Talle

Saartje

RE: Talle

Berichtdoor Saartje » 07 nov 2006, 09:58

Hoi Daisy,

ik ben blij dat er op het forum nu geweten is dat je opnieuw zwanger bent, want ik vraag me dagelijks af hoe het nu met je zou zijn maar om jouw privacy te respecteren durfde ik het langs deze weg niet vragen.En daar ik nog steeds mijn mailadres niet heb hier thuis kon ik het ook niet via een andere weg te weten komen...
Ik ben alleszins blij dat alles nog goed gaat. De eerste 3 maanden zijn voorbij. Dat was bij mij al een grote opluchting. Ik zie dat je op 20 november opnieuw op controle kan. Als alles goed gaat lig ik op dat moment met mijn kersverse zoon in de kraamafdeling. Maar ik zal die dag zeker aan jou denken en als ik dan terug thuiskom ga ik zeker jouw verhaal verder opvolgen.

Succes en heel veel sterkte toegewenst,
Liefs, Saartje , mama van Simon° en ????

saartje

Berichtdoor saartje » 21 nov 2006, 07:27

hallo Daisy.
Hoe is het gisteren gegaan bij de dokter?.
Liefs,Saartje

Gast

Berichtdoor Gast » 21 nov 2006, 10:13

hai saratj e,hoe is het met jou ,ik begrijp dat je terug thuis bent ...alles goed ...?

mama kelsey*

Berichtdoor mama kelsey* » 21 nov 2006, 10:31

lieve ouders...
ook "vanonzentwege" proficiat!
een mooi lichtpuntje in jullie leven!
en vanop een donzig wit wolkje kijkt talle* glimlachend toe!
xxx

Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 21 nov 2006, 12:31

2de X goede keer, had net alles geschreven duw op verzenden en alles is weg!!!

Hoi Saartje,

Eerst en vooral nog ne dikke proficiat van ons allemaal.
Hoe is de bevalling vlot verlopen??
Lijkt Merlijn op Simon???
Ik wil je nog zoveel vragen, maar dat is voor een andere keer.

Met mij en de baby gaat alles goed.
Hij/zij groeit goed en zit 1 week voor op schema!!
Zou volgens de echo's nu al 19w en een paar dagen zijn, en volgens de gyne zou ik 18w zijn!!
We konden wel niet zien wat het ging worden. Ik vond dat niet erg, maar Philip wilde het precies toch graag weten :)
De gyne kon wel met 100% zekerheid zeggen dat zowel het hartje, de hersentjes en het lipje volledig in orde waren en dat was voor ons toch een hele geruststelling.
We hebben wel een pracht van een 3d foto meegekregen, en dan begin je toch weer stilletjes te dromen.....
Over 4 weken moet ik terug.
Zou het kunnen dat dan de suikertest al gedaan wordt??
Meende dat de gyne er gisteren iets van zei!!
We zullen wel zien.

@ mama van Kelsey,

Bedankt.....
Ik hoop dat ons Talle° nu lekker op haar wolkje ligt te lachen.....
En dat ze voelt dat wij haar heel hard missen.......
Maar dat ze ook weet dat haar naam voor altijd in mijn hart staat gegrift.

Veel liefs,
Daisy, Talle° en......?

K.

Berichtdoor K. » 30 nov 2006, 22:28

Vanavond, de avond voor 1 december, kijk ik naar de hemel en zoek achter het mooiste sterretje dat ik kan zien. Dat ben jij, lieve speciale Talle.

Het is 1 jaar geleden dat je stierf, 1 jaar is voorbij.

Ik denk aan u, Tallemieke, aan je mama en aan de hele familie.

Veel liefs,
K.

Gast

Berichtdoor Gast » 01 dec 2006, 10:25

hoi lieverds ,wij wensen jullie vandaag heel veel sterkt e ,en nogmaals we denken aan jullie.. en aan jullie talle..ga een kaarsje aansteken voor d`r.
lief smiranda ,pascal bas en ?

Saartje

Berichtdoor Saartje » 01 dec 2006, 12:28

Lieve daisy, Philip, Obe en Talle*

vandaag is kleine Talle* precies 1 jaar geleden overleden en ik weet dat dat voor jullie een extra moeilijk moment moet zijn. Langs de ene kant is er de vreugde en dankbaarheid omdat jullie opnieuw een kindje verwachten, langs de andere kant maakt dat Talles* gemis waarschijnlijk nog groter.
Ik weet zeker dat jullie kleine meid van ergens vol trots en dankbaarheid op jullie neerkijkt en waakt over haar mama, papa, grote broer en de baby.
Ik wens jullie vandaag heel veel sterkte en ook hier zal vandaag een extra kaarsje branden...

Liefs en een warme knuffel voor jullie allemaal,
Saartje, mama van Simon* en Merlijn

Gast

Berichtdoor Gast » 22 dec 2006, 20:49

up

Gast

Berichtdoor Gast » 17 jan 2007, 15:23

omhoog met deze onderwerp.

Kelly

Berichtdoor Kelly » 17 jan 2007, 15:37

Hoi Daisy en co,
Alles oké met jullie?? Hoe vlot het met de zwangerschap?? Het gaat snel vooruit hé? Ik ben enorm nieuwsgierig naar het geslacht van jullie derde kapoen!! Nog even geduld oefenen.
Hoe ist met Obe?? Doet hij het goed op school?? Hij kijkt ook wel uit naar zijn broer of zusje zeker??
Groetjes
Kelly ( een augustusmama) en Rhune

Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°en.....?)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°en.....?) » 18 jan 2007, 07:53

Hoi Kelly,

Met ons gaat alles goed. De zwangerschap verloopt zeer vlot!!
Ik verschiet er soms zelf van hoe snel het deze keer allemaal gaat.
Gelukkig maar!! Als je aan Obe vraagt wat hij het liefste wil dat zegt hij toch "een zusje", maar ik denk dat hij verwacht dat ons Talle° terug komt!!
Nu als ik eerlijk ben zou ik ook het liefst terug een meisje willen, maar 2 jongens lijkt me ook wel plezant. Ik denk dat die meer aan mekaar gaan hebben dan broer en zus!! Allez ik spreek uit eigen ervaring dan, heb eigenlijk nooit zoveel aan mijn broer(tje) gehad!!
Och het maakt niet uit, als het maar gezond is!! Dat is voor ons het voornaamste.

Met Obe gaat het ook goed, alleen wil hij niet meer naar school!!
Zet hem nu al 2weken al wenend aan 't school af. Niet plezant zunne!!

Hoe gaat het met Rhune?? Wat kan ze al allemaal?? Haalt ze al wat kleine apenstreekjes uit?? Ben eens benieuwd.
Al bijna 1,5 jaar oud!! Wat gaat de tijd toch snel sèg!!
Zijn jullie nog niet aan het gaan voor een volgende??

Grts,
Daisy, Talle° en......?

Kelly

Berichtdoor Kelly » 18 jan 2007, 15:02

Hey, ik ben blij te horen dat alles goed gaat bij jullie!! Ik gun het jullie echt waar.
Ja ons Rhune is van maandag al 17 maandjes, niet te geloven hoe snel het gaat!! Het is een echt meisje! Dikwijls zelfs meer hakf jongen :)
Ze kan echt enorm veel kattekwaad uithalen maar ze kan ook heel lief zijn en fletst graag. Ze begint nu goed te "babbelen". Nog veel chinees ertussen maar ze maakt al goed duidelijk wat ze wil. Ze wil 's avonds geen melk meer, ze wil alleen eten en niet meer geholpen worden, ze plundert nog steeds graag de kasten,....
Ik verlang heel erg naar een broer of zusje voor Rhune. Ik heb opt werk nog geen vast contract en dat houd ons wat tegen. Mijn contract loopt nu tot december en dan zou het normaal een vast moeten worden. We hebben dan ook besloten dat we ergens in het najaar eraan gaan beginnen en moest het dan meteen raak zijn dan gokken we er maar op hé hoe ze opt werk gaan reageren. Ik zal het dan wel zolang mogelijk verzwijgen. En tegen dat het kindje er dan is gaat Rhune normaal ook naar school, das toch iets gemakkelijker aangezien het voor 90 % toch weer een keizersnede is.

Waar ga jij bevallen eigenlijk? In Genk in het ziekenhuis?

Ik zal nog een fotootje van Rhune er bij plaatsen dan kan je zien wat een (b)engel ze is :)

Groetjes
Kelly & Rhune

Attachment : SSA52151.JPG

Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°en.....?)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°en.....?) » 18 jan 2007, 18:45

Hoi Kelly,

Wat een knappe meid ség!!
Je ziet wel dat er een beetje!! kattekwaad inzit :hihi maar dat kan geen kwaad.
Een echt plan trekkertje dus als ik dit zo allemaal lees.
Geniet er maar van.

Normaal gezien was het de bedoeling geweest dat ik terug naar Heusden zou gaan om te bevallen. Maar ik vrees dat daar toch teveel slechte herrineringen naar boven zouden komen!! Daar ben ik enorm bang voor en we hebben dan maar besloten om in Overpelt te gaan bevallen. Daar zit trouwens nu ook een kinderarts die ons Talle in UZA heeft behandeld, dus zij kent ons een beetje. We zijn ook al bij haar geweest met Obe en ze wist dadelijk wie we waren.
Als het aan de gyne had gelegen dan had ik naar A'pen kunnen crossen!!
Maar dat heb ik toch vriendelijk afgewezen!!

Hier is nog een foto van ons kaboutertje.
Grts Daisy, Talle° en....?

Attachment : JV 2006-10-15 14_58_20.JPG

kelly

Berichtdoor kelly » 18 jan 2007, 19:05

Hey, amai wat wordt Obe groot!!! En zo ne lieverd!! Leuk hé om te zien hoe ze veranderen?

Kdenk dat het misschien ook beter is om in een ander ziekenhuis te bevallen als bij Talle. Het zou te pijnlijk zijn denk ik om terug in Heusden te bevallen.
Mijn nicht is ook in Overpelt bevallen en was er heel tevreden over. Het is trouwens ook een ferm ziekenhuis hé. Wel fijn dat die kinderarts daar nu ook aanwezig is, dan zijn er toch al vertrouwde gezichten.
Naar A'pen crossen zou ik ook niet zien zitten hoor! Hoe komen ze er maar bij.

Ik wens je een nog een zalige zwangerschap toe en een vlotte bevalling met een prachtig lief klein boeleke achteraf!
Ik zal het wel lezen als het zover is.
Vele groetjes

kelly

Berichtdoor kelly » 16 apr 2007, 15:14

Hoi Daisy en Co,
klopt het dat jullie ondertussen trotse ouders zijn van een dochtertje Ella? Ik dacht dat ik dit hier ergens op zappy gelezen had. Moest het zo zijn dat willen we jullie alvast een hele dikke proficiat wensen met jullie nieuwe kapoen!!!

Ben je al herstelt van de bevalling? Is het vlotjes verlopen?
Hoe reageert Obe op zijn nieuwe zusje?

We wensen jullie heel veel geluk samen!
Groetjes
Kelly & Rhune

evi

Berichtdoor evi » 16 apr 2007, 22:17

Oh proficiat!
En wat mooi, ELLA, is net het omgekeerde van Talle, zonder de T
super
Ik wens jullie het aller aller beste !!!!
xx

Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella) » 17 apr 2007, 09:08

Hoi Kelly en Evi,

Wij zijn sinds vorige week dinsdag idd weer de trotse ouders van een meisje, Ella genaamd.
En Evi zoals je al schreef het ongekeerde van Talle° maar dan zonder de T :)
Alles gaat goed met onze meid. Ze slaapt en eet heel goed en haar grote broer is ontzettend trots op haar.
Nu zie je pas hoe erg hij ons Talle al die tijd gemist heeft. Hij verliest ze geen sec uit het oog als hij hier is. Hij wil ook met alles helpen, pampertje, badje en is totaal niet jaloers. Ben echt fier op hem!!
Bedankt voor de felicitatie's.

Grts Daisy, Talle° en Ella

Gast

Berichtdoor Gast » 17 apr 2007, 14:54

Proficiat Daisy en Philip!!!

Ben echt content voor jullie; Zelf weet ik ook wat het is om een kindje te verliezen. Ik ben tijdens een tweelingzwangerschap mijn beide kindjes verloren, oorzaak is nooit gevonden. Nu ben ik terug zwanger, deze keer van eentje, en het neemt het verdriet zeker niet weg, maar het maakt het wel weer draaglijk. Geniet er nu maar van!

Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe, Talle° en Ella) » 21 apr 2007, 18:05

Hier is dan een foto van onze kleine meid samen met haar grote broer.

Attachment : JV 2007-04-11 15_25_12.JPG

caro

Berichtdoor caro » 21 apr 2007, 21:38

Wat een schatje!!! grote broer mag zeker trots zijn...
hopelijk maakt ella jullie verdriet een beetje draaglijker!
geniet van jullie kleine spruit

kelly

Berichtdoor kelly » 22 apr 2007, 20:54

Hey Daisy, wat een prachtmeid!! Jullie mogen terecht fier zijn op jullie kindjes, Talle ook meegeteld natuurlijk.
Ik wou dat het al eind van het jaar was, dan gaan wij ook voor een broer of zus voor Rhune. Als ik al die kleine babietjes hier zo zie dan kan ik amper wachten!!
Veel plezier samen
Groetjes
Kelly & Rhune

Gast

Berichtdoor Gast » 21 aug 2007, 23:38

lieve talle* een dikke zoen ,voor je 2de verjaardag alvast ,..
liefs miranda ,ba* pascal ,yara

kelly

Berichtdoor kelly » 22 aug 2007, 08:58

Ook van ons een dikke knuffel voor je tweede verjaardag, Talle :)

Groetjes
Kelly & Rhune

calimero

Berichtdoor calimero » 22 aug 2007, 21:49

ben een buitenstaander en heb geen kindje verloren enkel mijn partner, ik heb uren gelezen aan het verhaal op je site en ook uren gehuild! gelukkig kon ik nadien hier lezen over jullie nieuwe geluk en mag ik je zeggen dat ella echt wel wat op talle lijkt??

Terug naar “Overlijden”