Talle

Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella)

RE: Talle

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella) » 23 aug 2007, 12:49

Hoi Miranda, Kelly en Calimero

Ik vind het fijn dat jullie nog af en toe eens aan ons Talle denken.
Bedankt voor de lieve woordjes.

@ Calimero,

Ella lijkt inderdaad op Talle°, maar ze lijkt nog meer op Obe.
Maar als ze ligt te slapen dan heeft ze dezelfde trekjes als haar grote zus, vooral hoe ze haar mondje dan houdt.
Nu vind ik het fijn als iemand de vergelijking met ons Talle ziet, maar in het beging had ik het daar een beetje lastig mee.
Ook omdat ik hetzelf niet zag of niet wou zien.

Grts Daisy, Talle° en Ella

Calimero

RE: Talle

Berichtdoor Calimero » 23 aug 2007, 22:44

Hoi Daisy,

wel ja dat begrijp ik dat je het daar moeilijk mee had, maar heb het toch maar geschreven, misschien was het wel net niét zo en had je daar vrede mee... er staat een fotootje op je site waar ik direct aan moest denken toen ik Ella's foto zag... heb de dagen sinds ik jullie verhaal las al vaak moeten denken aan Talle, k heb elke letter van jullie dagboek gelezen en ik voelde mee de pijn van jullie verlies, het is echt verschrikkelijk zoiets mee te maken... ik heb er geen woorden voor,.. maar als mens is het nog erger om te zwijgen, en niets te zeggen tegen mensen die nu net zoveel steun kunnen gebruiken! Een medemens kan hard zijn als hij niet weet hoe met verdriet om te gaan,... hopelijk hebben jullie toch wat steun kunnen vinden in jullie vriendenkring, bij elkaar en op zappybaby!

Terug naar “Overlijden”