn en de moeilijke dagen,weken,maanden en jaren die haar nog te wachten stond
jullie hebben de beste keuze gemaakt voor Emma*en Xander*daar moeten jullie altijd in blijven geloven,want ik weet het is soms moeilijk
Tessa* hebben we die avond toen ze van ons heen is gegaan ook nog een sneldoop gegeven

bij ons zullen Larrisa*,Fleur*en Tessa* altijd onze eerst 3 kindjes zijn
als mensen aan mij vragen of ik kinderen heb zeg ik altijd ja 3 kindjes

als ik het liedje van Udo hoor zeg ik altijd dit is het liedje van Larrisa*,Fleur*en Tessa*
er is niet 1 dag die voorbij gaat dat ik naar dat liedje luister

mag ik je vragen op hoeveel weken zwangerschap dat Emma*en Xander* geboren zijn

ik wens je heel veel sterkte toe
en als je het eens moeilijk hebt of je wilt eens praten over je kindjes je kunt altijd op mij rekenen

groetjes bianca

Bianca

Berichtdoor Bianca » 22 okt 2007, 18:39

Hey Bianca,

Bedankt voor je steun!

Het is zo moeilijk allemaal, ik leef niet maar ik probeer te overleven! Ik zou niets anders doen dan over Emma en Xander praten zodat de mensen hun niet vergeten.

Ik weet dat we de goede beslissing hebben gemaakt maar toch hé ......
We hebben alles gedaan, zij hebben héél hard gevochten en het personeel van neo heeft ook alles gedaan wat ze konden doen.
Ik zou hun zoooo graag nog eens in mijn armen nemen, we hebben onze kindjes alleen in ons armen gehouden om hun waardig te laten sterven.

Emma en Xander zijn geboren op 24,5 week.

Ik beaam wat je zegt als ze je vragen of je kindjes hebt. Dit zullen altijd mijn eerste 2 kindjes zijn.

Wanneer is dit gebeurd met Tessa?
Ik vind het vreselijk dat je dit 2x hebt moeten doorstaan.

Als je zin om te babbelen, je weet me te vinden hé.

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 22 okt 2007, 19:35

hoi Cindy,

idd het is moeilijk
ik ben ook niet meer wie ik was voor ik mijn kindjes heb verloren
zolijk je zegt proberen te overleven en nog wat van je leven proberen te maken
al is dat makkelijker gezegd dan gedaan

zeg vaak, zou nog eens graag mijn kindjes in mijn armen nemen, ze eens lekker vastpakken en knuffelen
ben toch blij dat ik nog hun voetafdrukjes en foto's van hun heb
alhoewel ik het anders had gewild

het kan zijn dat je soms het zelf moeilijk krijgt met de keuze die jullie hebben gemaakt
maar je moet weten het was echt de beste
dat had onze kinderarts ons ook gezegd en zovele mensen rondom ons

volgende week maandag is het al een jaartje geleden dat Larrisa* en Fleur* geboren zijn
pffff gaat snel, lijkt net of het pas gisteren geleden is
en nu is het al 4 maanden geleden dat Tessa* geboren is

hier hetzelfde, als je zin hebt om te babbelen, je weet mij ook te vinden
als via msn wilt babbelen mag ook

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 23 okt 2007, 18:26

Bianca,

Ik begrijp héél goed wat je bedoelt! Ik zeg dat ook dikwijls, ik zou zoooo graag Emma en Xander nog eens in mijn armen willen nemen. Als ik hun foto's zie dan zou ik hun zo uit de foto willen nemen en nog eens willen knuffelen. Ik benijd alle moeders die hun kindje kunnen knuffelen. Ik mis ook het schoppen in mijn buik.

Ik kom zojuist van de accupunctuur. Ik zou graag hebben dat mijn hormonenhuishouden terug in orde is als we terug zouden starten voor een nieuwe zwangerschap.

Ik ben ook blij dat ik de afdruk heb van hun voetje en handje. Ik heb ook alle spulletjes meegekregen van neo (mutsje, hun dekentjes, hun thermometer, etc.....). Deze spulletjes zouden we willen inlijsten. We zijn vorige week naar iemand geweest dat dit zou doen en we zouden deze week een prijsofferte ontvangen.

Donderdag moet ik terug naar de gyn voor een uitstrijkje. Ik ga vragen om een bloedafname te doen om te zien hoe mijn hormonenspiegel zit, waar ik zit in mijn cyclus want ik weet niet vanaf wanneer ik moet tellen.
Wanneer mag ik mijn nieuwe menstruatie verwachten? Moet ik tellen vanaf ik de eerste keer gemenstrueerd word of op het einde van mijn menstruatie?

Ben jij natuurlijk zwanger geworden?
Ben jij nog steeds in zwangerschapsverlof?

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 24 okt 2007, 10:13

hoi Cindy,

alles wat jij neerschrijft is hetzelfde wat ik voel,denk en wil
daarom vind ik het ook fijn om met jouw mijn gevoelens enzo te kunnen delen
er zijn vele mensen die zeggen je moet het eerst zelf hebben meegemaakt om te kunnen weten hoe het voelt en eerlijk gezegd is dat ook zo
maar ik hoop dat die mensen het nooit zouden moeten meemaken

heb op de site met lege handen ook heel veel steun al gekregen en al mensen leren kennen die hetzelfde hebben meegemaakt
zij weten hoe wij ons voelen en kunnen je daarin soms nog het meeste in steunen

er bestaat een site waar je je vruchtbaarheid kunt berekenen
je gaat naar google en daar type je 9 maanden in,dan krijg je een hele lijst met site's en de eerste site in de lijst moet je nemen
dan ga je naar vruchtbaarheid, dan naar zwanger?,en dan naar vruchtbaarheidsberekening
daar kun je dus berekenen wanneer je je cyclus hebt, wanneer je in je vruchtbaarste periode zit enzo
ik heb het eens 1 keer gedaan en het kwam toch goed uit

na mijn 2 bevallingen heb ik spontaan de maand erop mijn menstuatie gekregen

ik ben ook op een natuurlijke manier zwanger geraakt
eerst heb ik een jaar moeten proberen om voor de eerste keer zwanger te geraken omdat er iets niet inorde was bij mij, een soort cisten,maar ik weet niet meer juist wat de benaming enzo was, en op het laatste nadat die weg waren heb ik wel 1 hormonen spuit gekregen, moest er normaal 3 krijgen maar bij de eerste spuit was het al gelukt, daarmee dat we meer kans hadden op een 2ling

voor mijn 2de zwangerschap is alles heel spontaan gegaan
na 3 maanden was ik terug zwanger
mijne gyn had gezegd dat we best eerst 3 maanden wachten en dan mochten we terug beginnen

ik ben 3 maanden op zwangerschapsverlof geweest, en had nog een maand gewoon verlof staan van het werk
normaal moest ik volgende week maandag beginnen maar had gevraagd om die maandag mijn vrije dag te krijgen omdat het dan juist een jaar is geleden dat de 2ling geboren is en heb die dag ook vrij gekregen
nu ben ik wel al terug aan het werk omdat ze dat hadden gevraagd wegens veel zieke op het werk
ben toch van 1 kant blij dat ik terug mocht gaan werken, want de laatste tijd begon ik meer en meer na te denken

wij zijn nu terug aan het proberen om zwanger te geraken, als dit lukt dan mag ik de eerste 3 maanden nog werken, dan gaan ze een cerclage plaatsen bij mij en dan was het het beste dat ik thuis blijf erna
die raad ga ik dus ook zeker en vast opvolgen

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 25 okt 2007, 18:41

Hey Bianca,

Het doet me zo deugd om iemand te leren kennen dat weet en begrijpt wat ik voel.

Wij zullen ook vrij vlug terug starten om zwanger te worden. Geen vervanging van Emma en Xander! Maar je weet nu pas wat het is om je eigen kind in je armen te nemen en dat proeft naar meer!
Ik moet nu nog één keer ongesteld worden en dan mogen we terug starten. Ik ben vandaag op controle geweest en ze denkt dat ik binnen 3 weken ongesteld zal worden.
Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar mijn menstruatie :-)

Ik heb ook de nodige informatie gekregen over de cerclage. Zij zegt dat ik rond 14 weken onder algemene verdoving een cerclage zou krijgen. 3 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum word deze doorknipt. Ik zou heel nauw opgevolgd worden ook kwa infecties. En zal waarschijnlijk ook vroeg moeten stoppen.

Wij kunnen spijtig genoeg niet natuurlijk zwanger worden, wij zijn zwanger geworden met IUI. We waren al 2 jaar bezig om zwanger te worden.
We hebben vandaag ook nog een bezoekje gebracht aan de neo. Deed me zo deugd om terug te zijn op de plek waar ze gelegen hebben.

Valt het een beetje mee op het werk, kunt ge u wat concentreren?

Ik ben in verplichte zwangerschapsrust tem begin december. Ik heb normaal gezien zwangerschapsverlof tem 24 januari maar ik denk dat ik begin januari terug aan de slag ga.

Mag ik vragen in welk ziekenhuis je in behandeling bent?
Hoe komt het dat ze na de eerste keer niet ontdekt hebben dat het probleem je baarmoederhals was?

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 26 okt 2007, 11:04

hoi Cindy

voor mij doet het ook heel veel deugd dat ik je heb leren kennen

wij zijn terug bezig om zwanger te geraken
in mijn geval kijk ik er dus niet naaruit dat mijn regels komen :-)
normaal volgende week zouden ze moeten komen

ik ben in behandeling in het ziekenhuis in Jette
ben daar ook 2x bevallen en moet zeggen de begeleiding vond ik heel goed en ook mijne gyn die ik nu heb daar kan ik ook niet over klagen

zij heeft mij ook uitgelegd over hoe en wat de cerclage word geplaatst
na 12 weken gaan ze de cerclage bij mij plaatsen
eerste zei ze met verdoving via ruggenprik, maar omdat ik epileptie heb gaan ze bij mij ook onder volledige verdoving doen
heb bij mijn 2 bevallingen dan ook geen ruggeprik gekregen vanwege die epileptie

als ik terug zwanger ben moest ik bij haar een afspraak maken en dan ging ze een datum vastleggen en meer uitleg geven

ik moet zeggen het valt goed mee om terug te gaan werken
heb nu toch veel afleiding en die had ik nu de laatste tijd wel echt nodig
begon meer en meer na te denken, schuld zoeken bij mij, had ik mss dit gedaan of dat enzo

na de eerste keer dachten ze dat het probleem niet bij een zwakke baarmoederhals lag omdat het een 2ling was en je daar meer kans hebt op een vroeggeboorte
maar mijn gyn waar ik toen in behandeling bij was had tegen mijn schoonmoeder gezegd dat hij bij een volgende zwangerschap wel een cerlage ging plaatsen en toen ik dus zwanger was van Tessa had ik hem gevraagd om een cerclage te doen en hij zei dat da niet nodig was omdat het nu maar 1 kindje was en dat bij een cerclage je meer kans op een infectie had
maar mijn moeder heeft 2x een cerclage laten plaatsen en daar is alles goed gegaan en een tante van mijn man heeft dat ook gehad en daar is ook alles goed verlopen
had hem dat ook gezegd maar dat had er niks mee te maken zei hij het is niet erfellijk
nadien heb ik toch gehoord dat het wel een beetje erfelijk kan zijn

ik heb dus ook schuldgevoelens dat ik bij de zwangerschap van Tessa niet overgestapt ben naar een andere gyn
maar je denkt toch dat een gyn wel weet hoe of wat
en had van vele mensen gehoord dat hij een hele goeie was
nu ben ik dus wel in behandeling bij een andere gyn dokter breugelmans
zij zei direct volgende keer een cerclage

ze had mij ook aangeraden na 3 maanden zwangerschap thuis te blijven, niet meer gaan werken en dat ga ik ook doen

zou ook graag nog eens naar de neo afdeling gaan maar ik weet niet of ik het aankan

groetjes bianca

Cindy

Berichtdoor Cindy » 26 okt 2007, 15:43

Hallo,

Vandaag is het echt een KL* dag! Loop hier al ne ganse dag als een klein kind te wenen, ik kan het gewoon niet tegen houden. Probeer me af te leiden maar vandaag wilt het maar niet lukken.

Ik ben in behandeling in het St Augustinus ziekenhuis te Wilrijk.

In bijlage vind je een foto terug van Emma. Ik zal nog een apart berichtje versturen met de foto van Xander.

Deze middag heb ik een telefoontje gekregen van Kind & Gezin. Binnen 2 weken zou er iemand langs komen. Heb jij zo'n gesprek gehad? Is dat een beetje meegevallen?

Ik hoop dat ik jullie volgende week mag feliciteren! Zo te horen ben je toch steeds vlug zwanger geraakt.

Groetjes,
Cindy

Attachment : DSC00167.JPG

Cindy

Berichtdoor Cindy » 26 okt 2007, 15:46

Hierbij een foto van Xander.

Attachment : IMG_2272.JPG

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 27 okt 2007, 13:26

hoi Cindy,

ik heb ook nog steeds momenten dat het mij echt niet gaat
soms ben ik aant kuisen en dan beginnen de tranen gewoon over mijn wangen te rollen
na een tijdje zul je merken dat het je wat beter gaat maar als je zo van die dagen hebt dat het je echt niet gaat moet je gewoon je tranen laten komen
je niet inhouden gewoon doen, heb ik ook gedaan en doe ik nog steeds, merk dan achteraf dat het mij ook deugd heeft gedaan

er zijn dagen dat ik gewoon niet kan wenen dat ik uitgeweend ben en dan denk ik soms alé hoe kan dat nu

maandag is het juist een jaar geleden dat we Larrisa* en Fleur* verloren zijn
pfffff weet niet hoe het mij die dag gaat gaan
ben blij dat ik niet moet gaan werken, want denk dat het mij toch niet zou gaan op het werk

goh het zijn echt mooie en schattige kindjes jullie Emma en Xander
kreeg de tranen in mijn ogen toen ik de foto's zag
mag ik vragen hoe groot ze waren en hoeveel ze wogen

Larrisa* woog 270gr en was 24cm
Fleur* woog 220gr en was 22cm
Tessa* woog 800gr en was 29.5cm

dit is een foto van Larrisa*en Fleur* met hun beertje die nu mij ons staat bij hun foto

Attachment : IMG_1821.JPG

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur* en Tessa* » 27 okt 2007, 13:29

dit is Tessa*
de avond dat we haar voor het eerst in onze armen konden pakken en ze van ons heen is gegaan

Attachment : BILD0301.JPG

Cindy

Berichtdoor Cindy » 03 nov 2007, 13:47

Hey Bianca,

Weer ff geleden maar de laatste dagen waren weer super moeilijk.
Hebben jullie het een beetje kunnen doorstaan?

Ik had de foto'tjes al gezien op jullie website. Zo mooi, klein, fijn met alles er op en eraan!

Maar er is ook positief nieuws ..... verleden week zondag ben ik ongesteld geworden! Nu donderdag heb ik terug een afspraak bij mijn fertiliteitsgyn, ik hoop dat we snel kunnen starten maar ik vrees ervoor dat we daarop nog 1 maand moeten wachten tot we weer de goedkeuring hebben van de mutualiteit voor onze hormonenspuiten.

Ik heb deze week ook veel aan jou gedacht ... met de vraag of het bij jullie gelukt is?

Groetjes,
Cindy

Berichtdoor bianca mama van Larrisa*,Fleur*en Tessa* » 03 nov 2007, 14:51

hey Cindy,

hier hetzelfde heb het ook moeilijk gehad de laatste week
maandag was het een jaartje geleden dat Larrisa* en Fleur* geboren waren
hebben ballonnen op gelaten en heb hun een verjaardagskaartje geschreven
staat nu hier bij hun foto

dat is idd heel goed nieuws wat ik lees,dat je ongesteld bent geworden
ik duim voor je dat jullie zo snel mogelijk terug mogen beginnen

hier is er spijtig genoeg minder goed nieuws ik ben gisteren terug ongesteld geworden
pffff nog een maandje wachten alé hopelijk toch, maar ik was er ook te veel mee bezig
nu heb ik gezegd als het komt komt het

je weet als er iets is je kunt bij mij terecht he

groetjes bianca

Terug naar “Overlijden”