Talle

Ann

RE: Talle

Berichtdoor Ann » 18 mei 2006, 09:55

Hoi Daisy

Ben het bloemetje deze morgen al gaan brengen voor het werk, dus het staat er al.

Groetjes
Ann

Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°)

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 18 mei 2006, 10:39

Hoi Ann,

Bedankt alvast hé.
Ik wou je eigenlijk vragen of dat roosje van jou was. Er lag 1 roosje op haar grafje en ik weet niet van wie dat het komt.
Maar nu ik weet dat je mama weer een stukje gemaakt heeft ga ik seffens eens kijken.
Gisterenavond ben ik met vriendinnen iets gaan drinken in Eksel, en ik had de albums meegenomen. Er waren er wel 2 bij die het echt niet aankonden om ernaar te kijken. Wat ik volledig begrijp.
Ik moet doordoen want ik moet nog soep koken.

De rest is voor straks na het werk.
Groetjes Daisy en Talle°

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 19 mei 2006, 12:31

Hoi Ann,

Wat een mooi stukje heeft je mama weer gemaakt.
Bedankt....allebei hé!

Weet je nu al of je maandag iets mee kan gaan eten??
Als we gaan, vind je het dan erg als Obe meegaat?
Zal het wel horen.

Groetjes,
Daisy en Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 21 mei 2006, 20:08

Hoi Daisy

Hier ben ik dan eindelijk. Ik heb een verschrikkelijk druk weekend gehad. Deze middag was ik bij ons ma en pa en wilde ik de computer opzetten. Volgens onze pa zit er een virus op en hij heeft het internet voorlopig afgesloten tot onze Roel terug is...
Onze Roel moest vorige week naar Amerika voor zijn werk en zou daarna van zaterdag tot dinsdag nog wat rondtrekken met zijne collega. Gisteren middag belde hij dat hij het eerst volgende vliegtuig naar huis ging pakken. Hij wilde niet langer meer daar blijven. Ze zaten op een hotel waar het niet echt veilig was en ze hadden heel hun computermateriaal daar staan.
Hij is deze middag thuis gekomen. Ik heb hem nog niet gezien maar ik heb een heel raar gevoel erbij. Ik denk dat er iets gebeurd is en dat hij het aan de telefoon niet heeft willen zeggen.
Maar goed, nu ben ik thuis en heb ik eindelijk de kans om de computer op te zetten.
Als het aanbod voor morgen nog geldt, dan wil ik wel naar de bistro gaan. Als je ondertussen iets anders gepland hebt, is het voor een andere keer.
Ik ga morgenvroeg nog iets laten weten over hoe laat ik er kan zijn.

Ik vind het absoluut niet erg als Obe meegaat!!!

Groetjes

Ann

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 22 mei 2006, 09:37

Hoi Ann,

Aanbod geldt nogsteeds!!
Je kijkt maar rond hoe laat je kan komen. Rosette komt ook dus wij zullen daar zijn rond half 12.
O jee, Obe heeft M&M's gevonden, wel met nootjes ben eens benieuwd of hij ze lust!!!! Niet dus!!! Hij roept dat hij ze niet lekker vind en daar is hij met zijn handen vol chocolade!!! Zal ze eens vlug gaan afwassen sé.

Groetjes en tot deze middag.
Daisy en de vandaag 9 maanden oude Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 22 mei 2006, 09:50

Hoi Daisy

Ik had er al aan gedacht dat Talle vandaag 9 maanden is geworden.

Ik kom zo rap mogelijk deze middag.

Groetjes
Ann

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 22 mei 2006, 13:05

Hoi Ann,

Zoals ik al dacht "tot aan de oksels"!!! ;)

Vond het zeer gezellig deze middag, alleen jammer dat Obe naar huis wou. Maar hij was doodop!!! Hij ligt in zijn bedje en ik hoor hem al niet meer.

Groetjes Daisy en Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 22 mei 2006, 13:57

Hoi Daisy

Hmm lekker :p

Ik vond het ook gezellig.
Dank je wel dat ik de fotos mocht zien. Ik ben er stil van maar vind wel dat je een mooie herinnering aan Talle hebt. En inderdaad, foto's zijn er nooit genoeg.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel goed kon zien dat ze een heel liefdevol afscheid heeft gehad.

Liefs
Ann

Ann

Berichtdoor Ann » 24 mei 2006, 18:23

Hoi Daisy

Hier ben ik dan weer. Net terug van Echt. Ik heb mijn nieuwe steunzolen. Amai het is wel wennen. Het doet niet echt goed op het moment. het trekt langs alle kanten. Maar over een week of twee moet het weer allemaal in de plooi zitten...

Ik heb de laatste dagen nog veel aan de fotos gedacht. Ik heb nog wel wat traantjes laten rollen. Ik vind het moeilijk te verwoorden maar ik ga het proberen. Ik vond dat de fotos, ook al waren het fotos van pijnlijke momenten toch heel veel warmte uitstraalden.
De fotos in de album zien ipv op de computer, was toch heel anders.
Talle is en zal altijd een prinsesje blijven.

Binnenkort ga ik nog eens een afspraak maken voor mijn haar. We hebben op het werk een afspraak gemaakt: ene collega van mij loopt al 5 jaar met en foto van een kapsel dat ze zou willen in haar portefeuille. Ze durft het niet te laten knippen omdat ze nu vrij lang haar heeft en dat op de foto naar het korte gaat. Wij hebben haar zo'n beetje zitten pushen. Nu had ze een voorstel: Als ik en een andere collega op dezelfde dag als haar naar de kapper gaan en ook iets gewaagd doen, dan gaat ze de stap wagen. Kwestie van de dag erop niet alleen met een ander kopke aan te komen op het werk ...

Cisse had deze week ook nog een leuke uitspraak. Ze zeggen de laatste tijd op school wel eens dat hij een kleintje is. Hij kwam thuis en hij zegt tegen mij: Ik ben niet groot, ik ben niet klein, ik ben een middelmaatje...

Ik ga ze in bad zetten dat ze hun bed in kunnen. Cisse is deze voormiddag met va de bossen in geweest en hij kan wel wat rust gebruiken :=

Groetjes

Ann

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 24 mei 2006, 21:58

Hoi Ann,

Als ik eerlijk ben gaat het de laatste dagen niet zo schitterend met mij.
Moe en wenen, dat is het enige wat ik nog voel. :(
Och ik zal maar niet zagen!!!

Dat is goed. Ik heb al iets in mijn gedachte over je haar j:)
Grapje. Maar ik zou wel eens een ander kleurtje willen doen. Iets flashy maar niet te. Niet zoals Gishlaine ;)

Dat had Cisse leuk opgelost zeg!! Een middelmaatje... lief hé!!
Wie heeft er nu rust nodig. Cisse of je papa?? ;)
Ging Cisse graag naar school in het begin of wou hij niet gaan? Obe wil niet gaan!!! Hij zegt dat het voor kindjes is en Obe is een grote jongen (volgens hem dan toch)

Ik hoopte dat de foto's van ons Talle warmte uitstralen. Dat ze onze warmte heeft gevoeld. Ik heb gisteren een hele mooie engel gekocht voor bij haar op haar grafje, maar zolang als het dit rotweer is zet ik hem er nog niet op. Dus dat het zonnetje maar snel gaat schijnen.

Obe zei gisteren ook iets goeds. Ik zei tegen hem: kom je gaat slapen, en hij antwoorde: nee mama vandaag niet, ik ga morgen wel slapen. :)

Hoe is het nu met je broer?? Was hij het er echt moe of heeft hij er nu iets meegemaakt?

Ik ga mijn bedje in want ik mag morgen werken. Geniet van je vrije dag hé.
Groetjes Daisy en Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 25 mei 2006, 14:32

Hoi Daisy

Allereerst, dat is niet zagen als je zegt dat het niet zo goed met je gaat.
Ik hoop dat het zonneke snel weer gaat schijnen want van dit weer wordt je moe en futloos. Je kan aleen maar binnenzitten en piekeren.
Ik zal eens eikes naar de Clarissen hier in Lozen moeten gaan brengen, misschien dat het weer dan betert?

Denk maar eens goed na over een kapsel en een kleurtje. Ik wil nog wel eens iets proberen. Maar inderdaad niet zo flashy als Ghislaine ;)

Cisse is eigenlijk altijd heel graag naar school gegaan. Hij keek er best wel naar uit. Hij was bij Linda ook de grootste en had een nieuwe uitdaging nodig.
Eerst ging hij halve dagen omdat hij nog veel slaap nodig had. Op den duur wilde hij ook de namiddag gaan en nu blijft hij zelfs eten tussen de middag.

Cisse was gisteren echt wel moe (onze pa denk ik ook wel hoor). Ze hadden twee uur door de bossen gewandeld, hadden op muurtjes geklommen en ze waren naar het boskerkhof geweest, daar liggen bomma en bompa (Frenske en Bertha zoals onze pa hem nu geleerd heeft).
Nu liggen ze ook te slapen. Vooral Marie had het deze keer nodig := Ze heeft net wel op het potje gekakt!!!

Onze Roel zijn hotel was blijkbaar overboekt en met het noodweer daar was de luchthaven afgesloten wat maakte dat zelfs in de hal van het hotel een hoop mensen lagen te slapen. Het hotel was volgens hem echt smerig. Maar er was dus niet echt iets gebeurd. Hij had er gewoon genoeg van.

Vanavond moeten we bij een kameraad naar een tuinfeestje!?!?
Ben eens benieuwd. We gaan toch niet zo lang. Tony moet morgen werken. Ik heb verlof gepakt. Ik moet mijne nieuwe pas gaan halen en met de auto naar de keuring...

Groetjes
Ann

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 30 mei 2006, 13:08

Hoi Ann,

Ben vandaag ons talle haar grafje nog eens gaan afwassen, en heb dat bloemstukje dat je mama gemaakt had er maar afgehaald. het was heel bruin geworden!!! Ik denk dat het door dat mooi zomer weer komt :=
De pot waardat ze het in gemaakt had staat hier. Als je mama hem dringend terug moet hebben breng ik hem wel naar je werk, anders breng ik hem wel mee als we nog eens iets gaan eten. ;)

Dat tuinfeestje was lekker koud zeker???
Ik hoop dat het dit weekend eindelijk beter weer wordt. We gaan samen met Lieve naar Zeeland, lekker uitwaaien.

Vandaag zijn Obe zijn oren losgekoppeld van zijn zenuwen geloof ik!!!! :=
Luisteren zit er echt niet in!!!

Dat was het voor deze keer.
Groetjes,
Daisy en Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 30 mei 2006, 14:00

Hoi Daisy

Ik ben blij iets van je te horen. Ik maakte me al ongerust. Ik weet dat het weer moeilijke dagen zijn voor je en inderdaad het lekker "zomerweertje" doet er ook geen goed aan.

Ons ma heeft dat niet direct nodig hoor. Breng het bij gelegenheid maar eens mee. Ze heeft voorraad genoeg.

Het tuinfeestje is een verandaparty geworden... We waren al vroeg terug want Tony moest werken.

Dit weekend zou het weer toch beter zijn heb ik gehoord. Ik hoop het want zondag is ons Marie jarig.
Wij gaan over twee weken een weekendje naar zee met de schoonfamilie. Een hoeve ergens kort bij Blankenberge alas ik het me goed kan herinneren.

Ah Obe heeft dat dus ook... Cisse had dat ook het voorbije verlengde weekend. Ik heb dat nog nooit gehad maar ik was maandag blij om te mogen gaan werken... (nu is dat alweer over hoor).

Groetjes

Ann

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 30 mei 2006, 15:58

Hoi Ann,

Tja het gaat de laatste tijd niet zo!!!!
Misschien dat het te maken heeft met de 1ste!!!

Ik hoop dat het weer wat beter wordt, want dit is echt erg!!!
Heb je iets gepland voor Marie haar verjaardag??
2 jaar en nog zo'n klein mieke!! ;)
Zeg maar tegen Cisse dat ik zondag nog naar Obe zijn thuis :) ben geweest.
Zondagmiddag zat Philip naar de F1 te kijken en dat kan mij niet echt boeien. Obe wou niet slapen en ik wou niet de ganse namiddag binnen blijven zitten. Heb Obe dan maar in de buggy gezet, en ben eerst naar het kerkhof gewandeld en wou dan ne lekkere creme gaan eten bij de Eindhoeve!!! Ik kwam daar tot de ontdekking dat ik gene rooie frank (euro) bijhad!!! :?

Obe heeft dat toch ook geregeld hoor ;)
Was straks nog tegen iemand aan het vertellen dat we zondag met Lieve iets gaan eten waren en dat ze tegen Marijne zeiden dat ze niet verder dan de veranda mocht gaan. Ik zei hetzelfde tegen Obe, hij bekeek mij zo van "pffft anders zegt ge dat ook niet" en weg was hij!!!

Groetjes Daisy en Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 31 mei 2006, 11:01

Hallo Daisy

Alléé het weekend wordt beter. Het gaat toch al droog blijven.
Als het mooi weer is, zou ik zondag met Marie haar verjaardag willen barbeque-
en. Maar ik zeg dat ongeveer bij elke verjaardag en het is altijd slecht weer. Dus we zullen nog maar wat afwachten.
Ik heb geen idee welk cadeauke we haar moeten kopen. Ze hebben al zoveel.
't Is inderdaad nog een klein Mieke. Maar ze begingt nu wel goed te babbelen.
Maandag ging ze bij Linda binnen en zei ze "papa vekken autoteuring". En maandagavond kwam ze naar me toe "kakkedaan, pamper halen".

Hihi, de crème was lekker zeker. Zo'n wandeling doen en dan beseffen dat ge niks bijhebt.
Wij zijn zondag in Hamont naar de speeltuin geweest. Het was er dag van het PArk en er was vanalles te doen. Springkasteel, clowns, ... Cisse heeft zich nog eens kunnen uitleven...
Hij was zo moe dat ik hem bij ons ma in bad heb gezet en in de auto sliep hij al.

Deze middag als de kindjes geslapen hebben , ga ik eens met ons ma naar Budel om eens te gaan kijken voor Marie haar verjaardag. Misschien dat we wel iets vinden...

Zitten Obe zijn oren terug vast? Bij Cisse gaat het terug wat beter. Als hij naar school gaat, heeft hij 's avonds niet meer zoveel energie ;)

Groetjes
Ann

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 31 mei 2006, 12:13

Hey Ann,

Vandaag is het nog erger als gisteren!!!!
Was deze morgen de vensters aan het wassen (binnen), en Obe wou mij helpen!!! Heb hem 2x anders kunnen aandoen!!! hij was nat ipv de vensters!!! ;)

Lach maar, vond het wel erg!!! Daar stond ik, zin in ne creme en geen geld bij hebben!! Voelde mij net ne landloper :hihi

Ze praten alweer over heel ander weer dit weekend!! Die 22° zijn er nog maar 19° niet meer!!! Erg he bijna juni en nog serieus moeten stoken!!!

Ik ga Obe eten geven en dan hopen dat hij in zijn bedje wil gaan liggen.
Groetjes Daisy en Talle°

linda

Berichtdoor linda » 31 mei 2006, 12:47

is het niet beter dat jullie elkaar mailen? heel dit stuk gaat tussen jullie, jullie ontmoeten elkaar, schrijven naar elkaar, kan dat niet beter via mail?

A

Berichtdoor A » 31 mei 2006, 19:46

waar maak jij je toch druk in...
Dit is Daisy haar forum en hier mag ze toch zeggen wat ze wilt en met wie ze dat wil.
Je bent toch niet verplicht hierop te antwoorden als je geen zin hebt.
laat dat meisje toch doen.... waar hou jij je mee bezig.
of is het uit verveling dat je dat doet...

Gast

Berichtdoor Gast » 31 mei 2006, 20:55

Je ziet toch dat Daisy veel heeft aan de gesprekken met Ann, dus ik heb er geen probleem mee hoor. Maar toch kan ik Linda ook begrijpen. Ik heb namelijk een collega die ongeveer hetzelfde meemaakte als Daisy en zij komt hier soms lezen maar durft niet reageren omdat zij dit topic ziet als een onderonsje tussen Ann en Daisy waar ze niet durft tussen te komen.

Berichtdoor Daisy en Philip (ouders van Obe en Talle°) » 31 mei 2006, 22:05

Hoi iedereen,

Ik heb inderdaad heel veel aan Ann.
Ik kijk echt uit naar haar reactie's, ik trek mezelf daar enorm aan op.
We hebben elkaars mailadressen, maar om de een of andere reden doen wij het altijd via zappy!!!

?????
Wil je aub aan je collega zeggen dat ik heel graag eens met haar wil praten dan. Ik zou dolgraag eens in contact komen met mensen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt als ons.

Ik denk niet dat het zowel van mijne kant als die van Ann de bedoeling is geweest om er een onderonsje van te maken. Maar diegene die in het begin gereageerd hebben doen dat nu ook niet meer.( niet dat ze alle dagen moeten komen vragen hoe het gaat hoor!!) De enige die gebleven is, is Ann.

Groetjes Daisy en Talle°

Ann

Berichtdoor Ann » 31 mei 2006, 22:29

Hoi iedereen

Ik wil snel even reageren voor ik mijn bedje in kruip.
Ja, Daisy en ik mailen via Zappy maar onze bedoeling is zeker geen onderonsje. Ik zou zeggen ''hoe meer zielen hoe meer vreugd'' zolang het maar is voor Daisy en Talle.

Groetjes
Ann

Inge

Berichtdoor Inge » 31 mei 2006, 23:32

Hoi Ann en Daisy,

Ik zal ook even reageren...
Lees jullie "onderonsje" ook dikwijls, kwestie van je gevoels beter te begrijpen he Daisy...
Ik wil alleen maar even zeggen dat je dit absoluut moet koesteren, zolang je je er goed bij voelt...
Anderen weten het altijd beter!!!

Groetjes Inge

PS. Kobe zijn steentje staat er ook sinds vandaag he...

Ann

Berichtdoor Ann » 01 jun 2006, 10:00

Hoi Daisy

We hebben nog eens reactie gehad. Ik snap wel wat Linda wilde zeggen maar we gaan gewoon door hè. We gaan Talle haar forumpje hier zeker niet opdoeken. Zolang jij je er goed bij voelt gaan we door!!!

Ik lees dat jij er iets aan hebt en ik ben ervan overtuigd dat andere mama's met een engeltje hier ook regelmatig meelezen en willen weten hoe het met je gaat. Ook al reageren ze misschien niet.

Ik weet dat het vandaag een heel moeilijke dag voor je is. Het was het eerste waar ik aan dacht deze morgen. Ik hoop dat het je een beetje gaat en dat anderen in je omgeving er ook aan denken en rekening meehouden. Heb je trouwens het onderwerp "verlanglijstje" hier op het forum al gelezen? Ik vond dat wel mooi opgesteld. Misschien vind je er jezelf wel wat in terug?

Obe zorgt de laatste dagen blijkbaar wel voor genoeg afleiding, heb ik begrepen. Ik ga echt geloven dat het het slechte weer is waar ze zo moeilijk van worden.
Cisse is in de "waaromfase". Bij alles wat ik zeg, volgt een waarom :hic.
Ik weet wel dat het een fase is en we moeten erdoor maar...
Gisteren had ik al zoveel vragen beantwoord dat ik op een volgende waarom-vraag "daarom" antwoordde. Sèg mama, dat is wel geen antwoord hè.

Ik ga even doordoen.

Al zal het een schrale troost zijn, ik denk aan jullie!

Liefs
Ann

Els

Berichtdoor Els » 01 jun 2006, 10:56

Hallo Daisy,

Ik wil jou, je man en Obe vandaag extra veel sterkte toewensen.

Een dikke knuffel voor Talle.

Els

kelly

Berichtdoor kelly » 01 jun 2006, 11:54

Hey Daisy, ik wil even laten weten dat ik aan jullie zal denken vandaag. Veel sterkte
Dikke knuffel
Kelly en Rhune

Terug naar “Overlijden”